VW Transporter T3 - 1988 - CD-R
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Transporter T3 - 1988 - CD-R
Selline omamoodi kuut veeres õuele, oli vaja midagi millega vajadusel asju vedada saaks. Tahtsin küll algul omale Caddy mk1-te viisakat, nende kuulutusi sirvides jäid ka mõned T3-med silma ja tekkis huvi. Algselt kartsin, et sõiduomadustel on midagi sarnast nagu LT ja seetõttu tahtsin ennem proovida ühte. Ühel tuttaval vedeles üks selline, sai proovitud, üllatavalt normaalne on sellega isegi sõita. Üsna mugav, rool on täpne, pidurid piisavad. Sai küsitud tuttavalt, et kas kaubaks ka läheb, saime hinnas kokkuleppele ja minu oma ta nüüd on.
Õnnistatud on ta 1.6 TD 51kw mootori ja 5-se kastiga, kus algselt käikude üles leidmine oli huvitav tegevus. Käigukangi küljes olev munakas oli oma pesast välja tulnud ja pärast selle uuesti oma kohale seadmist on täitsa talutav. Mootor tegelt liigutab ka seda kuuti täitsa edukalt/piisavalt edasi, kuid lärm on meeletu, esialgu prooviks seda helisummutust tagant veidi parandada. Muidu algselt oli mõttes 2.0 85kw bensukas sinna istutada.
Sidur tuleb ilmselt lähiajal ära vahetada, survelaager teeb häält ja tundub, et sidur ise on ka üsna lähedal lõpule. Õnneks tundub, et vist kõige keerulisem see vahetus ei ole. Mootor ei ole ka hästi õrnal koormusel kõige õnnelikum, nõkutab/jätab vahele nagu õrnalt. Igasugused vanad kõrgsurvepumbad jne on mulle suht võõras teema, niiet kui kellegil ideid mis seal häda võib olla, kuulan heameelega. Muidu nagu on pigem ok, jalgu otseselt ei jää kui käike lapata jõuad.
Kere poolest on ka pigem vist korralik kui halb. Mingid veidrad pahtli praod on ustel ja natuke siit-sealt mullitab. Põhja alt on suht korralik.Tagaluuk ja selle kere poolne tihendi serv on ilmselt kõige hullemad kohad. Ühe tagaluugi sain kaasa mis vähe korralikum, tuleb seal väikesed parandused teha, ülevärv ja külge.
Tagumise kuudi ilusamaks tegemist olen ka vaikselt juba alustanud, muidu tagant oli suht tühi. Luukidele sai juba soomepapist katted välja lõigatud, tuleks veel üle katta mingi musta nahalaadse tootega ja oleks timm. Ülejäänud kuudi seinad ka. Plaan on ka veel mingi siledam platvormi osa taha ehitada kuhu saaks vajadusel ka madratsi panna.
Pilte ka:
DSC03665 by Silver errr, on Flickr
DSC03669 by Silver errr, on Flickr
DSC03674 by Silver errr, on Flickr
Õnnistatud on ta 1.6 TD 51kw mootori ja 5-se kastiga, kus algselt käikude üles leidmine oli huvitav tegevus. Käigukangi küljes olev munakas oli oma pesast välja tulnud ja pärast selle uuesti oma kohale seadmist on täitsa talutav. Mootor tegelt liigutab ka seda kuuti täitsa edukalt/piisavalt edasi, kuid lärm on meeletu, esialgu prooviks seda helisummutust tagant veidi parandada. Muidu algselt oli mõttes 2.0 85kw bensukas sinna istutada.
Sidur tuleb ilmselt lähiajal ära vahetada, survelaager teeb häält ja tundub, et sidur ise on ka üsna lähedal lõpule. Õnneks tundub, et vist kõige keerulisem see vahetus ei ole. Mootor ei ole ka hästi õrnal koormusel kõige õnnelikum, nõkutab/jätab vahele nagu õrnalt. Igasugused vanad kõrgsurvepumbad jne on mulle suht võõras teema, niiet kui kellegil ideid mis seal häda võib olla, kuulan heameelega. Muidu nagu on pigem ok, jalgu otseselt ei jää kui käike lapata jõuad.
Kere poolest on ka pigem vist korralik kui halb. Mingid veidrad pahtli praod on ustel ja natuke siit-sealt mullitab. Põhja alt on suht korralik.Tagaluuk ja selle kere poolne tihendi serv on ilmselt kõige hullemad kohad. Ühe tagaluugi sain kaasa mis vähe korralikum, tuleb seal väikesed parandused teha, ülevärv ja külge.
