VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 07 Juul 2022, 06:48

Natuke andmeid
Esmane registreerimine: 16.04.2010 Rootsis
Kategooria: veoauto
Kere nimetus: kaubik
Kere värvus: valge Candy Weiss
Mootor: 1968 cm³
Mootori võimsus: 132 kW
Kütus: Diislikütus
Käigukast: Automaat
Veoskeem: nelikvedu
Läbisõi 287700

Ostu eesmärk- kaubikust peab saama M1 Elamuauto. Kunagi tulevikus.

Ostetud 14.06.2019 Tartust, umbes pool aastat pärast Rootsist eestisse toomist ja platsil seismist.

Üsna kohe pärast ostmist - Ümberehitusluba 09.07.2019 - Kahe istekoha lisamine Avestark OÜ-s.

Enne seda sai eemaldatud vahesein ja põrand ja lastud jälle Tartus ühes autoklaasifirmas paigaldada 2 lahti käivat akent. Juhi taha ja lükandukse sisse teine. Oleks siiski tulnud otsida kuskilt originaalid, sest neile on metallist tuulutusreste saada, minu omadele mitte. Tootja asub inglismaal.

Miks paigaldus oli Tartus- lihtsalt poja naabrimees oli selle firma omanik ja sai ilma pikkade järjekordadeta.

Avestark paigaldas 3 täispikkuses paarissiini ja 2 istet, mida nendel pea igasse kohta tõsta saab. Oleks teadnud siinidest natuke varem, oleks ostnud Schnierle siinid, mida ka sakslased kasutavad. Minu omad lähevad aukude valemilt kokku inglaste Unwin inva asjade standardiga. Toolid oleks sobinud mõlemale siinile.
Kuigi Avestark kuulutas, et toole saab 180 kraadi keerata, siis ainult nii, et kruvid jalad tooli põhja küljest ja keerad 180 kraadi. Nimelt isme kinnitus siinile töötab ainult ühte pidi tõmbele.

Kas valiks ikka veel firma Avestark? Jah, endiselt. Tööga rahul ja paindlik graafik pisikeste tööde jaoks.

ARK jaoks sai ostetud kasutatud T6 metallvahesein (jällegi Avestarki koostööpartneri toodang) mida sõber natuke parajamaks keevitas. Kinnituse kere külge lahendasin tõmbemutritega ja kinnitusega siinidele. ARK esindaja ei teinud sellest isegi pilti.

Kõik ülejäänud ülevaatused ilma vaheseinata, põranda küljes siinidel ainult 6 koormakinnitus aasa. Nii pidi ka sobima.

Ostmise ja tänase päeva vahel on toimunud veel hunnik lisade paigaldusi. Neist tulevikus, ajalises järjekorras, nii palju kui ajalugu mäletan.

See kaubik sai soetatud juba algusest peale selleks, et temast saaks tulekus M1 klassi Elamuauto. Kahjuks teekond selleni, on pikk ja konarlik.

Samuti oli juba alguses soov, et ei mingeid nähtavaid 220V elektri luuke, küljele välja avanevaid plastikust suvilaaknaid, vee sisse valamise luuke, WC kasseti tühjendamise luuke, suvila katuseluuke jne. Ehk siis kõike seda, mille järgi kaubikust ehitatud tööstuslikul elamuautol ilmeksimatult saab ära määrata, millega tegu.
Viimati muutis etnies858, 07 Juul 2022, 06:57, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri muudetud
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Lutz
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas Lutz » 07 Juul 2022, 08:26

Tore näha, et on veel inimesi, kes julgevad CFCA mootoritähisega sõidukeid soetada. Kas antud sõidukil on mootor juba vahetatud või ikka veel originaalkonditsioonis? Nendel mootoritel on viimase versiooni EGR ja lisa õlijahuti suht kohustus paigalda, et veidigi moto eluiga pikendada.

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 20 Juul 2022, 10:17

Tegin tüüpilise vea- kirjutasin pika vastuse ja oma arvates saatsin ära , naine tuli ja tahtis midagi ja unustasin puhvris oleva teksti.

Mootor on Rootsis garantiiga remonditud, siis garantiiga vahetatud plokk ja lõpuks juba ostetud uus plokk.
Minu kätte jõudes oli sõitnud viimane plokk 50 000 ringis. Kokku 287 700 , viimane ülevaatus kevadel 344 400
Kohe vajas vahetamist haldexi pump ja mootori osas läks külge uus vahejahuti.

