VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
neo-cortex
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex

Lugemata postitus Postitas neo-cortex » 07 Jaan 2024, 19:30

Tervitus.

Kuna enda Passat Ecofuel ei saanud maagaasiseadme kontrollist läbi, siis tekkis vajadus uue sõiduki järele. Kuna peres kolm last, siis oli plaan võtta masin, milles kõik koos istumine oleks valutum kui Passatis. Silma jäid Chrysler Pacifica ja Lancia Grand Voyager. Muidu kõik ilus ja tore, aga painama jäi mõte, et need autod pole ei üks ega teine. Nad on suuremad kui endine auto, aga samas bussi ruumikust neil pole. Seega jäigi ainsaks variandiks buss.
V klass jäi veidi kalliks ja valikusse jäi Multivan. Kuna ostuga oli üsna kiire, siis jäi mõttest ostuni ehk 3-4 päeva. Mõte oli, et buss võiks olla long kerega, nelik ja võimalikult lisaderohke.
Pakuti mitmeid busse, kuid seda õiget polnud. Millel oli mootori remont tehtud, olid lühikese kerega. Pika kerega pakutud bussid olid vähema varustuse või remontimata mootoriga. Sain põgusalt uuritud ja 2.0 132 kW mootor pole just kõigi lemmik. Üsna probleemirohke. Sai paar tk välja vaadatud ja oli plaan neid vaatama minna. Viimasel hetkel pakuti messengeri kaudu veel ühte. Musta värvi, nelik, automaat, t5.1 ja long. Lisaks veel mootori kapremont. Sobis nagu rusikas silmaauku. Suur boonus oli see, et bussi remonditi kogu aeg ühes ja samas kohas kus töötab mu sõber. Seega kõik tehtud tööd olid ka päriselt tehtud. Andis palju julgust juurde.

Autost siis niipalju, et lisaks eelpool mainitule on lisades veel alcantara sisu, webasto, elektriline küljeuks, püsikiiruse hoidja.
Küljes olid külje -ja esiraud. Kaasa anti tagumised rauad ka. All olid uued Hankook naastud ja kaasa anti 18" OZ Racingu veljed.
Viimased tehtud tööd olid rihmavahetus, poolteljed, kardan, egr jahuti, kettad/klotsid, mõlemad akud, webasto aju remont.
Masinal veel heliisilatsioon tehtud ja muusikat vähe järgi aidatud.

Sai pikk jutt. Lisan mõned pildid ka.
IMG_20231217_183159.jpg
IMG_20231217_183211.jpg
IMG_20231217_183139.jpg
received_661916912817465.jpeg
received_371130678658055.jpeg
received_735218491397665.jpeg
Viimati muutis neo-cortex, 09 Jaan 2024, 10:12, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 904
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 164 korda
Tänatud: 80 korda

VW Multivan 2.0 - 2012- neo-cortex

Lugemata postitus Postitas Pulku » 07 Jaan 2024, 20:00

Ise ajasin pikka aega taga Grand Voyageri ning just 3.6L bensukat ja ideaalis Platinum varustusega. Kõik, mis vähegi sobinuks olid, kas avariilised (padjad lahti käinud) või siis uppunud isendid. Ühel hetkel loobusin otsimisest.

Aga muretuid kilomeetreid soetatud perevaguniga ;)

kiil
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 06 Mär 2012, 13:49
Auto: V8
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Multivan 2.0 - 2012- neo-cortex

Lugemata postitus Postitas kiil » 08 Jaan 2024, 09:28

Pulku kirjutas:
07 Jaan 2024, 20:00
Ise ajasin pikka aega taga Grand Voyageri ning just 3.6L bensukat ja ideaalis Platinum varustusega. Kõik, mis vähegi sobinuks olid, kas avariilised (padjad lahti käinud) või siis uppunud isendid. Ühel hetkel loobusin otsimisest.

Aga muretuid kilomeetreid soetatud perevaguniga ;)
VW Routani polnud saada?

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 904
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 164 korda
Tänatud: 80 korda

VW Multivan 2.0 - 2012- neo-cortex

Lugemata postitus Postitas Pulku » 08 Jaan 2024, 11:33

kiil kirjutas:
08 Jaan 2024, 09:28
Pulku kirjutas:
07 Jaan 2024, 20:00
Ise ajasin pikka aega taga Grand Voyageri ning just 3.6L bensukat ja ideaalis Platinum varustusega. Kõik, mis vähegi sobinuks olid, kas avariilised (padjad lahti käinud) või siis uppunud isendid. Ühel hetkel loobusin otsimisest.

Aga muretuid kilomeetreid soetatud perevaguniga ;)
VW Routani polnud saada?
Mäletamistmööda ei olnud

neo-cortex
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Multivan 2.0 - 2012- neo-cortex

Lugemata postitus Postitas neo-cortex » 09 Jaan 2024, 09:56

IMG_20240105_165144.jpg
Kuna salongi valgustus oli kehvapoolne, sai kõik pirnid ledide vastu vahetatud. Sai palju parem.
Mõte oli ka lagi alcantaraga katta, kuna vana lagi on veidi elu näinud...määrdunud ja mõnest kohast katki. Tellisin rulli alcantarat ka. Ühe hooga teeks ka mõned plastikdetailid kleebitava kilega üle.

Tekkisid mõned küsimused ka.
Tunnen puudust nii mõnestki lisast, mis vanal autol olid. Enim esiklaasi soojendusest.
Kas mõni targem siin saaks selle paigaldusega hakkama ?

Plaan praegused veljed välja vahetada. Kuigi autoga sain kaasa originaal OZ Racingu 18" veljed, siis aus olles pole nad päris minu maitse. Huvipakkuvad veljed on diameetriga 20". Esimesed on 9" laiad, tagumised 10. ET esimestel velgedel 30, tagumistel 40. On kellelgi taoline kombo? Kuidas sellised all istuks ? Pole koopast liiga väljas ega koopas liiga sees?
Viimati muutis neo-cortex, 09 Jaan 2024, 10:17, muudetud 4 korda kokku.

tofetome
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex

Lugemata postitus Postitas tofetome » 09 Jaan 2024, 11:27

Rehvide sobivuse kohalt vaata praeguse velgeed ja rehvide mõõdud ja siis pane uus olukord WillTheyFit -i ja mõõda kuhu siis tuleb. Kõige lihtsam nii proovida.
Viimati muutis tofetome, 09 Jaan 2024, 11:27, muudetud 1 kord kokku.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

rraivo
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Telefon: 5031096
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex

Lugemata postitus Postitas rraivo » 09 Jaan 2024, 12:56

Esiklaasisoojendus - kas su autol eelsoojendit ei ole?
Minu meelest hulka praktilisem asi ja lõppkokkuvõtteks ilmselt hinnaerinevus a-la Webasto vs esiklaasisoojendus väga suur ei tulegi.
xc60

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2054
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex

Lugemata postitus Postitas siLc » 09 Jaan 2024, 13:17

T5/T5.1 ei ole tehasest elektrilist esiklaasisoojendust. See tuli alates T6-st.

neo-cortex
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex

Lugemata postitus Postitas neo-cortex » 09 Jaan 2024, 13:33

Webasto on ikka olemas jah. Aga no ikkagi tahaks esiklaasisoojendust :D
Kerge plaan oleks ka midagi vahele lisada, et saaks telefoniga webastot juhtida. Mälu vb petab, aga oli ehk mingi telestart komplekt kunagi müügil?
Igatahes, on keegi omal tavalise webasto ümber teinud telefoniga juhitavaks ?

Tehasest ei ole vb jah, aga olen lugenud, et vastavad esiklaasid on olemas. Ilmselt siis tuleb lisada relee ja lüliti.
Viimati muutis neo-cortex, 09 Jaan 2024, 13:51, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2054
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex

Lugemata postitus Postitas siLc » 09 Jaan 2024, 15:22

Esiklaasid on vahetatavad aga autos eksisteerib selline asi nagu energiabilanss. Kui tahate teha "relee ja lülitit", siis klaasisooja kasutamisel auto ei tea, et selline märgatav tarbija on sabas, ning kui teised suured tarbijad on ka sabas, võib see probleeme valmistada süsteemide töös.

T6-s juhib vastavat esiklaasisooja releed auto BCM, mis T5.1 ja T6 vahel on erinev.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1737
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 403 korda
Tänatud: 197 korda

VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 09 Jaan 2024, 15:23

T6 tegin, telestart mooduli külge gsm relee.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7865
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

VW Multivan 2.0 132 kW 4Motion- 2012- neo-cortex

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Jaan 2024, 22:52

ThermoConnect moodul ilmselt kõige 1:1 lahendus.
Kui tahta ka tagasisidet näha on vaja kaasasolevat juhtmestiku veidi modida, kuid ei midagi hullu.
siLc kirjutas:
09 Jaan 2024, 15:22
Esiklaasid on vahetatavad aga autos eksisteerib selline asi nagu energiabilanss. Kui tahate teha "relee ja lülitit", siis klaasisooja kasutamisel auto ei tea, et selline märgatav tarbija on sabas, ning kui teised suured tarbijad on ka sabas, võib see probleeme valmistada süsteemide töös.

T6-s juhib vastavat esiklaasisooja releed auto BCM, mis T5.1 ja T6 vahel on erinev.
Samas Yeti-d millel pole Climatronicut kasutavad ka mingit relee+nupp lahendust.
Omakorda muidugi, et T5 pole klaasisoojale nuppu.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Huviliste autod”