VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Moderaator: etnies858
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 904
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 164 korda
- Tänatud: 80 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
3.a tagasi vahetasin enda omal. Veepump oli miski 265€ ning koos jahutusvedeliku ja töörahaga läks kokku 385€. Ei mäleta, kas miskit tehti veel
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Mulle läks kõik see lõbu maksma veidi alla 300. Lasin sedakorda enda jaoks uues kohas teha (kuivõrd pole eriti keeruline tegemine) - Lasnamäe Fixuses. Sinna sain enamvähem kohe jutule. Pump sai INA, see on ikka päris gaasika oma, teised sinna ei sobi ka. Aeromotors ja Iparts pakuvad juba 120 tuuri B varuosa.
ca 286000 km. Ei viitsinud veel kogu arvetepahnast välja tuhnida, millal seda pumpa varem vahetatud on. Jubetum lõtk oli seal sees küll.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Tahaks kohe seda INA koodi näha.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Interis ka päris lai valik peerukatla veepumpasid, mille nime pole kuulnud ka varem.
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Kui ma nüüd ei eksi siis see konkreetne veepump on tavalisele 1.4tsi turbo+kompressor mootorile. Kui ma R36 juttu õigesti mäletan siis labad sees väiksemad kui cng versioonidel.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Analoogi võib IC ja astromoto kirjutada mida iganes.
Uurisin ka veidi täna seda teemat ja mulle kinnitati, et b-osa siiski gaasikatlale pole. See ei tähenda, et 1.4TwinChargeri veepumpa sinna panna ei saa aga pumpade labade kujunduses on erinevus.
Uurisin ka veidi täna seda teemat ja mulle kinnitati, et b-osa siiski gaasikatlale pole. See ei tähenda, et 1.4TwinChargeri veepumpa sinna panna ei saa aga pumpade labade kujunduses on erinevus.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Fixusnet.fi pakub sellise koodiga pumpa, autdoc annab ka sama. Ma ei viitsinud praegu rohem kaevata. Ilmselt sellel fixuse omal võib mingi seos olla, kuivõrd kontor on sama. Soomlastel, tõsi, maksab see sama vidin pisut rohkem. Justkui leidsin kodumaise Fixuse lehelt ka mingi viite, ei mäleta enam, kus see oli. Kuivõrd miskit traagikat ei ole pumbavahetus kaasa toonud, siis ma ülemäära mures ei ole ka praegu.
Viimati muutis seitsmene, 03 Nov 2022, 23:35, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Pakuvad ka teised peale INA seda CNG veepumpa. Ise muidugi eelistaks ka INA.
Vahe tavalisega on tiiviku läbimõõdus: 54 vs 60mm.
See vahe on piisavalt suur, et on ka pildilt tuvastatav.
Vahe tavalisega on tiiviku läbimõõdus: 54 vs 60mm.
See vahe on piisavalt suur, et on ka pildilt tuvastatav.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Ilmselt kui 2h järjest täislastis 150-ga Autobahnil lased, siis väiksema pumbaga temp 5C kõrgem vms.
Tavasõidus ringi joristades seda vahet niikuinii ei märkaks.
Tavasõidus ringi joristades seda vahet niikuinii ei märkaks.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Maa eii tea, maanteel haagisega ja 30c sooja siis õli temp oli 150 kandis. Siis juba võib veits ohtlik olla see väiksem pump
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Maa eii tea, mis raskusega haagiseid tavaolekus veetakse, et õli saada 150 kraadile
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Karavaniga polnud mingi probleem need numbrid kätte saada.
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Vahepeal on asju ikka juhtunud autoga - laenasin seda sõbrale, kes suutis tagumise ukseklaasi juhiuksest alla kerida. Üles see millegipärast nupust ei tule. Käis siis enne lumetormi seda tundmatus töökojas putitamas. Seal tehtud lihunikutöö päädis klaasi üles kinni teipimisega. Parandaja-härrad olid lahenduseks leidnud klaasi plastpunnide väljakolkimise, mis seda trossimehhanismi küljes kinni hoiavad. Sellega koos oli hulgaliselt pisemaid asju katki või puudu. Tubli töö!
