VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw 1999a - copilot

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw 1999a - copilot

Lugemata postitus Postitas copilot » 16 Nov 2009, 17:39

Mõtlesin, et võiks siis klubilistele vaatamiseks ka enda autost teema lisada.

Auto sai siis ostetud kasutaja "siil" käest selle aasta märtsis.
Autost siis:

Mootor:
1,9 TDI 81kW AHF
kütusekulu miinimum olnud 4,3 l/100km. Maanteel ilma tugevama tuuleta 90 km/h tavaliselt 4,6 l/100km; 110 km/h olnud nii 4,8 l/100km. Linnas ökosõitu tehes, kui ei pea ummikutes istuma, tuleb keskmine nii 6-7 l/100km

Veermik:
5 käiguline manuaalkast
Sachs Performance vedrude ja amortide komplekt
Ees Brembo MAX pidurikettad ja Ferodo Target klotsid
Talveks 15" plekkvelg rehvidega 195/65
Suveks 16" VW OEM valud "Bugatti" rehvidega 205/55

Varustus:
ESP
Must Recaro nahksisu, puitdekoor liistudega
Püsikiirushoidja
Vihmasensor
Isetumenev tahavaatepeegel
Istmesoojendused esiistmetel
4x elektriaknad
Kliimaautomaat
Klaasist elektriline katuseluuk
Brink veokonks
Pioneer DEH-P77MP
VDO Dayton väljasõitev monitor navi ja tagurduskaameraga
Navi töötab Teleatlase Full Europe 2008/09 kaardiga, millel Eestist 71% kaetud.
4 x Signat komponentkõlarid (ees H16+T5+C2, taga H16+H3)
Varta Blue Dynamic E11 aku (nov 2008).

üks pilt siis suvest

Pilt
Viimati muutis copilot, 22 Mär 2010, 14:53, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

VwBoy
Veteran
Postitusi: 1647
Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
Telefon: Kellel vaja see küsib!
Auto: Vw Bora
Asukoht: Paide
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas VwBoy » 16 Nov 2009, 17:50

Tere tulemast klubisse!Nii tore ,et borasi juurde tuleb.Kuidagi vähe infot su bora kohta.Mudu tundub täitsa kena ja stock bora oleavat.Jõudu ja jaksu soovin sulle boraga.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 1946
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora, Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 48 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 16 Nov 2009, 18:01

VwBoy kirjutas:Tere tulemast klubisse!Nii tore ,et borasi juurde tuleb.Kuidagi vähe infot su bora kohta.Mudu tundub täitsa kena ja stock bora oleavat.Jõudu ja jaksu soovin sulle boraga.
Hehee. Öeldud, et tegemist ju endise "siil" masinaga. Äge masin - korraliku sisuga.

Mis velgedest sai? Ei saanud ostes kaasa?

[Edited on 16.11.2009 by alkeemik]

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 16 Nov 2009, 18:12

alkeemik kirjutas:
VwBoy kirjutas:Tere tulemast klubisse!Nii tore ,et borasi juurde tuleb.Kuidagi vähe infot su bora kohta.Mudu tundub täitsa kena ja stock bora oleavat.Jõudu ja jaksu soovin sulle boraga.
Hehee. Öeldud, et tegemist ju endise "siil" masinaga. Äge masin - korraliku sisuga.

Mis velgedest sai? Ei saanud ostes kaasa?

[Edited on 16.11.2009 by alkeemik]
esiteks oli aeg mil pangad enam laenu ei andnud nii lahkelt, kuigi palk oleks lubanud ja lubab senini. Lõpuks pika kemplemise peale sain ühest pangast laenu, millega sain auto kätte ilma webasto, lisatulede ja velgedeta (kahju on just webastost). Velgedest eriti huvitatud ei olnudki. Plaanis osta järgmine aasta ennem suve(kui raahaline seis seda lubab) mingid korralikud ja välimuselt kenad 16" alla, 17" tolli oleks liig, arvestades et masinal all niikuinii Sachs Performance vedrude ja amortide komplekt, mis masina originaalist jäigemaks ja ~2,5 cm madalamaks teinud. 17 tolli ja antud vedrude-amortidega oleks vist eesti teedel nagu raudteel sõita, preagugi augud ja lohud paremini tagumikule tunda:bigsmile:
Diesel Power KEEPS ME GOING

corbe
Huviline
Postitusi: 1193
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas corbe » 16 Nov 2009, 18:36

