VW Passat b5.5 variant vr5 20v 4motion `01 crisp
Moderaator: etnies858
VW Passat b5.5 variant vr5 20v 4motion `01 crisp
Tere
Jagan ka teiega ühe passati päästmise lugu. Teema sai minu jaoks alguse novembris 2023 kui fb gruppi tuli müügile teema peategelane. Käisin toona masinat ka vaatamas, aga minust ta tookord sinna jäi. Vahepeal olid jõulud ja aastavahetus. Jaanuari teises pooles avastasin, et midagi on ikka puudu. Võtsin uuesti müüjaga ühendust ja oh imet pill alles ja samas seisus mis ta novembris oli. Otsus tehtud, siis seekord sai teekond Raplasse ette võetud plaaniga masin ära tuua. Nagu iga autoga mis juba peaaegu varuosadeks on läinud ei sisaldanud auto ost rattaid, ühte esistange võre ja salongis keskmisi puhurireste. Kui rest ja võre olid teisejärguline probleem, siis rataste puudumine muutus teemaks, kuna kaasa võetud r15 veljed muutusid kohapeal täiesti kasutuks. Selgus, et need sinna alla ei mahu. Õnneks oli müüjal jooks r16 talverattaid mida oli nõus laenama. Rattad all, paberid korras ja kindlustus tehtud alustasime tagasiteed. Kuna lihtsad lahendused on liiga lihtsad, siis tagasisõit toimus köie otsas. Köievedu oli võrdlemisi sündmuste vaene, kui välja jätta kaasa arusaamatust täis pilk kui pilli hoovi veeretasin. Miks köie otsas te küsite. Vastus lihtne, vedu puudus. Breiku najal sai mootori küll kuidagi tööle meelitada, aga kõik käigud olid "tühjad".
Järgmine päev sai eemaldatud kõik lisa immod, mis olid kunagi paigaldatud kui need autod veel raha maksid ja keegi neid ka ärandada soovis. Lisaks sai üle vaadatud vaakumi süsteem ja paar suuremat leket avastatud. Need paigatud, sai breiku vaba käivitust proovida. 3a vana bensiin paagis, aga ikkagi käratas mootori mühakas tööle. Sai kiirelt diagnoositud, et milles veopuudumis häda võib seisneda. Kõik märgid näitasid käigukasti eemaldamise vajaduse poole. Eelnevalt sai ka sõpradega arutatud mis keegi arvab. Pinnale jäi 3 ideed:
1. ketas täitsa otsas
2. k.kasti sisendvõll pooleks
3. siduri ketta südamik katki
Kast eemaldatud. Ja võitjaks osutus nr 3 (mida ma ka arvasin) ketta südamik oli katki läinud.
Kuid sellega vead ei lõppe. Kuna masin oli ca 3a selle vea pärast seisnud siis on lisandunud ka hulga muid muresid:
tagatuled ei põle
puhur ei puhu
kojamehed ei tööta
esiklaas katki
ccm paistis olevat uppunud
summuti katki
Kindlasti lisandub siia asju mis seismisest tingitud
Heast küljest paistab, et keegi on sinna külge pannud esiõõtsa komplekti, roolilatt särab nagu uus ja ka pidurid on väga värske olemisega.
Kui keegi on lugemisega niikaugele jõudnud ja küsib, et miks see kõik, siis vastus on lihtne. Ega ma isegi tea. Vast mingi romantika quattro 4 veo süsteemi ja vagi 5 silindrilise mootori kooslusest.
Kuna viimasest foorumi teemast on tükk aega möödas, siis pildi teemal pean natuke vaatama kuhu neid tänapäeval kannatab üles panna.
Mingi ettekujutuse saab oksjoni piltidest mille lingi mulle müüja jagas.
https://www.osta.ee/48h-volkswagen-pass ... 47109.html
Eks üritan teid siin kursis hoida mida on vaja, et üks 400k sõitnud ja 3a seisnud vw taas üv ja sõidukõlbulikuks teha.
Kristjan
Jagan ka teiega ühe passati päästmise lugu. Teema sai minu jaoks alguse novembris 2023 kui fb gruppi tuli müügile teema peategelane. Käisin toona masinat ka vaatamas, aga minust ta tookord sinna jäi. Vahepeal olid jõulud ja aastavahetus. Jaanuari teises pooles avastasin, et midagi on ikka puudu. Võtsin uuesti müüjaga ühendust ja oh imet pill alles ja samas seisus mis ta novembris oli. Otsus tehtud, siis seekord sai teekond Raplasse ette võetud plaaniga masin ära tuua. Nagu iga autoga mis juba peaaegu varuosadeks on läinud ei sisaldanud auto ost rattaid, ühte esistange võre ja salongis keskmisi puhurireste. Kui rest ja võre olid teisejärguline probleem, siis rataste puudumine muutus teemaks, kuna kaasa võetud r15 veljed muutusid kohapeal täiesti kasutuks. Selgus, et need sinna alla ei mahu. Õnneks oli müüjal jooks r16 talverattaid mida oli nõus laenama. Rattad all, paberid korras ja kindlustus tehtud alustasime tagasiteed. Kuna lihtsad lahendused on liiga lihtsad, siis tagasisõit toimus köie otsas. Köievedu oli võrdlemisi sündmuste vaene, kui välja jätta kaasa arusaamatust täis pilk kui pilli hoovi veeretasin. Miks köie otsas te küsite. Vastus lihtne, vedu puudus. Breiku najal sai mootori küll kuidagi tööle meelitada, aga kõik käigud olid "tühjad".
Järgmine päev sai eemaldatud kõik lisa immod, mis olid kunagi paigaldatud kui need autod veel raha maksid ja keegi neid ka ärandada soovis. Lisaks sai üle vaadatud vaakumi süsteem ja paar suuremat leket avastatud. Need paigatud, sai breiku vaba käivitust proovida. 3a vana bensiin paagis, aga ikkagi käratas mootori mühakas tööle. Sai kiirelt diagnoositud, et milles veopuudumis häda võib seisneda. Kõik märgid näitasid käigukasti eemaldamise vajaduse poole. Eelnevalt sai ka sõpradega arutatud mis keegi arvab. Pinnale jäi 3 ideed:
1. ketas täitsa otsas
2. k.kasti sisendvõll pooleks
3. siduri ketta südamik katki
Kast eemaldatud. Ja võitjaks osutus nr 3 (mida ma ka arvasin) ketta südamik oli katki läinud.
Kuid sellega vead ei lõppe. Kuna masin oli ca 3a selle vea pärast seisnud siis on lisandunud ka hulga muid muresid:
tagatuled ei põle
puhur ei puhu
kojamehed ei tööta
esiklaas katki
ccm paistis olevat uppunud
summuti katki
Kindlasti lisandub siia asju mis seismisest tingitud
Heast küljest paistab, et keegi on sinna külge pannud esiõõtsa komplekti, roolilatt särab nagu uus ja ka pidurid on väga värske olemisega.
Kui keegi on lugemisega niikaugele jõudnud ja küsib, et miks see kõik, siis vastus on lihtne. Ega ma isegi tea. Vast mingi romantika quattro 4 veo süsteemi ja vagi 5 silindrilise mootori kooslusest.
Kuna viimasest foorumi teemast on tükk aega möödas, siis pildi teemal pean natuke vaatama kuhu neid tänapäeval kannatab üles panna.
Mingi ettekujutuse saab oksjoni piltidest mille lingi mulle müüja jagas.
https://www.osta.ee/48h-volkswagen-pass ... 47109.html
Eks üritan teid siin kursis hoida mida on vaja, et üks 400k sõitnud ja 3a seisnud vw taas üv ja sõidukõlbulikuks teha.
Kristjan
GIII GTi
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW Passat b5.5 variant vr5 20v 4motion `01 crisp
Minu kasutuses G4. 543, tuhhi sõitnud. Hooldada vaja ,kuid tähtis on see,et kere oleks .Karkass. Tungrauaga vabalt tõsta nurkadest. On arusaadav .
VW Passat b5.5 variant vr5 20v 4motion `01 crisp
Aeg läheb kiirelt. Sain pisteliselt aega ka passatiga tegeleda.
Peale kasti eemaldust ilmnes, et siduriketas on täitsa katki. Tsenter oli neetidest lahti. Nooremad tuttavad ütlesid, et klassikaline clutch kick tunnus. Muus osas paistis ülekande osa (hoorattas ja korv) värsked olema. Piirdusin siis hetkel ainult uue kettaga. K.kast sai suuremast mustusest puhastatud ning riiulist leitud värske survelaagri najal panin kasti alla tagasi. Ja ohh imet sõitiski. Sellele eelnes muidugi tunnike legendaarse ülemise õõtshoova poldi välja puurimisele/piikimisele. Seda siis paremal poolel. Vasak poolass tuleb vahelt välja ilma õõtsade eemalduseta. Parem eeldab kas ülevalt või alt käändtelje vabastamist. Valisin ülemise mingil põhjusel. Peale poldi puruks keeramist osutus see ilmselgelt valeks otsuseks. Aga noh elu ongi vahel raske. Lisa raskused tulevad kui vasak pool teemaks saab.
Sai ka puuduvate kojameeste ja suunatulede murega tegeletud. Ca tunnike el skeeme ja diagnoosimist selgus, et viga puuduvas 370 relees ja katkises ohutulede lülitis. Puuduvad tagatuled sai pekkis kaitsmekarbi kaela kirjutada. Oli teine seismisest niiskust saanud. Sai klemmid puhastatud ja uued kaitsmed paigaldatud. Ja tuled hakkasid põlema.
Ehk siis kuuga muu elu kõrvalt, muutus see asi liikuvaks. Kaasa poolt siis ka märkused, et miks see asi ikka siin on? See küsimus tuli peale seda kui ta üks õhtu objekti "valgemas" nägi.
Kriitika kõrvale jättes väike kokkuvõtte
Money spent:
siduriketas 44e
break clean 2x 3e
Time spent:
K.kast on/off 6h
kasti ja siduriosade puhastus 1h
el diagnost 1h
el tööd 2,5h (kaitsme karbi puhastus, immode eemaldus jne)
Suuremad asjad siis esiklaas mis vaja vahetada veel. Lisaks üks välimine poolassi otsa kumm. Summuti toru klamber... Tee on pikk. Aga ehk seal lõpus on ka üv.
Peale kasti eemaldust ilmnes, et siduriketas on täitsa katki. Tsenter oli neetidest lahti. Nooremad tuttavad ütlesid, et klassikaline clutch kick tunnus. Muus osas paistis ülekande osa (hoorattas ja korv) värsked olema. Piirdusin siis hetkel ainult uue kettaga. K.kast sai suuremast mustusest puhastatud ning riiulist leitud värske survelaagri najal panin kasti alla tagasi. Ja ohh imet sõitiski. Sellele eelnes muidugi tunnike legendaarse ülemise õõtshoova poldi välja puurimisele/piikimisele. Seda siis paremal poolel. Vasak poolass tuleb vahelt välja ilma õõtsade eemalduseta. Parem eeldab kas ülevalt või alt käändtelje vabastamist. Valisin ülemise mingil põhjusel. Peale poldi puruks keeramist osutus see ilmselgelt valeks otsuseks. Aga noh elu ongi vahel raske. Lisa raskused tulevad kui vasak pool teemaks saab.
Sai ka puuduvate kojameeste ja suunatulede murega tegeletud. Ca tunnike el skeeme ja diagnoosimist selgus, et viga puuduvas 370 relees ja katkises ohutulede lülitis. Puuduvad tagatuled sai pekkis kaitsmekarbi kaela kirjutada. Oli teine seismisest niiskust saanud. Sai klemmid puhastatud ja uued kaitsmed paigaldatud. Ja tuled hakkasid põlema.
Ehk siis kuuga muu elu kõrvalt, muutus see asi liikuvaks. Kaasa poolt siis ka märkused, et miks see asi ikka siin on? See küsimus tuli peale seda kui ta üks õhtu objekti "valgemas" nägi.
Kriitika kõrvale jättes väike kokkuvõtte
Money spent:
siduriketas 44e
break clean 2x 3e
Time spent:
K.kast on/off 6h
kasti ja siduriosade puhastus 1h
el diagnost 1h
el tööd 2,5h (kaitsme karbi puhastus, immode eemaldus jne)
Suuremad asjad siis esiklaas mis vaja vahetada veel. Lisaks üks välimine poolassi otsa kumm. Summuti toru klamber... Tee on pikk. Aga ehk seal lõpus on ka üv.
GIII GTi
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
VW Passat b5.5 variant vr5 20v 4motion `01 crisp
Pakkusin sõber Crisp-ile, et mul üle käidud 10V VR5 mootor olemas, tehku säästuturbokas aga ei olnud huvi.
Tahetakse ju ikka 1.8T-ga möllata.
Tahetakse ju ikka 1.8T-ga möllata.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee