VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Moderaator: etnies858
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Teeme siis uue teemaga algust. Aastake on seisnud ja natukene nokitud sellist masinat:
Tänaseks on asi sealmaal, et doonorilt on mootor juurdekuuluvaga maha roogitud ja alustasin punase plönni mootori maha võtmisega. 2 kinnituskäppa 3-st tunduvad sobivat, käigukasti pealne tuleb ise leiutada. Ei midagi ületamatut.
Kuna punane on omajagu aega seisnud, siis tuleb kogu veermik üle käia, õnneks jupid - nii palju kui neid veel saada on - ei maksa suurt midagi. Piduriketastega on muidugi jama, 239x8 ketas.. tõenäoliselt tuleb ka pidurite upgrade teha, et ette uuema polo tehnika saada.
Tegemist Vw Polo mk1, aastast 1980. Edasi liigutab teda 1.3 liitrine 40kW mootor, 4-se manuaalkastiga. Kuna olemasolev karpa on üsna kapriisne tükk, tuli otsus hankida doonor:
1.4 44kW, 5-ne kast, pritsega mootor.Tänaseks on asi sealmaal, et doonorilt on mootor juurdekuuluvaga maha roogitud ja alustasin punase plönni mootori maha võtmisega. 2 kinnituskäppa 3-st tunduvad sobivat, käigukasti pealne tuleb ise leiutada. Ei midagi ületamatut.
Kuna punane on omajagu aega seisnud, siis tuleb kogu veermik üle käia, õnneks jupid - nii palju kui neid veel saada on - ei maksa suurt midagi. Piduriketastega on muidugi jama, 239x8 ketas.. tõenäoliselt tuleb ka pidurite upgrade teha, et ette uuema polo tehnika saada.
S&S Donor OÜ - Remondime Ameerika rauda ja ka muud! Igapäevaselt liiklen kolla-punase autoga ja teen iiu-iiu :)
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 65 korda
- Tänatud: 16 korda
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Osad netipoed millegipärast näitavad, nagu oleks A-osa kettaid veel saada. Hind on muidugi selline, et sama raha eest saaks vist juba avataril olevale valgele isendile kettapaari kätte...
Aga muidu: edu ja jõudu. Ja loodame, et kere koha pealt mingeid üllatusi ei tule.
Aga muidu: edu ja jõudu. Ja loodame, et kere koha pealt mingeid üllatusi ei tule.
Viimati muutis pppp, 03 Mai 2022, 15:40, muudetud 2 korda kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 1207
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Kus nurgas sa teda peidad? Tuleks uuriks ka kui Lehetus on.
Viimati muutis Maahärra, 03 Mai 2022, 17:14, muudetud 1 kord kokku.
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Ei ole Lehetus, Riisipere külje all sõbra garaažis ehitan teda. Kui seal olen ja ajad klapivad, võib vaatama ikka tulla!
Kõige hapum koht, aku alus. Õnneks lapitav. Tundub, et originaalis on auto olnud roheline, samas mõnes kohas paistab ka lillat... Uus süda Ja salongist ka üks klõps. Kell pole originaal, aga sobib sinna hästi
Kõige hapum koht, aku alus. Õnneks lapitav. Tundub, et originaalis on auto olnud roheline, samas mõnes kohas paistab ka lillat... Uus süda Ja salongist ka üks klõps. Kell pole originaal, aga sobib sinna hästi
S&S Donor OÜ - Remondime Ameerika rauda ja ka muud! Igapäevaselt liiklen kolla-punase autoga ja teen iiu-iiu :)
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Väga kena auto!!!
Aku alus täitsa tellitav WERK34,st
Ja väga palju osi olen tellinud veel saksa E-bayst.
Aku alus täitsa tellitav WERK34,st
Ja väga palju osi olen tellinud veel saksa E-bayst.
