VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF REBUILD + MK1 Cabrio - tsekk

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 07 Veebr 2021, 23:05

Tunduks nagu oleks suurem paus olnud :roll: :) ei tegelt pole viitsinud pilte sorteerida jne. 2020 esimeses pooles oli vähem nokitsemist, pärast poole veidi rohkem - tasapisi ikka midagi toimub.

Igastahes kuskilt alustama: ninaraam + torukolle liivapritsitud, Rauno keevitas raamil üleliigsed augud kinni ja koldele uue rv suka + vband ühenduse. Ahjaa ninaraami vahetasin üldse välja, eelmine oli b-osa banaan.

Siis võtsin esitiivad käsile. Juhi tiiva vahetasin välja korralikuma vastu, antenni auk sai kinni keevitatud. Kunde tiival all nurgas väike rooste välja lõige ja keevitus. Käiasin seest kõik haljaks, hape + krunt + hermeetikud servadesse/nurkadesse ja viimaseks kihiks Cobra, kerevärviga segadult (Raptor oli poes otsas tollel hetkel). Tiibadele neetisin rv mutter needid, tiiva laiendeid mugavam ja vähem piina rikkam kinnitada, kui tava neediga igakord pressides ja puurides.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Viimati muutis tsekk, 21 Mär 2022, 08:51, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat tsekk selle postituse eest:
MustVälkRAKSIGOLF

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas GTI » 08 Veebr 2021, 09:23

Teinekord kasuta paberit kile asemel auto kinnikatmisel - paberi peale jääb värv kinni erinevalt kilest kuhu sattunud värv võib suruõhu toimel lahti pääseda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 08 Veebr 2021, 10:49

GTI kirjutas:
08 Veebr 2021, 09:23
Teinekord kasuta paberit kile asemel auto kinnikatmisel - paberi peale jääb värv kinni erinevalt kilest kuhu sattunud värv võib suruõhu toimel lahti pääseda.
Ja, tõsi, olen seda kogenud - kapoti alust tehes oleks võinud mitte kile panna seintele ja mujale - õnneks pealmise kerge tolmu v puru poleerib välja. Kui teha eeltööd ja kruntida või värvida pisemad detaile / kronsasid, ei näe nagu väga probleemi. Aga saan aru mida silmas pead. Mitte mingil juhul ei värviks kilega kattes autot väljast kambris ja detaile mille lõpp tulemus peab olema perfektne.

Teatud hetkedel on see kile olnud hea kiire peale visata ja kui väga õhuga kile suunas ei mängi ei juhtugi midagi :D

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 08 Veebr 2021, 13:51

Edasi hakkasin kere väljast tegema. Karpide keevituselt kunagine pahtel kõik haljametallini puhtaks. Tinaga keevitus vahed ära täidetud ja uus väiksem kiht pahtlit. Bensu luugi ümbruse lasin ka kuni keevituseni uuesti haljaks ja tinaga uus täide – natuke liiga maastikuline jäi esmakordselt. Ja siis üleüldine suurem pahteldamine tervel kerel ja täitekrunt selga. Tuleb veel põhjalikumalt üle teha, suurem algus on tehtud, saavad kihid ajaga vajuda jne. Päris igat sammu pole pildistanud, nagu ikka vahepeal jõuad mingid asjad ära teha ja unustad selle pildistamise.

Tagaluugi leidsin ka uue. Paar mölki välja tõmmatud, väiksed roostekohad käiatud ja paari kohta keevitusega parandatud kuhu numbri tule liist kinnitub, osaliselt liivapritsitud. Muus osas akna serv oli ideaalne tihendi alt. Numbri kinnitus + kojamehe augud ka kinni keevitatud. Luugi sisse hermeetik kuhu vaja.

Tagapaneeli vahedesse ka uus hermeetik. Ning alt ots ja koopa servad said ka raptoriga tehtud ehk siis kõik mis tiivakaarte, karbiplastide ja stange alla peitu jääb, et oleks tugevam kiht. Katus seest sai tehase summutus svammist ja liimist puhtaks nühitud.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Kes tänasid kasutajat tsekk selle postituse eest:
RAKSIGOLFfredi122

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 08 Veebr 2021, 14:11

Järgmiseks hakkasin külge sobitama uusi B-Osa stangesi. Asko soovitusel sai tellitud, tõesti päris originaali lähedased ja üsna kvaliteetsed ning sirged. Depo udutuled olid ka kunagi Askolt varutud. Need udutule kronsad ja uued b-stange talad ei tahtnud omavahel kuidagi hästi istuda. Tegin need kronsad ja tala veidi ümber – et paremini istuks. Originaalis ise istub juba udutuli suht sees ja suure vahega – aga mulle meeldib, kui ta ikka ilusti stange pesas äärega tasa. Et stanged istuma saada, tuli stange külje sahtli asendit muuta, et stange tõuseks kõrgemale, tala jalga pidi ka veidi lõikuma – muidu algul istusid stanged ikka väga all. Tala jalga ka suurte seibidega tõstma.

