VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 05 Juul 2022, 23:16

Mõtlesin, et panen siia kirja, mis ma oma sõidukiga teinud olen ja millal, et endal ka meelest ei läheks. VAG-i autodega on mul kogemusi üksjagu, gaasikaga pole ennem küll kokku puutunud.
Tegin paar hädapärast pilti ka, inimestele ju ikka meeldib pilte vaadata.

Pilt
Tuba on selline, eks veidi ajahambast puretud, ometi mitte kõige hullem:

Pilt

Rootsist on ta tulnud, palju pabereid ja arveid on ka kaasas. Kõik, mis vaja, on seal tehtud. Eestis pole ma enam nii kindel, et siin väga palju regulaarselt seda hooldusvälpa jälgitud on, see oli ka põhjus, miks ma täna otsustasin "garaažipäeva" teha. Et vahetaks õli, tuvastaks miski kolina esisillas ja hindaks niisama visuaalselt, mis seis on. Mõned asjad läksid lihtsamalt, kolin tuvastus ja lasi ennast kõrvaldada, õlivahetus polnud ka miski eriline raketiteadus. Selle käigus jäi silma pudedaks muutunud vaakimivolla, mille varuosa puudumisel otsustasin siis ajutiseltki veidi teibiga järgi aidata. Ise oletasin, et selle "hüdra" iga kombits on eraldi asi, foorumlane aitas teadmisega välja, et kogu see kupatus on üks tükk. Oletasin, et halvemaks ju ikka ei tee, peab äkki mõne ajagi vaakumit kinni.

Pilt

Päris plaanipäraselt see ei läinud; käisin enne asjade hankimist vennaga poroovisõidul - et kuula kolinat, enne kui kanali peal kangutama hakkame - selle ajal hakkas tühikäigul mootor aistevahel tükati kõvasti raputama. Kadus see sakutamine sama kiiresti kui ilmus.
Kui kõik tööd tehtud, siis käivitamisel polnud nii meeldiv üllatus - ropult lonkav tühikäik ja vaevu vabisev mootor.
Algeline veakoodide lugemine ülemäära palju selgust ei toonud:

Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Saab
VIN: WVWZZZ3CZCE127170

============1==============
P0016
Raw code: 0016
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Crankshaft position/camshaft position, bank 1 sensor A - correlation

============2==============
P2293
Raw code: 2293
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Fuel pressure regulator 2 - performance problem

Kõik see tants toimus bensiiniga, kukalt kratsides panin siis gaasi ka paaki - läks pisut paremaks küll see tulemus. Üks veakood (2293) kadus koguni ära. Ometi ei saa seda praegust olukorda heaks pidada, vajab väga kiireloomulist lahendamist. Ise ei oskagi kohe uisapäisa hakata kõiki internetis nimetatud seotud varuosi vahetama.
Viimati muutis seitsmene, 06 Juul 2022, 10:21, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Passat 2012 1.4 TSI Ecofuel - seitsmene

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 06 Juul 2022, 06:25

Edu autoga aga lihtsalt huvi pärast, et mis põhjusel TÄNA gaasika ostsid? Hinnad laes ja ei lange ka.

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

VW Passat 2012 1.4 TSI Ecofuel - seitsmene

Lugemata postitus Postitas margus » 06 Juul 2022, 08:34

Olen varasemalt gaasikat ka ise pidanud ( siis kui hind oli tugevalt alla 1EUR/kg; keskmine kulu jäi 3,2-3,6kg/100km Touran DSG 110kW ) ning olen ka praegu mõlgutanud mõtteid, et uuesti võtta. Kui jätta kõrvale tihedam tankimisvajadus, siis kulud tulevad ikkagi pisut väiksemad kui keskmise diisliga sõites ( 5l/100km ). Bensukast rääkimata.