Ei ole see 17" tolli midagi nii hull nagu räägitakse. Kui nüüd aus olla siis enda auto puhul väga suurt vahet ei tundnud 17 ja 15 tolli vahel ,mis nüüd paar nädalat ehk juba all on talverehvidega.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 16 Nov 2009, 18:42

corbe kirjutas:Ei ole see 17" tolli midagi nii hull nagu räägitakse. Kui nüüd aus olla siis enda auto puhul väga suurt vahet ei tundnud 17 ja 15 tolli vahel ,mis nüüd paar nädalat ehk juba all on talverehvidega.
eks ta muidugi sportlikum ole ja laia ning madala rehviga püsib paremini teel kah:rolleyes:
Diesel Power KEEPS ME GOING

woody
Klubiline
Postitusi: 1633
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas woody » 17 Nov 2009, 08:13

Oleneb kus kandis kulgeda 17 tollistega. Siin kandis kus mina elan, siin on isegi 16 tollise ja Sacsh´i Advantage nime kandvate amortidegagi raskusi mugavuse leidmisel kohati. Mitte, et mina seda otsiks, aga naine kurdab :smilegrin:
Ja selle stock Bora lause kohta ütleks veel, et sisust ta nii stock enam ei ole. Endal sama varustus ilma püsikata muidugi ja see ka ainuke asi millest mina puudust tunnen.
Aga edu selle isendiga. Ootame sisust ka pilte!
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 17 Nov 2009, 15:13

mõtlesin siis kirjutada mõndadst töödest mis plaanis teha kui sulli ja aega koguneb.

tagumistel ustel mõlemal pool nn tugipost, mis on alla lastava akna ja nurgaakna vahel, vajab haljaks laskmist ja värvimist sest roostetavad alt poolt(tundub olevat mingi tüüpviga?)

armatuuris põleb airbagi tuli(sai kunagi suvel klubilisega "tobimarg" kokku saadud ja kaabel taha lükatud ja arvatavaks veaks kõrvalistuja külgturvapadja juhtmete kontakti viga vms.

tagant mõlemalt poolt teeninduses pandud tõstmiskäpad valesti alla(juhtunud ennem kui auto minu omandusse sai) ja karbid ära tõstetud veits(vaja puhastada,sirgeks saada,vb veits keevitust ja korralik kaitsevärv peale). Pidi olema tüüpiline asi et oskamatud jorsid ei oska käppasid alla panna.

Jagu saada veast, miks viskab karterituulutusest veits kõrgemate pööretega õli sisselaskesse ja miks aega ajalt viskab turbo avariireziimi kiirendamisel just suurematel kiirustel maanteesõidul(linnas pole kordagi juhtunud) ning huvi pärast üle kontrollida üldine turbo olukord(ehk on mõnel klubilisel praktikat turbomootoritega ja saaks ehk aidata? Parem teen kasti õlpi välja kui maksan teab mis summasid teeninduses)
Diesel Power KEEPS ME GOING

onusnooker
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: vw Polo Fox 1,0 33kw 1995a
Asukoht: Kihnu-Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 17 Nov 2009, 23:54

onusnooker kirjutas:Aknad küll tüüpiline see rooste rida.
Kuid karbid rikutud, pigem mõne käpardi töö kui,et tüüpiline viga ... :lol: ei tahaks uskuda, et teeninduse kala...

Ah, et juba turbo probleemid, kaua sa siis seda autot omanud oled ? Kas eelmine omanik mainis ka, et õli lendab sinna kuhu pole vaja ?

ingel [VW Bot: "Keel korda!"], see bora oli ju sigakirvelt müügis aga tuleb välja, et ront nagu teine...
Sain küsimusele vastuse: Märts, no selle ajaga ilmset jõuab nii mõndagi puruneda...

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 18 Nov 2009, 08:36

onusnooker kirjutas:
onusnooker kirjutas:Aknad küll tüüpiline see rooste rida.
Kuid karbid rikutud, pigem mõne käpardi töö kui,et tüüpiline viga ... :lol: ei tahaks uskuda, et teeninduse kala...

