VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 24 Nov 2022, 08:59

Selline nagu ülemine on all.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas ryan » 24 Nov 2022, 23:05

See tuleb välja vahetada, võtab palju jõudu maha, meil pole seda vaja, pane orig katt alla.
Peale seda teeb Chip.ee ajule uue hingamise ka ja siis võib isegi et edasi sõita :mrgreen:
Viimati muutis ryan, 24 Nov 2022, 23:11, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 26 Nov 2022, 18:36

No ma viskan ta sealt minema kui ärevama turbo ja 3" downpipe teen, orikat ei ole programmis hetkel sinna vahele sättida.
Auto on juba saksas shipped ja kui nüüd uuesti softitegemiseks läheb, siis tuleb veidi järsemalt lähenda, sest pihustid ja turbo on plaan ikkagi teisest järgust panna ja siis tavaline "chip" ei aita enam.

Aga vahepeal...
Mingi hetk sai siis sumpsi, selle eest tänan CSG Kollektiivi

Pilt

Pilt


Peale seda on igasuguste asjadega tegeletud. Näiteks juhi ukse kõlar ei töötanud. Kõik lahti võttes tekkis küsimus kuidas seal uksel üldse midagi töötas, sest juhtmepuu oli ikka täiesti räbal ja korduvalt lapitud. See sai kõik täismahus taastatud ning kõik töötab laitmatult
Pilt

Siis sealt edasi tuli tegeleda sellise probleemiga, et miks kõlarid väga kehvasti mänglevad. Selgus, et membraanid mängisid vastu uksepolstrit kuna olid polstri augu tsentrist väljas. See olukord sai väga toorelt ja pornolt lahendatud kuna salong on enivei päris halvas seisus ja mul teoreetiliselt on mingi hetk plaan ikkagi korralik toorik sebida kuhu kõik mis selle peal teostatud ilusti ringi laduda.
Enivei siis läksid polstrid juba pigi ja müramati alla samuti, tulemus on päris okei. Mingi alpine head unit läks samuti külge, jälle greit saksess.
Pilt

Nüüd on siis pooleli lahendus, et tagavara ratta koopasse mingi väikene õntsar ja lisaks tekitada. Peale seda ilmselt tahan ära proovida elu esimese kolmeribalise süsteemi autos, sest biitlil on armatuuri näol ingli [VW Bot: "Keel korda!"] hea lava ning need tükid käivad sealt eraldi ära samuti, väga hea oleks teha sinna.


Sõidetud on suvega mingi 20k ning pereuato rolli on samuti kenasti täitnud vajadusel.
Pilt

Siis on veel mingid buustiprobleemid, auto on saksas shipitud ka juba. Buusti probleemid aga algupäraselt olid sellepärast, et türbo aktuaator oli omadega otsa saanud. Uut ilmselgelt ei saanud külge nagu tehasest ta ette nähtud on. Peale mõningast kruttimist sai asja nii kaugele, et enam limpi ei visanud aga asi õige ikka ei ole. Kuna sumpsist tuleb ka veidi õli, siis on ilmselt aeg türbo ära vahetada kuid orikat enivei ei pane enam, seega see asi saigi sinnapaika jäetud ning lepitud, et minek on poolkõva.
Esialgne tuleviku programm on 0.280-0.300 otsad, teine map sensor, juhul kui hetkel ei ole, siis 11mm pump, suurem cooler ning mis turbot kasutama hakkan on veel lahtine. Goal oleks 150kw+ madalalat kasutatavat jõudu, mingi 3k spooli jaoks olen liiga vanaks jäänud. Tõenoliselt peab sidruni kallale ka minema. Pakun, et esialgu proovin SRE korv + originaalketas millele sätiks pidrunimeistri katted. Loogeline oleks kogu poppurri koos hoorattaga Windorfi tiidule viia ja üle käia, et kõik kokku passiks. Usun, et hoiab nii väikest jõudu kinni küll. 4 labaga olen enda C4 quattro daisliga sõitnud mingi 60k kiltsa kuid see 4 labaline on igapäeva kasutuse juures linnas sellise jõu juures tarbetu.