Eelmised tiivakaared eest olid mul suht räbalaks sõidetud ja korduvalt juba parandatud, otsustasin, et ma proovin ja tellin fiibrist aftermarket G60 laiendid. Alguses kätte saades tundusid laines ja mitte päris hästi sobivat, aga ma ei andnud alla ja nii kaua lõikusin ja mudisin neid kuni lõpuks võib rahule jääda ja istuvad päris viisakalt, kinnitus kohti pidi juurde tegema ja tööd ühesõnaga nendega oli piisavalt. Neid on toodetud erinevalt, Indro sai enda golfile kunagi kohe musta värvi õige struktuuriga, mina aga partii valgeid. Mis seal ikka, plastikukrunt alla ja musta struktuurvärviga üle, et oleks võimalikult sarnane stange struktuuriga. Äkki kunagi õnn naeratab ja leian täitsa originaal G60/GTI laiendid aga seniks võib nendega rahul olla. Ja kui võrrelda tavalise GTI laiendiga on need ikka tunduvalt laiemad, pilt lisatud.

Tagapidurid ladusin ka kokku ära mis riiulis vedelesid. Kõik uued varuosad kuhu vähegi võimalik. Ja eest piduri plekid tegin korda, polnud kusagilt uusi saada.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Viimati muutis tsekk, 09 Veebr 2021, 12:42, muudetud 3 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat tsekk selle postituse eest:
RAKSIGOLF

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 08 Veebr 2021, 15:33

Siis jõudis aeg salongini, võttis ikka aega see kõik üle lihvida. Kõik välja arvatud lagi, sai tuisatud ka lakk peale nii palju, kui võimalik – nagunii suurem osa pigimati alla, üldiselt tugevam kiht lihtsalt, näha ei jää nagunii suurt midagi. Mingi aeg hiljem sai prooviks mingi osa pigimatti pandud.

Sama aeg sai kapott ja tagaluuk ka valmis nühitud, prooviks läks kiht värvi ka peale, väljast veidi paari kohta parandama – seest võib ära värvida, kui uksed ka seest valmis.

Talvise lägase ilmaga pole üldse meeldiv autot transportida lahtise treilaga, õnneks hoiu garaas 10min kaugusel. Tuleb lihtsalt kuivem hetk valida, kate ka abiks.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Kes tänasid kasutajat tsekk selle postituse eest:
RAKSIGOLFJ.Aru

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5319
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas jussike » 08 Veebr 2021, 18:13

Kui see massin lõpuks valmis saab, siis mina küll sellega tänavale ei julgeks minna, lõhuvad veel ära kuradid. Kadedusest.....
Viimati muutis jussike, 08 Veebr 2021, 18:13, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
tsekk
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kriisa
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
Auto: Golf 7.5
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas Kriisa » 09 Veebr 2021, 10:19

Oiii kuidas ma ootan, et see auto valmis juba saaks. Ülimalt suured kiidusõnad sulle! Kui peaksid veljeni jõudma ükshetk ja otsustama, et replikaid enam alla ei pane, siis võin sulle kolmeosalisi BBS RF-e pakkuda :D
Kes tänasid kasutajat Kriisa selle postituse eest:
tsekk
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 09 Veebr 2021, 12:33

jussike kirjutas:
08 Veebr 2021, 18:13
Kui see massin lõpuks valmis saab, siis mina küll sellega tänavale ei julgeks minna, lõhuvad veel ära kuradid. Kadedusest.....
Klaas seina taha seisma... :D
Kriisa kirjutas:
09 Veebr 2021, 10:19
Oiii kuidas ma ootan, et see auto valmis juba saaks. Ülimalt suured kiidusõnad sulle! Kui peaksid veljeni jõudma ükshetk ja otsustama, et replikaid enam alla ei pane, siis võin sulle kolmeosalisi BBS RF-e pakkuda :D
Tänud :) Velgede kohapealt erinevaid mõtteid, kindlasti tahaks midagi originaalsemat, replicad vahetaks ühel hetkel välja, kui leian midagi ägedat (võiks 16 ikka olla, ideaalis muidugi OEM 16 RS) ja RF pole väga minu maitse. Eks näis millal üldse auto valmib, ei kiirusta absoluutselt.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas ryan » 09 Veebr 2021, 22:57