Tulime just pühapäeva õhtul väikselt, umbes 3000 km tripilt, slovakkiast läbi veekeskuste. Pidas vastu ilusti.

Enne reisi sai küll vahetatud tagadiffer volkari soovitatud koodiga mudeli vastu 09N525010E Vanal tilkus lukustuse võlli mansett (või mis iganes teda seal tihendab), mida asenduseks VW poolt ei pakuta. Täpselt nii palju immitses, et ülevaatusel märgiti ära ;) Väitega muidugi, et see on diffri mansett, mis läbi laseb.

Ostsin selleks asenduseks saksast kap remonditud isendi. Kohale jõudes selgus, et haldex on T6 oma. Ilma filtrita (erinevalt vanast)
Lisaks vajas pidevat voolu ja pistiku vahetust.

Igatahes Forss ta tööle pani ja töötab ja hästi. Aasta garantiid on ka müüjalt.

Järgmine suurem aretus saab olema VW California kahese magamisistme minu siinidega paaritamine. Kaalub iste 85kg, kui "ebavajalikud" jupid küljest ära said, oli umbes 10 kg kergem. Soov on säilitada istme siinidel liigutamise võimalust, mis ei saa olema küll nii kerge, kui Multivan siinis aga ka mitte üle mõistuse keeruline.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas tofetome » 20 Juul 2022, 10:21

Vägev! Pane inspiratsiooniks mõni pilt ka :wink:
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 20 Juul 2022, 11:42

tofetome kirjutas:
20 Juul 2022, 10:21
Vägev! Pane inspiratsiooniks mõni pilt ka :wink:
Pärast reisi suvilaga muljeid vahetamas..
Pilt
Pilt
Pilt
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 26 Juul 2022, 07:40

Sai veel väike 1500 km testreis ette võetud. Läti -Leedu mõned kaubanduskeskused ja Jurmala - ja Druskininkai akvapark.
Pildil puhkamas viimane öö peaaegu uhkes üksinduses Jurmala ilmselt kalleimas kämpingus. 43.- eur öö koos elektri ja duššiga.
Pilt

Võrdluseks olime öö ka teises Jurmala kämpingus, kus öö oli 17.- eur samuti koos elektri ja duššiga. Viimases kostis muidugi öösel isegi läbi vihma lähedal telgis oleva pere norskamine.

Ka leedu Druskininkai kämping maksis 17.- , nii et üsna ühtlane tase.

Enne reisi sai külge ka T6 originaal NAVI antenn, nii et seekord oli ka NAVI testreis. Viimane pärineb kasutatud VW T6 parempoolse välispeegli korpusest. VW kood 7E0035540A
Igal juhul sobis ka asukoht armatuuri all.

Nüüd on veel vaja raadiole külge saada T6 peeglites olevad FM ja DAB antennid. Selleks on puudu aga terve ports T6 juhtmekimpu, kuna originaal juhtmed ulatuvad ainult ukse sisse. Siis saab raadioga ühele poole, ehk siis ongi 2018 aasta T6 originaal Navi-Raadio lõplikult paigaldatud 2010 a T5 külge, mida VW ametlikult isegi selle T5 siduda ei lasknud.
.
Kes tänasid kasutajat eavp selle postituse eest:
PriitV
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas tofetome » 26 Juul 2022, 07:43

Mis allikat kasutasid, et leida neid kämpasid Lätis? Endal järgmine nädal ka testreis ees.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 26 Juul 2022, 09:28

https://www.campingbaltic.com/latvia on ehk abiks. Korra leidsime sealt suvilaautoga mingi jõe ääres oleva koha umbes 40km Riiast.


Kui Jurmalas, siis olen olnud

Camping Nemo https://www.nemo.lv/home Endine pioneerilaager, jäänud ka umbes samale tasemele. Juba vanasti oli minu kaalu juures oht kukkuda läbi WC põranda. Palju ruumi ja meri lähedal. Sel suvel käinud väitsid, et territoorium on väiksemaks jäänud.

Jūrmala, Kempings , Ūdru iela 5 Pigem kodumajutus, Suvilaga oli väga suur probleem väravast sisse ja välja saada . Suvilaautodele umbes 6-8 kohta (teine värav) + esimesest väravast telkimisala ja parkla väiksematele autodele. Tubade brobeerimise võimalus.

