VW Golf III 1.8 GT 66kw '93 - Kert33Gtr

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 20 Okt 2011, 22:36

Sai koju toodud uus sumps. Kuna soov oli ikka vana jama alt ära rookida tuli asi koldest lahti võtta. Üks asi viis teiseni. Arutamine on seni olnud progressiivne. Hetkeks on maas sisselaske kolle kõige soolikate ja peaga ning 2 kolde (flantsi ja pükste vahel) polti pooleks keeratud. Selleks et uued tikud korralike vaskmutritega paigaldada otsustasin ka väljalaske kolde maha keerata. Sealt lihtsamini ligipääsetavad on juba lahti. Aumiste kolde mutikatega aitab ainult 11 padrun pähe taguda ning keeravad needki. Kõik tikud tulevad uued koos vask mutikatega. Hiljem kui torukollet soov paigaldada, siis lihtne avada.
Kogu selle jandi käigus avastasin ka tosooli lekke. Sisselaske kolde tihendilt oli tükk väljas ja seda oli üritatud kuidagi parandada silikoniga. Uus tihend parandab kindlasti olukorra.
Pilte tuleb tegemistest nädalavahetusel.

JUUUUBEEEE :shock:
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 27 Okt 2011, 21:35

Sain vana sumbuti vahetatud uue vastu. Ei hakanud simonsit ostma, kaalusin nö. orig kasuks. See tuli ka odavalt kätte tänu tuttavale tuntud varuosa kaupluses.
Lammutamise algus oli juba selline, et kerge see töö ei saa olema. Alustuseks keerasin kolde, mis pükse üleval hoiab, kaks polti pooleks. Siis polnud enam oluline neid teisi tervelt kätte saada ning appi tuli rellakas. Sain sumpa alt kätte ja töö jätkus kollektori poltide muukimisega. Seal keerasin 8st poldist kaks pooleks ning 2 lõikasin maha. Tarvis oli siis 4 tikku plokist kätte saada. Kaks nendest sain survetangidega üsna lihtsalt välja, kolmandale keevitasin juba mutri selga. Tuli seegi lahti. Viimane tikk, mis vajas eemaldamist sai samuti mutter selga keevitatud ja hakkas viimane ka raskelt liikuma kui äkki käsi vääratas ja murdsin tiku avaga tasa. Pettumus oli suur. Jätkus 4 tundi mutrite keevitamist kuid asi ei edenenud. Otsustasin tiku välja puurida ning uuesti keermestada. Ega see lihtne polnud mootori tagant pooleldi lesides täpselt kymppi puurida - loomulikult läks viltu. OK viimane katse mutter keevitada ning kui siis kah ei saa, pea maha. Aga keeras raisk välja selle viimase kontsa. Ega muud kui uued tikud sisse ning asusin kolde küljest pükste tikke välja võluma. Sama jama. Siis otsustasin 1mm kettaga malmi sisse lõigata tiku kohale prao. See aitas kõik poldid kätte saada üsna kiiresti. Samuti uued tikud kollesse sisse ning kokkuladumine võis alata. Uued tihendid sai nii sisse kui ka väljalase. Väljalaske kinnitamiseks kasutasin vask mutreid, mida võiks ka tehas kasutada, oleks selline jama olemata olnud.
Kogu kompotist jätsin praegu kati välja, kuid selle paigaldamine saab olema lihtsamast lihtsam. Usun, et sumpsi ei pea alt võtmagi kui seda tööd teha.
Lõpptulemusega jäin rahule. Auto on tunduvalt vaiksem ning pole seda resonantsi jura enam teatud pöörete vahemikus. Vanast sumpsist jäi kollektor, püksid, sukk ja sumpa ots.

Kogu teema oli nii ajakulukas, et pilti teha ei olnud aega. Käte pesu, et fotokas haarata, tundus ajaraiskamisena.

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

romeoD

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas romeoD » 28 Okt 2011, 04:05

Ja ma mõtlesin, et mul ainsana on see viimase poldi/mutri teema. Et kui teised tulevad enamvähem normaalselt ära, siis viimasele kulub 4x sama palju aega kui ylejäänutele kokku...:D

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 05 Nov 2011, 00:08

Nüüd on golfil mõlemad uued tagumised piduri supportid. Pidurdab ilusti ning vaba jooksul ei jää enam klotsid peale. Selle vahetamiseks kulus kokku 30-45min. Selliste vidinate ostmine on kulukas kuid vajalik. Talvel hea kompenseerida :D

