Nojah ega me ju tegelt ei tunne teineteist ka aga olin cabrioga ja katus oli ka ilusa ilma puhul maas nii et pöial oli pikalt väljas küllMattias kirjutas:
Aga jah,suts harjumatu on veel selle autoga kulgemine ja ma vahest olen väga omas mullis ka.Yritan edaspidi ikka omasid ka märgata
VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 01 Juul 2010, 00:21
- Auto: VW Golf 3 Cabrio 95
- Asukoht: Tallinn Nõmme
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
-
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
- Telefon: 56215259
- Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
piirajaga tegeleme homme . Enamvähem tean mida juba kontrollida. Aga jah, hea et kiirendab ja pidurdab ja 2 jutti isegi jättis otse maha
Golf saab valmis siis kui ta valmis on, mitte varem!
-
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 26 Okt 2011, 12:18
- Telefon: 56212007
- Auto: E36 320i Touring
- Asukoht: Viljandi
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Mul AGG mootor ning seda probleemi tekitas mul see et jagaja valesti peal. Vag com,iga saab asja paika ning eeldatavasti hakkab see pill veel hoogsamalt käima
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Tänud infi eest, usun et saame asja korda
Nüüd on nagu õige tuuningpill juba, vaja seadistada ja näppida koguaeg
Edit:
Tundub et saime asja õieti käima.Jagaja oli veits valeks regullitud ja kui asi kõigi märkide järgi paika sai,siis läksid ka pöörded kenasti punaseni välja:)
Liigub päris jõudsalt aga eks janu ja õnneks ka potentsiaal on parema performance järele nüüd küll.
Nüüd on nagu õige tuuningpill juba, vaja seadistada ja näppida koguaeg
Edit:
Tundub et saime asja õieti käima.Jagaja oli veits valeks regullitud ja kui asi kõigi märkide järgi paika sai,siis läksid ka pöörded kenasti punaseni välja:)
Liigub päris jõudsalt aga eks janu ja õnneks ka potentsiaal on parema performance järele nüüd küll.
Viimati muutis Mattias, 29 Apr 2014, 21:10, muudetud 1 kord kokku.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 19 Mär 2007, 18:50
- Auto: GOLF 2 GTI, Opel Astra OPC
- Asukoht: Viljandi/Tallinn
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Hea kohe vaadata, kui inimesed viitsivad vaeva näha ja juppe pesta, et uuesti kokku asi panna, mitte ei "viska" järgmist vahele
Kena auto ! Edu ehitamisel.
Kena auto ! Edu ehitamisel.
http://www.facebook.com/antsracingteam" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Selle aasta setupist paremat materjali :
Taga on jätkuvalt flantsid puudu aga tegelen sellega. Tõin vahepeal ära ka asjalikuma torukollektori,niiet nüüd saab väljahingamise ka paremaks.
Taga on jätkuvalt flantsid puudu aga tegelen sellega. Tõin vahepeal ära ka asjalikuma torukollektori,niiet nüüd saab väljahingamise ka paremaks.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Mattias, 21 Aug 2021, 16:59, muudetud 1 kord kokku.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Höhööö, jah, proovisime külge, ei tea kas sai õieti
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Kui sa nüüd poolte aukude otsa fööni installeerid ,siis võib küll väita ,et said paigaldusega hakkamaMattias kirjutas:Höhööö, jah, proovisime külge, ei tea kas sai õieti
► Näita Spoilerit
See tavalisest mustast metallist köverik on mõne Eesti meistri töö?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
see peaks olema jah, härra Pööbli kätetöö. Suts tahab nokitsemist saada,aga ma loodan,et saab hea.
tito kirjutas: Kui sa nüüd poolte aukude otsa fööni installeerid ,siis võib küll väita ,et said paigaldusega hakkama
See tavalisest mustast metallist köverik on mõne Eesti meistri töö?
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
mini-jõulud
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Väga sooviksin viimasele pildile selgitavat komentaari
Auto välimus uute velgedega väga bueno
Auto välimus uute velgedega väga bueno
-
- Klubiline
- Postitusi: 776
- Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
- Telefon: 56643833
- Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 4 korda
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Ainult 1???Mattias kirjutas:mini-jõulud
► Näita Spoilerit
Õigel kiirel autol on ikka vähemalt 2 sellist
Viimati muutis argo, 06 Juun 2014, 10:59, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: img spoiler
Põhjus: img spoiler
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Mjah,paraku on mu lahjal gti'l vaid 8klappi ja yks nukkvõll. Aaga kiirem kui enne on ta siiski
Tõeliselt kiirete autodeni vast jõuan ikka kunagi hiljem, senix aga käeharjutused golfiga.
Ja pildile seletuseks,et tegemist on reguleeritava nukkvõlli rihmarattaga. Regullida saab siis 5kraadi nuka-ajastust varasemaks ja hilisemaks. Lihtsustatult võimaldab see siis tuua rohkem jõudu pöörete algusesse või lõpupoole.
Koos torukoldega ehk saavutab ka oma suurema efektiivsuse.
Tõeliselt kiirete autodeni vast jõuan ikka kunagi hiljem, senix aga käeharjutused golfiga.
Ja pildile seletuseks,et tegemist on reguleeritava nukkvõlli rihmarattaga. Regullida saab siis 5kraadi nuka-ajastust varasemaks ja hilisemaks. Lihtsustatult võimaldab see siis tuua rohkem jõudu pöörete algusesse või lõpupoole.