Kempings Jūrmalā Neptūns , Jaunķemeru ceļš 1 - kaardiga väravast sisse ja väljasõit ning kaardiga ka jalgväravast. Restorani tagaaias. Pühapäeva õhtul juhtus seal korra hoovis voolama haisev söökla pesuvesi, mis oli täpselt WC teekonnal ees aga see vast ühekordne ebameeldivus.

Viimane kord oli ebameeldiv kogemus, kus mingi köögitööline pidevalt käis ja käivitas kämpingu territooriumil (ilmselt hoidis soojas) oma mootorratast. Kui olin seda kuni kella üheni juba tunnikese kannatanud, läksin keerasin süüte välja. Noor köögiplika(võis ka ülbuse poolest kokk olla) tuli seepeale sõimama. Tegin talle siis selgeks, et ta peab olema väga õnnelik, et tal veel võtmed on ja et see viga uuesti ei kordu. Samuti, et olen seal magamise eest maksnud ja mitte vähe, ning lisamuusikat ei vaja. 20 minuti pärast sõitis igatahes minema. Pärast seda pole rohkem käinud, kuna tegu on pigem söögikoha kõrvalhobiga, kui tõelise kämpinguga. Meri on aga lähedal ja kui päeval kartuleid koorivad köögitädid aia taga olemist ei sega, on hea koht , mida paljud külastavad. Hea koht, kuhu jätta päeval suvila ja sõita ringi autoga.

Valensija, Lienes iela 38 Üleval postituses pildil olev. Tänu hinnale palju vaba ruumi mändide vahel. Hea õnne korral saab broneerida ka tube. Raudtee ääres, aga kui rongid ei sega, siis vaikus ja rahu.

Jurmalas ei maksa unustada, et seal on kuurordi maks 2.- eur autoga iga sissesõidu pealt ja päeva eest, või siis osta 10 euro eest nädala pilet, mis lubab pidevat sisse ja välja sõitu. Trahv on 10x sellest kallim.

Minul oma veoautoga tuleb lätis ka automaks. 10 päeva 14.- eur või päev 6 eur.
Kes tänasid kasutajat eavp selle postituse eest:
tofetome
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

PriitV
Klubiline
Postitusi: 253
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas PriitV » 26 Juul 2022, 14:39

Panid Discover Media külge, kuhu aga AppConnect juhtmeotsa vedasid?

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 26 Juul 2022, 15:06

PriitV kirjutas:
26 Juul 2022, 14:39
Panid Discover Media külge, kuhu aga AppConnect juhtmeotsa vedasid?
Ega mina ei pannudki, "tark mees" pani ;)
etnies858 kirjutas:
14 Juun 2022, 09:28
Facebookis "le vw freaks" või kirjuta foorumis @R36
Aga ega siin pildi järgi palju valikuid ei ole, ilmselt see kollane
Pilt
Aga vedas USB polse otsa vedas kindalaekasse, pea sinna samasesse kohta, kus vana raadio in (või out?) oli, mis nüüd muidugi on ainult augutäide. Seal all oli kohe vastav koht, mis ainult natuke noaga parandamist tahtis ja ilusti selle jumpstüki sinna mahutas koos USB pesaga.

USB pesaga otsa VW kood on 5G0035222E
pilt

Leedu MEGA keskuse euronicsist ostsin nüüd ka sobiva kaabli.
Minu kiirlaadimiskaabliga ei uhendunud.
Viimati muutis eavp, 26 Juul 2022, 16:45, muudetud 4 korda kokku.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Econoline
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Mär 2004, 17:30
Auto: VW Passat Variant 1,9 81kw 99a, Golf Variant 1,9 66kw 00, Transporter 2,5 96kw 06
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas Econoline » 26 Juul 2022, 19:33

Kas tagumine kast liigub küljele(taha?), et tagaluuki avada? Tehaselahendus? Ja kas katusel on "ventilatsiooniseen"?Tolm sisse ei tule või ventilaator taga kogu aeg?
ex Passat 1992, ex Caddy 2005, hm...Passat 1999 on rohkem kui ootasin :)

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 26 Juul 2022, 20:41

Kast on kallutatav taha, et tavaautol luuki avada. Läksin sellise müügivideo õnge ja kahjuks T5 luuki sealt ei ava. See eeldaks originaal konksu asemel midagi sellist, mida saab oma 10 cm praegusest allapoole lasta.

