Kermo kirjutas:deadend kirjutas:
Eks kõveraks saab need plaadid ikka ajada kui vaja aga tavakasutuses derbyl ma arvan seda jama ette ei tule. Enda caddyl tegin u. 2 tolli madaldusega, igalpool müüakse neid tavaliselt -2,5 tollistena ja pole veel kuulnud, et oleks läbi vajunud.
Ja on tehtud ka -3,5 tolliseid.
Eks katsetamise asi...
Edu
Sa vist said valest aru. Caddyl on jah üks sirge tala mis moodustab tagasilla, Derbyl ja Polol on sillatala samasugune nagu Golf 1 2 3 ehk siis sõltuv vedrustus aga keerdvedrude peal. Kõveraks ei lähe mitte plaadid vaid sillatala ise.
Parandaks. Tegu on siis pool-sõltuva DeDion vedrustusega. Sillatala on ette nähtud läbi painduma. Aga ei usu hästi, et need plaadid nüüd seda tala väga palju rohkem väänutama hakkavad. Jõuõlg lihkub enamjaolt lihtsalt ülespoole e. nurk sillakinnituspunkti ja ratta kinnituspunkti vahel muutub, aga kaugus muutub võrdlemisi minimaalselt.
Edit: Parandan ennast, mitte ei ole tegu DeDion vedrustusega, vaid väändetalaga (twist-beam suspension) vedrustuega. Millegi pärast oli koolist valesti meelde jäänud, või näidati vale vedrustuse juurde valet pilti. Või valetab wikipedia
[Muudetud: 16-1-2010 Kristjan]