Koos torukoldega ehk saavutab ka oma suurema efektiivsuse.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
juba on tegelikult
selline semi-racing näitajatega.
selline semi-racing näitajatega.
KRagnar kirjutas:Järgmisena siis juba kange nukk ka
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 26 Okt 2011, 12:18
- Telefon: 56212007
- Auto: E36 320i Touring
- Asukoht: Viljandi
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Oled proovinud nt kiirendust mööta ? Huvitav oleks teada kas on ka erinevust võrreldes originaaliga
Viimati muutis KRagnar, 06 Juun 2014, 08:54, muudetud 1 kord kokku.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
On plaanis proovida originaalseisus 2E'ga sõita ja vbl peaks enamvähem ajaliselt kah mõõtmisi tegema. Siis oleks mingi selgem pilt erinevusest teada.
Keeran kõik tuuningjullad külge ära ja siis katsetame seda vahet.
Keeran kõik tuuningjullad külge ära ja siis katsetame seda vahet.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Niinii - nüüd on "reisseril" kõik ostetud kraam (enamuses) küljes ja võib siia ägeda listi teha,mis kõik siis autoga sel viimasel poolaastal tehtud on.
Mootoril vahetatud kõik kuluosad(saaled,tihendid,simmerid jnejne), vaid kolvid jäid vanad, kuna ei näinud lihtsalt mõtet seda tegema hakata ja tulemus sai vanadega samuti hea.
Kaas sai 1mm lihvi, puhtaks ja kanalid paremini voolavaks, uuesti lõigatud klapipesad ja klappidele topeltvedrud diisli pealt. Surved mõõtsime kah ära, ning kõik silindrid kenasti 14,5. Enne remonti 12 kanti.
Kaanele läks peale teravamaks tehtud nukkvõll. 274 kraadi, 11mm klapitõusu. Nukka ajab ringi CatCams reguleeritav rihmaratas ja hetkel seadistus 4 kraadi varasema peal.
Väljalase algab nüüd hr. Pööbli torukollektoriga ja tõenäoliselt vahetan keskmise kohvri ka resonaatori vastu välja.
Jõu paneb maha trossidega 16v Passati trossidega käigukast, mille tarvis süsteemid ringi ehitasime.
Nüüd on asi sealmaal, et saab seda sisse pandud aega ja raha tõesti ka kiirema liikumise näol nautima hakata
Pisike visuaaliparandus on veel viimasel nädalal juhtunud aga sellest veel pildimaterjali pole.
Lähiajal läheb külge ka täielik uus ketta-klotsiring kõige juurdekuuluvaga ja tagarattad saavad ka lõpuks flantsi vahele.
Mootoril vahetatud kõik kuluosad(saaled,tihendid,simmerid jnejne), vaid kolvid jäid vanad, kuna ei näinud lihtsalt mõtet seda tegema hakata ja tulemus sai vanadega samuti hea.
Kaas sai 1mm lihvi, puhtaks ja kanalid paremini voolavaks, uuesti lõigatud klapipesad ja klappidele topeltvedrud diisli pealt. Surved mõõtsime kah ära, ning kõik silindrid kenasti 14,5. Enne remonti 12 kanti.
Kaanele läks peale teravamaks tehtud nukkvõll. 274 kraadi, 11mm klapitõusu. Nukka ajab ringi CatCams reguleeritav rihmaratas ja hetkel seadistus 4 kraadi varasema peal.
Väljalase algab nüüd hr. Pööbli torukollektoriga ja tõenäoliselt vahetan keskmise kohvri ka resonaatori vastu välja.
Jõu paneb maha trossidega 16v Passati trossidega käigukast, mille tarvis süsteemid ringi ehitasime.
Nüüd on asi sealmaal, et saab seda sisse pandud aega ja raha tõesti ka kiirema liikumise näol nautima hakata
Pisike visuaaliparandus on veel viimasel nädalal juhtunud aga sellest veel pildimaterjali pole.
Lähiajal läheb külge ka täielik uus ketta-klotsiring kõige juurdekuuluvaga ja tagarattad saavad ka lõpuks flantsi vahele.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Peale viimast posti on suht kalla ja talla süsteemis toiminud. Detonatsiooniprobleemile vist sai kah lahendus, aga testperiood veel käib. Asjade kontrollimise tarvis lasen ringi "ghetto" segukellaga, et asjast mingit lähemat aimu saada. Toimib küll,kui tead mis numbrid olema peavad.
Küljes olevast nukarattast siis kah pilt:
Küljes olevast nukarattast siis kah pilt:
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Puhkuse ajal oli veits mahti jah seal olla.
Ninast kah üks klõps nüüd,kus jubinad küljes:
Ninast kah üks klõps nüüd,kus jubinad küljes:
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 04 Juul 2010, 09:51
- Telefon: 55579491
- Auto: Audi A4 Avant 1.8TQ
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Korralik segukell ju . Ja nagu näen, siis tegid teoks selle, mida plaanisid ehk avade upgrade stanges . Väga hea näeb välja nüüd eest!
Audi 100C4 2.8 128kw->Vw G3 Gti 2.0 110kw->Audi A4 1.8TQ 110kw+chip->.......
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Naise kunagisel g3 mel olid ka need avad, sai pm tuningust kalli raha eest tellitud
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 2.0 8v - Mattias
Jep,ega mulgi oli sama teema, aga õnneks maksid suht vähe ja päris hästi on tehtud kah, ning istuvad paremini,kõvemini,kui need augukatted originaalis.
A päris hea sai minumeelest kah
A päris hea sai minumeelest kah
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.