Ma pole toda kunagi märjaks kastnud, aga turbo kohalt kuivas ikka suht kiirelt kokku.
VW Golf R 7.5 - Korintos
Moderaator: etnies858
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Nojah, kui turbo ikka aegajalt roosaks lased, siis võib nii mõnigi asi seal läheduses kokku tõmbuda.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Aga on see keelatud? 221Kw tahaks vahel kasutada ka ju...
Ja kui muu auto standardmootori poolt eralduva soojuse peale koost laguneb, siis vast on ikka tootja midagi valesti teinud.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Eeeeeeeeet siiiiiiiiiis...................see on mingi fiiber kangas jube misiganes asjast tehtud asi ju. Mis moodi see kokku tõmbab?:D
Ma olen enne ka näinud neid rippumas. Küll 1.2 liitrisel škodal, aga siiski. äkki kapott venib välja ja hoopis see mähis on okei?:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Meie mõlema rahustuseks on R logo täitsa olemasSanderSPS kirjutas: ↑21 Nov 2022, 13:27R logo on siiski seal all keskel kui sõidad ja näiteks abisüsteemide vaade on kuvatud.Korintos kirjutas: ↑21 Nov 2022, 13:20Sry, see küsimus jäi märkamata. Sa mõtled nüüd täpsemalt kuhu ja mis hetkel? Siis kui uksed avan ja autosse istun?
AID design valik obd vastava äpi kaudu vaadates oli igatahes "R", ei olegi jälginud, et pärast adaptsioone see paigast ei läinud (eile õhtul näppisin neid valikuid).
Piilu seda pilti korra: https://i.ytimg.com/vi/Rvsyhwz0VOE/maxresdefault.jpg
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 40 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Nad seal Mureli tänaval oskavad teha ka nii, et saab garantii ajal looma valla päästa. Talv ju hakkab just
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Minevikust vist tean isegi mingeid näiteid kus mõnel passatil on pärast chipi turbo laiali lennanud ja nagu õige mees ennemuiste jalutab esindusse ja nõuab garantiid vandudes, et mootori soft on originaal, aga üle ka kirjutada ei luba:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Talvel just pole nii palju jõudu vaja ju. Sai juba esimese lumega pool paaki peeneks lastud ja täitsa mõnus oli hetkel. Võtan väikeste sammudega, muidu varsti juba RS3 isu vms peal.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Sai vahepeal Riias käidud ja muljed on positiivsed. Sõitsin rahulikult kiirusehoidjaga nii, et kaamerad ei välgutaks. Möödasõite oli vb 20 kanti, millest u 5 olid rekkakolonnid ehk 3-5 tk korraga (nende puhul oli vaja veidi rohkem paremat jalga sirutada). Tagasi tulles põikasin veel Jõulumäe juures korraks lumistele metsateedele, et uimasust peletada. Kütusekuluks näitas auto 6.8, mis on minu arust päris hea.
Võrreldes mu passatiga olen DLA-ga päris rahul. Üks asi on, et ei pea kangiga vehkima pidevalt ja teine, et tee ja servad on siiski pidevalt palju valgemad võrreldes tavaliste LED-idega, kus lähitulede puhul on kõvasti rohkem pimedaid kohti. Kaugtuled oma tavaasendis (kui ühtegi autot ees ei ole ega vastu tule) tunduvad ka mu passatist paremad olevat.
Lane assisti proovisin ka mõneks ajaks sisse lülitada, aga eelistan ikkagi ilma sõita, sest ma pigem sõidan rohkem tee paremas servas, aga assist tahab täitsa keskel sõita. Lisaks ei meeldi mulle see võitlemise tunne, mis roolist tuleb.
Istumise osa on passatis veidi mõnusam peamiselt kahe asja pärast. Esiteks pikendatav istumisosa, mis mul on alati nö max pikkuse peal - toetab jalgu paremini. Teiseks peatugi, mida saab horisontaalselt liigutada. Suurt puudust golfis nendest siiski ei tundnud ja muud plussid (eelkõige tuled, jõud, helisüsteem) kaaluvad need pisipuudused üles.
Kokkuvõttes tean nüüd, et kui vaja linnast välja pikemale sõidule minna, siis jätan passati ikka koju, kui just miljon asja pole kaasa vaja võtta.
Võrreldes mu passatiga olen DLA-ga päris rahul. Üks asi on, et ei pea kangiga vehkima pidevalt ja teine, et tee ja servad on siiski pidevalt palju valgemad võrreldes tavaliste LED-idega, kus lähitulede puhul on kõvasti rohkem pimedaid kohti. Kaugtuled oma tavaasendis (kui ühtegi autot ees ei ole ega vastu tule) tunduvad ka mu passatist paremad olevat.
Lane assisti proovisin ka mõneks ajaks sisse lülitada, aga eelistan ikkagi ilma sõita, sest ma pigem sõidan rohkem tee paremas servas, aga assist tahab täitsa keskel sõita. Lisaks ei meeldi mulle see võitlemise tunne, mis roolist tuleb.
Istumise osa on passatis veidi mõnusam peamiselt kahe asja pärast. Esiteks pikendatav istumisosa, mis mul on alati nö max pikkuse peal - toetab jalgu paremini. Teiseks peatugi, mida saab horisontaalselt liigutada. Suurt puudust golfis nendest siiski ei tundnud ja muud plussid (eelkõige tuled, jõud, helisüsteem) kaaluvad need pisipuudused üles.
Kokkuvõttes tean nüüd, et kui vaja linnast välja pikemale sõidule minna, siis jätan passati ikka koju, kui just miljon asja pole kaasa vaja võtta.
Viimati muutis Korintos, 24 Nov 2022, 12:05, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
VW Golf R 7.5 - Korintos
Seda plärinat teevad raudselt kütusetorud mis on eluaegne viga olnud VAGil. Muidu väga äge auto ja edu Ma ostsin ka just talveks MK7.5Ri endale.
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
ma ei leidnud hetkel viidet plärinale, millest Asko räägib, aga üks asi on jah kütsitorud, ümbritsevaid plekke veidi kangutada on vaikus. Teine asi, mis võib teha veidrat häält eriti külmadega, on sound actuator (see, mis seda fake moto heli teeb), see nulli progeda siis on vaikus ja naudid õiget heli
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Kütsitorud olid jah, mõni aeg tagasi tehtu garantiis koos kliimaploki ja selle kapotialuse kattega ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Fake hääle keerasin juba varem nulliGolhv kirjutas: ↑05 Dets 2022, 09:51 ma ei leidnud hetkel viidet plärinale, millest Asko räägib, aga üks asi on jah kütsitorud, ümbritsevaid plekke veidi kangutada on vaikus. Teine asi, mis võib teha veidrat häält eriti külmadega, on sound actuator (see, mis seda fake moto heli teeb), see nulli progeda siis on vaikus ja naudid õiget heli
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
Korjan selle unustusse vajunud teema üles, kuna aeg on hakata autole uut omanikku otsima. Ilmad on see nädal nii rõvedad olnud, et pole kutsunud õue pesema, aga ehk lähipäevil ikka lakun ta üle ja hakkan pildistama.
Seniks panen selle spoileri siia, et tuleb siis vähelevinud varustusega isend müüki - minu jaoks oli ka Saksast kõige raskem leida kombot, milles oleks AID, suur ekraan, DCC ja Dynaudio, boonusena veel performance pack ja praktilise poole pealt meeldis mulle esiklaasi soojendus ja DLA. Läbinud on ta tänaseks 54 tkm ja neist ca 15 tkm minu käes. Hooldused on tehtud Molleris, õlivahetuse välp on pandud 10 tkm peale. 43 tkm pealt lisaks tavalisele hooldusele küünalde vahetus, DSG (tehase välp on pikem). VIimane hooldus oli 52 tkm, milles sisaldus ka pidurivedeliku vahetus, katuseluugi puhastus, tagumised piduriklotsid.