Tallinna idiootide vastu ei aita ka raud sein :mrgreen:
Pane kuidas tahad, nad leiavad augu.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 09 Veebr 2021, 23:30

Õnneks projektikad ei saa kunagi valmis😄

Edu igatahes!
Kes tänasid kasutajat Rocco2 selle postituse eest:
RAKSIGOLFtsekk

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 10 Veebr 2021, 00:08

Rocco2 kirjutas:
09 Veebr 2021, 23:30
Õnneks projektikad ei saa kunagi valmis😄

Edu igatahes!
Jah, üks level lõppeb, algab järgmine 😄
alates 2008 siin teemas korduvalt läbi käinud, varsti "valmib" 😄

Asko
Huviline
Postitusi: 1310
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas Asko » 10 Veebr 2021, 21:57

See on üks väga äge golf mis on väga hästi ehitatud :) Oootan juba valmimist!
Kes tänasid kasutajat Asko selle postituse eest:
tsekk
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/

Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas ryan » 11 Veebr 2021, 21:11

Vaatasin veel pilte tehtud töödest ja ..täiega vägev :thumbup:
Kes tänasid kasutajat ryan selle postituse eest:
tsekk
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 12 Veebr 2021, 19:57

Osa aega on teise VW alla ka läinud, mis siit teemast juba varem läbi käinud. Ei hakka teist teemat tegema. Las olla vahepalana siin. Cabrio sai endale kevadel uue vedrustuse ning koldest alates uue roostevaba väljalaske süsteemi. Kolle jäi originaal, aga originaal sukk oli seest sodi ja kõrises, see sai uus pandud. Väljalaske süsteemi ehituse eest suur kiitus Raunole :clap:

Vana vedrustus oli jube pehmeks läinud, eest tagusid amordid põhja, taga oli üks vedru peaaegu pooleks läinud jne. Veidi maad uurides selguski, et Võiste LowGarage Kenil olid ühed coilid üle ja nii saigi cabrio veidi madalamaks. Raceland tootjaks. Kunagi kindlasti läheb veidi veel madalamaks, peab veidi tiivkaari lõikama ja tiivaservi rullima. See 9 tolli istub MK1 all päris laialt.

Lisaks kerge muutus ka välimuses ja ajutiselt ka salongis. Eest lendas see kulm ja võre+tuled riiulisse tagasi. Asemele tuli oem chroom liistu + vw märgiga võre ja oem laadsed smoked tuled + oem oranz suunad. Suund loob mõnusalt kontrasti. Ei meeldi see tuning enam, ei tea vanadus vist :D Salongis on MK2est võetud recarod mõneks ajaks, originaal istmed käisid taastamises – katkine külje riie ja padjad said värskendust. Käigukangi nahakott sai ka uus.
► Näita Spoilerit

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 12 Veebr 2021, 19:59

Aasta lõpus sai cabrio endale lõpuks uue katuse. Vana oli ikka väga väsinud, rabe ja mõranes ning igalt poolt lapitud ja vihmase ilmaga lageda taeva alla väga jätta ei tahtnud. Uus katus tellitud saksast cabriozentrumist. Lisaks pealmisele osale ka vahepealsed kihid – vaheriie + vill, trossid(külgmised+tagumine) ja paigaldamiseks olid kaasas veel peotäis tüübleid, kruve, klambreid, liim, tihendusmass. Taga küljeakende juures - katuse nurga tihendid ja välised plastik katted tellisin hiljem nüüd lisaks. Need lisab kevadel, kui taga akna koha ka sisse lõikab, mis praegu veel tegematta jäi.

