Toimis. Minutitega sain lillepotid müüdud.
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Nad on aru saand, et talvel ei koti kedagi see pilt. Vibreerib nkn sõites
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Pole tänu väärt. Teenustasu 15.50:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 38 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Peale pesu võtsin ennast kokku ja tegin autost esimese "korraliku" pildi
Olles kuulnud juhtumeid, kus sellistel 140kw mootoritel on juba 130-150k pealt rihmad laiali lennanud, läheb teeb selle vahetuse järgmine nädal juba ära. Ei ole mingit tahtmist nende klubiga liikuda. Lisaks läheb tavapäraselt õlivahetus ning profülaktika mõttes vahetab Haldexi õli ka juba ära.
Olles kuulnud juhtumeid, kus sellistel 140kw mootoritel on juba 130-150k pealt rihmad laiali lennanud, läheb teeb selle vahetuse järgmine nädal juba ära. Ei ole mingit tahtmist nende klubiga liikuda. Lisaks läheb tavapäraselt õlivahetus ning profülaktika mõttes vahetab Haldexi õli ka juba ära.
Viimati muutis Ra1ts, 15 Apr 2023, 08:05, muudetud 1 kord kokku.
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 38 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Hooldus tehtud, elu lill nüüd.
Kuulan ja kuulan oma kõlareid ja kuulan, kuidas need üldse ei kõla. Peas mõte, et kas piisaks lihtsalt elementide vahetusest? Kus mure kõige suurem, seal abi kõige lähedam - tuli meelde, et meil ühel klubilisel, kes ennast ära elektrifitseeris, jäi alles üks huvitav seade. Mõeldud tehtud ja panime järgi ja katsetasime, et resultaatist ja muutusest aru saada:
Pean tõdema, et selline pisike seade, võib ühe 2.2 tonnise auto helisüsteemi märgatavalt muuta. Muutis minu jaoks selliseks nagu vaja ning (hetkel) uusi kõlareid pole vaja. Piisab DSP seadmest. Nüüd pole muud, kui asi korralikult ära paigaladada ja Anne Veski võib autos jälle uhkusega kõlada
Kuulan ja kuulan oma kõlareid ja kuulan, kuidas need üldse ei kõla. Peas mõte, et kas piisaks lihtsalt elementide vahetusest? Kus mure kõige suurem, seal abi kõige lähedam - tuli meelde, et meil ühel klubilisel, kes ennast ära elektrifitseeris, jäi alles üks huvitav seade. Mõeldud tehtud ja panime järgi ja katsetasime, et resultaatist ja muutusest aru saada:
Pean tõdema, et selline pisike seade, võib ühe 2.2 tonnise auto helisüsteemi märgatavalt muuta. Muutis minu jaoks selliseks nagu vaja ning (hetkel) uusi kõlareid pole vaja. Piisab DSP seadmest. Nüüd pole muud, kui asi korralikult ära paigaladada ja Anne Veski võib autos jälle uhkusega kõlada
Viimati muutis Ra1ts, 20 Apr 2023, 06:20, muudetud 1 kord kokku.
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 38 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
DSP sai paigaldatud koos Arteoni configa. Mõni võib õelda, et näpi oma DSP-d palju tahad, aga ilma bassita ei muutu muffigi. Muutus küll ja väga palju. Bass tuleb, aga siis kui ma selleks reaalselt vajadust näen. Hetkel see puudub.
Kõigile Anne fännidele, olime mõtetes teiega:
https://www.youtube.com/shorts/Kd5KJCFjNpg
Kõigile Anne fännidele, olime mõtetes teiega:
https://www.youtube.com/shorts/Kd5KJCFjNpg
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 38 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Peatükk 6 kuud ja 10t km hiljem -
Ma kuulen palju, et Arteon pole muud, kui üks kupee Passat. Tõsi. Istuvad ju mõlemad MQB peal ja jagavad sama tehnikat. Samas tagumiste istmete ruumid arvestades, on selles ka natukene Sooda Superbi. Võrreldes B8-ga, on Arteoniga sõit isegi nauditavam. See muidugi ei tähenda, et ma B8-ga ei nautinud, aga noooh Arteoniga ikka nats rohkem Webasto ja Nelik on talvel asendamatu. 140kw istmesse küll ei tõmba, kuid Bemme saab loputada küll ja kütusekulu on mõistlik (minu long term 10k peale on 6.3, linn ja trass, millest igapäevaselt linnas). Jah, diisel sobib linna küll, kord nädalas korraliku puhastust ja ei ühtegi probleemi.
Diislist veel rääkides, siis kui ma nüüd saaksin uuesti valida mootori, siis valiksin ikka diisli. Auto tankimine praeguste hindade juures on üks püha üritus. Need emotsioonid, mis sind valdavad, kui nuusutad oma käsi peale tankimist ja tunned raha lõhna. Oehh Muidugi selle AdBlue ja DPF-i koristaks sealt ära ja üldjuhul kasutan tankimisel ikka tanklas pakutavaid kindaid.
Millest ma puudust hetkel tunnen - DSP on olemas, nüüd tuleb bass ka taha panna, et numbrimärk ikka korralikult väriseks. Lisaks on üks 9-ga algav asi ka, mille võiks lisada (jah Sander, Ükskord me võidame niikuini). Muus osas, ma ei teagi, kõik muu on autol nagu olemas või olen ma piisavalt rumal, et mitte puudust tunda.
Täna sai ülevaatus ka tehtud, 2 aastat muretu ja nüüd vaid kalla ja talla.
Ma kuulen palju, et Arteon pole muud, kui üks kupee Passat. Tõsi. Istuvad ju mõlemad MQB peal ja jagavad sama tehnikat. Samas tagumiste istmete ruumid arvestades, on selles ka natukene Sooda Superbi. Võrreldes B8-ga, on Arteoniga sõit isegi nauditavam. See muidugi ei tähenda, et ma B8-ga ei nautinud, aga noooh Arteoniga ikka nats rohkem Webasto ja Nelik on talvel asendamatu. 140kw istmesse küll ei tõmba, kuid Bemme saab loputada küll ja kütusekulu on mõistlik (minu long term 10k peale on 6.3, linn ja trass, millest igapäevaselt linnas). Jah, diisel sobib linna küll, kord nädalas korraliku puhastust ja ei ühtegi probleemi.
Diislist veel rääkides, siis kui ma nüüd saaksin uuesti valida mootori, siis valiksin ikka diisli. Auto tankimine praeguste hindade juures on üks püha üritus. Need emotsioonid, mis sind valdavad, kui nuusutad oma käsi peale tankimist ja tunned raha lõhna. Oehh Muidugi selle AdBlue ja DPF-i koristaks sealt ära ja üldjuhul kasutan tankimisel ikka tanklas pakutavaid kindaid.
Millest ma puudust hetkel tunnen - DSP on olemas, nüüd tuleb bass ka taha panna, et numbrimärk ikka korralikult väriseks. Lisaks on üks 9-ga algav asi ka, mille võiks lisada (jah Sander, Ükskord me võidame niikuini). Muus osas, ma ei teagi, kõik muu on autol nagu olemas või olen ma piisavalt rumal, et mitte puudust tunda.
Täna sai ülevaatus ka tehtud, 2 aastat muretu ja nüüd vaid kalla ja talla.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Huvitav milliseid bemme see 140 kW loputab? Need mis 30 aastat vanad ja rooste veel vaevalt ühes tükis hoiab? Talvel lume ja libedaga 4motion vs tagavedu jah, a muidu nüüd ei loputa see 140 kW küll bemme, kui ka bemmijuht vajutama vaevuks.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 38 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Noup, pole enam ammu bemmimees, vist aastat 20 juba. Aga päris umbluud ka ei usu, et 140 kW rahvaauto imetegusid teeb.
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 38 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Rahvaautoks võid Passatit kutsuda, mitte Arteoni. Kuid nõustun, et selle 140kw mingeid imesi ei tooda
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Ma pidasin küll silmas kogu VW, aga Arteon on miski premium?
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 38 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Oleneb millega võrrelda. Kui mõne Prantsuse või Rumeenia tootjaga, siis kindlasti. Kui mõne teise mitte VAG gruppi kuuluva Saksa omaga, siis pigem mitte. Ega sama jutt käib ka Passati kohta. Pigem saan minna rahvaauto mõistes aru seda, et tegu on masinaga (Rav4, Ocatvia, vanemad Passatid), mida leiab sisuliselt igal tänaval.
Aga aitab ot-st siin teemas, selle jaoks mõni muu koht või discord
Viimati muutis Ra1ts, 06 Juun 2023, 13:27, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Ma viimase OT siia veel lisan. Kui nüüd vaadata VW vs n.ö. mõni prantslane, siis ma vaidlen siin kõva häälega vastu. Mu Pasteet hetkel Molleri poiste operatsioonilaual, seetõttu tulin täna linnast koju Bolt'i rendikaga. Peuget 3008 ja nomaeitea, salongimaterjalide valiku võrdluses peaks VW ikka sauna taha häbenema minema. Mõned päevad tagasi sõtsin linna Audi Q2, kõva plasti terve salong täis. Piinlik.Ra1ts kirjutas: ↑06 Juun 2023, 13:27Oleneb millega võrrelda. Kui mõne Prantsuse või Rumeenia tootjaga, siis kindlasti. Kui mõne teise mitte VAG gruppi kuuluva Saksa omaga, siis pigem mitte. Ega sama jutt käib ka Passati kohta. Pigem saan minna rahvaauto mõistes aru seda, et tegu on masinaga (Rav4, Ocatvia, vanemad Passatid), mida leiab sisuliselt igal tänaval.
Aga aitab ot-st siin teemas, selle jaoks mõni muu koht või discord
VW oli varem tip-top interjöörimaterjalidega, aga see oli aastaid tagasi. Hetkel on kuidagi paigale jäädud ja pigem tundub, et seal VAG grupis toimub isegi taandareng. Samal ajal kui teised suurte sammudega edasi panevad.
Ok, tõmban joone alla ja ei risusta teemat
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 38 korda
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Me ju võiks seda teha aga Pandora laegas on avatud…murf kirjutas: ↑06 Juun 2023, 13:57 Ma viimase OT siia veel lisan. Kui nüüd vaadata VW vs n.ö. mõni prantslane, siis ma vaidlen siin kõva häälega vastu. Mu Pasteet hetkel Molleri poiste operatsioonilaual, seetõttu tulin täna linnast koju Bolt'i rendikaga. Peuget 3008 ja nomaeitea, salongimaterjalide valiku võrdluses peaks VW ikka sauna taha häbenema minema. Mõned päevad tagasi sõtsin linna Audi Q2, kõva plasti terve salong täis. Piinlik.
VW oli varem tip-top interjöörimaterjalidega, aga see oli aastaid tagasi. Hetkel on kuidagi paigale jäädud ja pigem tundub, et seal VAG grupis toimub isegi taandareng. Samal ajal kui teised suurte sammudega edasi panevad.
Ok, tõmban joone alla ja ei risusta teemat
Mis seal mugavamas pezoos siis lahedam on päeva lõpuks? Fine kui kasutad seda kodukontorina, või lähed joodikust naise eest nädalavahetuseks maa pakku a mis see mugavus ja kvaliteetsemad materjalid siis sinu jaoks on?
Üks pingutab rihma ja teeb sulle uksepolstri doktorivorsti taaskäideldud kilepakist, teine võtab ninasarvikul ilu nimel sarve elusloomal maha….
Ps! Ma 15 aastat vanema, kuid 10 kw paberil võimsama bayernlasega teise ritta sellise auto kõrvale võitma küll ei lähe
Viimati muutis tito, 07 Juun 2023, 21:53, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
@tito kui VW peaks miskipärast jälle teie majja turgutamisele sattuma, ma siis tulen viin su Bolti rendikaga sõitma. Diil?
Kui sa oma bayerlase hõredaks oled lasknud siis jah. Ma oma esimese e28 ja viimasega e39 oleks challenge vastu võtnud küll, kuigi kW oli paar tk vähem ja tehase numbrid lubasid tiba kehvemat 0-100 aega. Aga kino oleks ikka saanud. Samas pole vist päris ok võrrelda uut ja 15-20 aastat vana autot. Nii võiks väita ka, et VW on kiirem kui mõni Itaalia supersport. Sest kindlasti on mõni 15 aastat vanem Ferrari või Lambo aeglasem kui mõni viimane VW R.
Ok, plärame kuskil mujal edasi kui teise mehe autoteemas, eksju. Sul mu kontaktid olemas
Kui sa oma bayerlase hõredaks oled lasknud siis jah. Ma oma esimese e28 ja viimasega e39 oleks challenge vastu võtnud küll, kuigi kW oli paar tk vähem ja tehase numbrid lubasid tiba kehvemat 0-100 aega. Aga kino oleks ikka saanud. Samas pole vist päris ok võrrelda uut ja 15-20 aastat vana autot. Nii võiks väita ka, et VW on kiirem kui mõni Itaalia supersport. Sest kindlasti on mõni 15 aastat vanem Ferrari või Lambo aeglasem kui mõni viimane VW R.
Ok, plärame kuskil mujal edasi kui teise mehe autoteemas, eksju. Sul mu kontaktid olemas
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Nooruspõlves sõitsin mõned aastad 47kw diisel 6N Pologa. Kui keegi foori taha magama jäi, siis sai sellegagi suurt võidujoovastust tunda.
Aga see 140kw mingi rakett küll pole, sama kw-ga f30 või w213 on oluliselt särtsakama olekuga.
Üldiselt mingist ajastust BMW-mehed enam ei ole väga liikluses tõmblejad. Ka täiesti tavalised inimesed ostavad juba BMW-sid
A'la toontulede ja kleepsudega f10-d jätame arvestusest välja eks.
Pigem hakkavadki halvas mõttes silma need Passatid-Arteonid-Superbid, kellel hädasti vaja miskit tõestada.
Aga see 140kw mingi rakett küll pole, sama kw-ga f30 või w213 on oluliselt särtsakama olekuga.
Üldiselt mingist ajastust BMW-mehed enam ei ole väga liikluses tõmblejad. Ka täiesti tavalised inimesed ostavad juba BMW-sid
A'la toontulede ja kleepsudega f10-d jätame arvestusest välja eks.
Pigem hakkavadki halvas mõttes silma need Passatid-Arteonid-Superbid, kellel hädasti vaja miskit tõestada.
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 38 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Bayeri puhul samas seades 140kw, nelik, 2.0d f30 või g30 puhul on Specid (isegi kaal) +- täpselt sarnane. Isegi 0-100 . Ilmselt räägiks siin Bemmi kasuks vaid see, et max torq saavutatakse natukene allpoolt kui Kolkswagenil ehk siin tuleks see "särtsakus" välja. Kuigi siin peab ikka raskemat sorti auto haige olema, et seda õrna vahe märgata. Kui ma oleks äkilist pilli tahtnud, siis ma oleks biTdi võtnud või juba kangema bensuka. Sama ka nende Bemmi vendadega. Vaevalt need tõmblejad suudaksid endale andestada, kui nad 2 liitrise mahlapaki ostaksid. Kiirendused jäägu ikka kinnisele alale. Minu puhul täidab see auto eesmärki ja selleks ei ole iga foori taga lapats põhja. See üks kord, kui ma torusi tühjendasin (täiesti legaalselt kiiruse piirides tühjal teel) sattus üks f30 juhuslikult kõrval olema, kes lihtsalt arvas, et nüüd läheb andmiseks.twist kirjutas: ↑07 Juun 2023, 23:12 Nooruspõlves sõitsin mõned aastad 47kw diisel 6N Pologa. Kui keegi foori taha magama jäi, siis sai sellegagi suurt võidujoovastust tunda.
Aga see 140kw mingi rakett küll pole, sama kw-ga f30 või w213 on oluliselt särtsakama olekuga.
Üldiselt mingist ajastust BMW-mehed enam ei ole väga liikluses tõmblejad. Ka täiesti tavalised inimesed ostavad juba BMW-sid
A'la toontulede ja kleepsudega f10-d jätame arvestusest välja eks.
Pigem hakkavadki halvas mõttes silma need Passatid-Arteonid-Superbid, kellel hädasti vaja miskit tõestada.
Mis puudutab Prantslasi, siis andke minna. Minul oli selline just üks nädal aega rendikas. Auto on ok, aga ma ei ütle, et mingi premium oleks. Sees kasutatud materjal võib olla ok, aga tüüpiliselt Prantslasele, auto siiski linnas ja maanteel koliseb ja ja imeb müra sisse. Kuid siiski, kui huvi on, siis miks mitte.
Viimati muutis Ra1ts, 08 Juun 2023, 06:02, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion - 2018 - Ra1ts
Ei olegi premiumiks nimetanud ja seda pole ka VW. Nimetatud isend ei plärisenud ühestki otsast, aga seal oli alles 3-kohaline km arv kellal kah. Võimalik, et 50 tuh koliseb ja pläriseb. Samas pole ma veel kohanud b8-t mis sama km juures ja isegi varem ei nagiseks ega pläriseks. b8.5 uksepolstrid ja armatuur häälitsesid juba esimestsest kilomeetritest. Saksa kvaliteet my ass.Ra1ts kirjutas: ↑08 Juun 2023, 06:01 Mis puudutab Prantslasi, siis andke minna. Minul oli selline just üks nädal aega rendikas. Auto on ok, aga ma ei ütle, et mingi premium oleks. Sees kasutatud materjal võib olla ok, aga tüüpiliselt Prantslasele, auto siiski linnas ja maanteel koliseb ja ja imeb müra sisse. Kuid siiski, kui huvi on, siis miks mitte.