Samale aluplaadile saan panna ka jalgrattahoidja, pole veel proovinud, kas sellega saan luugi lahti, sest viimased jalgrattad said ostetud elektrilised ja kokku pandavad.

Igatahes on koos boksiga "nokk kinni-saba lahti" olukord, sest taga vasakus nurgas oleva WC kasseti saan välja võtta ainult tagant luugist. Siiani küll pole veel kasutanud, kuna mööbel veel pooleli, aga ta on juba praegu toimiv omaette üksus.

Ventilaator on sama mudel, nagu uutel eravärvides politseibussidel, ainus vahe, et minul on nii kiiruse reguleerimise, kui ka sisse puhumise-välja imemise võimalus sõbra poolt ise juurde ehitatud. Tänu papist laele on lärmakas (eelmine oli mul ehitatud kokku T4 õhukanalitega laega ja oli palju vaiksem) Tolmu õnneks pole näinud, kuid all olev nelja sisselaskeavaga sama tootja ümargusel plaadil on sisselaskeavad täiesti suletavad ja suunatavad. Pesulas ei tule ka vesi siiani veel sisse. Esiserva on tootja pannud väikse spoileri, küllap see päästab hullemast.

Kuna mul on pandud T6 külma õhu puhumise avade ja õhukanalitega papist lagi , siis see on esimese ja teise kiirusega puhudes ees istudes täiesti vaikne, võrreldes lae ventikaga.
Multivan lagi on kahjuks ligi 10cm madalamal ja see välistas selle paneku, kuigi sai ta kasutatud Carawellelt algul isegi soetada.

Ventika välja imemise suutlikkus on ka tublisti väiksem, kui puhumise oma. Taga on ta pigem harva ja auto seistes. Sõidu ajal suutis ära jahutada oma kliima, ka siis kui väljas oli pluss 34 kraadi.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 26 Juul 2022, 20:52

Tundub, et olin ikka ise loll ja avasin tagant ära võtmise kangi ja see jäi ette. Selle video järgi on ka T5/T6 taga kallutatav ja luuk avatav.



Täielikust õnnest on veel puudu 2 torujuppi, mis suvilapoes maksavad 75.-
Paigaldatakse neid nii
Viimati muutis eavp, 31 Juul 2022, 11:59, muudetud 1 kord kokku.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

PriitV
Klubiline
Postitusi: 253
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas PriitV » 26 Juul 2022, 20:57

eavp kirjutas:
26 Juul 2022, 15:06
PriitV kirjutas:
26 Juul 2022, 14:39
Panid Discover Media külge, kuhu aga AppConnect juhtmeotsa vedasid?
Ega mina ei pannudki, "tark mees" pani ;)

Aga vedas USB polse otsa vedas kindalaekasse, pea sinna samasesse kohta, kus vana raadio in (või out?) oli, mis nüüd muidugi on ainult augutäide. Seal all oli kohe vastav koht, mis ainult natuke noaga parandamist tahtis ja ilusti selle jumpstüki sinna mahutas koos USB pesaga.

USB pesaga otsa VW kood on 5G0035222E
Selge selge, lootsin et T5'l on ka mingi hea loogiline koht olemas usb pesa jaoks :) B6/B7 pannakse enamasti käetoe sisse ja Golfidel tuleb eestpoolt välja.

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 27 Juul 2022, 08:07

Ainult USB pesa jaoks (laadimiseks) olen näinud ilma lülitita pesa kattesse ehitatuid ebays müügil. Seda nii ühe, kui kahese paaris pesaga. Ilmselt olid need ise aretatud aga, ära nad osteti. Pannes sinna kattesse USB -C pesa, saab asja lahendatud.

Minul on kahjuks need pesad peale ühe kõik vajalikke lisalüliteid täis. Eelviimases vabas on ventika kiiruse potekas.
Ka sinna viimasesse tühja pesasse on tegelikult olemas sobiv lüliti, nii et see võimalus jääb ära.

Samas läbi kindalaeka kaane saab ju ka mingi USB pesa vajadusel vormistada. Juhe ju paindub.