Ah, et juba turbo probleemid, kaua sa siis seda autot omanud oled ? Kas eelmine omanik mainis ka, et õli lendab sinna kuhu pole vaja ?

ingel [VW Bot: "Keel korda!"], see bora oli ju sigakirvelt müügis aga tuleb välja, et ront nagu teine...
Sain küsimusele vastuse: Märts, no selle ajaga ilmset jõuab nii mõndagi puruneda...
Midagi konkreetset ei ole purunenud, ainult esimene rattalaager vajab vahetust nüüd(kuluosa), mille ka sellel nädalavahetusel ette võtan(laager juba ostetud). Airbagi teema tüüpiline ning tekkis minu käes oldud ajal(veidi üle lubatud piirkiirusega mustamäe ja tammsaare ristmikku ületades mööda mustame teed kristiine poolt tulles,kes sõitnud teab milline see ristmik on/oli). akna rooste teema lahendamine ei tohiks olla väga suur vaev ja kunst, ainult aega vaja ja veidi oskajat venda. Turbsi avariireziimi minekus võib olla mitu erinevat põhjust.
Ja õli lahkumise osas kahjuks eelmine omanik midagi ei maininud.
Ning rondiks ei nimetaks hetkel küll veel mitte seda masinat, mõni mees laob esimese aasta jooksul oma masinasse kümneid tuhandeid sisse(eriti veel platsilt ostetud masinate puhul), mida mina pole teinud. Tehtud vaid tavapärased hooldustööd ala õli,filtrid. Plaanis ennem korralikku talve vahetada ka käima õli ja vb ka pidurivedelik.:yes:

Ja ega läbisõitu alates märtsi lõpust kui enda omandusse masina sain, on kogunenud pea 20 tuhhi, mis on olnud üpris muretud.

[Muudetud: 18-11-2009 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

woody
Klubiline
Postitusi: 1633
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas woody » 18 Nov 2009, 10:11

copilot kirjutas:
onusnooker kirjutas:
onusnooker kirjutas:Aknad küll tüüpiline see rooste rida.
Kuid karbid rikutud, pigem mõne käpardi töö kui,et tüüpiline viga ... :lol: ei tahaks uskuda, et teeninduse kala...

Ah, et juba turbo probleemid, kaua sa siis seda autot omanud oled ? Kas eelmine omanik mainis ka, et õli lendab sinna kuhu pole vaja ?

ingel [VW Bot: "Keel korda!"], see bora oli ju sigakirvelt müügis aga tuleb välja, et ront nagu teine...
Sain küsimusele vastuse: Märts, no selle ajaga ilmset jõuab nii mõndagi puruneda...
Midagi konkreetset ei ole purunenud, ainult esimene rattalaager vajab vahetust nüüd(kuluosa), mille ka sellel nädalavahetusel ette võtan(laager juba ostetud). Airbagi teema tüüpiline ning tekkis minu käes oldud ajal(veidi üle lubatud piirkiirusega mustamäe ja tammsaare ristmikku ületades mööda mustame teed kristiine poolt tulles,kes sõitnud teab milline see ristmik on/oli). akna rooste teema lahendamine ei tohiks olla väga suur vaev ja kunst, ainult aega vaja ja veidi oskajat venda. Turbsi avariireziimi minekus võib olla mitu erinevat põhjust.
Ja õli lahkumise osas kahjuks eelmine omanik midagi ei maininud.
Ning rondiks ei nimetaks hetkel küll veel mitte seda masinat, mõni mees laob esimese aasta jooksul oma masinasse kümneid tuhandeid sisse(eriti veel platsilt ostetud masinate puhul), mida mina pole teinud. Tehtud vaid tavapärased hooldustööd ala õli,filtrid. Plaanis ennem korralikku talve vahetada ka käima õli ja vb ka pidurivedelik.:yes:

Ja ega läbisõitu alates märtsi lõpust kui enda omandusse masina sain, on kogunenud pea 20 tuhhi, mis on olnud üpris muretud.

[Muudetud: 18-11-2009 copilot]
Vana auto ka juba ju.
Kas sul läks ka parem rattalaager? Mul oli esimese talve tulemus kohe selline. Ja isegi ladusin kohe Borasse sisse mingi 12 kilo, aga seda rohkem nagu oma südame rahuks.
Kõik mis liigub, see kulub ka ju...
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 18 Nov 2009, 17:21

jap, parem esimene rattalaager ulub. Nuh südamerahuks annaks jah veidi sisse laduda aga samas mingit karjuvat vajadust pole olnud ja seni olen rahul olnud, võrreldes minu eelmist autot G2 1,6d 89.a. oma, millel iga kuu pmt midagi oli vaja teha.
Diesel Power KEEPS ME GOING

onusnooker
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: vw Polo Fox 1,0 33kw 1995a
Asukoht: Kihnu-Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 18 Nov 2009, 19:03

No G2 sellist asja ju ei võrdle isegi G3 mitte... Bora ikka tunduvalt etem. Milleks neid (12) tonne sinna laduda kui vajadust ei ole... aga eks südamerahu ole ju ka oluline.:cool:

woody
Klubiline
Postitusi: 1633
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas woody » 18 Nov 2009, 19:08

Veermik ikka veermik, onusnooker. Kätte sain, siis oli käest lastud: kohe läksid tagasilla puksid, amordid , amordipadjad ja kevadel siis kogu esimese otsa remont, seose olematute amortide tõttu. Aga kuna oli üks lammutamine ja ülejäänud asjade seisukorda ei teadnud nii täpselt, siis läksid kõik asjad ringi. Muidugi paneme sinna ka jooksu suverhve :lol:
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 22 Nov 2009, 23:47

Sai siis nv rattalaager vahetatud ja undamine kadunud, hakkas juba meelest minema kui vaikne auto algul oli:yes:
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 05 Dets 2009, 14:27

Eile sai tagumist juhipoolset pidurit lammutatud, põhjuseks oli piduri mingil määral peale jäämine. Selgus, et alumine liugur oli kinni jäänud, mille tõttu sisemine klots oli rauani kulunud.Samuti ei liikunud korralikult pidurisilinder. Liuguri sain liikuma, kuid silinder ei liigu endiselt korralikult tagasi, lahti võttes ja puhastades tundus et silindrit oli ka ennem lahti võetud ning samuti ei olnud kaitsekumm suporti poole pealt korralikult soones, arvatavasti sodi ja vesi vahele sattunud ning vajab vahetust. Kuna ei osanud maale tulles asja ette näha, tuli uus klots ise aretada(sai ehitatud 2004 a Honda CRV tagumisest klotsist, kus klotsi mõõtmed pmt identsed, ainult tugihaagid tuli rellakaga veidi kitsamaks lõigata, et sobiks suportiga):lol:

Piduriketta taga olev kaitseplekk oli aga nii mäda et sõrm läks sõna otses mõttes läbi. Olen üritanud uurida, kust oleks võimalik uut saada, kuid vähemalt ladu24.ee ei andnud midagi. Ehk klubilistest oskab öelda kust saaks sebida uue v kas üldse mõtet uut panna?
Diesel Power KEEPS ME GOING

onusnooker
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: vw Polo Fox 1,0 33kw 1995a
Asukoht: Kihnu-Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 05 Dets 2009, 18:04

Tagumisi oli vist vaja ka keerata, et sisse tagasi saada. K

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 05 Dets 2009, 22:25

jah, kuid enne lahti võtmist liikus ainult paar mm, peale lahti võtmist läks.:rolleyes:
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 30 Dets 2009, 09:54

Sai siis täna veidi uuritud ja googeldatud, miks ikkagi seda õli sealt karterituulutusest sisselaskesse kõrgemate pööretega veidi lendab ja seda õli kulub 10tkm peale nii liiter, siis sai leitud tdiclub.com lehelt FAQ alt selline asi:


Oil consumption seems high:
- Engine not broken in. Oil consumption is normally higher during the break-in period.

- Most owners report normal oil consumption of one litre over several thousand km.

- CCV (crank case vent) trouble. Check for restriction in the air filter or intake system which could be causing abnormal amounts of oil to be sucked in through the CCV system, or pressurized out of other openings due to restriction in the CCV system.

- It is NORMAL for a small amount of oil to get into the air intake system through the CCV (crankcase vent) hose, which then contaminates the turbo compressor and all intercooler pipes including the intercooler itself, and continues on to contaminate the intake manifold. Refer to sections 7.f (intercooler cleaning), 7.g (intake manifold and EGR cleaning). CONSIDER THE POSSIBILITY THAT OIL FOUND IN THE INTAKE SYSTEM IS *ALL* COMING FROM THE CRANKCASE VENT BEFORE CONDEMNING THE TURBOCHARGER!!!!

- Oil leaks. See next section.

- Turbocharger seal problems. This failure is extremely rare on vehicles that have seen their proper oil changes using the proper type (synthetic oil rated CG-4 minimum!) and viscosity of oil.

- Internal engine problems, due to leaking rings or valve stem seals.


sai ka diislite teema all selle kohta küsimus esitaud kuid keegi midagi vastata ei osanud. Seega eeldan et nii liitrine tarbimine 10 000 km kohta ei tohiks hull olla(kasutan täissynti). Kui mõni TDI omanikest seda posti loeb siis võiks siia kirjutada, palju nendel õli võtab? Ja turbo lõdvikuid lahti võttes oli ülemine lõdvik veidi õline, alumine pmt kuiv, veidi määris ainult näppu.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 08 Jaan 2010, 19:08

ja veel üks pilt eelmise aasta kevadest...
deem, i like these Recaro seats:yes:
Pilt
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 10 Jaan 2010, 16:16

Paar pilti sisust, tehtud küll kasutaja siil poolt auto müügiks, kuid ega midagi muutunud ei ole, v.a. siis see, et teine telefon käib telefonihoidjas:lol: :smirk:
Ja naha olukord tundub nendelt piltidelt kuidagi nagu halvem, kui seda on enda silmaga vaadata:exclamation:

Pilt
Pilt
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 13 Jaan 2010, 14:58

Suveks siis tulevad alla sellised 16" "Bugatti" vw originaalid, paaril veljel paar värvikahjustust, kuid muidu terved ja äärekivi pole pmt saanud, väiksed iluvead vaja lihtsalt parandada, suht soodsalt sai veel saadud kah koos rehvidega.

Pilt
Pilt

[Muudetud: 13-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 15 Jaan 2010, 18:43

Sai siis täna VAG-COM kaablit kasutades VNT actuatori tööd kontrollitud, liikus nii pool cm, kuid tagasi kuidagi kole aeglaselt ja vaevaliselt, väikeste pausidega. Seega N75 peaks töötama, muidu ei liiguks üldse. On kellelgil kogemusi puhta geomeetriaga, et kui näiteks näpuga seda hooba suruda, siis peaks lahti lastes suht kiiresti ja kohe algasendisse liikuma?? Ise kui näpuga kunagi proovisin suruda, liikus samuti nii cm, kui sedagi, kuid tagasi mitte.
Diesel Power KEEPS ME GOING

snakey
Tunnustatud
Postitusi: 441
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. HighLine
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas snakey » 15 Jaan 2010, 18:48

hoob peaks ikka liikuma sentimeetri jagu ja vedru selle sees lükkab selle kohe tagasi, geomeetria ei pruugi kinni olla, viga võib vabalt membraanis olla, selle sees roostetab tihtipeale vedru ära, et kindel olla peaksid varda lahti laskma ja siis hooba kontrollima.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 15 Jaan 2010, 19:02

snakey446 kirjutas:hoob peaks ikka liikuma sentimeetri jagu ja vedru selle sees lükkab selle kohe tagasi, geomeetria ei pruugi kinni olla, viga võib vabalt membraanis olla, selle sees roostetab tihtipeale vedru ära, et kindel olla peaksid varda lahti laskma ja siis hooba kontrollima.
jap, just lugesin, et võib ka hoob ise kinni olla. Aga siis on vaja kuskile tõstuki v kanali peale saada:crazy:

ah jah, mulle meenus preagu, et kui ma seda kunagi näpuga üritasin suruda, oli korraks nagu mingit kriuksu kuulda, nagu keeraks roostes keermega polti lahti ja tekib heli kui pinge alt vabaneb, kuid vähe vaiksemalt.:rolleyes:

[Muudetud: 15-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Huviliste autod”