Viimati muutis vredestein, 04 Mai 2022, 10:51, muudetud 2 korda kokku.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Vahepealseid ja tänaseid arenguid siis ka:
Vaheletõstmise ootel Värvitud klapikambrikaas Mootor omale kohale tõstetud. Kastipoolne käpp vaja veel toota, siis on täielikult paigas ja kinni. Sisselase on paari poldiga küljes. Üks pooltelg sai ka prooviks kokku laotud, Plönni originaalid on tublid sõrmejämedused tükid, otsustasin minna uuema pooltelje peale üle. Selleks oli vaja pooltelje ots ära vahetada - välisnuut 20 hammast, sisemine 30. 97 polo väljast 25 hammast, seega kokku ei sobi.
Tänase päeva lõppseis jäi siis selline:
Vaheletõstmise ootel Värvitud klapikambrikaas Mootor omale kohale tõstetud. Kastipoolne käpp vaja veel toota, siis on täielikult paigas ja kinni. Sisselase on paari poldiga küljes. Üks pooltelg sai ka prooviks kokku laotud, Plönni originaalid on tublid sõrmejämedused tükid, otsustasin minna uuema pooltelje peale üle. Selleks oli vaja pooltelje ots ära vahetada - välisnuut 20 hammast, sisemine 30. 97 polo väljast 25 hammast, seega kokku ei sobi.
Tänase päeva lõppseis jäi siis selline:
S&S Donor OÜ - Remondime Ameerika rauda ja ka muud! Igapäevaselt liiklen kolla-punase autoga ja teen iiu-iiu :)
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Arenguid.
Poolteljed pidid siiski jääma vanad, pikkuse erinevus oli nii piisav, et ei mahtunud enam vahele ära. Lisaks tuli kõrvalistuja pool kasutada juhipoolset flantsi, mille treial simmeriga kokku sobima pani.
Esisild on koos, tellimata on veel roolivardad.
Tänud hea vihje eest @vredestein , kes soovitas pidurikettaid otsida Saksa ebay-st. Eile toodi pakk koju kätte. Transaga kokku 37 eurot NOS kettad. 30 aastat riiulis seisnud. Välja näevad küll nii.
Poolteljed pidid siiski jääma vanad, pikkuse erinevus oli nii piisav, et ei mahtunud enam vahele ära. Lisaks tuli kõrvalistuja pool kasutada juhipoolset flantsi, mille treial simmeriga kokku sobima pani.
Esisild on koos, tellimata on veel roolivardad.
Tänud hea vihje eest @vredestein , kes soovitas pidurikettaid otsida Saksa ebay-st. Eile toodi pakk koju kätte. Transaga kokku 37 eurot NOS kettad. 30 aastat riiulis seisnud. Välja näevad küll nii.
- Kes tänasid kasutajat highway2hell selle postituse eest:
- vredestein
S&S Donor OÜ - Remondime Ameerika rauda ja ka muud! Igapäevaselt liiklen kolla-punase autoga ja teen iiu-iiu :)
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Vahepeal natuke liikunud ka..
Piduritorud on kõik uued vasega veetud, tagumised piduri said väikse uuenduse. 180mm->200mm.
Salongi juhtmestik läheb kõik CE2 peale üle, süüteluku sisu vahetasin uuema mudeli vastu, nüüd siis kasutusel immoga võti. Lisaks juhtus täna sedasi:
Kuna uuema mudeli kellaplokk on füüsiliselt pisut kõrgem ja laiem, siis originaalvalguse lõikasin korpuse küljest ära, asendan selle led ribaga, toon jääb ikka sama roheline. Laiusega peab mõtlema, äkki õnnestub raami natukene soojaga laiemaks venitada. Hetkel paistab kütuseseier kuni poole paagini
Piduritorud on kõik uued vasega veetud, tagumised piduri said väikse uuenduse. 180mm->200mm.