Teemaautorile - tundub, et suur osa pahandustest on ikkagi seotud bensiiniga töötamisest. Küllap on pihustid vaja üle käia, kütusesurve kontrollida jne. Kindlasti on soodsam leida mingi mõistlik diagnostikalahendus kui soovituste peale juppe vahetama hakata.
Muide teema, mis pole läbi käinud ja milles mul teadmine puudub - kui CNG bensiini pihustid läbi on, siis kas need ongi päris läbi või aitab siin ka mingi puhastamine a la ultraheli vms?
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 2012 1.4 TSI Ecofuel - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 06 Juul 2022, 09:47

etnies858 kirjutas:
06 Juul 2022, 06:25
Edu autoga aga lihtsalt huvi pärast, et mis põhjusel TÄNA gaasika ostsid? Hinnad laes ja ei lange ka.
Gaasika kasuks pani otsustama õige mitu asja - esiteks see, et mu sõbral on samasugune palju aastaid, vastupidiselt hirmu- ja õuduslugudele pole tema autoga õieti midagi märkimisväärset juhtunud kõikide aastate jooksul. Nüüd juba üle 500 tuhande kellas. Teiseks hind, gaas on kallis, see on auto enda hinna oluliselt soodsamaks kruvinud. Ja kolmandaks siis see kulu: mul on palju sõitmist ja just linnas, olen juba jõudnud reaaalselt tankimisest tankimiseni testida, kui palju seda kütust siis kulub. Mina olen saanud väga soodsad tulemused. Selle tingib ilmselt asjaolu, et ma sõidan palju öösel, siis on linn tühi ja mingit tavalist linnatsüklit see ei meenuta.
margus kirjutas:
06 Juul 2022, 08:34
Teemaautorile - tundub, et suur osa pahandustest on ikkagi seotud bensiiniga töötamisest. Küllap on pihustid vaja üle käia, kütusesurve kontrollida jne. Kindlasti on soodsam leida mingi mõistlik diagnostikalahendus kui soovituste peale juppe vahetama hakata.
Muide teema, mis pole läbi käinud ja milles mul teadmine puudub - kui CNG bensiini pihustid läbi on, siis kas need ongi päris läbi või aitab siin ka mingi puhastamine a la ultraheli vms?
Bensiini pealt töötades oli juba varem tunda, et tühikäigul on mootor natuke "rahutu". Gaasiga seda ei olnud. Tuhnisin erinevates keeltes arveid ja katsusin aru saada, millal küünlaid viimati vahetatud on, ei leidnudki. See oli ka õlivahetuse ajal mootorikatte maha tirimise põhjuseks, et vaatan, kas on silmata mingeid inimtegevuse värskeid jälgi. Sealt siis jäi silma see pragune toru ka. Pihustite ultrahelitamisest pean ilmselt mingeid arvamusi targematelt küsima, kas see on mõistlik ja tulemuslik tegevus.

Praeguste veakoodide iseloomu vaadates kargab pähe kuidagi sellesuunaline mõte, et kas see vahetatud õli nüüd oli päris õige, mis sisse sai? Et tal nüüd oleks korraga kett välja veninud või hammas üle visanud, ma väga tõenäoliseks ei pea. Pool ööd uurisin netis kaaskannatajate mõtisklusi, ühe võimalusena jäi silma see õliga seonduv. Mingid muud variandid on ka kahtlemata võimalikud, eks ma pean katsuma esmalt korralikuma diagnoosimise kusagil ette võtta.
Kes tänasid kasutajat seitsmene selle postituse eest:
MustVälkzephys

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 07 Juul 2022, 03:10

Vahel on nii, et inimene peab uskuma. Kohe kõvasti uskuma vääramatusse iseparanemise võimesse ja volkkarijumala soosingusse. Minul aitas - õhtul andis järele üks veakood koos MIL signaaliga, seda siis gaasi pealt. Teine kood andis teada, et tema staatus on - pending. Varasema confirmed asemel. Auto oli hommikuks järele mõelnud ja pending osutus ka kadunuks. Sõitsin täna huvist siis gaasi tühjaks, et mis siis bensu pealt sõites toimuma hakkab. Ja mitte midagi erilist ei sündinudki. Sõidab, nagu polekski midagi juhtunud.

Mõtlesin uurida, et kas kellelgi on kogemust ukse mustade aknaraamistustega, arvatavasti seal midagi väga värviga ei paranda, kuidas need kätte saadakse ja kust uued peaks hankima? Mäletan, et osadel sõidukitel olid sarnased detailid veidrate kohtade pealt needitud, endaoma pole saanud mahti harutama hakata, et mismoodi neid üldse eemaldada saaks.

Pilt

Pilt
Kes tänasid kasutajat seitsmene selle postituse eest:
forbo87

PriitV
Klubiline
Postitusi: 252
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas PriitV » 07 Juul 2022, 05:51

Ees vasak on näiteks 3C4837901C

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 09 Juul 2022, 06:15

PriitV kirjutas:
07 Juul 2022, 05:51
Ees vasak on näiteks 3C4837901C
Tuhat tänu, eks ma hakkan otsima. Tuleb välja, et asju on veel, mida mul vaja on - gaasiballoone varjav põhjakate vaja leida. Mul õnnestus sümboolse ajaühikuga Gazneti hooldusesse pääseda, seal siis tühipalja hooldusega asi ei piirdunud, remontida oli ikka ka vaja. Ja põhjakatte vajadus seostub ka just seal käimisega. Huvitaval kombel ei ole B7 eriti lammutustes esindatud. Ja kui on, siis ilmtingimata kusagil teises riigi otsas. Tänavapildis võiks küll pakkuda, et Passat on vist kõige levinum auto üldse.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 09 Juul 2022, 08:39

seitsmene kirjutas:
09 Juul 2022, 06:15
Huvitaval kombel ei ole B7 eriti lammutustes esindatud. Ja kui on, siis ilmtingimata kusagil teises riigi otsas. Tänavapildis võiks küll pakkuda, et Passat on vist kõige levinum auto üldse.
Järelikult B7 Passatiga ei juhtu niipalju õnnetusi ja nende tehnika ka kestab! :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

ökovend
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
Auto: efofuel, touran, 2,0
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas ökovend » 09 Juul 2022, 09:25

Kütuse hinna suhtes väga muretsema ei pea. Sest ei ole mõtet tuntavalt kõrgemal hoida gaasi hinda- see jääb ju muidu ostmata. Ja et sõda läbi ei saa, nii pessimistlik ma ka poleks, jah mil kujul, nagu 91 aastal, siis kukub gaasi hind pea kohe ju. Sul vast suurem bensupaak ka, mul vaid 10 liitrit vist ainult.

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 12 Juul 2022, 04:08

ökovend kirjutas:
09 Juul 2022, 09:25
... Sul vast suurem bensupaak ka, mul vaid 10 liitrit vist ainult.
Bensupaak oli vist 31 kiitrit mälu järgi.

Täna hakkasin mõtlema, et mida siis õigupoolest tähendab see sisemise peegli küljes roheliselt põlev tuli? Mu ühe varasema auto peegel andis selliselt oma hädadest teada, kui ta peegli tulesid erineval kombel vilgutas. Kaasasolev raamatukuhi on kõik rootsikeelne, selle tõlkimine on vaevaline ja sageli ei saa sellest tõlkes viimaks midagi kasulikku aru ega teada.

Pilt

Täna panin tähele, et esimesed udukad on seest märjad, tükk aega ei leidnud sellele mingit seletust, kuni tuli meelde korralik vihm mõned päevad tagasi. Tallinnas on üks vahva tänav, kuhu sel puhul korralik järv tekib. Ja ma alles keset seda üüratut lompi märkasin, et r*isk, liiga sügav! Hilja oli juba seal manööverdama ja ümber pöörama asuda, sõitsin siis ikka läbi. Ju sealt see vesi siis tuledesse pääses. Nüüd ei teagi, mismoodi seda seisu peaks kuivatama asuma. Iseenesest töötab seal kõik, välja see vesi sealt ilmselt ilma inimkäe abita väga ei saa enam.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas dellu » 12 Juul 2022, 07:52

see tuluke peaks isetumenev peegel olema. Ehk kui keegi sul täistuledega taga uhab, siis peegel tumendab seda ära. Saad seda funktsiooni nupust sisse välja lülitada. Ma nüüd muidugi ei tea, kas see kuidagi ka küljepeeglitega seotud on või see toimib automaatselt. Vähemalt osadel ka see võimekus olemas.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas siLc » 12 Juul 2022, 18:30

On küll seotud - piisava varustustaseme korral on juhi küljepeegel isetumenev ja signaal tuleb sisepeeglist. Seda kas on isetumenev külgepeegel või mitte näeb ära peegliklaasi ümber õrnast mustast randist.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 12 Juul 2022, 19:20

seitsmene kirjutas:
12 Juul 2022, 04:08
Bensupaak oli vist 31 kiitrit mälu järgi.
Täna juba 20 või 30 kiltsa sõitsin põleva kütuse tulega. 28 liitrit läks sisse. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas Pulku » 12 Juul 2022, 22:20