Taha on oem tuled ka olemas, vahelduseks millalgi äkki külge kruvima. Tagurdus tuli punasena oleks ka samas äge.
► Näita Spoilerit

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD

Lugemata postitus Postitas tsekk » 12 Veebr 2021, 19:59

Väike pildiseeria 2020 hooajast Cabrioga:
► Näita Spoilerit
Pilt
Viimati muutis tsekk, 16 Apr 2022, 19:40, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat tsekk selle postituse eest:
zephysRocco2santospwnd

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD + MK1

Lugemata postitus Postitas tsekk » 14 Veebr 2021, 08:17


Kasutaja avatar
MarkWicked
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 31 Juul 2012, 19:16
Telefon: 5030151
Auto: Golf Mk3 VR6 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD + MK1

Lugemata postitus Postitas MarkWicked » 14 Veebr 2021, 13:52

Kaks väga siledat volkarit, hoian kindlasti teemal silma peal 8)
Viimati muutis MarkWicked, 14 Veebr 2021, 13:52, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat MarkWicked selle postituse eest:
tsekk

fredi122
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 07 Okt 2010, 21:20
Telefon: 56635078
Auto: hetkel pole
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD + MK1

Lugemata postitus Postitas fredi122 » 20 Sept 2021, 12:19

Tõsiselt mõnus lugemine, kas 2022 suvel näeb Mk2 te pärnu linna vahel ka vuramas juba 🤔
Fredi
Kes tänasid kasutajat fredi122 selle postituse eest:
tsekk

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD + MK1

Lugemata postitus Postitas ryan » 22 Sept 2021, 19:44

8) :thumbup:
Kes tänasid kasutajat ryan selle postituse eest:
tsekk
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD + MK1

Lugemata postitus Postitas tsekk » 04 Okt 2021, 10:18

fredi122 kirjutas:
20 Sept 2021, 12:19
Tõsiselt mõnus lugemine, kas 2022 suvel näeb Mk2 te pärnu linna vahel ka vuramas juba 🤔
Fredi
:thumbup:
Raske ennustada, eks me näe :D Hetkel mõnda aega pausil olnud ehitus, nipetnäpet tehtud ja juppe kogutud, aga üldpildis ootab värvija järge.

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF - tsekk - REBUILD + MK1

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 08 Okt 2021, 20:36

Väga huvitav teema. Mega äge vaadata pilte! Super ettevõtmine!
Kes tänasid kasutajat K.Siim selle postituse eest:
tsekk

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF REBUILD + MK1 Cabrio - tsekk

Lugemata postitus Postitas tsekk » 28 Mär 2022, 09:39

Ennem, kui rohelise rebuild teemadel jätkame, vahepalaks väike galerii 2021 hoojast MK1ga. Pisut nokitsetud - tagapidurid ülekäidud, õlivahetused jms basic hooldus, aga üldiselt sõidetud ja nauditud:
► Näita Spoilerit
Väike meeting eelmisel suvel:
► Näita Spoilerit
Pilt
Kes tänasid kasutajat tsekk selle postituse eest:
tito

Kasutaja avatar
tsekk
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF + MK1 Cabrio, Passat B5, MB W211
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 16 korda

VW Golf MK2 '91 - 2.0 16v ABF REBUILD + MK1 Cabrio - tsekk

Lugemata postitus Postitas tsekk » 16 Apr 2022, 19:29

2021 väga palju ei toimunud, enamjaolt oli värvi ootel. Aga midagi annab kirja panna ikka, salongis pigimati panekuga jätkatud:
► Näita Spoilerit
Ustega alustatud. Seest poolt praod ja hinge ümbrus sai liivapritsi ja uut hermetsi kuhu vaja. Uksed, kapott, tagaluuk said seest poolt valmis ja värvitud. Kütuse süsteemi roostes ühendus kohad Hydroscandis uued tehtud. Uued piduri/siduri silindrid matt mustaks. Küttusepaak/filtri hoidik said ka ülevõõbatud ning vaikselt põhja alla asju tagasi panema hakatud. Ette lansekatele nina raami kinnituseks ka mutterneedid pandud. Eks pildid räägivad enda eest:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Kunagi ehk saan endale enda unistuste RSid või mõned muud mitmeosalised veljed. Aga seniks ärisin endale Ruwelt tema lahedad kuldsed Schmidtid – Modernlines, kõik neli 16x9et30. Et ette üldse alla saada on vaja 5mm flantsi, et vasta pidurit ei käiks. Taga MK2 sild ja ilmselt 25mm flantsi, et istuks võrdselt esimese MK3 sillaga.
► Näita Spoilerit
Sai üldiselt kerevahesi paika aetud ja korra nii palju kokku pandud, et kõik sobiks ning lõpuks ta värvija poole sõitiski:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis tsekk, 16 Apr 2022, 20:20, muudetud 3 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat tsekk selle postituse eest:
RAKSIGOLF

Vasta

Mine “Huviliste autod”