Suurem probleem praegu on see, kuhu mahutada õhkvedrustuse mehhaanilised lülitid ja 2 manomeetrit. Või siis tuleb tõesti minna elelektroonilisele juhtimisele.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas dub1 » 27 Juul 2022, 16:54

Pane sisust ka mingi pilt
VäikeWürst - VW

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 29 Juul 2022, 20:10

Täna õnnestus lammutusest saada 2tk VW originaal plastikutükke, mis katavad 2 müstilist neljakandilist auku taga laeservas. Kood 7H0817064A
Loomulikult ka kohe külge
Pilt

Lisaks siis veel pilt peeglist, mis mul ühes firmas kahest kokku ehitati (lausa alumiiniumist keevitati) , et reisile minnes tagumise boksi pilt pidevalt näha oleks. Nagu näha eelmiselt pildilt, siis taga akent mul pole. Selle eest on peegel isetumenev ;) Positiivne on see, et ka suvilahaagist on nüüd väga lihtne järgi haakida.

Seekordne pilt peeglis siis kukeseene metsast.
Pilt
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 30 Juul 2022, 11:08

Üks pilt siis veel vasakust tagumisest sisenurgast.
Koht, kus ka kuningas jala käib ja pott, mis siiani veel kasutamata on. Loputusvee pump saab toite hetkel oma väikse aku pealt, et oleks võimalik ka kuskil telginurgas vajadusel kasutada. Poti taga on sama sammuga siin, mis põrandal. UNWIN toodang.
Pilt
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 01 Aug 2022, 10:00

Siin ka pilt lükandukse kattest taskutega. Pikemad kinnitusdüüblid on ostes kaasas. Tootja https://kiravans.com/collections/doorstores
See on ka hea näide sellest, kuidas väikeseeria autokaubad on oluliselt kallinenud viimase paari aastaga. Nüüd toodetakse ka mustast plastist versioni.

Pilt
Viimati muutis eavp, 01 Aug 2022, 10:01, muudetud 1 kord kokku.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 01 Aug 2022, 10:28

Siin pildil näha VW T6 parempoolne tagumine plastik ja kliima külma õu toru laekanalitesse. Erinevalt Multivan ja Caravelle mudelitest,on lae kõrgus sama, mis Transporteril. Ehk siis taga istuda on pikematel parem.
Näha on ka firma BOTT rohelist reklaami, mis tuli koos sama firma küljepaneelidega. Tegu on kärgmaterjalist T6 kaubikutele lõigatud valmispaneelidega, nii et T5 tagaluuk jäi ilma. Lage ei tellinud.
Pildil on näha ka Poola firma JETYCOOLBX50GREY külmik (miinus 20 kuni +10 kraadi) Koht on tal ajutine. Sõitnud autos umbes 10 000km , ikka veel elus.
Pilt
Viimati muutis eavp, 01 Aug 2022, 10:29, muudetud 1 kord kokku.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Econoline
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Mär 2004, 17:30
Auto: VW Passat Variant 1,9 81kw 99a, Golf Variant 1,9 66kw 00, Transporter 2,5 96kw 06
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas Econoline » 01 Aug 2022, 13:19

Õhkvedrustus? Tagasillal padjad või miskit muud?(autoelamul mul asi väga prostalt tehtud:kell armatuuris ja peenike voolik rehvinipliga istme kõrval) Volkarile pole mõelnudki...palju erinevust on tava amordiga?Vaatan ja mõtlen, et inimesed on erinevad(mis on hea muidugi). Lugupeetav on ilmselt samas kaalukategoorias mis mina, aga peldikupotti vaadates...Võimalused on ka erinevad, huvitav oleks teada kuhu lõpptulemus peaks jõudma? Enda omaga olen nüüd veits üle 50000 km läbi matkanud ja esialgset asja hakkan ka ümber kohendama. Noh, seni oli kulunud ka kahekohaline summa sisule, vanadus võrdub mugavus :) ja pere on suurenenud kahe kassi näol(ühega polnud ümberehitused veel vajalikud).
ex Passat 1992, ex Caddy 2005, hm...Passat 1999 on rohkem kui ootasin :)

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 01 Aug 2022, 18:28

T4 on mul ainult tagumised õhkvedrud, aga need on ka ainsad vedrud taga, originaali alles ei ole. Kummalgi oma õhukontuur läbi usas toodetud mehhaaniliste nuppude ja kummalgi oma kell (olemas on ka 2 osutiga sama tootja mudel) Auto all on paak, bussis sees on kompressor. Kõik see oli juba amordimüüja poolt komplekteeritud, maksis omal ajal mingi 1500.-

Erinevuse teema praegu pakutavaga on umbes 3x kallim hind (ega meil ka enam krooni pole) ja elektrooniline juhtimine puldist igale vedrule eraldi. Saab panna automaatselt nivood hoidma ja käsitsi reguleerida.
Mugavus on näiteks autos magamisega, kui silla alla võid või tellised laduda. Tõstad ülesse, lased peale. Loomulikult saab ka ehk mingeid jalgu külge kruvida.