Vahepeal proovisin veel konditsioneeri ellu äratada, täpselt üks nädal sain isegi jahedat tunda. Pumba sisendi juurest lekib nagu vana ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. Ostsin kõik uued o-rõngad ning kuivati. Kuna coolerit peab enivei sättima hakkama, siis on jällegi mõistlik see kevadel sobitada kõik ühte töösse kuna siis on neid konditsioneeri asju ka parem arstida seal, lootust on, et saab tööle. 25+ perioodil sõitsin lihtsalt aknad ja luuk lahti, veits nagu targa või nii.

Salongipuhur on otsa saanud, sellega tegeleks nüüd järgmine nädal ja siis kui kõik on kokku pandud, siis läheb pesulasse põhjalikult sise ja väliskasimist saama ja jätaks ta talvepuhkust nautima, et kevadel oleks kohe hea võtta.
Kevadeks on plaanitud siis hooldus + ette lähevad S3 pidurid mis on juba pool aastat enda aega ootamas. Tagumised pidrunid tuleks ka sama asja raames täismahus üle käia, rooliotsad tundusid ka väsinud, peab needki uued sättima.
Ning siis see eespool räägitud turbo upgrade plaan. Ja siis tahaks nagu sõita, mulle täiega meeldib ringi lasta temaga, ma ei tea siiani mis on see põhjus.

Aga hetkel siis sai veel endale Eibachi vedrutajad, 4x bilshteeein B8, amordi padjad ja laagrid ette-taha. Kõik 3 uut mootoripatja, vasak pooltelg ning paremalt poolt uus sisemine ots- välimine oli uueväärne.

PiltPiltPiltPilt


Ning miski cooler sadas ka sülle. Kuna selle cooleri asjaga saab äärmiselt keeruline olema, siis hetkel veel ei tea mis lahendus käiku läheb aga üsna suur tõenäosus on selline sinna vahele suruda.

Pilt


Etkel vist konec multfilm

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 21 Mär 2023, 12:45

Biitel jäi siis veidi liiga kõrgele istuma, mida oli eibachi puhul kohe oodata.

Nii ta jäi kevadet ootama peale viimast postitust. Enne sai muidugi puhtaks ka tehtud.
Pilt

Nüüd vastu kevadet sai jälle vaadatud tõtt tuttava vaatepildiga kus nina oli eest ära
Pilt

PiltPiltPilt

Nagu ennist räägitud, siis sama töö käigus läksid kõik kliima o-rõngad ning kuivati ka vahetusse.

Peale vedrutajate ketaslõikuriga modifitseerimist- mida tuli muidugi mõõdukalt teha võrreldes sellega mis toimus originaalvedrudega jäi seis selline
Pilt

18" MAM GT1 või mingid sellised. ET30. 225/45 rehv. Ette läksid contid ja taga mingid dunlopid.
Kapslid on olemas, pildi ajal veel ei olnud peale löönud kuna ei teadnud kas tuleb rattad alt ära võtta uuesti või mitte.

Uueks said veel tagumised pidurid ning kogu sisselaske jura sai minema visatud, seal on originaalis mingi räme kogus stuffi ja rägastiku mis kuhugi rattakoopa taha läheb. MAFi otsa läks pipercrossi 80mm koonusfilter.
Kes tänasid kasutajat C4V6 selle postituse eest:
titotobimarg

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 07 Apr 2023, 20:50

Mingi sihuke siis. Proovin kusagilt mingi "Türbo" tiiva ka taha sebida mingi hetk. Imelist lisatuld panen ilmselt kolmanda ka ette, siis on paljudel veel raskem vaadata seda.