Salongi juhtmestik läheb kõik CE2 peale üle, süüteluku sisu vahetasin uuema mudeli vastu, nüüd siis kasutusel immoga võti. Lisaks juhtus täna sedasi:
Kuna uuema mudeli kellaplokk on füüsiliselt pisut kõrgem ja laiem, siis originaalvalguse lõikasin korpuse küljest ära, asendan selle led ribaga, toon jääb ikka sama roheline. Laiusega peab mõtlema, äkki õnnestub raami natukene soojaga laiemaks venitada. Hetkel paistab kütuseseier kuni poole paagini
Viimati muutis highway2hell, 30 Sept 2022, 11:36, muudetud 1 kord kokku.
- Kes tänasid kasutajat highway2hell selle postituse eest:
- tito
S&S Donor OÜ - Remondime Ameerika rauda ja ka muud! Igapäevaselt liiklen kolla-punase autoga ja teen iiu-iiu :)
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 31 Okt 2007, 16:27
- Auto: vw golf 2 Gti
- Asukoht: Tallinn/ Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Äge elukas juhul kui miskit vaja siis minul seisab ka üks mk1 millelt vajadusel juppe saaks
- Kes tänasid kasutajat dphp selle postituse eest:
- vredestein
lepavõsa tanki ei peata
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Pean meeles ja kindlasti küsin, kui midagi vaja on!
S&S Donor OÜ - Remondime Ameerika rauda ja ka muud! Igapäevaselt liiklen kolla-punase autoga ja teen iiu-iiu :)
-
- Klubiline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 31 Dets 2005, 10:59
- Auto: vw jetta mk2 ,passat b4 ,passat b2 ja b1
- Asukoht: kohila
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 11 korda
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Gaasi trossi võtsid ka doonori pealt .endal ka üks Polo projekt coupe 91a mootor läks 1.4 vahele .originaalis oli 1.0 bens,
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Tükk aega siin vaikust olnud, aga eile-täna sai ennast kätte võetud ja garaaži mindud. Tulemuseks see, et genekas on küljes, õli on mootoris, summutiga on algust tehtud. Täna õnnestus nii kaugele saada, et tegin tule sisse ja peletasin ämblikud välja!
Kas põhjus, et pöörded peale käivitamist tõusid 2000 peale ja siis hakkasid alla-üles hüppama, võib olla selles, et summutit vähevõitu on?
Kas põhjus, et pöörded peale käivitamist tõusid 2000 peale ja siis hakkasid alla-üles hüppama, võib olla selles, et summutit vähevõitu on?
S&S Donor OÜ - Remondime Ameerika rauda ja ka muud! Igapäevaselt liiklen kolla-punase autoga ja teen iiu-iiu :)
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Täna oli jälle pisut aega nokitseda. Lõpetasin jahutussüsteemi ära ja tegin esimese väikse tiiru ka, et ikka motti jätkuks.
- Kes tänasid kasutajat highway2hell selle postituse eest:
- pppp • vredestein
S&S Donor OÜ - Remondime Ameerika rauda ja ka muud! Igapäevaselt liiklen kolla-punase autoga ja teen iiu-iiu :)
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Vaatan sul tagumised tiivakaared tahavad kah tegemist, Almelost peaks neid täitsa saada olema.
Küljekarbid on kahjuks ainult järgmise põlvkonna omad millel väike erinevus need saab Saksast eduliselt tellida.
Küljekarbid on kahjuks ainult järgmise põlvkonna omad millel väike erinevus need saab Saksast eduliselt tellida.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
VW Polo mk1, 1980, highway2hell
Koopaääred on juba valmis ostetud ja ootavad riiulis oma aega. Karbid ehk on elustatavad. Keretöödeni jõuab, eks siis saab lähemalt pildi ette
S&S Donor OÜ - Remondime Ameerika rauda ja ka muud! Igapäevaselt liiklen kolla-punase autoga ja teen iiu-iiu :)