Teatav sõidumugavus peaks samuti tulema, kuna ei tea praegu veel sisustuse lõplikku kaalu ja seega ei saa taha ka sobivaid tehasevedrusid valida. VW käib see väga peenelt värvikoodi ja kandevõime järgi ja osasid värvikoode ei tohi originaalvedrudes teatud kandevõimega autol üldse kasutada.

Ega need õhkvedrud ka muidugi meil legaalseks ei saa ...saksas siiski on. Praegu on takistuseks, et müüja lehel on Läti, Leedu, Soome jne, aga eesti postikulu ei ole. 2 kirja juba firmasse saatnud, ehk nende it mees puhkab ...

Murdsin detsembris S2 selgroolüli ja nüüd otsin sobivat istmete -vedrude kooslust, kuna tundub, et 100% valu ikka järgi ei anna ja pikki otsi kiiresti sõita tahaks. (Slovaki reis 3000km keskmine kiirus 69 km/h , poola kiirteel võimalusel ka 140-160 km/h)

Mis WC potti puutub, siis siiani kasutamata, aga hea teada, et olemas. See 67cm ruum, mis ta auto pikkuses võtab, pole märkimisväärne.

Poti kandevõime, mis on üllatavalt väike, on muidugi määranud tehas, aga alati saab sellest ka ümber. Minul kinnitub näiteks seina külge tugevdusraam, nii et kogu kaal ei ole ainult poti plastkonstruktsioonil endal. Poti taha tuleb 19 liitrine veepaak, mis hetkel veel paigas ei ole, aga küll ta saab. Koos ligi 30 liitrise veepaagiga juhi selja taga seina sees, annab ta juba märkimisväärsse varu ka pesemiseks. Igal pool pole ju bensukat, kuhu 2 eur pesemise eest jätta. Olemas on aga kotiga kaasas kantav välidušš gaasi pealt.

Väga paljudes sama klassi kaubikutest ehitatud elamuautodes on ainult Portta-Potti koht. Aga näiteks uue Ford bussi baasil pika kerega mudelitele on samuti kassetiga WC sisse ehitatud. On ka seliseid T6 tehasemudeleid ja väga palju väikefirmade ja iseehitajate toodangut koos WC potiga. Nii et midagi uut see WC autos just ei ole. Taga pole ka aknaid, nii et on kardinavõimalus (tulevikus)

Statsionaarset gaasi autole ilmselt ei tule. Olemas matkapliit, millel saab kasutada alla kiloseid otse keermega külge keeratavaid balloone, voolikuga adapter pliidile, et kasutada kiirkinnitusreduktoriga eestist ostetud 5kg komposiitballooni ja ka väike reduktor alla kiloste balloonide kasutamiseks voolikuga 30 mBar tavasüsteemis.
Kunagi sai päris palju aastaid kasutatud autoga reisimisel Matkaspordist ostetud liitrise eraldi bensiinipaagiga kokku pandavat matkapriimust. Millegi pärast sai aga lõpuks gaasile üle mindud.

Mis asjast peaks lõpuks saama- võiks saada legaalne Elamuauto M1 kat aga võib juhtuda et jääbki poolikuks projektiks, nagu tihti ikka juhtub ;) Pealegi see T5 roostetab nii kohutavalt kiiresti, et 5 aasta pärast on vaja Jaapanist asenduskere osta .

Keda aga WC rohkem huvitama hakkas , siis siin on link tootjale, tegu on mudeliga C402-X
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 07 Aug 2022, 19:48

Panen pildi väiksest aga vajalikust armatuuri modimisest.
Nimelt toodab VW T5 jaoks aastast 2010-2015 armatuurlaua keskele alust, millel on väikese kaane all sigaretisüütaja pesa.
VW kood on 7E0 857 922 G Kummist kolm taskukatet tulevad eraldi, aga kuna otsin komplektis ja kasutatuna, siis nende koodi ei tea. Eripäraks on veel see, et pulgad on natuke laiemad, kui ilma pesata versioonil. Seega laiuses on ruumi vähem.

