Väike update.
Kättesaamisele järgnenud päeval sai Möllerit külastatud ja neid asju kurdetud:
Niiskus tuledes. Møller sai tehasest vastuseks, et selline niiskus on ok, näitasid isegi tehase saadetud pilte, millal on ok ja millal mitte. Mind see veidi häirib, aga teha ka ei oska midagi.
Kiimaplokis ei tööta kahe nupu tuled - kliimaplokk läheb vahetusse.
Kapoti all olev kate ei ulatu kinnituskohtadesse - vahetatakse ära.
Neid töid hakkavad järgmisel nädalal tegema, aga vahepeal olen kaks häda veel avastanud.
Esimene ja häirivam asi on, et 2000 pöörde juures tuleb kõrvalistuja ukse poolt häirivat plärinat - tundub nagu mingi plastik hakkab selle sageduse juures häälekalt vibreerima.
Kõrvalistuja uksel puudub alumine tuli, mis paneb mind kahtlustama, et midagi on selle uksega tehtud ja võib-olla on see plärin ka tingitud sellest, et midagi pole seal korralikult kokku pandud. Imelik on see, et seal näpuga sees surades ei leidnud ka ühtegi juhet, mis tuleni peaks viima.
Neid kurdan siis garantiiremonti viies. Tule kulu tuleb tõenäoliselt endal kanda, aga see vast kallis ei ole. Loodan, et nad on garantii korras nõus otsima seda plärinat.
Eilseks oli talverataste paigaldus broneeritud ja juhtus see ikka viimasele võimalikule ajale. Vahetusse sõitmine oli üsna ärev, sest piduripedaalilt abi otsida ei olnud eriti mõtet. Talveveljed on OEM ja 18, pärinevad järelturult, kontrollitud, et sirged ja on ka üle värvitud ja lakitud, minu silmale on nagu uued. Møllerist küsisin ka huvi pärast 18'' variante, aga neil olid ainult läikivmustad pretoriad, mis mulle ei meeldi ja lisaks maksid ka 500 tk. Talverehvidega (lamellid) külastasin mõnda lumist ja kurvilist teed, naeratuse tõi näole ja mõnes kohas värina ka sisse. Juhitavuse kohalt ei ole midagi kurta, kui individual modes (dcc comfort, rool normal ja muu race) ja käsitsi vahetusega sõita. Lihtsalt comfort modes ja automaatse käiguvahetusega on üsna mõttetu, kuna lappab käigud liiga kähku üles ja gaasipedaal liiga uimane.
OBD11 olen ka nipet-näpet teinud:
Start-stopp välja. Kahju, et ei saa default asendit muuta. Ma tahaks seda nuppu ikkagi kasutada vahepeal nt kuskil drive inis vms.
Soundaktor välja - proovisin 50% ja siis 0%, otsustasin hetkel 0% peale jääda.
AID kujundus "dotted" variandiks.
Kui rehvivahetuse hooaeg möödas on, siis võtan suveratastelt rehvid maha ja viin veljed kontrolli ja vajadusel taastamisse. Esimene parem velg vajab kindlasti tööd, kuna sellega on äärekivis käidud ja üks paarisendine täke sees. Teisi tahaks kontrollida, sest mingi värin oli suvekatega sees teatud kiirustel.
Ühel hetkel peaks kätte võtma ka uurimise, kuidas kere kaitsta: kevadel ja sügisel nano/keraamilne vaha (mis iganes see nö kõige vingem smartservices või analoogses kohas on), üldse keraamikaga katmine või hoopis kaitsekilega wrappimine.