VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Moderaator: etnies858
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 904
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 164 korda
- Tänatud: 80 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Jäta see kast praegu rahule ja lase veermiku kontroll kõigepealt teha. Kui kastil mingi error oleks, annaks ta vastavate veateadetega sellest märku
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Eile vahetasin ära esimesed õõtsapuksid, see on õnneks küllalt lihtne tegevus. Need olid ikka üsna otsas küll. Sõit sai veidi konkreetsem küll. Sillastendi tänapäeval kohe nii ei saagi, et muudkui tahad ja jalutad uksest sisse. Järjekorrad, broneerimine. Oletan, et see rehvimüra, mis mulle tuska teeb, on seotud ka selle lääpas konfoguratsiooniga sillaga sõidust, ei ole võimatu, et rehv on seetõttu veidi väärakaks kulunud ja vait ei jäägi.
Võtsin veidi aega ja vaatasin venelaste kogemusi, sagedane on, et pannakse kõrgema profiiliga rehvid, kui euro-passatile pakutakse. Minuomal on sportlikud istmed, ma ei tea, kas see käib käsikäes ka mingite sportlikumate (kõvemate?) vedrudega? Või olen ma lihtsalt ärahellitatud tagument, kes ei tea tõelisest elust midagi...
Aeg-ajalt "kusagilt tagant" kostvate kolksatustega hakkasin uurima, mis seal siis olla saab - silma jäi kärukonksu otsas töllerdav pistik, mis idee järgi peaks seal kuidagi nooblimalt kinni olema. Võimalik, et äkki see pistik kolistab kuhugi stangesse aegajalt. Ei teagi, mismoodi see täpselt kinni peaks olema.
Võtsin veidi aega ja vaatasin venelaste kogemusi, sagedane on, et pannakse kõrgema profiiliga rehvid, kui euro-passatile pakutakse. Minuomal on sportlikud istmed, ma ei tea, kas see käib käsikäes ka mingite sportlikumate (kõvemate?) vedrudega? Või olen ma lihtsalt ärahellitatud tagument, kes ei tea tõelisest elust midagi...
Aeg-ajalt "kusagilt tagant" kostvate kolksatustega hakkasin uurima, mis seal siis olla saab - silma jäi kärukonksu otsas töllerdav pistik, mis idee järgi peaks seal kuidagi nooblimalt kinni olema. Võimalik, et äkki see pistik kolistab kuhugi stangesse aegajalt. Ei teagi, mismoodi see täpselt kinni peaks olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Jah volksudel see müra hullult tuleb sisse. Aga hiljuti sattusin hiina rehvidele ja imekspandavalt vaiksed. Arvata pehmo segu ja kiirelt kuluvad, aga vanad kallimad uuest peast löhkusid kõrvu. Ei saa neid interneti reitinguid uskuda.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Pildil näha sissemurdunud pilte j tundub et k pistiku juhe on juba repairzi saanud.seitsmene kirjutas: ↑19 Juul 2022, 13:09Eile vahetasin ära esimesed õõtsapuksid, see on õnneks küllalt lihtne tegevus. Need olid ikka üsna otsas küll. Sõit sai veidi konkreetsem küll. Sillastendi tänapäeval kohe nii ei saagi, et muudkui tahad ja jalutad uksest sisse. Järjekorrad, broneerimine. Oletan, et see rehvimüra, mis mulle tuska teeb, on seotud ka selle lääpas konfoguratsiooniga sillaga sõidust, ei ole võimatu, et rehv on seetõttu veidi väärakaks kulunud ja vait ei jäägi.
Võtsin veidi aega ja vaatasin venelaste kogemusi, sagedane on, et pannakse kõrgema profiiliga rehvid, kui euro-passatile pakutakse. Minuomal on sportlikud istmed, ma ei tea, kas see käib käsikäes ka mingite sportlikumate (kõvemate?) vedrudega? Või olen ma lihtsalt ärahellitatud tagument, kes ei tea tõelisest elust midagi...
Aeg-ajalt "kusagilt tagant" kostvate kolksatustega hakkasin uurima, mis seal siis olla saab - silma jäi kärukonksu otsas töllerdav pistik, mis idee järgi peaks seal kuidagi nooblimalt kinni olema. Võimalik, et äkki see pistik kolistab kuhugi stangesse aegajalt. Ei teagi, mismoodi see täpselt kinni peaks olema.
► Näita Spoilerit
Eks korrektseks paranduseks tuleks need sisse murdunud poldid välja saada, uus repairkit koos katte ja poltidega osta ning ka uus juhe salongi vedada
Juhe - 3AA 971 124 A - 355.34eur
Rep.Set - 3AA 898 647 - 32.38eur
Forssi hinnad.
Viimati muutis R36, 19 Juul 2022, 22:39, muudetud 2 korda kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Mõtlen, et kuskohast te need Forssi või Mölleri hinnad kohe saate? Ma olen nende kodulehti tuhninud, mingeid hindu ei näe.
Täna vahetasin neid akna raamistusi, paika ma nad sain. Alumist läikivat liistu polnudki vaja ära võtta, see tundus jube vaevaline kangutamine ka. Miski jama on parema tagumise klaasiga, Alla ketras, üles mitte (tross oli katki, panin uue) tõstsin siis mootori ümber, et hammakad akent üleval hoiaksid, rohkem polnud täna aega jukerdada.
Täna vahetasin neid akna raamistusi, paika ma nad sain. Alumist läikivat liistu polnudki vaja ära võtta, see tundus jube vaevaline kangutamine ka. Miski jama on parema tagumise klaasiga, Alla ketras, üles mitte (tross oli katki, panin uue) tõstsin siis mootori ümber, et hammakad akent üleval hoiaksid, rohkem polnud täna aega jukerdada.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Teinekord aitab ka teip. Hoiab ka akent üleval. Siiis kas ukse pleki ja pleki vahele sai tihend hästi. Butüül oli veel ok?
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Ma sain selle aknatõstuki koos plekiga, tihend oli väga okei. Ühest küljest lihtsam, et neetima ei pea, ometi oli kogu selle ukse kokkupanek hiljem üks paras lego. Ei olnud maailma kõige lihtsam esimese korra tegemise jaoks.murkamarko kirjutas: ↑20 Juul 2022, 22:40Teinekord aitab ka teip. Hoiab ka akent üleval. Siiis kas ukse pleki ja pleki vahele sai tihend hästi. Butüül oli veel ok?
Vahepeal siis sild ka reguleeritud, enne ülevaatusele minekut veel miskid nipet-näpet asjad mõttes. Summuti sukk ei meeldi mulle, näitab väismise märke, kui seal all juba midagi pusserdama hakata, siis ilmselt see käigukasti õli ka.
Nähtavasti hangin ma mingi teise mõõduga rehvid, midagi kõrgemat pean silmas. Ilmselt hakab spidomeeter seetõttu "valetama", aga ta valetab võrreldes GPS-i andmetega praegu niikuinii. Ma olen aru saanud, et ameerika-passat erineb mingites detailides erooplaste omast, kerekuju on ju ikka sama? Venelased on kasutanud ka hoopis suuremaid balloone, ise pean aru, kas panna 17 tollisele veljele 225/50 nagu Alltrackile sobib, või siis 215/55 nagu USA versioonile alla pannakse. Pole neid nii hirmus hästi võimalik vaadelda, et väga nilbe välja paistma ei jääks, eriti konkreetset pildimaterjali pole ülemäära silma jäänud. Vastu ilmselt ei käi kumbki konfiguratsioon.
Praegused on 235/45, suhteliselt värsked ka -- 2020 toodetud ja muster on kobe, et käiks ju küll veel; ikkagi tundub mulle liiga jäik. Ma sõidan ka palju, seetõttu ehk väsitab see rohkem.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
B7 uksepleki eemaldus trossi vahetuseks maksimaalselt 30minutit kolmandal korral.
Ei tasu midagi leiutama hakata, vaid piilari küljest pistik lahti ja ukse sisse, polster maha ja poldid lahti, ukselingi raam ukse küljest lahti ja lukk lahti.
Edasi tõstad lihtsalt pleki välja.
Hea lihtne töö.
Ei tasu midagi leiutama hakata, vaid piilari küljest pistik lahti ja ukse sisse, polster maha ja poldid lahti, ukselingi raam ukse küljest lahti ja lukk lahti.
Edasi tõstad lihtsalt pleki välja.
Hea lihtne töö.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Ma proovisin enne tegutsemist tarkust ka vaadata - päris oma mudelit ei leidnud. Keeruline oli veidi see luku plast, tüübid ja pistik. No kokku ikka sain, teine kord teeksin juba teisiti.R36 kirjutas: ↑25 Juul 2022, 14:02B7 uksepleki eemaldus trossi vahetuseks maksimaalselt 30minutit kolmandal korral.
Ei tasu midagi leiutama hakata, vaid piilari küljest pistik lahti ja ukse sisse, polster maha ja poldid lahti, ukselingi raam ukse küljest lahti ja lukk lahti.
Edasi tõstad lihtsalt pleki välja.
Hea lihtne töö.
Täna panin kõrgemad rehvid alla, rohkem rahul ei saa ollagi. Pehme.
-
- Veteran
- Postitusi: 3378
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 816 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Tegime täna silciga lihtsamalt. Pistik jäi paika ja vaid selle kinnituse mis juhtmepuud kinni hoiab pleki küljes lasime lahti.R36 kirjutas: ↑25 Juul 2022, 14:02B7 uksepleki eemaldus trossi vahetuseks maksimaalselt 30minutit kolmandal korral.
Ei tasu midagi leiutama hakata, vaid piilari küljest pistik lahti ja ukse sisse, polster maha ja poldid lahti, ukselingi raam ukse küljest lahti ja lukk lahti.
Edasi tõstad lihtsalt pleki välja.
Hea lihtne töö.
Pärast tõstad pleki tagasi ja pressid selle sama kinnituse tagasi. Mul küll käte läbimõõt suuremaks läinud, aga mahub kenasti ukse ja pleki vahele.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Rehvid said 215/55/17, mis on autoriteetsete lehekülgede infole toetudes selle auto originaalmõõt siiski suures osas maailmas.
Selline leht näiteks pikema jututa pakub seda 17 tollise originaaliks https://www.sizemytires.com/vehicle/201 ... gen/passat
Positiivne on veel asjaolu, et porilapakad ei käi enam speed-bumpi peal näiteks vastu maad. Auto ise on kõrgem, seda on tunda, selline Allroadi tunne natuke. Spidomeeter on Waze omaga üsna sünkroonis, nagu peaksidki sellel niisugused rattad all olema.
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Tänane päev läks veidi auto putitamise tähe all, summuti sukk, tagumised klotsid. Põhja alla gaasipaakide kate, veidi kohendatud porilapakate ja logarite kinnitusi. Kõik tore, meelest läks ära käigukasti õli ka vahetada.
Tundub, et üksiku eespoolse paagi kate tuleb ilmselt ka otsida.
Summuti sukk lasi sedavõrd palju gaasi atmosfääri, et lambda oli ülevaatuse jaoks lootusetult puus. Peale vahetust kõik näidud ka gaasiauto jaoks über. Ülevaatus vigadeta. Ls ca 280.
Vahtima jäin vedrude peal olevat värvikoodi, mingit tõsist kataloogi või selgitavat lehte küll ei leidnud - mis need tähendavad? Ülevaataja mainis, et tema arvates olla auto ikka jäik veel. Rehvirõhk peaks olema vahemikus 30 - 33 psi, (2,06 - 2,28 bar konverteriga), mul on bensuka püstolist 2,3. Mulle endale tundub peale eelmist konfiguratsiooni juba vägagi pehme. Võta nüüd kinni.