Pilt
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 07 Aug 2022, 21:01

Väga mitmeid tunde sellest reedest kulus minu hadjast abilisel bussi laua ehitamiseks, mis kinnituks siini(de)le ja ei kõiguks. Ettekujutuseks siinidest üks pilt siinide freesimisest Siinide freesimine
www.schnierle.de firmas.

Laua plaat on valmistoodang ja pärit kasutatuna mingist ebay haagissuvilast, laua jalg on ostetud uuena ning markeeritud kirjaga Lagun ja toodeti algselt paatidele. Lauajala mõõdud

Päris all on 2 tk firma UNWIN istme kiirkinnitust siinile . Kasutatud on veel terve hunnik erinevas paksuses ja gabariidis UUT alumiiniumi - 6mm paksusest U karbikust lõigatud vinklit, 2,5mm paksuse seinaga 40mm x 60mm karbikut (pildil mustade kandiliste plastist otsakorkidega), 5mm paksust alumiiniumlatti ja nende mõõtu saagimise ülejääke. Samuti 6mm alumiiniumplaati, 6 tk 6mm terasest tõmbemutreid ja polte, pihutäis 4,2 mm alu tõmbeneete. UNWIN uutel kinnitusel olid oma poldid ja mutrid juba kaasas.
Ei ole kasutatud alumiiniumi keevitust.

Pilt

Lõplik tulemus . Plaat on igati liigutatav , alust võib kinnitada kõigi kolme istmesiini külge soovitud kohta ja lauaplaati saab panna ka jala külge külili, et võtaks vähem ruumi. Kõikumine minimaalne.

Pilt

Jällegi, täielikust õnnest on puudu veel üks ülemine pulk, mida müüakse varuosana. Pannes neid üks juurde, saab plaadi panna palju paremini ja vajadusel ka kaugemale liikuma. Samuti teeb tootja tehas nüüd ka sellist lauaplaadi kinnitust, kus lauaplaati saab kallutada endale sobivaks, kuni 90 kraadi. Näiteks kui auto on kuskil kallakul. Maksab see viimane aga natuke üle 100 euro varuosana. Minu lauplaadi jalg on 50 cm kõrge, toodetakse ja müüakse ka 75cm kõrgusi. Kõik need varuosad tekkisid pärast seda, kui sellele LAGUN lauajalale ilmus ka natuke teiste mõõtmetega "piraat"versioon, mis algul oli ligi 100 eurot odavam. Detailid eri tootjatelt siiski omavahel kokku ei sobi.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter T5.2 2.0 BiTDI 132kW 4Motion - '10 - eavp

Lugemata postitus Postitas eavp » 16 Aug 2022, 21:42

Pärast lugematuid inimtunde istme lammutamiseks (2 vähemalt) , auto siinidesse sobivate inglise Unwin siinile mõeldud toolide jalgade lõikumist ja kokku keevitamist, kulus eile veel 8 tundi alumiiniumi keevitamisele, lõikamisele ja sobitamisele, et saada VW California magamisistme külge autoga sobiv alusraam, mis on võimeline sõitma ka edasi tagasi.

Igatahes on kahe kinnituse kohta 8 lukustit- 4tk 180 kraadi keeratavat ja neli keermega kinni keeratavat ja iste püsib siinides nagu valatult. Kokku on seal kahe ühese istme kinnitused. Arvestades, et originaal komplektse VW istme kaal on 85 kg, siis pole seda liiga palju. Alusraam on istme küljes originaal jalgade kinnitustes 10mm poltidega 4x3 tk.

Magamiseks on ta esialgu natuke lühike. Isegi kui esimesed kaptenitoolid ümber keerata, tuleb kogupikkuseks 165cm.

Originaalis käib istme taha siinide külge veel 64 cm pikkune platvorm ja saab tehasest tellida ka koos 110 cm pikkuse külgmise laiendiga, mida on võimalik samuti vajadusel välja võtta. Nii et juba VW nägi ette kolme eri detaili, et kokku saaks voodi. Kasutajad lisavad sinna tavaliselt veel korraliku madratsi.

Siiski on tegu ainult diivanvoodiga - ehk siis põrandale kinnitatud kaup kaubaruumis ja seepärast ei näe pildilt ka turvavöö vastuseid.
Plastikud panen siiski külge, et viisakam välja näeks.

Pilt
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Vasta

Mine “Huviliste autod”