Hinnaks küsiks 33 900, boonusena kaasa eraldi talveveljed (18'' - siin teemas on pilt ka neist) ja rehvid (korraliku mustriga lamellid, mm ei tea, kuna seisavad rehvihotellis) ja OBD11. Kui keegi siit peaks mind juba ostjaga kokku viima ja tehing õnnestub, siis finder's fee 500 eurikut.
A ja miks müün? Proovisin elektriautosid ja võlusid mind ära kuidagi, plaan on uuendatud (e 2024) Tesla Model 3 õuele tuua.
Seniks panen selle spoileri siia, et tuleb siis vähelevinud varustusega isend müüki - minu jaoks oli ka Saksast kõige raskem leida kombot, milles oleks AID, suur ekraan, DCC ja Dynaudio, boonusena veel performance pack ja praktilise poole pealt meeldis mulle esiklaasi soojendus ja DLA. Läbinud on ta tänaseks 54 tkm ja neist ca 15 tkm minu käes. Hooldused on tehtud Molleris, õlivahetuse välp on pandud 10 tkm peale. 43 tkm pealt lisaks tavalisele hooldusele küünalde vahetus, DSG (tehase välp on pikem). VIimane hooldus oli 52 tkm, milles sisaldus ka pidurivedeliku vahetus, katuseluugi puhastus, tagumised piduriklotsid.
Hinnaks küsiks 33 900, boonusena kaasa eraldi talveveljed (18'' - siin teemas on pilt ka neist) ja rehvid (korraliku mustriga lamellid, mm ei tea, kuna seisavad rehvihotellis) ja OBD11. Kui keegi siit peaks mind juba ostjaga kokku viima ja tehing õnnestub, siis finder's fee 500 eurikut.
A ja miks müün? Proovisin elektriautosid ja võlusid mind ära kuidagi, plaan on uuendatud (e 2024) Tesla Model 3 õuele tuua.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Golf R 7.5 - Korintos
mis ta nüüd nii vähelevinud ikka on, ainult PP pole vist Eesti autodel autodel peal. Mul endise proua õuel seisab sisuliselt sama speciga Eesti pill, lisaks kirss tordil - oem Akrapovic väljalase.Korintos kirjutas: ↑18 Apr 2024, 21:55 Korjan selle unustusse vajunud teema üles, kuna aeg on hakata autole uut omanikku otsima. Ilmad on see nädal nii rõvedad olnud, et pole kutsunud õue pesema, aga ehk lähipäevil ikka lakun ta üle ja hakkan pildistama.
Seniks panen selle spoileri siia, et tuleb siis vähelevinud varustusega isend müüki - minu jaoks oli ka Saksast kõige raskem leida kombot, milles oleks AID, suur ekraan, DCC ja Dynaudio, boonusena veel performance pack ja praktilise poole pealt meeldis mulle esiklaasi soojendus ja DLA. Läbinud on ta tänaseks 54 tkm ja neist ca 15 tkm minu käes. Hooldused on tehtud Molleris, õlivahetuse välp on pandud 10 tkm peale. 43 tkm pealt lisaks tavalisele hooldusele küünalde vahetus, DSG (tehase välp on pikem). VIimane hooldus oli 52 tkm, milles sisaldus ka pidurivedeliku vahetus, katuseluugi puhastus, tagumised piduriklotsid.
Hinnaks küsiks 33 900, boonusena kaasa eraldi talveveljed (18'' - siin teemas on pilt ka neist) ja rehvid (korraliku mustriga lamellid, mm ei tea, kuna seisavad rehvihotellis) ja OBD11. Kui keegi siit peaks mind juba ostjaga kokku viima ja tehing õnnestub, siis finder's fee 500 eurikut.
A ja miks müün? Proovisin elektriautosid ja võlusid mind ära kuidagi, plaan on uuendatud (e 2024) Tesla Model 3 õuele tuua.
Kohapealt lisatud veel Oettingeri tagatiib mille downforce väärtus suurem kui performance packi omal(mitte, et ta seda väärtust kasutaks ), madaldus, ja suveks teine velg.
PS! oled kindel, et ICE auto mehaanilisust ja väljalaske helisid igatsema ei hakka?
Viimati muutis Golhv, 23 Apr 2024, 08:40, muudetud 1 kord kokku.