VW Derby 1.3 tsiklikarpadega 1980 - Vredestein

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Lugemata postitus Postitas tito » 16 Nov 2009, 22:07

Kermo kirjutas:Ma arvan et peale natukest aega vajuvad rattad lääpa nagu vanal bemmil. Selle U kujulise tagasilla otsad on isegi niisama suudetud kõveraks väänata rääkimata siis kui suurem jõu-õlg veel taga on.
Vanad head tabletikad on kindlasti rohkem valu saanud ja Laitse trampliin kahvatub lepalõikurite imetegude kõrval :lol:
Kui vaja saab kindlasti kõik kõveraks, hobiautol , julgeksin katsetada :rolleyes: Sessuhtes mis s...i see uuesti :)

[Muudetud: 16-11-2009 tito]

deadend
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 04 Jaan 2009, 16:43
Auto: Polo SDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas deadend » 16 Nov 2009, 22:48

Kermo kirjutas:Ma arvan et peale natukest aega vajuvad rattad lääpa nagu vanal bemmil. Selle U kujulise tagasilla otsad on isegi niisama suudetud kõveraks väänata rääkimata siis kui suurem jõu-õlg veel taga on.
Eks kõveraks saab need plaadid ikka ajada kui vaja aga tavakasutuses derbyl ma arvan seda jama ette ei tule. Enda caddyl tegin u. 2 tolli madaldusega, igalpool müüakse neid tavaliselt -2,5 tollistena ja pole veel kuulnud, et oleks läbi vajunud.
Ja on tehtud ka -3,5 tolliseid.:smirk:
Eks katsetamise asi...
Edu :)
Yohh Polo

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo » 16 Nov 2009, 23:10

deadend kirjutas: Eks kõveraks saab need plaadid ikka ajada kui vaja aga tavakasutuses derbyl ma arvan seda jama ette ei tule. Enda caddyl tegin u. 2 tolli madaldusega, igalpool müüakse neid tavaliselt -2,5 tollistena ja pole veel kuulnud, et oleks läbi vajunud.
Ja on tehtud ka -3,5 tolliseid.:smirk:
Eks katsetamise asi...
Edu :)
Sa vist said valest aru. Caddyl on jah üks sirge tala mis moodustab tagasilla, Derbyl ja Polol on sillatala samasugune nagu Golf 1 2 3 ehk siis sõltuv vedrustus aga keerdvedrude peal. Kõveraks ei lähe mitte plaadid vaid sillatala ise.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein » 16 Jaan 2010, 11:33

eks meisterdan valmis siis on näha
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kristjan
Huviline
Postitusi: 612
Liitunud: 18 Aug 2003, 17:32
Telefon: 53 333 807
Auto: Madallennuagregaat
Asukoht: Tallinn/Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kristjan » 16 Jaan 2010, 12:49

Kermo kirjutas:
deadend kirjutas: Eks kõveraks saab need plaadid ikka ajada kui vaja aga tavakasutuses derbyl ma arvan seda jama ette ei tule. Enda caddyl tegin u. 2 tolli madaldusega, igalpool müüakse neid tavaliselt -2,5 tollistena ja pole veel kuulnud, et oleks läbi vajunud.
Ja on tehtud ka -3,5 tolliseid.:smirk:
Eks katsetamise asi...
Edu :)
Sa vist said valest aru. Caddyl on jah üks sirge tala mis moodustab tagasilla, Derbyl ja Polol on sillatala samasugune nagu Golf 1 2 3 ehk siis sõltuv vedrustus aga keerdvedrude peal. Kõveraks ei lähe mitte plaadid vaid sillatala ise.
Parandaks. Tegu on siis pool-sõltuva DeDion vedrustusega. Sillatala on ette nähtud läbi painduma. Aga ei usu hästi, et need plaadid nüüd seda tala väga palju rohkem väänutama hakkavad. Jõuõlg lihkub enamjaolt lihtsalt ülespoole e. nurk sillakinnituspunkti ja ratta kinnituspunkti vahel muutub, aga kaugus muutub võrdlemisi minimaalselt.

Edit: Parandan ennast, mitte ei ole tegu DeDion vedrustusega, vaid väändetalaga (twist-beam suspension) vedrustuega. Millegi pärast oli koolist valesti meelde jäänud, või näidati vale vedrustuse juurde valet pilti. Või valetab wikipedia :D

[Muudetud: 16-1-2010 Kristjan]

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein » 24 Jaan 2010, 18:06

Täna oli siis viitsimust ja viskasin rehvid valude pealt uute laiade plekkide peale natukene ka pildimaterjali.Vabandan pildi kvaliteedi pärast tegin need nimelt telefoniga

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

vaatain ,et peab ikka taha meisterdama need madaldus plaadid ja esiotsaga midagi ette võtma,aga esiotsaga selline jama ,et mida madalamaks ajada seda rohkem rattad lääpa lähevad. nõuanded teretulnud ja kriitika kaa:yes:

[Muudetud: 24-1-2010 vredestein]
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 687
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 52 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mattias » 24 Jaan 2010, 18:57

Väga viis kompunn :) Ilma aukudeta veljed sobivad jube hästi.Tavaliselt pole nad just eriline vaatamisväärsus.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein » 07 Veebr 2010, 18:48

Lisaksin veel mõned pildid
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

[Muudetud: 7-2-2010 vredestein]
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas vredestein » 16 Mär 2010, 19:17

Nii kriban vähekene
Laupäeval installisin kergendatud ja tasakaalustatud hooratta tänud uku,le ja tegin kerge proovisõidu mis oli päris meeldiv.
Peaksin ka hakkama tegema plaate tagumise madalduse tarbeks aga vaim ei taha kuidagi peale tulla.
Viimati muutis vredestein, 16 Mär 2010, 19:18, muudetud 1 kord kokku.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Borat
Huviline
Postitusi: 245
Liitunud: 31 Aug 2006, 23:06
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas Borat » 20 Mär 2010, 12:08

see valge plekkvelg on parim mis sinna alla said panna :thumbup:
http://www.costablancahome.eu

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas vredestein » 20 Mär 2010, 15:27

Aitä kriitika alati teretulnud
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

uku.
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
Telefon: 58505360
Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
Asukoht: Tallinn/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas uku. » 24 Mär 2010, 17:50

On siis uue kergema hoorattaga vahet ka tunda w? Peaks olema sellise väikse mootori puhul, enda kogemusest rääkides :wink:
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas vredestein » 31 Juul 2010, 09:47

Lisan ka mõningad uued fotod
installisin külge lõpuks ilukilbid mis said lihvitud ja uue värvkatte

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kristjan
Huviline
Postitusi: 612
Liitunud: 18 Aug 2003, 17:32
Telefon: 53 333 807
Auto: Madallennuagregaat
Asukoht: Tallinn/Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas Kristjan » 31 Juul 2010, 10:10

Ülimalt mõnus masin ikka :D Kapslid teevad veljed märksa ilusamaks ka :)
myScrapes | tito ütles kunagi: "Kristjan tähendab urgmundia keeles autosaatan"

HardiGTI
Huviline
Postitusi: 489
Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
Telefon: 58005904
Auto: Jeep Commander
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas HardiGTI » 31 Juul 2010, 16:47

Roheline ja valge sobivad ikka hästi kokku :bigsmile: Nagu näha siis lõhnakuusk ripub konksu otsas :D Kust sa selle idee said ?

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas vredestein » 01 Aug 2010, 16:56

HardiGTI kirjutas:Roheline ja valge sobivad ikka hästi kokku :bigsmile: Nagu näha siis lõhnakuusk ripub konksu otsas :D Kust sa selle idee said ?
kuskilt jäi kõrva
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas daff » 01 Aug 2010, 17:00

Lõhnakuusk võiks kere värvi olla :D

Aga auto on väga mõnus, tekitab endalgi ahvatluse midagi sarnast hankida.
Viimati muutis daff, 01 Aug 2010, 17:02, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas vredestein » 31 Aug 2010, 22:10

miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas vredestein » 09 Mai 2011, 00:22

Täna siis selline pull lugu.
Reguleerisin karburaatoreid,mille järel vaja ka kindlasti proovima minna kas asjal ka jumet ,oli küll aga tühikäigul käib asi väga tooreks aga sõidu ajal käib väga peeneks ja asi mis pidurdab on käigukast mis slgus katsetamise käigus.
Nii sai siis sõidetud suu kõrvuni kuni tahavaate peeglisse ilmus punane skoda ja sellle irve näost pühkis mille järel oli tuju 0,00 .
ja nüüd siis hobisse investeerimise asemel peab riigikassat toitma.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 09 Mai 2011, 00:27

Punane skoooda?
Mille eest nad sind siis sponsoriks soovisid?

aksel
Huviline
Postitusi: 549
Liitunud: 26 Dets 2003, 02:25
Auto: Naise volkar
Asukoht: Tallinn / Stockholm
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas aksel » 09 Mai 2011, 08:41

--keit-- kirjutas:Punane skoooda?
Mille eest nad sind siis sponsoriks soovisid?
No mis sa ise arvad :D
omfgirwnaq24.ee

kristenprii
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 05 Okt 2010, 21:20
Auto: VW Golf II 1989 1.8 66kW
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas kristenprii » 10 Mai 2011, 17:45

Väga mahe pill! :)

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas vredestein » 17 Juul 2011, 23:27

Lisan siia mõned värskemad pildid
Vahepeal sokutasin alla 15"valuveljed

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis vredestein, 17 Juul 2011, 23:47, muudetud 1 kord kokku.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas vredestein » 20 Juul 2011, 11:25

Eile ostsin terve esisilla jagu pukse maksid hullult!!
Kõik kokku 2,4 eur.
Jälle hullem kulutus sai tehtud!
Nüüd peaks auto esiots ka jäigemaks muutuma
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

RUF
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 02 Nov 2006, 13:19
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Derby 1,3 tsiklikarpadega1980 -Vredestein-

Lugemata postitus Postitas RUF » 20 Juul 2011, 12:34

Pilte suuremalt vaadata ei saa? Oleks soovi küll nii teha :spin:
http://vimeo.com/gadgetsb
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare

Vasta

Mine “Huviliste autod”