VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

k6rsik
Klubiline
Postitusi: 13
Liitunud: 21 Mär 2013, 09:55
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas k6rsik » 21 Juul 2023, 19:04

Tere

Üle pika aja tagasi. Viimati oli kasutuses 2004 Touran.
Uue valikul oli mitmeid marke kuid valik sai tehtud parajasti just selline.
Viimane auto oli Mondeo 2014 ja sealt tulenesid mõned eluks vajalikud lisad, mis uuel kenasti olemas.
Universaali asemel sai sedaan (õnged mahuvad suusaluugist läbi).

Auto ise Eestist ja peaaegu kõige vajalikuga varustatud.
IMG_4348.JPG
IMG_4351.JPG
IMG_4352.JPG
IMG_4358.JPG
Viimati muutis k6rsik, 21 Juul 2023, 19:06, muudetud 1 kord kokku.

k6rsik
Klubiline
Postitusi: 13
Liitunud: 21 Mär 2013, 09:55
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas k6rsik » 01 Aug 2023, 19:05

1000km ja 60l bensiini hiljem on emotsioon väga positiivne. Sõita väga mõnus. Esimene automaatkastiga auto, seni pea 20a käsitsi kastis õli seganud.
Ls hetkel ca 64000tkm. Tagaluugi kinnitõmbamine veel randmes pole, peab näpuga vahest pealtpoolt kaasa aitama. Elekriline luuk kuluks siin ära.
Üks probleem kah, ei saanud kuidagi klubikleepsu tähti kätte kleepsu aluselt. Kas sellega on mingi nipp?

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 02 Aug 2023, 08:42

Sile pill 8) Mul B7 sedaanil olid pagassile käejäljed lakki sisse hõõrdunud sellest luugi kinni vajutamisest :D Ei käinud vist asi päris õigesti, altpoolt pidi ikka hooga tõmbama, et asi lukustama saada ja seepärast oli vist juba eelmine omanik seda kätega litsunud pealtpoolt. Aga kui asi õigesti käib, siis vast jah harjumise asi.

muidumees123
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas muidumees123 » 02 Aug 2023, 14:01

Touranil ju sama asi luugiga. Aga ise olen tavaari, mis ei määri, ikka tagaistmetele pannud. Ilus vidin, aga ise istmete pärast juba ei valiks, palju hooldust vist vaja nendega? Aga jah käigukast manuaal ikka kiirem. See jah maitse asi.

k6rsik
Klubiline
Postitusi: 13
Liitunud: 21 Mär 2013, 09:55
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas k6rsik » 07 Aug 2023, 19:27

Mustale autole must kleeps. Parakul tuli vaid üks "I" täht kaasa. Eks mingi aeg proovib uuesti
Pilt kah imelikku pidi
IMG_4507.JPG

k6rsik
Klubiline
Postitusi: 13
Liitunud: 21 Mär 2013, 09:55
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas k6rsik » 12 Sept 2023, 08:56

Eile läksid alla lamellid Sailun IceBlazer Arctic 215/55/R17 98H. Plaan nendega siis edaspidi aastaläbi sõita. Sügisel arvatavasti uus paar soetada ning see tagasillale lasta panna. Tagasilla omad ette. Kuidas asi praktikas välja näeb saab teada tulevikus
IMG_4945.jpeg
IMG_4946.jpeg

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas murf » 12 Sept 2023, 09:32

Miks aasta läbi lamelliga sõita? Mis see eelis või eesmärk on, keskkonnahoid, koonerdamine, ...või miski muu?

Kasutaja avatar
xen0n
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 01 Mär 2016, 13:33
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 11 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas xen0n » 12 Sept 2023, 09:52

Kummaline otsus.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1737
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 403 korda
Tänatud: 197 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 12 Sept 2023, 10:27

See täiesti tavaline, et sügisel paned lamellid alla ja järgmine sügis uuesti sama teema. Huvitav on see, et tagant ette tõsta.. Lamell kaotab oma omadused kui kuuma ilmaga kasutada neid ja siis talvel uisutad ringi.

k6rsik
Klubiline
Postitusi: 13
Liitunud: 21 Mär 2013, 09:55
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas k6rsik » 12 Sept 2023, 10:29

Mõned põhjused:
Igale talvele vastu värske rehvipaariga tagasillal
Vähem jahmerdamist rehvitöökojas - 1x vs 2x aastas
95% linnasõit
Nagu öeldud - praktika näitab asja mõttekust
Viimati muutis k6rsik, 12 Sept 2023, 10:30, muudetud 1 kord kokku.

PriitV
Klubiline
Postitusi: 268
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas PriitV » 12 Sept 2023, 10:52

Taha ikka uuemad alati, lõputu vaidlus
Kes tänasid kasutajat PriitV selle postituse eest:
murfMustVälk

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3375
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 811 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 12 Sept 2023, 11:18

Eraldi veljed, siis ei pea ka järjekorras olema. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas murf » 12 Sept 2023, 11:19

Eks lamellil ja lamellil ole vahe. Olen proovinud kevadel pikemalt lasta 2 erineva lamelliga. GY UG2 läks ikka vedelaks ja libedaks +10 temp ja edasi juures. Nokian Snowproof, ingli [VW Bot: "Keel korda!"] Kesk-Euroopa versioon, see oli parimas elemendis +10 juures, muidu oli jäik nagu puuklots.
Eks sõita saab muidugi, vanasti lasti üldse aastaringselt suvekatega. Aga see vähem jahmerdamist rehvitöökojas, kamoon max 1h aastas võitu? Really?

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 899
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas Golhv » 12 Sept 2023, 12:00

ei, aga mõnus ju kui nende lamellidega +20'ga rehv viruringil viliseb ja pidurdusmaa on elupikk ning vihmaga pidamine täiesti nadi. Nagu sõidaks koguaeg talvel, vähemalt ei lähe talveks oskused käest ära ja värki :D
Kes tänasid kasutajat Golhv selle postituse eest:
murfkaupo51maddis

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 904
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 164 korda
Tänatud: 80 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas Pulku » 12 Sept 2023, 16:19

Ei noh kui k6rsik nii harjunud ja ise rahul siis olgu nii :)

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 24 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 12 Sept 2023, 17:31

Eks ta pisut liiklusohtlik ole suvel pluss kolmekümnega maanteel lamelliga järsku pidurdada. Auto juhitavus on ka hoopis teine, kui suverehviga.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5351
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas jussike » 12 Sept 2023, 17:37

Tsiteerin ennast:

Peale hoolduse ja rehvi vahetuse polegi miskit märkimis väärset toimunud. Välja arvatud seik, et viimased lamelli päevad sattusid esimestele soojadele päevadele ja nagu kiuste oli siis vaja kesk Eestis vaja käia. Minnes oli juba selline tunne, et miskit on valesti Tartu mnt 120km/h lõigul kerge tuiamine, ajasin selle külgtuule süüks. Tagasi tulles oli asi märksa hullem, kohati hakkas suisa hirm, et läheb käest ära. Kahtlustasin juba, et miski on kuskil sillas alla andnud. Hoole käigus kahjuks või õnneks silla regullini ei jõutud. Nüüd suvekatega sama distants läbitud ja auto istub kui raudnael seal kus olema peab, isegi tugev tuul ei kottinud. Nii et kel mõte lamellidega aasta ringselt vurada, mõelge heaga ümber, pole mõtet riskida, eriti kui on värsked, ehk siis esimese hooaja lamellid
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
Golhvmaddis
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

k6rsik
Klubiline
Postitusi: 13
Liitunud: 21 Mär 2013, 09:55
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas k6rsik » 12 Sept 2023, 18:04

Palju väärt mõtteid. Nagu mainisin on see plaan. Lihtsalt mitmed naabrid harrastavad sarnast teguviisi. Kahe päeva jooksul pole linnavahel Barumi suvekatega vahet märganud. Trassile pole veel jõudnud.
Küsiks omalt poolt, et millise kiirusindeksiga on nood sooja ilmaga ujuma hakanud rehvid olnud?

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas murf » 12 Sept 2023, 19:14

Mul oli T ehk 190 km/h.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5351
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas jussike » 12 Sept 2023, 19:22

Ilmselgelt linna kiirusel vahet ei tunne.
Arvad, et kõrgem kiirus indeks muudab lamelli kõvemaks ja kuumale vastupidavamaks? Vaevalt keegi mõistusega inimene talvel eriti üle 110 km/h kiiruseid arendab.

Kui talve hooaja algul meeles on, siis võin seda indeksit vaadata. Rehvideks olid viimastes testides esiridades olevad GoodYear UltraGripid.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

miilits
Huviline
Postitusi: 2192
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas miilits » 12 Sept 2023, 20:46

Golhv kirjutas:
12 Sept 2023, 12:00
ei, aga mõnus ju kui nende lamellidega +20'ga rehv viruringil viliseb ja pidurdusmaa on elupikk ning vihmaga pidamine täiesti nadi. Nagu sõidaks koguaeg talvel, vähemalt ei lähe talveks oskused käest ära ja värki :D
Mis kiirustega sa seal ringil kàid?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 899
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas Golhv » 13 Sept 2023, 08:26

miilits kirjutas:
12 Sept 2023, 20:46
Golhv kirjutas:
12 Sept 2023, 12:00
ei, aga mõnus ju kui nende lamellidega +20'ga rehv viruringil viliseb ja pidurdusmaa on elupikk ning vihmaga pidamine täiesti nadi. Nagu sõidaks koguaeg talvel, vähemalt ei lähe talveks oskused käest ära ja värki :D
Mis kiirustega sa seal ringil kàid?
piisab 30kmh järsemalt pöörata või kiirendada soojemal suveilmal kui kiun taga on lamelliga ja auto on vedel kui sült

k6rsik
Klubiline
Postitusi: 13
Liitunud: 21 Mär 2013, 09:55
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas k6rsik » 14 Sept 2023, 18:17

Kuna sopane hooaeg on algamas soetasin uued jalamatid salongi ja puuduva pagasimati. Juhi jalaalune on oluliselt suuremal alal kaetud. Teised matid enamvähem sama suured kui originaalid. Valmistatud Ukrainas

IMG_4926.jpeg
IMG_4927.jpeg
IMG_4928.jpeg

Alhambra
Huviline
Postitusi: 596
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 34 korda

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 21 Sept 2023, 19:52

Kui saladus ei ole siis kust soetasid matid? Endal küll teist marki auto kasutusel, aga oleks ka vaja talve matte.
Kuidas materjal ja üldine kvaliteet esmapilgul tundub?

k6rsik
Klubiline
Postitusi: 13
Liitunud: 21 Mär 2013, 09:55
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 R-line 1.5 TSI - 2019 - k6rsik

Lugemata postitus Postitas k6rsik » 22 Sept 2023, 19:19

Mina ostsin openauto.ee (Leedu). Proua Opelile ostsin topdiski.lv (Läti). Nädala jooksul toodi koju kulleriga. Materjal on õhem kui tehase oma, kinnituskohad klapivad ilusti, ei haise, pigem kummine kui plastine. Üldilme viisakas
Viimati muutis k6rsik, 22 Sept 2023, 19:19, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”