Ja uuematest arengutest märkasin siin veidi külmema ilmaga, et ühtäkki sõidu ajal lööb sinise jahutusvedeliku tule põlema armatuuris. Hakkasin siis vaatama seda lähemalt, õlitemperatuur kõigub kümne miinuskraadise ilmaga seal 60C kandis, jahutusvedelik pendeldab 50-tes. Seda on ilmselgelt liiga vähe. Kui ma termostaate otsima hakkasin, siis jäi silma, et neid pakutakse erinevate sulgumise ja avamise temperatuuridega. Polegi nüüd päris selge, et mis see õige skaala on. Eks see väike mootor ilmselt talvel kiiresti soojaks ei käigi, aga see temperatuur on siiski kuritegelikult käest, kahtlustan termostaati.
Ja uuematest arengutest märkasin siin veidi külmema ilmaga, et ühtäkki sõidu ajal lööb sinise jahutusvedeliku tule põlema armatuuris. Hakkasin siis vaatama seda lähemalt, õlitemperatuur kõigub kümne miinuskraadise ilmaga seal 60C kandis, jahutusvedelik pendeldab 50-tes. Seda on ilmselgelt liiga vähe. Kui ma termostaate otsima hakkasin, siis jäi silma, et neid pakutakse erinevate sulgumise ja avamise temperatuuridega. Polegi nüüd päris selge, et mis see õige skaala on. Eks see väike mootor ilmselt talvel kiiresti soojaks ei käigi, aga see temperatuur on siiski kuritegelikult käest, kahtlustan termostaati.
-
- Veteran
- Postitusi: 3377
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 812 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Seda on huvitav teada. Viimane kord kui ma esindusest küsisin termostaati, siis see on üks suur tükk mis maksab üle 300 euro.
Tõenäoliselt saab selle sees eraldi elemente vahetada. Eesti jaoks võid kõige suurema avamis temperatuuri omad võtta.
Tõenäoliselt saab selle sees eraldi elemente vahetada. Eesti jaoks võid kõige suurema avamis temperatuuri omad võtta.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Varuosakataloog näitab, et mooduli sisse termostaate saab eraldi ka. Avamistempiks näitab 80-95C.
03C121110R väike termostaat
03C121110L suur termostaat
03C121110R väike termostaat
03C121110L suur termostaat
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Termostaatide teema on tänaseks juba unustatud, küljes ja toimib kõik, nagu peab.
Suutsin siis märgata nüüd ühel ilusal päeval, et gaasi kulu on sõites imetabaselt väike, foori taga saadab autot mädamuna lehk ja õivarrast uurides oli õli liiga palju ja korralik bensuhais küljes. Mis siis ikka - bensu kõrgsurvepump ilmselt. Kõik halvad asjad juhtuvad sinuga ühel heal päeval.
Tellisin siis vidinad-pudinad koos uue õliga ära ja täna läksin töökotta kõike seda vahetama. Kristiine ristmikul parempööret tehes käis "kusagilt nagu vasakult tagant" kõva pauk, ega saanud arugi, mis see nüüd on. Nagu oleks kerest läbi käinud, selline "vedrune" kolakas. Töökoja ees käisn veel autole ringi peale -- on nagu ühekõrgusel ikka. Justkui ei ole siis vedru.
Kui õli välja niristamiseks auto tõstukiga maast lahti sai, siis käisin uurimas, soperdasin sõrmedega seal tagumise õõtsa sees. Ja mis sa kostad - ongi vedru katki.
No mis seal ikka, katkise vedruga ju sõita ei taha, õnneks sai uued küllalt ruttu kätte ja auto ka tõstukil - tehtagu!
Kui järg parempoolse vedruni jõudis, siis oli mul imestamist -- see oli ka katki, seepärast ilmselt mingit kõrguse erinevust silmaga näha polnudki. Mõlemad murdunud justkui üsna värskelt, murdepind pole roostes ega muid märke, et ammu oleks katki olnud. Mul pole õnnestunud siiani kolinat kuulda, mis häälega see vedru katki paugatab, ometi ei taha ma uskuda, et ühekorraga mõlemad vedrud katki läksid. Selline lugu siis sedakorda.
Ls 291
Suutsin siis märgata nüüd ühel ilusal päeval, et gaasi kulu on sõites imetabaselt väike, foori taga saadab autot mädamuna lehk ja õivarrast uurides oli õli liiga palju ja korralik bensuhais küljes. Mis siis ikka - bensu kõrgsurvepump ilmselt. Kõik halvad asjad juhtuvad sinuga ühel heal päeval.