MustVälk kirjutas:
12 Juul 2022, 19:20
seitsmene kirjutas:
12 Juul 2022, 04:08
Bensupaak oli vist 31 kiitrit mälu järgi.
Täna juba 20 või 30 kiltsa sõitsin põleva kütuse tulega. 28 liitrit läks sisse. :)
2L oli siis veel varu :D

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 13 Juul 2022, 11:12

Võibolla. :D
Pole autoga teinud seda trikki, et paak tühjaks ja siis nullist täis.
Mootor rattal pole kütuse tuld (või noh kunagi oli enne spido vahetust) ja sellega sai küll nii, et kanister tagakohvris valmis kuniks välja suri. Nüüd tean kindlalt, et 300 kiltsa sõidan ja 15 liitrit tangin. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1025
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas links » 13 Juul 2022, 14:09

MustVälk kirjutas:
13 Juul 2022, 11:12
Võibolla. :D
Pole autoga teinud seda trikki, et paak tühjaks ja siis nullist täis.
Mootor rattal pole kütuse tuld (või noh kunagi oli enne spido vahetust) ja sellega sai küll nii, et kanister tagakohvris valmis kuniks välja suri. Nüüd tean kindlalt, et 300 kiltsa sõidan ja 15 liitrit tangin. :)
Vaevalt nüüd niimoodi trikitada ka tasuks, kes seda paagipumpa viitsib vahetada :D

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 13 Juul 2022, 14:31

siLc kirjutas:
12 Juul 2022, 18:30
On küll seotud - piisava varustustaseme korral on juhi küljepeegel isetumenev ja signaal tuleb sisepeeglist. Seda kas on isetumenev külgepeegel või mitte näeb ära peegliklaasi ümber õrnast mustast randist.
Seda ma ei oskagi arvata, kas see küljapeegel nüüd tumeneb või mitte. Pole päris täpselt aru ka saanud, kust ma täpselt teada saan, mis tal on või mida pole. Ostmise viimane argument oli tagurduskaamera.

Pilt
Viimati muutis seitsmene, 13 Juul 2022, 14:32, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 708
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas kraff » 13 Juul 2022, 14:35

Pildilt paistab, et on isetumenev. Peegli servast veidi seepool jookseb tumeneva ala joon.

https://i.ebayimg.com/images/g/6QcAAOSw ... -l1600.jpg Vasak tumenev, parem mittetumenev.

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 15 Juul 2022, 21:04

Olen märkama hakanud, et see DSG käiguvahetus ei ole mulle ikka kuidagi loogilisemaks muutunud. Vahel mõtlen, et milleks talle üldse esimene käik, kui kohalt armastab ka teisega ära minna. Ja libistada seal siis mehiselt. Teoreetiliselt peaks olema ju ka mingi võimalus seda softi kuidagi muuta, et ta päris sedasi ei toimetaks - minuomal on käigukastiga mingi remont läbitud, paberimajandust selle kohta küll pole. Teadmata, mis tehti, kus ja millal täpselt.
Ilmselt peaks selle kasti õli ka igaksjuhuks uuesti ära vahetama, pole ju õnneks raketiteadus. Olen aru saanud, et DSG hingeelu saab üsna põhjalikult ka kaabli otsas testida, ilmselt oleks see siis ka mõistlik asi kavasse võtta. Palju on maailma erinevates foorumites juttu sellest kasti "tehaseseadesse" taastamisest, kalibreerimisest või mis iganes sõna seal siis kasutusel on. Ollakse tulihindeliselt poolt ja samamoodi ka vastu. Argumente nagu näikse olevat mõlemal leeril. Ma pole küll söandanud enne midagi näperdama hakata, kui mingigi ettekujutus tekib, mis selle kastiga siis ikkagi on.
Ja esimesed õõtsapuksid on, mõistagi, täiesti õhtal. Aeromotorsi toodete hulgast jäi silma miski kiirabi, õppesõiduki ja takso tarvis valmistatud puks, ma tegelikkuses ei oska isegi arvata, kas ta mingil moel sellest tavalisest siis erineb.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 15 Juul 2022, 21:20

Õli pole mõtet vahetada, tähendab on kui pole vahetatud aga ta viskabki kohe teisele käigule ja ainuke leevendus softi modimine, et alates 20km/h pealt muudaks teisel vms

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 15 Juul 2022, 21:31

etnies858 kirjutas:
15 Juul 2022, 21:20
Õli pole mõtet vahetada, tähendab on kui pole vahetatud aga ta viskabki kohe teisele käigule ja ainuke leevendus softi modimine, et alates 20km/h pealt muudaks teisel vms
Kas see softi modimine on miski custom teema või on olemas mingid ametlikud uuendused, kus seda omadust timmitakse?
Ma selle kasti suhtes olen ettevaatlik, miski imelik kolks on ka vahetevahel tunda, kui vedu järgi gaasipedaalist suruda. Ma ei tea, kas see on veovõll või oskab kast ka sedasi tuju tõsta.
Ma ühe teise VAG-i uuema auto jätsingi kunagi just seepärast ostmata, et kõik käigukastid olid mingi jamaga. Vplkkaril ei tahaks seda nüüd oma oskamatusest kohe ribadeks lasta.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 15 Juul 2022, 22:25

Custom ja kui kolks sõites vaata veovõllid üle, kui kohapeal ka mingi kolks käib siis hooratas

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas Pulku » 15 Juul 2022, 23:06

Kasti õli vahetus Mooni Forssis maksis alla 50eur viimati kui õigesti mäletan. Ma nüüd ei mäleta, mis värk selle dsg softi teemaga oli aga forss tol korral niisama seda muuta/uuendada ei soovitanud.
Viimati muutis Pulku, 15 Juul 2022, 23:06, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas siLc » 16 Juul 2022, 06:55

Kui soov on, et teist käiku ei libistaks nii palju, siis uuema tehasesoftiga seda ei saavuta - vähemalt enda proovitud kasti softid 5279, 6248 ja 6570 ei tee mingit vahet selles osas. Samas ma ei saa aru miks seda libistamist niipalju kardate. Mu masinal sidurid kunagi ammu 2014a vahetatud 40000km pealt, uuendatud soft versioonile 5279 ja sellega on teist libistades kenasti kestnud 195000km-ni ja ilmselt kestab ka edasi. Igapäevaselt ummikus ei istu aga 80% sõitu on ikka linnas.

Kaabli olemasolul saate kasti aju mõõteplokkidest hinnata sidurite tervist -> https://www.drive2.com/l/538134801689871767/ (vajadusel kasutage Google Translate)

Kasutaja avatar
seitsmene
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene

Lugemata postitus Postitas seitsmene » 16 Juul 2022, 21:31

siLc kirjutas:
16 Juul 2022, 06:55
Kui soov on, et teist käiku ei libistaks nii palju, siis uuema tehasesoftiga seda ei saavuta - vähemalt enda proovitud kasti softid 5279, 6248 ja 6570 ei tee mingit vahet selles osas. Samas ma ei saa aru miks seda libistamist niipalju kardate. Mu masinal sidurid kunagi ammu 2014a vahetatud 40000km pealt, uuendatud soft versioonile 5279 ja sellega on teist libistades kenasti kestnud 195000km-ni ja ilmselt kestab ka edasi. Igapäevaselt ummikus ei istu aga 80% sõitu on ikka linnas.
Minu mudeli läbisõit on kusagil 270 tuuris praegu, näib küllalt realistlik. Mis mind selle kasti juures närviliseks teeb, on sjaolu, et ma ei taipa temast eriti midagi - praegu olen ma märkama hakanud, et vahetevahel vedu järgi võttes kolksatab miski (võimalik, et veovõll), samuti on teinekord tunda kerget raputamist just esimese käiguga kohalt minnes - tundub halb. Selle auto käigukastiga on väidetavalt mingi remont tehtud - mis, millal, pole aimugi. See oli ka õlivahetamise üks ajend, et näeks siis oma silmaga, misasi sealt üldse välja voolab. Mis värvi ja kui palju. See oletatav kastiremont peaks olema tehtud umbes 70 tuhat km tagasi, kohe Eestisse saabudes. Hirmul on, teadagi, suured silmad - aga nii on; mida ei tunne, see veidi ka pelutab.

Vasta

Mine “Huviliste autod”