Aga asjalikumast jutust tellisin täna ära 4 baarise MAP sensoori, .280 suuruse pihustuse otsad (Peaks tagama varuga kuni 250hp) und GTB1756vk türbo elektroonilise aktuaatoriga mida peaks peale mõningat tööd hakkama juhtima N75 isiklikult, hetkel siis vaakumiga nigu originellis käib.

Goal on 150kw mis hakkaks pihta 2k pöörde pealt. See võiks tagada miskise 14 sekundi veerandmiili aja. Kardetavasti saadab sidur mind perseeni ning võib juhtuda, et pumbale tuleb 11mm plunser ka pista. Veel võib tekkida olukord kus käikude kast laseb mõne võllidest esimesel tõmbel siledaks.

PiltPiltPiltPiltPiltPiltPiltPiltPiltPilt
Kes tänasid kasutajat C4V6 selle postituse eest:
HendrikSilm

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 10 Mai 2023, 22:10

Pihustid said .0275 otsad ja 250bar avanemise - Check
Kehva stardiga ja ennemalt kõvasti ruunatuna 16,1 (ätt) 136 - Check (paak ääreni, pagassis 50+kg kola)

See peale sai 4 Bar map sensor külge - Check
Teine aju koos Silleri emulaatoriga külge - Check
Maxoutides ja proovides palju originaal turboga välja saab pigistada - Check
Neljas tühi, räige litter, jõud kadus ära, veidi aja pärast õlituli põles, mootoris õli pole, välja pole ka kusagilt tulnud - Check

Ilmselt läks kuuma koja võll selle tingeltongeli peale ja õli on kas sumpsis või äärmisel juhul cooleris- või mõlemas. Eks reaalsus selgub homme.
Aga kõik näitajad näitavad, et selle orika turboga oleks mingi 15,5 välja meelitanud.

Nüüd tuleb palvetada, et raud jäi terveks ning lahendus on uus, saabuv turbo mille tarbeks täna kõike üritasime üle vaadata ja siis ehk saab jätakata sealt kus pooleli jäi.

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 12 Mai 2023, 17:40

Pilt

Ühendasime cooleri ja sisselaske toru lahti, uus õli sisse. Eluvaim on sees ja tundub ka eluterve.
Eks nüüd tuleb lihtsalt lisaks saabuva turbo installile ka kogu sisselasketorustik koos cooleriga puhtaks pesta
Viimati muutis C4V6, 12 Mai 2023, 17:41, muudetud 1 kord kokku.

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 27 Mai 2023, 14:14

Mingid asjad toimuvad.

PiltPilt
Viimati muutis C4V6, 27 Mai 2023, 14:14, muudetud 2 korda kokku.

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 04 Juun 2023, 22:41

Bigger turbski vahel siis, ega niisama ei sujunud midagi, endiselt pole sõrmeotsaga ka ruumi asjade jaoks, eriti just need torud, turboga ise ei ole problemsit otseselt.

PiltPiltPilt

Esimese hooga tuligi turbost coolerisse ringi teha uuesti.
Väljalase jäi selline pool üle tilli, sest selle peab ükskord enihau korralikult tegema, praeguseks käib küll, kiire oli ju ka.

Siis hakkas Silver Sillerremaps mulle magicut tekitama. Kõigepealt pookis kiviaja ajule mingi moodsa emulaatori külge ning tänu sellele sai hakata laptopiga laivis datat modifitseerima. Esimese asjana oli vaja tööle saada elektriline aktuaator mis geomeetriat juhib, sest auto on originaalis vaakumiga mida ei saa just liiga töökindlaks ja täpseks lahenduseks pidada. Kui see oli selveri parklas tehtud, siis saime kohe ka esimese tõmbe teha mis tekitas ühe kitsaskoha soeses turborõhu ja trassiga.
Kui see viga fiksitud, siis sai asjadega jätkata.

PiltPiltPilt

Ühesõnaga lugu on selline, et kõik numbrid näitavad, et see jõud millest ma rääkisin ongi täpselt olemas AGA ainult siis kui turbo toimetab. Turbo toimetab paraku mingil segasel hetkel kolmest tuhandest alates ja üles.
Esimestel tõmmetel ei olnud esimese käiguga üldse rõhku, teisega tuli näpuotsaga, kolmandaga sai lõpus ja neljandaga lõi 3,5k pealt sisse.
Nüüd saab esimesega ikkagi 1,5bari kätte vägistades ja teisega on 3k kandis full boost.
Seda on siiski way liiga julmalt nii väikese turbo kohta.

Esialgu on kava selline, et tuleb 10mm pump vahetada 11mm pumba vastu, sest kogus lükataskse küll läbi aga liiga hilise ajastusega, jääb nälga lihtsalt.
Siis kahest kohast lekib kergemalt ka buusti ja kolmandaks on kahtlus, et geomeetria ei sulgu täielikult mingitel asjaoludel, ilmselt on varras lühike või siis see aktuaator seal küljes ei tee täpselt nii nagu vaja, sest see on bemmi turbolt pärit aga turbo ise on audi oma.

Hetke parim on 15,4 ja 149km/h mingi 2.5 60 jalaga mis näitab, et see jõud on olemas kusagil vähemalt mingil hetkel.
Tartus 1/8 oli 9,8 ja 118,8km/h

60 jalga oleks veidi vaja üritada maha lihvida ja see turbo normaalselt 2k pealt käima ajada nagu ette on nähtud, siis tundubl et mu ihaletud 13,9 aeg on täiesti loogiline.

Hetkel sai minu suurel nõudmisel enamus asju rubilnikust põhja lükatud ja labaselt haambriga pumpa peale löödud, et võistlustel ära käia.
Nüüd on mõni nädal aega hingata ja vajaminevad modifitseerimised teha ja siis Siller saab uuesti laptopiga hängida auto kallal.
Kusjuures päris tunne tekib. Paljud asjad tegi ta läbi interneeduse nii,et mul oli arvuti sabas ja lives rääkimise lihtsalt telefonitsi, ma tegin jälle uue tõmbe, et kiiruseid ja aegasid võrrelda ning muljetada mis ja kuidas muutus. Väga kiire, efektiivne ning mugav lahendus mõlema osapoole jaoks, sest tema sai samal ajal ka lapsega kodus tegeleda :D
Eesmärk on ikkagi üsna suitsuvabalt see asi toimima saada, sest kalmaarivaba diislijõud on silleri käekiri.

PiltPiltPilt

Tänan:
https://www.facebook.com/CSGcustoms
Egert Vaadevits
Silver Siitam elik https://www.facebook.com/sillerremaps


E: Aaaa, see asi ka veel, et kellelgi on ikka väga, väga palju raha olnud kunagi ja huvitav maitse, sest rääkimata sellest haruldasest, tagastangelisast koos sumajaga ning katuseraamidest, siis ajul on ABT klepsud peal. Oli teada, et soft on saksast tehtud ja TÜV paberitega aga päris ABT teemat ei oleks oodanud. Miks keegi kunagi tõenäoliselt topelt raha eest diisel biitli ostis jääb ainult spekuleerida.
Viimati muutis C4V6, 04 Juun 2023, 22:55, muudetud 4 korda kokku.

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 07 Juul 2023, 21:18

Niisis. Varras oligi vale pikkusega ja geomeetria oligi lahti. Varrast sai moditud ning nüüd on teisalt jälle täiesti kinni. Siller saab seda avada muidugi softist varem aga me pole sinnani jõudnud kuna võistluste jaoks oli all-in vaja ning siis sellele kiiruga ei keskendunud üldse. Nüüd tuleb buusti isaselt varem, hetkel hoitakse kuni 2k pöördeni geomeetriat kinni. 2,2 pealt hakkab elu käima ja kusagilt 2500rpm pealt on päris ladna kõik, vajadusel üle 2 bari buusti.

Plokikaane tihend läks siis uus koos uute poltidega. Enam buusti jahutussärki ei leki. Profülaktiliselt läks ka uus hammasrihm, nuka simmer, vaakumpumba tihend ja geneka rihma pinguti.

Peale lendas ka 11mm pump ning sellega on probleeme, räägin hiljem.

Pumbaga seoses tekkis automaatselt ka uus mure, sest kogu lugu kolis enda väändekõveraga nüüd varasemaks ja see hakkas siduripihta jällegi.

Aga huvitavam oli see, et muutus ainult mootori response ja dünaamika kuid kiirused jäid alati samaks, seega horsepauerit tuli juurde praktiliselt mitte ühtegi.

Sealt maalt hakkasid poisid uskuma minu teooriat, et nagu oleks valvefloati lugu. Siinkohal tuli appi Martin Rebane kes koheselt ütles, et ta on 100% kindel, et see mul on, iseasi kas see on fataalne. Sebisin vedrud, läksin taeblasse ning lahti võttes selgus, et vedrumüüja oli küll õige ebay lingi pannud aga vedrud olid PD mootori omad- noh, kogemata :D Martin võttis enda mootorilt kindlalt toimivad, veidi teadmata päritolu kuid ilmselt mingi kahetuhandetate prantsuse kaubiku vedrud ja viskasime need mulle peale ning jällegi, läks palju paremaks. Mootor ei teinud kordagi enam kahtlast "lobistamise" häält ning algusest lõpuni on alati eluterve heliga, varem oli kergelt selline "pudrune". Kuid noh, kiirus jäi ikka samaks.

Mootoris mõõtsime surved ka üle. 29-30-30-29 bari. Maksimaalselt eluterve.

Viimase abinõuna lendasid peale temalt saadud, sama suurte .280 otstega pihustid aga palju madalama avanemise survega ja põmm. Kohe ca. +10kw ja masin hakkas kohe teist elu elama.

Kiiruga võistlusele ja parimaks ajaks jäi 14,60 ning parimaks kiiruseks 155km/h. Kiirus näitab, et mingi 10kw on nüüd puudu veel sellest mis ma planeerisin ning midagi ongi veel veidi valesti. 60 jalga oli 2,35-2,5 vahel kõik tõmbed ning viimase kahe sõiduga kui siller avastas, et peale pihustite vahetust tahab auto jälle süütenurka saada (kui pumba niisama peale panime, siis tekkis anomaalia kus pump üle stock süütenurga ei tahtnud üldse toimida) läks teisega täiesti ringi. Teisel katsel proovisin küll rahustada kuid ikkagi ootamatult tühja. Kolmandaga mõtles pikalt kuna pumbaga on ilmsselt mingi jebi ja siis kui tuli, siis tuimalt jällegi sidur ning neljandaga samuti sidur. Sidur libises siis kolmanda ja neljanda käiguga vägivaldselt terve võistluse vältel.

Viimastest sõitudest võis spkeuleerida numbreid vaadates, et kui teisega tühja laskmine elimineerida ning sidur oleks tööd teinud, siis me võiks rääkida 14,2-14,4 ajast umbes.

Aga nüüd sellest pumbast. kui nullist startida ja hakata 1,2,3,4 stiilis kiirendama, siis praktiliselt kunagi ei tule järgmiste käikude peale vahetades kohe normaalset tõmmet kuigi buust on justkui üleval. Samuti kalmaar tagant on kuidas jumal annab, näha, et midagi on valesti.
Kui teha individuaalselt, et näiteks vajutad teisega täristades järsku nurka või kolmandaga, siis viiest tõmbest kahel läheb ringi või sidurisse, kahel korral on selline keskpärane tõmme ja umbes ühe korral on väga halb. Ja see muutuja on läbiv ja koguaeg. Praegu on mingi selline kahtlus, et pump ei jõua süütenurka õigeks responsida. Midagi on kas kulunud ja loge, liigub liiga vabalt või siis kiilub just kinni.
Kütusesurvet samuti ei tea. Ideaalses elus peaks survekella külge panema ja vaatama hakkama. Veel on võimalus, et vajab etteande pumpa, sest jääb mingitel hetkedel nälga. Selle selgitame nüüd varsti välja.

Aga hetkel läks auto Taeblasse, Martin Rebase käe alla jälle kes teeb ta kahjutuks võttes alt käigukasti. Siis selgub mis variandid mul siduriga on.
Hetkel komplekteerisime Windorfi abiga mulle ühe 240mm R32 SRE komplekti ja ARL ühemassilise hooratta mis võiks stiilis 500-700nm vahele julgelt kinni hoida. Orgaaniline ketas ja 1250kg üsna laia spektriga andeks andvat clampi.
Seda komplekti kahjuks ilmselt kasutada ei saa kuna mul on 02J baasil kast nähtavasti ja sinna koja sisse lihtsalt ei mahu see füüsiliselt ära. 02M baasil kasti ei jõua hetkel alla aretada.

Backup plaanina on mul 228mm tehase asendus SRE korv 900kg clampiga mis tavalise kettaga jääb nõrgaks, umbes 400nm on safe aga sain Mihkel Osa käest 6 labaga jäiga ketta. Nüüd tuleb loota, et mu ikkagi on 2 massiline hooratas nagu august paistis ja tehasest käib, imelik lihtsalt, et see siiani tunda ei ole andnud. Juhul kui see seal on ja elus, siis ilmselt tuleb need asjad kombineerida ja peaks ka kuni selline 500nm ikkagi julgelt kinni hoidma.

Kui keegi soovib, siis mul on üle täiesti tutikas nexuse 228mm ühemassilise kommplekt. Kettale lasin pidurimeistri katted peale. 600kg clampi ning survelaager ja poldid on ka kaasas. Võiks 250-300nm vabalt kinni hoida. Ema autole panin kuna ka selle komplekti ja varsti hakkab 100k probleemivabalt ette saama. Poehind 169 + 50 euri pidurimeister. Ma tahan 150 eurot. Stiilis väga ärev soft ja veidi peale. Ala 110-120kw peaks täpselt paras olema.


Vot nii. Kui sidur tehtud ja peab, siis hakkame vaatama mis selle pumbaga teha ja siis peaks fain tuunima hakkama. Mul hetkel on ikkagi plaanis see 13,9 ära sõita ja numbrid näitavad, et mu arvutused olid õiged.

Kuna tiimi teine sõitja lasi ööl vastu võistlust autol kardaani ja käigukasti pilbasteks, siis tuli otsus, et teen võistluse minimaalse programmiga. Terve võistlus oli kohal tiimist üks mees ja teistel päevadel vahelduva eduga käisid läbi ka teised. Ma magasin autos kuna rohkem ei olnudki aega midagi mõelda, olin 4 tundi maganud enne võistlust ja otse garaazist lendasin rajale. Väga okei oli.

PiltPiltPiltPiltPiltPilt
Viimati muutis C4V6, 07 Juul 2023, 21:23, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas ryan » 09 Juul 2023, 21:17

:thumbup:
Tore, et viitsid nii pikalt kirjutada, hea lugeda!
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

C4V6
Uustulnuk
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Nov 2010, 11:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW New Beetle 1.9tdi - 2000 - C4V6

Lugemata postitus Postitas C4V6 » 10 Juul 2023, 09:53

No vähemalt üks inimene loeb ka siis tuleb välja :D
Kes tänasid kasutajat C4V6 selle postituse eest:
jankii

Vasta

Mine “Huviliste autod”