Tagumise kuudi ilusamaks tegemist olen ka vaikselt juba alustanud, muidu tagant oli suht tühi. Luukidele sai juba soomepapist katted välja lõigatud, tuleks veel üle katta mingi musta nahalaadse tootega ja oleks timm. Ülejäänud kuudi seinad ka. Plaan on ka veel mingi siledam platvormi osa taha ehitada kuhu saaks vajadusel ka madratsi panna.
Pilte ka:
DSC03665 by Silver errr, on Flickr
DSC03669 by Silver errr, on Flickr
DSC03674 by Silver errr, on Flickr
-
- Veteran
- Postitusi: 3372
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 808 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Transporter T3 - 1988 - CD-R
Päris huvitav variant.
Klubilise UNO käest võid nõu küsida. Ta tegelenud T3 bussidega niipalju kui ma teda tean.
Klubilise UNO käest võid nõu küsida. Ta tegelenud T3 bussidega niipalju kui ma teda tean.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
- Asukoht: Tallinna ümbruses
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Transporter T3 - 1988 - CD-R
Kas on ka plaan sellest matkaauto teha? Praegu peaks veel doonoreid leiduma, omal ajal toodi neid matkaka variandina eestisse küll, samas matkaauto.com foorumi kokkutulekutel pole trehvanud. Võimalik, et need enam eriti ei liigu, samas on nad matkakana korralikult korda tehtuna pigem tõusvas, kui langevas hinnas.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!
THEY MARK THEIR SPOT!
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 11 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Transporter T3 - 1988 - CD-R
Ilmselt väga hulluks ei lähe, lihtsalt kuudi visuaalne pool ilusamaks, hetkel on seinad täitsa paljad ja koledad. Kunagi mul b3 passatiga oli hea, viskasid taha täis suuruses madratsi sisse ja ei pidanud väga kuskil telgis kükitama. See on nagu vähe luksim ruumi poolest, mõni nädalavahetus suvest võiks selline võimalus olla. Põhiliselt tahaks ikkagi asju vedada jne.eavp kirjutas: ↑23 Mai 2022, 07:03Kas on ka plaan sellest matkaauto teha? Praegu peaks veel doonoreid leiduma, omal ajal toodi neid matkaka variandina eestisse küll, samas matkaauto.com foorumi kokkutulekutel pole trehvanud. Võimalik, et need enam eriti ei liigu, samas on nad matkakana korralikult korda tehtuna pigem tõusvas, kui langevas hinnas.
Sattusin mingi huvitava ülevaataja otsa ka, kes mul mingi kangiga sisemist karbist läbi peksis. Niiet saab ikkagi keevitustööd ka harrastada, õnneks midagi väga suurt ta oma kangiga välja toksinud. Ees pidurivollades ka väikesed mõrad sees. Huvitav on ka see, et väidetavalt ees klotsid metallini kulunud, kuigi järel vaatlusel kettad klotsid suht värsked ja pidurid väga head, ei oskagi nagu seda kommenteerida. Üv-le sõites hakkas ka üks pihustitoru lekkima, see läks kirja õlilekkena. Kodus pingutasin peale ja tundus, et sai hea. Tundus igastahes, et talle mu uus sõiduvahend väga ei meeldinud. Pole vist siiani ühtegi autot nii läbi logistatud ja koputatud. Korra jäi juba mulje, et kangiga hakatakse ka väljast proovima, et äkki läheb kuskilt läbi. Koputati käega terve buss üle, ei tea mida ta lootis sealt oma võttega leida ja kas oleks hakanud väljast ka auke sisse nokkima.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 08 Juun 2017, 11:39
- Telefon: 56290860
- Auto: Volkswagen T3 Caravelle
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Transporter T3 - 1988 - CD-R
Mootori ja lärmi ja töökindluse osas soovitan Golf 3 66kw tdi mootorit, võttis lärmi nii maha, et saab ka maanteel tagapingil istujatega juttu puhuda ja pole mingeid matte paigaldanud.
Mootori enda paigaldamiseks tuleb veidi muidugi keevitada ja meisterdada aga minu mehaanik ei pannud sellele aju külge vaid originaali kütusepumba ja jäi trossiga gaas. Ise olen ülirahul, sest endise 1.6 42 kw mootoriga oli palju jama.
Mootori enda paigaldamiseks tuleb veidi muidugi keevitada ja meisterdada aga minu mehaanik ei pannud sellele aju külge vaid originaali kütusepumba ja jäi trossiga gaas. Ise olen ülirahul, sest endise 1.6 42 kw mootoriga oli palju jama.