Tundub, et üksiku eespoolse paagi kate tuleb ilmselt ka otsida.
Summuti sukk lasi sedavõrd palju gaasi atmosfääri, et lambda oli ülevaatuse jaoks lootusetult puus. Peale vahetust kõik näidud ka gaasiauto jaoks über. Ülevaatus vigadeta. Ls ca 280.
Vahtima jäin vedrude peal olevat värvikoodi, mingit tõsist kataloogi või selgitavat lehte küll ei leidnud - mis need tähendavad? Ülevaataja mainis, et tema arvates olla auto ikka jäik veel. Rehvirõhk peaks olema vahemikus 30 - 33 psi, (2,06 - 2,28 bar konverteriga), mul on bensuka püstolist 2,3. Mulle endale tundub peale eelmist konfiguratsiooni juba vägagi pehme. Võta nüüd kinni.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5364
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Mis mõte on summuti keevitusele mingit aerosooli peale lasta?
Meeldib kärsahaisu sees sõita?
Meeldib kärsahaisu sees sõita?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 3378
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 816 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Gaasikal on vaid ühed tehase vedrud originaalis pakkuda.
Tankla püstolist 2.3 on minule ka paras. Isegi kui pere peal ja käru täis koormaga sabas.
Mul uued tehase vedrud autol!
Tankla püstolist 2.3 on minule ka paras. Isegi kui pere peal ja käru täis koormaga sabas.
Mul uued tehase vedrud autol!
Viimati muutis MustVälk, 29 Juul 2022, 00:42, muudetud 1 kord kokku.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1744
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5364
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
What ever, aga ega sellest seal kasu ka pole, põleb suht kärmelt ära.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1744
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Vaginaliseerus taas tagumine parem aknaklaas. Sõitis kuidagi alla ja kirdõk. Üles mitte kuidagi. Minu meelest uksest endast ta ei liigahtanudki, ainult juhiomast ketras. Kui targemat teha ei leia, siis tuleb jälle kuidagi mootor küljest ja üles tagasi teema.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1744
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Aken seisab mingi plastikust junni najal, sees mingit mootori liikumist kuuled siis võib asi selles olla. Kõige lihtsam tuvastada kui proovid akent käsitsi tõsta, kas tuleb või mitte.
-
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Arvata jah see junn tal vist panemata või liigutamise ajal ära kukkunud. Kui ühendus olemas, mootor käib tühjalt lihtsalt. Youtubes õpetus olemas kuis õieti teha, s.tanikerdis.
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Siin paistab olema kombineerunud mitu jama - tross oli katki, panin uue. Juba siis näis, et see viga välja ei ravi. Nii oligi, mootor veab klaasi ainult alla, parema vasaku lüliti omavahel vahetamine andis tulemuseks, et kohe keeras vasaku akna ka lahti, lüliti asendist olenemata. Vasaku ukse oma paremale pannes siiski midagi ei teinud. Null. Ehk lisaks trossile näib vähemalt lüliti ka pekkis. Ilmselt mitte ainult see.
Veakoodiks andis seekord 01334.
Aken on kõikide jublakate küljes kinni küll, mootor üles suunda toimetama ei hakka. Ei juhiuksest, ei tagumisest endast.
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Nüüd on hakanud kapoti all miski ebameeldivalt kolistama. Ei meenuta miskit mootorihäält. Korra sain ka mootori tule põlema, see käis koos koodiga P10a9. Ilmselt siis veepump. Selle hind polegi tänapäeval enam nii astronoomiline. Nädalavahetuse häda on see, et sellel ajal ei sünni midagi, töid ei tehta ja kaupu ei müüda.
Üllatust ei teeskle, veepump on enamvähem kuluosa kõikidel autodel.
Üllatust ei teeskle, veepump on enamvähem kuluosa kõikidel autodel.