Tellisin siis vidinad-pudinad koos uue õliga ära ja täna läksin töökotta kõike seda vahetama. Kristiine ristmikul parempööret tehes käis "kusagilt nagu vasakult tagant" kõva pauk, ega saanud arugi, mis see nüüd on. Nagu oleks kerest läbi käinud, selline "vedrune" kolakas. Töökoja ees käisn veel autole ringi peale -- on nagu ühekõrgusel ikka. Justkui ei ole siis vedru.
Kui õli välja niristamiseks auto tõstukiga maast lahti sai, siis käisin uurimas, soperdasin sõrmedega seal tagumise õõtsa sees. Ja mis sa kostad - ongi vedru katki.
No mis seal ikka, katkise vedruga ju sõita ei taha, õnneks sai uued küllalt ruttu kätte ja auto ka tõstukil - tehtagu!
Kui järg parempoolse vedruni jõudis, siis oli mul imestamist -- see oli ka katki, seepärast ilmselt mingit kõrguse erinevust silmaga näha polnudki. Mõlemad murdunud justkui üsna värskelt, murdepind pole roostes ega muid märke, et ammu oleks katki olnud. Mul pole õnnestunud siiani kolinat kuulda, mis häälega see vedru katki paugatab, ometi ei taha ma uskuda, et ühekorraga mõlemad vedrud katki läksid. Selline lugu siis sedakorda.
Ls 291
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Päike käib juba kõrgemalt, seetõttu tekkis ka huvi aru saada, mis moodi tagumise ukse klaas korralikult üles-alla käima vormistada. Nupust oskas see ennast alla keerata nii juhi- kui tagumisest ukse lülitist, üles ei kummastki. Tagumiste lülitite (parem-vasak) omavaheline vahetamine andis tulemuse, et ka teine ukseklaas sõitis kohe, ilma lülitamata alla. Üles enam mitte. Isiklikud veakoodide lugemise võimalused on piiratud, olemasolev sinihamba seade mingit viga ei loe.
Proovisin siis selgust saada, millised komponendid üldse osalevad selles skeemis, eriti põhjapanevat teadmist ei tekkinud. Näib, et kogu arusaam, mida ja millal liigutada, on sellessamas mootoris endas (3C0959704), miskit muud "aju" ma ei tuvasta.
Pelgalt tagumise lüliti vahetamine ilmselt tulemust ei anna, kuivõrd juhiuksest peaks see kombo siis ju ka praegu ülespoole ka sõitma. Ise oskan praegu ainult oletada, et see mootor ise on lisaks lülitile alla andnud. Pole ka teada, kes ja mis meetoditega on proovinud seda kunagi elustada, muuhulgas oli katki ka tõstuki tross, selle sain uue külge.
Proovisin siis selgust saada, millised komponendid üldse osalevad selles skeemis, eriti põhjapanevat teadmist ei tekkinud. Näib, et kogu arusaam, mida ja millal liigutada, on sellessamas mootoris endas (3C0959704), miskit muud "aju" ma ei tuvasta.
Pelgalt tagumise lüliti vahetamine ilmselt tulemust ei anna, kuivõrd juhiuksest peaks see kombo siis ju ka praegu ülespoole ka sõitma. Ise oskan praegu ainult oletada, et see mootor ise on lisaks lülitile alla andnud. Pole ka teada, kes ja mis meetoditega on proovinud seda kunagi elustada, muuhulgas oli katki ka tõstuki tross, selle sain uue külge.
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Bensupumbast sai rõõm üsna üürike, praegusel juhul tervitab mind eriti külma mootoriga rõõmus plirin, samuti lööb mootoritule põlema kui bensu peale lülitab. Kukla kratsimise järel oskan arvata, et äkki see on vigane pump? Veateated pidin ära kustutama, muidu ei tahtnud sest sõidust külmemaga midagi välja tulla, eks peale gaasi juurdekallamist saab niikuinii jälle näha, mis see viga siis peaks olema.
Kas kellelgi mingit analoogset kogemust on ette näidata?
Ma ei tea täpselt, kuidas see video lisamine siia käib, katsetan kuidagi nii siis.
https://www.veed.io/view/6ee74c8c-2a4a- ... rue&panel=
Kas kellelgi mingit analoogset kogemust on ette näidata?
Ma ei tea täpselt, kuidas see video lisamine siia käib, katsetan kuidagi nii siis.
https://www.veed.io/view/6ee74c8c-2a4a- ... rue&panel=
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Mis värk selle karterituule ja termoga on?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus