VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF REBUILD + MK1 Cabrio - tsekk
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v 9A >> ABF swap - tsekk
Sa oled viimase 2,5 kuuga rohkem teinud ja ilusamaks kui teine mees(mina ja paljud teised) aastaga... aga ma tahaks ka sellist puhast ja niiöelda uut mootorit oma autodele....
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 02 Jaan 2017, 18:32
- Auto: VW golf mk2-ed
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v 9A >> ABF swap - tsekk
Suur töö ära tehtud!
Küsimus, et mis värviga kapotialune värvitud? Ja käigukasti lihtsalt pesid puhtaks ja lasid värvi peale?
Edu!
Küsimus, et mis värviga kapotialune värvitud? Ja käigukasti lihtsalt pesid puhtaks ja lasid värvi peale?
Edu!
- tsekk
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
- Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v 9A >> ABF swap - tsekk
Sama toon mis autol, kood LA6U(värv pluss lakk). Käigukasti relaka/õhutööristade suuremate/väiksemate harjadega ja käega-liivakaga, kus kitsam.golfimees23 kirjutas:Suur töö ära tehtud!
Küsimus, et mis värviga kapotialune värvitud? Ja käigukasti lihtsalt pesid puhtaks ja lasid värvi peale?
Edu!
Tasapisi läheb kokku. Igalepoole uued tihendid/simmerid kuhu võimalik. Uus rihm, rullik, nukakett, küünlad, luki sidurikomplekt, veepump, termostaart...
Väljalaske kollektorile kuuma riie. Ja võrust korralikust tugevast plastikust veerenni katte
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 374
- Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v 9A >> ABF swap - tsekk
Tere,
kui ei ole aega ega isu käsitsi alumiiniumi puhtaks nühkida on ka hea variant mis olen enda tööde puhul kasutanud Soodaprits. Ei kahjusta pinda ja alumiinium on peale töötlemist uueväärse välimusega. Mina ise kasutan soodapritsi ka plast ja teras/malm detailidel. Suur eelis v6rreldes liiva ja klaaskuuulprisiga on sooda omadus. Sooda puhastab väga hästi pinda ja samal ajal ei rikku seda. Lisaks ei ole abrassiivseid osakesi mis v6ivad mootori/käigukasti sisse sattuda.
Tervitades Kappo
kui ei ole aega ega isu käsitsi alumiiniumi puhtaks nühkida on ka hea variant mis olen enda tööde puhul kasutanud Soodaprits. Ei kahjusta pinda ja alumiinium on peale töötlemist uueväärse välimusega. Mina ise kasutan soodapritsi ka plast ja teras/malm detailidel. Suur eelis v6rreldes liiva ja klaaskuuulprisiga on sooda omadus. Sooda puhastab väga hästi pinda ja samal ajal ei rikku seda. Lisaks ei ole abrassiivseid osakesi mis v6ivad mootori/käigukasti sisse sattuda.
Tervitades Kappo
- tsekk
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
- Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v 9A >> ABF swap - tsekk
Osad detailid (sisselase jms) said soodat, aga kuna kasti hakkasin ise algul puhastama ja läks üsna hästi puhtaks ning kokkuhoiu mõttes jäi see soodasse saatmata. Plaanis oli niikuinii värvida ka. Aga jah tulemus soodaga väga hea ja rikkumatta pind.Kappo kirjutas: kui ei ole aega ega isu käsitsi alumiiniumi puhtaks nühkida on ka hea variant mis olen enda tööde puhul kasutanud Soodaprits. Ei kahjusta pinda ja alumiinium on peale töötlemist uueväärse välimusega. Mina ise kasutan soodapritsi ka plast ja teras/malm detailidel. Suur eelis v6rreldes liiva ja klaaskuuulprisiga on sooda omadus. Sooda puhastab väga hästi pinda ja samal ajal ei rikku seda. Lisaks ei ole abrassiivseid osakesi mis v6ivad mootori/käigukasti sisse sattuda.
-
- Huviline
- Postitusi: 374
- Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v 9A >> ABF swap - tsekk
Minule väga meeldib sinu töödele lähenemine ja teostus. Kiidu s6nad.
Soovitus veel minu poolt, kui ei ole soov uusi polte ja mutreid osta, puhasta need lahtisest roostest ja vii tsinkimisse. Väga soodne teenus ja super tulemus. K6ik ümber ringi on sinul uus ja/v6i uueväärne. Tasub ka kinnituselemendid ja kronsteinid üle käia.
Tervitades Kappo
Soovitus veel minu poolt, kui ei ole soov uusi polte ja mutreid osta, puhasta need lahtisest roostest ja vii tsinkimisse. Väga soodne teenus ja super tulemus. K6ik ümber ringi on sinul uus ja/v6i uueväärne. Tasub ka kinnituselemendid ja kronsteinid üle käia.
Tervitades Kappo
- tsekk
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
- Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v 9A >> ABF swap - tsekk
Nüüd peaks kõik korras olemaintzu kirjutas:Kas asi on ainult minus või on kõik pildid ära kadunud?
- tsekk
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
- Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v 9A >> ABF swap - tsekk
Klaasipesu paaki pole vaja... Ja tuleb paisupaagiga mk1 radikas.
Veebruari algul jäi asi pooleli, jõuan märtsi lõpus välismaalt tagasi, siis jätkab.
Vahepeal selgus, et mk2 silla ja selle padjaga on mootor "pisut" viltu peal (drosselklapi korpus käib vasta kapotti ning rullikute vahe lansekaga väga väike). Tuleb padi ise teha, veidi uurides selgus, et pärnus üks ettevõte tegeleb polüuretaan toodetega. Vanal padjal sisu välja põletatud ja polüga täidetud. See sai vahepeal valmis, nüüd tagasi tulles aint õigele kõrgusele poldi jaoks tsenter teha (koha peal sai käevahel valitud mõistliku tugevusega polü, ehk ei hakka vibrama ja pole liiga tugev). Kliimapump sai ka ära kaotatud, ilma kliimata versiooni rullik + lühem rihm. Mk3 kütusepaak/voolikud/uusfiler said ka alla. Ja nipetnäpet juhtmestikku harutatud.
Veidi varasemaid pilte:
Veebruari algul jäi asi pooleli, jõuan märtsi lõpus välismaalt tagasi, siis jätkab.
Vahepeal selgus, et mk2 silla ja selle padjaga on mootor "pisut" viltu peal (drosselklapi korpus käib vasta kapotti ning rullikute vahe lansekaga väga väike). Tuleb padi ise teha, veidi uurides selgus, et pärnus üks ettevõte tegeleb polüuretaan toodetega. Vanal padjal sisu välja põletatud ja polüga täidetud. See sai vahepeal valmis, nüüd tagasi tulles aint õigele kõrgusele poldi jaoks tsenter teha (koha peal sai käevahel valitud mõistliku tugevusega polü, ehk ei hakka vibrama ja pole liiga tugev). Kliimapump sai ka ära kaotatud, ilma kliimata versiooni rullik + lühem rihm. Mk3 kütusepaak/voolikud/uusfiler said ka alla. Ja nipetnäpet juhtmestikku harutatud.
Veidi varasemaid pilte:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis tsekk, 09 Mär 2017, 21:21, muudetud 1 kord kokku.
- tsekk
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
- Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v 9A >> ABF swap - tsekk
Veel ei.. varsti väljamaalt tagasi, siis üritab kiirelt tuksuma saada mootoriintro kirjutas:Väga kena kapotialune, kas mootor on häält kah teinud juba?
- tsekk
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
- Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v 9A >> ABF swap - tsekk
Tasapisi nokitsemine käib. Vahepeal toimus esimene käivitus, läks kohe esimese prooviga video jäädvustus:
https://www.youtube.com/watch?v=nmbnea_0CB8
Mootor sai nüüd õigele kõrgusele ja otseks peale. Uus padi täidetud polüga ja õigele kõrgusele kinnitus auk millest hülls läbi. Padja kronsal tuli alumine serv vahelt maha lõigata, et oleks ruumi langeda. Loodaks nüüd, et see polü pole liiga jäik, et vibra armatuuri ei löö..
Radikale sai tellitud eraldi vent ja tehtud kinnitus raam, et mitte kasutada neid nipukaid läbi radika enda. Vent läks võre poole, et oleks jällegi puhtam vaade.
Juhtmed veetud tiiva alt pikemaks ja üldvaatest pilte (sisselaskes põlv vaja veel parajaks lõigata)
Spidoblokk sai valged ledid ja punased seierid, nüüd vaja armatuuri kinnitused teha blokile..
https://www.youtube.com/watch?v=nmbnea_0CB8
Mootor sai nüüd õigele kõrgusele ja otseks peale. Uus padi täidetud polüga ja õigele kõrgusele kinnitus auk millest hülls läbi. Padja kronsal tuli alumine serv vahelt maha lõigata, et oleks ruumi langeda. Loodaks nüüd, et see polü pole liiga jäik, et vibra armatuuri ei löö..
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Spidoblokk sai valged ledid ja punased seierid, nüüd vaja armatuuri kinnitused teha blokile..
► Näita Spoilerit
- tsekk
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
- Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v ABF - tsekk
Hakkab juba automoodi välja nägema jälle: nina/salong ka vaikselt kokku saamas. MK3e spidoblokile kinnitused tehtud ja täitsa viisakalt istub G2 armatuuris. Lisaks MK3e käigukangi ümbrus ja sigaretisüütajale uus koht. Pikka juttu pole, pildi materjali:
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 29 Mär 2015, 11:37
- Auto: VW Golf 3 2.0, Golf 2 1.8 62kw, Passat GT 2.0 DOHC 100kw
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v ABF - tsekk
Pole sõnu, väga kena ikka. Eriti see kuidas mootoril osad kohad värvitud teeb kapotialuse veel kenamaks. Palju edu ja paksu rahakotti, jään jälgima!
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v ABF - tsekk
Wow!!! Tõesti väga kõva! Kui sente/peenemaid asju käsipiduri alla paned on neil võimalik ka pidurdades jooksu panna sealt ettepoole?
- tsekk
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
- Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v ABF - tsekk
Tänud kiidusõnade eest!
Enne ja pärast pilt (51kw>100kw>110kw):
Ma arvan, et ei kao väiksed mündid jne sealt kuskile, see esiteks veidi ette/ülesse poole kaldu äär ja seespoolt peaaegu vaibaga vastamisi. Paras nokitsemine oli seda lõigata.longer kirjutas:Wow!!! Tõesti väga kõva! Kui sente/peenemaid asju käsipiduri alla paned on neil võimalik ka pidurdades jooksu panna sealt ettepoole?
Enne ja pärast pilt (51kw>100kw>110kw):
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v ABF - tsekk
Väga kena Golf !
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
- tsekk
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
- Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 16 korda
VW Golf II '91 - 2.0 16v ABF - tsekk
Vahepeal kulgetud kuskil pea ~4 tuhat km...
Mõni päev tagasi sai pildistamas käidud, pildid antud lingil:
https://photos.app.goo.gl/DgBy6ORbWwySr5jw2
Mõni päev tagasi sai pildistamas käidud, pildid antud lingil:
https://photos.app.goo.gl/DgBy6ORbWwySr5jw2
Viimati muutis tsekk, 18 Apr 2022, 18:36, muudetud 1 kord kokku.
- tsekk
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
- Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: VW Golf II '91 - 2.0 16v ABF - tsekk
Plaane küll ja veel Järgmine suurem samm oleks keretööd uuesti teha, korralikumalt kui eelneval korral, 10 aastat varsti möödas juba ja annab tunda..intzu kirjutas:Väga kaunis pill, tekkis aga küsimus: kas on ka edasisi plaane juba tekkinud?