VW Golf VII 2.0TDI 2014 - Markus1700

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 70 korda

VW Golf VII 2.0TDI 2014 - Markus1700

Lugemata postitus Postitas Ra1ts » 21 Jaan 2024, 14:56

SanderSPS kirjutas:
21 Jaan 2024, 14:47
Jälle sa tuled ütlema, et ma olen paks vä?
Isa soovitusel...

Kasutaja avatar
Markus1700
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 23 Sept 2022, 12:30
Auto: Volkswagen Golf VII Variant
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 14 korda

VW Golf VII 2.0TDI 2014 - Markus1700

Lugemata postitus Postitas Markus1700 » 21 Jaan 2024, 14:59

See auto tuunimine on küll paras teadus. Kas on juhend ka, et kuidas autot moodsaks teha. Mis see tänane mood oleks autode juures: punased triibud, turbo kirjad, madaldusvedrud? Leidsin lätis poe, mis müüb igasugu Golfile tuuningtükke. Sealt leidsin ka soodukaga kulmud, musta värvi ja MADE IN GERMANY. Ma ise ei taha tuuninguga üle pingutada, muidu läheb käest ära.

Ma ei saa aru miks Rait oma Golfi maha müüs. Ostis Arteoni ja sellele pole ju tuuningtükke saada. Golfile saad mida tahad, tee kasvõi ringraja autoks.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1562
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

VW Golf VII 2.0TDI 2014 - Markus1700

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 21 Jaan 2024, 15:19

Tuunimine on subjektiivne. Tee nii nagu meeldib. Arteon on auto mida väga polegi vaja tuunida. Suur velg ja väike madaldus ja ongi valmis. Muidugi saad panna neid kõiksugu difjuusereid ja asju mis on noh...maitse asi to say the least.

Küll, aga milles sa eksid on tuunimisvõimalused. Kuna tegu on passatiga, siis anna kuuma. Välimuse osas lihtsalt maitsekat tuuning kiti pole ja noh rida 5 on ka puudu. Mis sellest neljasilindrilisest diislist ikka tuunid. Räme "kiire välimus" ja 1.6 tdi on siis way to go?
Viimati muutis SanderSPS, 21 Jaan 2024, 15:22, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat SanderSPS selle postituse eest:
Markus1700MustVälk
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Vvariant
Huviline
Postitusi: 250
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 38 korda

VW Golf VII 2.0TDI 2014 - Markus1700

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 26 Jaan 2024, 12:34

Noorte meeste värk lihtsalt :) Kuniks lapsi pole siis vaba raha ja aeg läheb auto alla, palju teiselpool 30t neid tuunijaid järgi jääb? Vähe, seda ka tänavapildis näha. Pane vanusele veel juurde ja sooviks jääb vaid mõistlikud kulud ja mahutavus...

waithboy
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 08 Dets 2004, 19:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

VW Golf VII 2.0TDI 2014 - Markus1700

Lugemata postitus Postitas waithboy » 26 Jaan 2024, 14:57

Vvariant kirjutas:
26 Jaan 2024, 12:34
Noorte meeste värk lihtsalt :) Kuniks lapsi pole siis vaba raha ja aeg läheb auto alla, palju teiselpool 30t neid tuunijaid järgi jääb? Vähe, seda ka tänavapildis näha. Pane vanusele veel juurde ja sooviks jääb vaid mõistlikud kulud ja mahutavus...
Ju ma olen noor :D 40+ lapsi terve tagumineiste täis, aga taga koibade valgus puudu(juba retrofitimisel) Paar korda aastas satub PlayStationi pult käpade vahele :mrgreen:

Kasutaja avatar
Markus1700
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 23 Sept 2022, 12:30
Auto: Volkswagen Golf VII Variant
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 14 korda