Mõtlesin, et teeks väikse vahekokkuvõtte, mis vahetatud:
Mõlemad taga supportid uued
Kõhu alt kaks pikka piduri toru asendatud kasutatud kuid korralike torudega
Sumbuti tutikas alates sukast (orig.set up)
Uued kollektori poldid ja vask mutrid
Uued kolle tihendid (sisse- ja väljalase)
Kasutatud jagaja koos vaakumregulaatoriga
Uued 4elektroodiga Bosch süüteküünlad
Uus Castrol poolsynt õli 10W40 koos õlifiltriga
Osaliselt käiguhoovastik (mootoriruumist)
Uus salongiradikas
Esisilla tala (kasut. kuid korralik)
Uus esiklaas
Uus eesmine mootori padi
Uus bensiini filter

vaja vahetada:
Mõlemad sisemised poolassi otsad
Salongist ja mootoriruumist käiguhoovastiku puksid-vidinad
Käikkari õli Castroli GL4 80W vastu vahetada
Juhipoolne esiratta laager SKF asendada
Tagumine mootori padi. See paistab küll korralik, kuid tyhikäigul kipub saalongi kerge värin.
Tagumine aknalaud. See hetkel päris rääbakas.
Esimesed tugilaagrid vahetada VR6 omade vastu

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 19 Nov 2011, 17:53

Neljapäeval sai golf omale uue lambda anduri Bosch ja uue temp anduri. Probleemiks hetkel on tühikäigul salongi kanduv ''ebalev'' vibratsioon, mis on tingitud minu arvates tühikäigu mootorist või gaasiklapi andurist. Viimast eraldi osta ei saa, ainult koos uue peaga, mille hind on kergelt öeldes kosmiline.
Vahetamata on ka salongipoolne mootoripadi, mis võib seda vibra keresse kanda. Kuid tala vahetamise käigus tundus asi korralikult tahe olema. Eks näis, mis siis kui kindlalt töökorras pritsepea saab peale pandud. Kui jama jätkub tuleb ka see viimane padi vahetada.
Sihikul on ka uus 1.8 mootor. Mõtted mõlguvad sel juhul juba terve uus alumine ots teha. Uued rõngad, saaled tihendid ja muud jutud. Eks sellele järgneb kaane taastamine. Siin foorumis keegi pakkus teenust uute juhtpukside paigaldamisel ning klapipesade freesimisel. Hiljem otsin selle kasutaja üles ning võtan kontakti.

Jube ikkagi, mis papp sinna autosse on juba läinud, ja lõppu ei paista veel.

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

CHORT
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
Auto: Toyota Avensis '08
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas CHORT » 19 Nov 2011, 18:41

Kas sa selle tühikäigu mootorit puhastada proovisid või ? Minule aitas , aga mitte kauaks - karteritulutusetorust ikka tuleb palju õli.
Viimati muutis CHORT, 19 Nov 2011, 18:42, muudetud 1 kord kokku.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 19 Nov 2011, 19:08

Tere Chort,

sellel autol on tühikäigu mootor (servo) pritsepea välisel osal. Selle mootori töö seisneb seguklapi liigutamisel vastavalt mootori temperatuurile. Kui mootor on külm, siis liigutab servo seguklappi rohkem lahti, kui soe, siis tagasi nö nullasendisse.
Olen seda puhastanud kui see ei muutnud midagi. Pean proovima kindlalt töötanud auto pealt pärit pritsepead. Siis teab juba edasi vaadata.

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 30 Dets 2011, 11:40

Täna sain oma Golfile sellise asja:

Pilt

Tänud kasutajale overkill.
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 31 Dets 2011, 21:07

Sai see kolle alla pandud, kuid performace küll ei muutunud. Vahet pole tunda kohe kuidagi. Kui huvi selle kolde vastu on ootuses mingit märgatavat jõulisa saada, siis jätke asi ostmata. Investeerige see raha näiteks audiosse, kui kõik muu autol korras on.
Või tuleb nüüd nukka ja softi vahetama hakata? Äkki mõni targem oskab öelda. Kokkuvõtteks - suht mõtetu vidin :( (ära solvu overkill).

Täna vahetasin ka tagumise mootoripadja, mida oli mugav teha kui kolded maas. Nüüd on patjadel ring peal. Plaanisin ka käikkari õli vahetada, kuid kiskus hiliseks ja ei jõudnud. Seda teen hiljem.
Igatahes oli töine päev kerge pettumusega.

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Siim
Huviline
Postitusi: 2336
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Telefon: 57 411 411
Auto: B5.5 TDI, BMW e34
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Siim » 31 Dets 2011, 21:46

Tavaliselt jah, mingiaeg oli tahtmine sigullile torukollet osta, aga targad mehed ütlesid, et ilma nukata pole asjast tolku.
If u ain't scrapin, then u ain't low enough!

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 04 Jaan 2012, 22:59

Eesmärgiks on võetud mootori töö normaliseerida. Tihti juhtub, et üks asi viib teiseni. Nii ka juhtus siis kui esmaspäeval ostsin vag-com diagnostika kaabli.
Täna kohtusin klubilisega Priidik333. Kuna mure selle mootori puterdamisega jätkub pakkus Priit abi probleemi lahkamisel. Peale diagnoosimist on õhus mitu küsimust Lambda ja õhukopsiku juures oleva klapi kohta. Nimelt diagnoosi käigus ei tuvastata ühtegi viga kuigi arvuti näitab, et lambda on stabiiilselt 1.000.

Selle puterdamise kohta tekkis Priidul idee, et äkki on viga genekas, mis tekitab mootorile lisakoormust. Igatahes homme võtan geneka tagant ära ning vaatan, kas asi paraneb. Samas plaanin ka lisamassi juhtme mootorile vedada -just in case.

Sellest vibra jamast oleks aeg lahti saada.
Suured tänud Priidule abi eest!

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Piktor
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 28 Nov 2009, 23:46
Telefon: 56987433
Auto: Saab 9-5T
Asukoht: Viljandimaa

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Piktor » 04 Jaan 2012, 23:09

Kas õhukululugeja on kontrollitud? võib seegi puterdama ajada.(see peakski see klapp olema... :roll: )
Mina ikka nii rikas pole, et volkswagenit omada see on rikaste auto kes remontida jõuavad!

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

aht
Huviline
Postitusi: 499
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Bora
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas aht » 05 Jaan 2012, 09:27

aga kuidas ülejäänud summuti on lahendatud ja mis läbimõõt?originaal õhufilter on?
endal andis ikka torukolle tuntavalt juurde

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 05 Jaan 2012, 10:36

Ülejäänud summ on uus nö.originaal. Katti hetkel vahel ei ole. Samuti on filter orikas, kuid sell plaanin greeni või KN vastu vahetada.
Samas arvan, et need jamad lambda, geneka ja ühe teise klapiga ei lase sellel mootoril päris õigesti töötada. Võimalik on, et ruttasin järelduste tegemisega liiga ette.
Kui auto korralikult käima saan räägin kolde ning võimalik, et nuka ja ka chippimise teemal uuesti.

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 05 Jaan 2012, 22:38

Täna koju saabudes ostustasin juhtme taha panna kuniks mootor veel soe on. Sain esimest korda näha oma autol lambda toimetamist 0,8 ja 1,2V vahel. Selleni sain hirmsalt kohapeal tuuri andes, kuid värin tühikäigul oli siis veel alles. Peale auto mahajahtumist käis auto väga ilusasti. Paremini kui varem, kuid seda kuni töösoojusse saavutamiseni. Siis algas jaurav heli mootorist (nagu tavaliselt minu autol) ja sellega kaasnes ka see värin.
Arvasin, et tegu on genekast tuleva heliga, kuid ei. Sest genekas lahti ühendades (rihm maha) ning hiljem ka + juhe lahti ühendatult, ei muutunud mitte midagi. See sama jaurav heli ja mootori meeleheitlikud katsed mitte väljasureda jätkusid.
Vähemalt pole genekas süüdi. Vag-comist vaadates teeb aju süütega pidevalt mingit kompenseerimist, et mootor välja ei sureks. Numbreid enam ei mäleta.

Kuid mis siis ikkagi tekitab sellist jauravat heli ning, mis võib mootorit kinni puua tühikäigul ja just töösoojal mootoril? Täpsustuseks mainin ka seda, et alla 2500 rpm pole võimalik pöördeid kohapeal seistes hoida. Hakkab puterdama, ning justkui vahele jätma.
Andureid lahti kistes (peale temp ja segusiibri asendi anduri) mootori töös ei muutu midagi.

Kas see vahevõll, mis jagajat ja õli pumpa käitab võib olla mingi roll selle jaurava heli osas? Kui saaled sellel võllil kulunud, kas võib rihm seda võlli viltu vedades võlli kinni puua? On kellelgi olnud kogemust selle võlli kulumise osas?
Tekivad küll mootori vahetamise mõtted kui niiviisi läheneda sellele probleemile.

Hetkel olen veel nõutu.

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 07 Jaan 2012, 22:21

:D Töötab ja ei värista nii kui diisel.
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

AlexP
Huviline
Postitusi: 149
Liitunud: 12 Apr 2011, 20:13
Auto: Golf 3 /1.6 55kw

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas AlexP » 07 Jaan 2012, 22:23

Kert33Gtr kirjutas::D Töötab ja ei värista nii kui diisel.



Ja käib ka paremini edasi siis nüüd?

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 07 Jaan 2012, 22:45

Minek on tal alati hea olnud. Tühikäik (täpsemalt süüde) oli see, mis pani ikka täiega villast. Nüüd on see korras ja linnas kulu 7-8 vahel :!:
Viimast tuleb veel täpsustada, kuid fooritaga seistes ei ketra neid numbreid enam nii kiiresti kui varem ning mootor on rahu ise.

Täna panin ka siguleksuse NGK'd ühe elektroodiga. Ega vahet ei ole kui ainult, et käivitus on kuidagi kergem. El. vahe panin 1.15mm.
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 16 Jaan 2012, 20:49

Nii jamad jätkuvad. Pole see vibra asi ikka korras. Proovin veel mootoripealse kaabelduse ringi vahetada kuna veakood annab lühist mootori temp anduri osas.
Aju kitkusin täna maha ja tegin lahti. Ei leidnud oksiidi seest kuid pinnid kuhu konnector kinnitub olid hallid ja oksiidised. Kratsisin suurema jama maha ja panin kokku tagasi. Arvutit ei viitsinud järgi panna (masendus) panin lihtsalt käima. Hakkas tööle, kuid ei raatsinud kütust tyhja põletada (mootorit töösoojaks ajada) ning proovin mis homne toob kui sõitma lähen.

Kaks positiivset asja kah selle jama juures. Rehvid on ropphea pidamisega. Pole elu sees nii häid talvekaid olnud. Rehvideks on seekord goodYear UG8 lamellid. Asjad on nii head, et hankisin ka naise autole samad rehvid - kindlam ja kuivem tunne :)
http://camskill.co.uk/m94b0s712p79357/G ... 14_82T_TL_

Teine hea asi on, et auto liigub ikka siga hästi, kui see tühikäigu jama välja jätta.

Ei jäta jonni, enne kui see tühikäigu teema korras on.

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

jarxz
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
Auto: Audi A6 Avant -98, Ford Fiesta -03, VW Golf 3 GT -92
Asukoht: Tartumaa

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas jarxz » 18 Jaan 2012, 10:52

Väga kena auto ja oled ikka meeletult vaeva näinud auto kallal. :)
Endal sama mootoriga Golf GT ja tühikäigul täpselt sama probleem, mingi vibra on sees ja mootor väriseb, gaasi andes nagu ei ole. :( Olen kah vahetanud erinevaid jubinaid aga tolku ei midagi.
Ootan huviga mis lahenduse sa leiad, kui üldse leiad.
Ma olen enda autol täheldanud ka seda, et tühikäigul kõigub ka geneka pinge aga õrnalt gaasi peal hoides on kõik korras. Mul on salongi paigaldatud voltmeeter ja tühikäigul kõigub see koguaeg 14,1V-14,5V vahel aga kui pöörded umbes 1200 peale lasta siis on konstantselt 14,4V-14,5V ja värinat mootoris kah nagu enam ei ole. Mul on muidugi 180A genekas paigadatud.
Ei tea kas see on värinaga kuidagi seotud või on tingitud lihtsalt vähestest pööretest.

Ise talvel selle autoga enam ei sõida ja väga see viga praegu ei sega aga oleks hea teada saada ikkagi mis seda põhjustada võib.

Ise kavatsen mingi aeg vist pere mehaaniku juurde minna, sest endal juba mõistus otsas ja ehk oskab tema asja lahendada. Eks kui ma ennem sind vea leian siis annan ka siin teada. :)

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Igor
Veteran
Postitusi: 2111
Liitunud: 08 Nov 2005, 10:49
Asukoht: Eesti/Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Igor » 18 Jaan 2012, 16:45

Vahetasin küünlad, süütejuhtmed ja asi läks paremaks enam vibrad ei olnud. Enne seda muidugu sõbra käest sai korraks saadud ja proovitud tema juhiuued juhtmed ja küünlad. Enne juhtmete vahetamist olen vaadanud kõik juhtmed üle, vaatsin kõik alates jagajast kuni ma ei tea milleni, proovinud olen teist lambdad, tühjakäigu mootorit, õhufiltrit jne jne kuid ikka väike vibra oli sees.
Daodejing §70-71
http://vw-life.lv/

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 18 Jaan 2012, 23:50

Selle vibra lahkamine on võtnud ikka pikki õhtuid. Kasutajad Chort ja Priidik333 on suureks abiks olnud nõu ja jõuga. Täna saatsin Golfi garaazi ja kiskusin soolikad (juhtmed) laiali. Hakkasin võimalikke lühiseid otsima. No ei leia. Kohati on see kaabelduse orig. iso teip täiesti pehkinud kuid juhtmed all on terved. Lihtsalt müstika.
Kummaline on see, et pritsungi pistikust 2 kontakti alt näitab el.skeem pluss ringi (läbi küttepumba relee) kuid minul on see ahel massis. Kas nii on normaalne?

Ainus, mis veel sellest kompotist vahetamata, on aju ja küünlajuhtmed. Kas kõrgepinge kaablitest võib siis selline vibra (just-kui diisel ilma mootori patjadeta) tühikäigul tekkida? Küünlajuhtmed on suht kommiraha kõige selle muu kõrval. Homme toon need kah uued.

No ei jätta enne kui asi käib. Sport õhufilter sai kah juba ära tellitud. Kui see saabub peab mootor käima :!:

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 28 Jaan 2012, 10:47

Eile sai ostetud uued küünlajuhtmed ja uus jagaja kaas. Kummalisel kombel hakkas ka auto just eile jõnksutama seda kiirendades ja tühikäigul. Kaablid olid ikka üpris väsinud. Uued asjad peale ja .... värin ikka sees. FUKK raisk - ära hakkab tüütama. Täna saan prooviks uue aju. Miks aju kahtlustan on see, et kord on temp andur järel kord mitte. See väljendub veateatest ja sellest kui temp. andurilt pistiku eemaldan. Vahest pöörded jäävad samaks, vahest tõusevad. Teen selle 10sekise süüde sees ja välja, siis võtab temp anduri taha. Teen sõidu ära on viga VCDS näha ja tempandurilt pistiku eemaldamisel pöörded ei muutu. Pakun, et ajul mõni transsidest läbi, mis ideejärdi peaks signaali boostima.
Elame näeme.

Pilt

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Kert33Gtr » 29 Jaan 2012, 00:15

Sai täna käidud uut aju proovimas ning vahet ei miskit. Sai ka kasutajaga Golbin666 kohtutud ja võtsni nii igaks juhuks ka temalt uue jagaja, mis hiljem osutus heaks tehinguks.
Kodus panin uue jagaja (Bosch) peale ja mootori elu läks konkreetsemaks. See neetud värin muutus pea olematuks. Uut jagajat võrreldes vanaga on uuel jagaja kaas väga tihkelt peal. Vana jagaja ei hoidnud kaant tihkelt paigal ning seda oli võimalik üsna kergelt nihutada nii, et isegi rootor käis vastu kaant :crazy:

Kuid mootori ei tööta siiski nii kuis peab. See neetud temp.sensor error on iga kord platsis kui mootor töösoe. Viga juhtmetes ei leidu ja muud enam teha ei oska. Ainus mõte, mis veel on, et äkki see sinise ribaga temp sensor pole päris see, mis ta olema peab. Kui ma teist korda läksin uut andurit ostma ütles forsis letitaga müüja, et systeem orig. asemele pakub kollase ribaga andurit, kuid sinine pidi kah okk olema. U go figure out now.

Igatahes jagaja vahetus muutis elu lahedamaks ja seda värinat tühikäigul praktiliselt pole. Võrreldes kuuaja tagusega täna, siis poleks vist seda tänast kerget rahutust probleemiks pidanud.

It aint over yet!

Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

Igor
Veteran
Postitusi: 2111
Liitunud: 08 Nov 2005, 10:49
Asukoht: Eesti/Tallinn

Re: VW Golf III 1,8 GT 93 - Kert33Gtr

Lugemata postitusPostitas Igor » 29 Jaan 2012, 02:15

Oot Kert mul seisab temp.andur musta värvi sama aasta, sama mudel ning kw on 66. Forsis pakuti samat, mis sulle, sõber nt võtis sinise ja ei kurda (sama mudel, mis mul). Aga see kollane...mis hinnavahe on neil?
Daodejing §70-71
http://vw-life.lv/

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke


Jaga seda sotsiaalvõrgustikus

     

Mine “Huviliste autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole

Eesti VW Klubi foorum : Lahtiütlus