VW Golf VII 2.0TDI 2014 - Markus1700

Lugemata postitus Postitas Markus1700 » 26 Jaan 2024, 15:13

Vvariant kirjutas:
26 Jaan 2024, 12:34
Noorte meeste värk lihtsalt :) Kuniks lapsi pole siis vaba raha ja aeg läheb auto alla, palju teiselpool 30t neid tuunijaid järgi jääb? Vähe, seda ka tänavapildis näha. Pane vanusele veel juurde ja sooviks jääb vaid mõistlikud kulud ja mahutavus...
Eks see sõltub ju ka täitsa inimesest ka. Ma olen selline tehnikahuviline, ega mul ka pole alati aega ja raha. Kui aega on olnud siis olen sügavas internetist leidnud tükke hea hinnaga ja endal on huvi ka asjadega tegeleda ja nokitseda. Nokitsemisel alati õpin midagi juurde ja eks tükkide paigaldamisega on uhke tunne ka, et tegid midagi ära ja said tööle. Pigem endal suurem ressurss läheb võidusõidu tehnika peale. Eks varsti tuleb ka natuke põnevamat teemat millega hakkan pealselt Golfil tegelema.

Kasutaja avatar
Markus1700
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 23 Sept 2022, 12:30
Auto: Volkswagen Golf VII Variant
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 14 korda

VW Golf VII 2.0TDI 2014 - Markus1700

Lugemata postitus Postitas Markus1700 » 29 Jaan 2024, 19:43

Kevad jõuab adaptiivselt kohale ehk ACC paigaldus

Ei läinud kaua mööda eelmisest postitusest, kus kogusin mõtteid ja otsisin tükke. Interneeduses koperdasin otsa radariga iluvõrele. Müüdi komplektina ja hind oli ka komplekti kohta väga hea. Mõte adaptiivsest püsikiirusehoidjast oli ammu ja sai ka eelnevalt uuritud. ACC paigaldusel on oluline, et tagumised ABS andurid on sobivad. Internetist leidsin sellise koodi (bidirectional WHT003864A). Foorumitest läbi käinud, kui autol on paigaldatud Park Assist, siis on need ABS andurid olemas. Park Assist oli olemas ja eelnevalt sai ka spetsialistilt uuritud, et on paremad andurid küljes. Vaja on veel soetada roolinupud või panen üldse uuema edevama rooli. Mõtlesin, kas teen ära või mitte. Teeme siis ära! 8)

Olen saanud kommentaare, et miks sa sellise jamaga tegeled ja parem siis osta juba edevam Golf nende lisadega. Jah nõustun, aga kuna enda Golf on truult teeninud ja on juba enda paigaldatud paremad lisad ja niisama neid turult ka ei leia. Pole sellist paksu rahakotti ka, et midagi kohe suurt uhket autot lubada. See väike nokitsemine on mulle endale ka puhkus, viib hästi mõtted mujale. Mulle väga meeldib ehitada ja mõelda ning saad rahulikult nokitseda. Kui on aega ning avastan hea hinnaga tükid, siis muidugi teen hea meelega. Mulle pole vaja sellest veelkord kriitikat teha, kuna see on minu auto :cry:

Iluvõre, mille ma soetasin on uuema Golfi oma ehk mk 7.5 ning sellel paigaldati radar iluvõre VW embleemi taha. Vanemal ehk mk 7 oli paigaldatud stange alumisele võrele. Kuna alla juba paigaldasin lisatule, siis ei olnud tahtmist seda ära võtta. Samuti on selleks vaja eraldi raami ja kinnitusi radari jaoks, mis paistis suure tööna. Samuti talveperioodil näinud ilusti, et ülemine osa kus logo paikneb, ala on oluliselt puhtam (vähem lund ja mustust) kui all stangel. Mulle meeldib Golf 7.5 lahendus ka, kuna see on ilusti ära peidetud ja on ilusam. Enne otsmist uurisin, et kas välismaa foorumites on midagi ka räägitud selle paigaldamisest. On ära tehtud ja paigaldatud, aga reaalset juhendit pole, et kuidas on paigaldatud. Kui pakk kohale jõudis, siis muidugi oli vaja proovida, et kuidas sobib ja istub. Kuju poolest on sama, aga erinevused on. Uus iluvõre istub stangele väga hästi, ülemised kinnituskohad klapivad, aga alumised kinnitused ei klapi, kuna on teistmoodi lahendatud.
Iluvõre erinevus.jpg
Ma olin enne eeltööd teinud ja uurinud, et 7.5 iluvõre tuleb muuta või kohandada siis saab sobivaks. Eks võrdlesin neid kahte iluvõret. Üldiselt iluvõre koosneb kahest suuremast osast, sisemine ja välimine pool ja neid saab ilusti kaheks eraldada. Uuema variandi 7.5 iluvõre tegin lahti ja sain parema ülevaate. Uurimisega sai selgeks, et kahest eraldi osast ei saa teha ühte sobivat. Internetist uurisin, kuidas 7.5 iluvõre paigaldatud on ja missugune see stange on. Iluvõre kinnitused stangel on teistsugused. Mk 7 iluvõre on ülevalt alla paigalduspõhimõttega, siis 7.5 on justkui eest taha paigaldatav. Ei taha teha mingit kiiret ja suva lahendust. Eesmärk on teha ilus lahendus, et vajadusel saab lihtsasti iluvõre kätte ja võimalikult vähe võõrkehasid. Kahe iluvõre vaatlusel sain idee või esimese mõttekäigu. 7.5 iluvõrel on justkui alumine äär puudu, võrdlesin alumisi ääri ja leidsin mõningaid kattuvusi.
Iluvõre erinevused 2.jpg
Üks lahendus on lõigata 7 Iluvõrelt alumine äär, siis saab teisele iluvõrele nö eraldiseisva alumise kinnituse. Tol on ka 8 ava, mis kattub ilusti 7.5 iluvõre plastikust kõrvadega. Mul on hetkel kaks ilusat tervet tükki ja ei taha kumbagi praegu lammutama hakata. Tahan jätta variandi ka, et kui radarit ei õnnestu paigaldada saan tagasi algse lahenduse tagasi panna. Kui kellegil on juhtumisi Golf 7 iluvõre olemas ja on nõus loovutama või sümboolse summa eest ära andma siis võite julgelt märku anda. Ei pea olema terve iluvõre (oluline, et alumine osa, mis stangele kinnitub oleks terve ja Golf 7 oma). Ega kiiret pole, mingid variandid on Poolas ka olemas alla 20 euro eest, aga enne uurin kas Eestis on ka saadaval mõni. Teine variant on teha 3D mudel kinnitusest ning lasta 3D printeriga välja printida, aga esmalt proovin lihtsamat lahendust. Radari kaablid on suva kohalt maha lõigatud. Õnneks leidsin euroopa lehelt uue kaablikomplekti ja hind oli alla 30 euro. Hiljem tuleb ka programmeerida. Kirjutan, ka kui midagi uut tekib. Ei hakka kiirustama ja teeme korralikult ning Step by Step. :D
Iluvõre erinevused 3.jpg

Kasutaja avatar
Markus1700
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 23 Sept 2022, 12:30
Auto: Volkswagen Golf VII Variant
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 14 korda

VW Golf VII 2.0TDI 2014 - Markus1700

Lugemata postitus Postitas Markus1700 » 23 Mär 2024, 20:29

ACC paigaldus VOL 2

Tere tere jälle. Eelmises postituses oligi eesmärk sobitada uus iluvõre vana esistange külge. Ei raatsinud kinnituste tarbeks enda vana iluvõre saagida. Otsisin veel teise iluvõre, millelt saaks alumised kinnitused. Leidsin kommiraha eest Leedust katkise iluvõre, millelt õnnestus saagida alumised kinnitused ning kohendasin uue jaoks et ilusti istuks ja avad sobiksid. Kinni fikseerisin ilmastikukindla kahepoolse teibiga. Radariga iluvõre sai külge ja tulemus jäi väga viisakas. Väljast ja kapotialt ei paista, et tegemist oleks isearendusega. Kroomliistud ka lähevad paremini kokku OSRAM esilaternatega, kuna kroomi profiilid on samasugused ja asetseb õigel kõrgusel võrreldes vanaga. Vanal natuke erines. Logo disain ka teine - sile, mitte reljeefne. :D

Rooli osas jäin ikka mõtlema ja keerles ja keerles. Milline rool siis võtta. Või üldse ainult roolinupud. Leedust jälle ühe käest sain R-degsin rooliratta. Sellel siis ACC jaoks nupud olemas ja saab salongi vähe edevamaks ka. Oli mõttes soojendusega rool, aga ma ei hakka nii kaugele sellega punnima.

Edasi vaatasin radari jaoks juhet. Radari küljes oli pistik koos juhtmega, aga need oli ära lõigatud. Vaatasin radari juhtmeid internetist ja hinnad olid ulme, mis ulme. Eks oli variant juhtmekimp ise teha. Tegin konnektori lahti ja sain juhtmed kätte. Tellisin uued õiged pinid ja panin uued juhtmed. Sai juhtmekimp valmis tehtud ja tuli kõvasti odavam kui oleks internetist valmis juhtmekomplekti ostnuks.

Edasi vaja leida sobiv aeg, et saaks auto töökotta ajada. Varsti tuleb Golfile hooldus. Saame teha korraliku hoolduse ära ja paneme suvekad ka alla. Saab hoolduse ajal ka radari juhtmed ühendada. Endal ootusärevus ja põnevus suur ja kas saab radari tööle. Ma ei hakka emotsioone lakke ajama ja liigume step by step. Välismaa foorumitest on seda uuema Golfi radari retrofittimise kohta uuritud ja küsitud, aga kellegil pole teoks läinud. :think:
VW radari edenemine.jpg

Kasutaja avatar
Markus1700
Klubiline
Postitusi: 29
Liitunud: 23 Sept 2022, 12:30
Auto: Volkswagen Golf VII Variant
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 14 korda

VW Golf VII 2.0TDI 2014 - Markus1700

Lugemata postitus Postitas Markus1700 » 14 Apr 2024, 09:30

Täitus 200 000 km ja ACC VOL 3

Tere tere! Autol sai 200 000 km täis, mootor sai sisse sõidetud. Enne 200 000 tiksumist jõudsin teha ka ära hoolduse. Mootori õli vahetus ja DSG kasti õlivahetuse. Kahjuks peab veel remonti tegema, kuna avastasin esisillas oli spiraalvedru alumine ots ära murdunud. Sai ära tellitud uus komplekt vedrud, amordid ning sinna kuuluv igasugune pudi (tugilaagrid, tolmukatted, läbilöögipuhvrid, poldid, murtrid jne). Kui juba vedru vahetuseks läheb, siis juba mõistlik uued teised tükid panna ka. Kui kohal ja vahetuseks läheb, siis panen ka suvekad alla. Vast võib lamellid puhkama panna. Eesti ilm on ikka tujukas ja kunagi ei tea, millal taevast midagi alla sajab.

ACC jäi toppama, kuna elus toimus uued suunad. Radar, juhtmetus on kõik paigas. Juhtmetuse paigaldamisel kontrollisin, mis Gateway autol kasutusel on. Nii pistsin pea roolisamba alla ja hüüdsin valjusti, "Halooooo GW!!! Kes sa täpsemalt oled!" Vastusteks tuli 5G ja MQB mid, millega oli natuke kehvasti kuna radar ei toeta seda. Sai siis targematega räägitud. Soovitati 3G võtta, aga pole kindel kas tööle hakkab. 5G variant peab olema 5Q0907530M. GW peab olema MQB high ehk millel on CanBus Extended. Tellisin ära paar tükki, kuna nad ei maksnud midagi eriti vähem 20 eur tükk. Pidin uuesti tellima kuna 5Q sai vale variant. Läks siis pikemalt. Ei teagi milline neist variant siis käiku läheb. Neist variandist oleks 3G parim, aga eks näis. Tükid on olemas, ainult vaja spetsialisti juures käia.

Uhh, kulutused autole on olnud suured... :problem:

Gateway.jpg
200000km.jpg
Käiguskasti õlivahetus.jpg

Vasta

Mine “Huviliste autod”