VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Moderaator: etnies858
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 53 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Ja ta sõidab ! Ja kiirelt
Lõpuks suutis Ardi lahendada meid kiusama tulnud elektrikala,kui juba oli lootus et valmis saame(ja poole 3ni öösel diagnostisime..). Kõik elutähtsad elektri- ja muud süsteemid töötavad. Aju on tõesti chipitud klassikalise +30kw remapiga, sest turbo puhub kena 1bari rõhku ja tõttöelda spoolib kiiremini, kui mu kunagisel AEB koodiga audil. Niiet kui kõik hobused veel tallis on, siis vast circa 115-120kw rattast ehk.. Vaja dünotada igaljuhul.
Olen nüüd mõnedkümned kilomeetrid maha sõitnud ja no nagu vasikas kevadel, täiesti taevas kui palju rõõmu saab nüüd sellega sõites olema
Ardile olen tänusid ja pudeleid veel võlgu pikalt:)
Varsti mõni klõps, kuidas asi välja näeb ja siis järgmiste vallutuste teele.
Lõpuks suutis Ardi lahendada meid kiusama tulnud elektrikala,kui juba oli lootus et valmis saame(ja poole 3ni öösel diagnostisime..). Kõik elutähtsad elektri- ja muud süsteemid töötavad. Aju on tõesti chipitud klassikalise +30kw remapiga, sest turbo puhub kena 1bari rõhku ja tõttöelda spoolib kiiremini, kui mu kunagisel AEB koodiga audil. Niiet kui kõik hobused veel tallis on, siis vast circa 115-120kw rattast ehk.. Vaja dünotada igaljuhul.
Olen nüüd mõnedkümned kilomeetrid maha sõitnud ja no nagu vasikas kevadel, täiesti taevas kui palju rõõmu saab nüüd sellega sõites olema
Ardile olen tänusid ja pudeleid veel võlgu pikalt:)
Varsti mõni klõps, kuidas asi välja näeb ja siis järgmiste vallutuste teele.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 53 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Mõned piltsid siis hetkeseisust:
Kapotiall on elu selline:
Koonusfiltrit ei olegi vaja. Kunagi vähe augulisemaks lõigatud filtrikorpus annab ilusti hääled kätte
Kapotiall on elu selline:
Koonusfiltrit ei olegi vaja. Kunagi vähe augulisemaks lõigatud filtrikorpus annab ilusti hääled kätte
Viimati muutis Mattias, 29 Mai 2016, 18:11, muudetud 1 kord kokku.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Väga vinge!
Kuidas pidurivõimendi vaakum on lahendatud?
Kert
Kuidas pidurivõimendi vaakum on lahendatud?
Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 53 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
sarnaselt eelmise motoga on ta ühendatud sisselaskekolle külge. See sama voolik, mis sealt gaasitrossi juurest läheb.
Kert33Gtr kirjutas:Väga vinge!
Kuidas pidurivõimendi vaakum on lahendatud?
Kert
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 53 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Testsõidud muudkui käivad jah
Hetkel paistab et kõik vedelikud püsivad sees ja miskit järgi pole andnud aga eks alles kolmas päev kah.
Hetkel paistab et kõik vedelikud püsivad sees ja miskit järgi pole andnud aga eks alles kolmas päev kah.
Mermo kirjutas:Nägime sind jep tammsaarel täna :3
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 53 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Olen vist hea doonori peale sattunud, sest kõik toimib muredeta ja päris mitu tuhat km on juba läbitud. Tänasega sai asi ka niikaugele, et väljastati uued paberid vahetatud mootori 110 kilovatiga ja ka lisamärge, et on mitmevärviline
Nüüd on kapott juba uue disainiga ja istub valgete velgedega paremini kokku aga head pilti pole veel teha jõudnud.
Kindlasti huvitab mõnda ka kuidas selle motovahetuse siis paberitesse sain:
ÜV punktist sain gaaside kohta paberi, et näidud ikka piiridesse mahuvad. See kaasas, läksin hommikul enne 9't juba sinna tehnohalli juurde ja sain päeva 14nda numbri. Kolm tundi ootamist ja võeti asi ette. Kirjutasin blanketile vabas vormis, mis mootori mille asemele panin ja onu kontrollis üle VIN koodi ja uuris veits asju kapotiall. Järelturu cooleritorustiku ja radika värvisin mustaks, et asi rohkem ühtlane oleks. Ei tea kas vaja oli aga halba see ka ei teinud. Paberid käes ja toiming tehtud, läksin peamajja ja täitsin tavalise registritoimingu blanketi ja antigi uus roheline kätte.
Alustuseks pidasin ka peaspetsialistiga kirjavahetust ja minu puhul oli kerge - kuna auto on toodetud enne 1.1.1998 aastat, siis tegevus lihtne - ÜVst gaasid ja ettenäitamine.
Nüüd on kapott juba uue disainiga ja istub valgete velgedega paremini kokku aga head pilti pole veel teha jõudnud.
Kindlasti huvitab mõnda ka kuidas selle motovahetuse siis paberitesse sain:
ÜV punktist sain gaaside kohta paberi, et näidud ikka piiridesse mahuvad. See kaasas, läksin hommikul enne 9't juba sinna tehnohalli juurde ja sain päeva 14nda numbri. Kolm tundi ootamist ja võeti asi ette. Kirjutasin blanketile vabas vormis, mis mootori mille asemele panin ja onu kontrollis üle VIN koodi ja uuris veits asju kapotiall. Järelturu cooleritorustiku ja radika värvisin mustaks, et asi rohkem ühtlane oleks. Ei tea kas vaja oli aga halba see ka ei teinud. Paberid käes ja toiming tehtud, läksin peamajja ja täitsin tavalise registritoimingu blanketi ja antigi uus roheline kätte.
Alustuseks pidasin ka peaspetsialistiga kirjavahetust ja minu puhul oli kerge - kuna auto on toodetud enne 1.1.1998 aastat, siis tegevus lihtne - ÜVst gaasid ja ettenäitamine.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Planeerisin sulle privada, et kuidas asja vormistamine käis. Nagu näha siis suht-koht muretult.
Kas see 110kw on lubatud ABF pärast, et midagi selliste kw näitajatega on tehasest G3 eelnevalt välja veerenud? See, et G3 tehasest pole turbeerituna välja lastud ei ole enam probleemiks?
Varem mäletan, et oli üsna selgelt öeldud, kui turbot pole tehasest autole pandud, siis turbodoonorit ametlikult papritesse ei saa.
Kas pidurite kohapealt oli ka küsimusi (on ikka piisavalt võimekad)?
Kert
Kas see 110kw on lubatud ABF pärast, et midagi selliste kw näitajatega on tehasest G3 eelnevalt välja veerenud? See, et G3 tehasest pole turbeerituna välja lastud ei ole enam probleemiks?
Varem mäletan, et oli üsna selgelt öeldud, kui turbot pole tehasest autole pandud, siis turbodoonorit ametlikult papritesse ei saa.
Kas pidurite kohapealt oli ka küsimusi (on ikka piisavalt võimekad)?
Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Kas selle tootmisajaga seotud infot kuskilt lingituna ka näha saaks mis ja kuidas seal veel lihtsamalt asju aetud saaks, ma juba mõtlen ja loodan siin vaikselt...Mattias kirjutas:Alustuseks pidasin ka peaspetsialistiga kirjavahetust ja minu puhul oli kerge - kuna auto on toodetud enne 1.1.1998 aastat, siis tegevus lihtne - ÜVst gaasid ja ettenäitamine.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Alati on olnud see teema, et mis mootor on passis, sellest mootorist kehtivad kw ja litraasi näitajad. Kui on nn tehasest tulnud turbolaaduriga mootor, kerekinnitusi ei ole ümber keevitatud(vähemalt nähtavalt) siis võid peale panna mis iganes mootori, peaasi et protsentidesse mahub.Kert33Gtr kirjutas:Planeerisin sulle privada, et kuidas asja vormistamine käis. Nagu näha siis suht-koht muretult.
Kas see 110kw on lubatud ABF pärast, et midagi selliste kw näitajatega on tehasest G3 eelnevalt välja veerenud? See, et G3 tehasest pole turbeerituna välja lastud ei ole enam probleemiks?
Varem mäletan, et oli üsna selgelt öeldud, kui turbot pole tehasest autole pandud, siis turbodoonorit ametlikult papritesse ei saa.
Kas pidurite kohapealt oli ka küsimusi (on ikka piisavalt võimekad)?
Kert
Oma jettal sai 1.6 40kw vahetatud passis 2.0 85 alla, ja läks ka täiesti probleemivabalt. Suhtlesin HR. Potjompkiniga ja kõik laabus. Isik siis kes Sauel asja läbi viis.
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 643
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Tegelikult on asi üpriski lihtsaks juba tehtud, see ümber vormistamine, kui need co näidud on korrektsed, mingit porno tuuningut nad ei avasta ja mootori kinnitused on originaalid, siis sa selle ka arvele saad üldjuhul
Lugupidamisega
Risto
Risto
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 53 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Jah, ju minu puhul oligi kergendav see, et kilovatid mahtusid varuga piiridesse ära ja kapotiall kah kõik viisakas. Onu midagi lisaks ei küsinud, piduritest juttu polnud. Mul on 280mm kettad, niiet enam väga kangemaks ei saaks kah.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
- Telefon: 56215259
- Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Ja mk3 on täitsa turbolaaduriga tehasest tulnud küll diisli näol ja kaugemas mõistes ka A59-na .
Golf saab valmis siis kui ta valmis on, mitte varem!
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 53 korda
- Kontakt:
VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Värsked klõpsud selle suve vormist :
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Mattias, 21 Aug 2021, 17:06, muudetud 1 kord kokku.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 907
- Liitunud: 28 Sept 2013, 11:48
- Auto: Buumer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Sorri mees, aga see rool ei kõlba küll kuhugi
Sai paar nädalat tagasi Siilis majade vahel autot nähtud juba. Kes või kus kilesid peale tõmbad masinale ?
Sai paar nädalat tagasi Siilis majade vahel autot nähtud juba. Kes või kus kilesid peale tõmbad masinale ?
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 53 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Vento nina on juba "rauas" aga ootab keretööde taga.
Rool on selline maitse asi. Golf 3,5'tel on sellised peal ja kuna mul on ka mk4 kanginupp, siis on need nagu paaris käivad asjad. Muus osas hoian ikka mk3 joont.
Kapott on juba teist ringi Montana aerosoolidega tehtud.
Rool on selline maitse asi. Golf 3,5'tel on sellised peal ja kuna mul on ka mk4 kanginupp, siis on need nagu paaris käivad asjad. Muus osas hoian ikka mk3 joont.
Kapott on juba teist ringi Montana aerosoolidega tehtud.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 22 Sept 2008, 23:08
- Telefon: 57819932
- Auto: VW Golf 2 ´91
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
YEAHMattias kirjutas:Vento nina on juba "rauas" aga ootab keretööde taga.
Rool on selline maitse asi. Golf 3,5'tel on sellised peal ja kuna mul on ka mk4 kanginupp, siis on need nagu paaris käivad asjad. Muus osas hoian ikka mk3 joont.
Kapott on juba teist ringi Montana aerosoolidega tehtud.
Peaasi, et õige iluvõre ka tuleb
Kaku
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Suht isamaalineMattias kirjutas:Värsked klõpsud selle suve vormist :► Näita Spoilerit
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 53 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Uudiseid minu autost kah. Vahepeal ÜV täitsa puhtalt läbitud ja veits hoolet tehtud.
Huvitavamat küljest - Harri's weldworksis sai alla täies pikkuses 2,5" custom turboback torustik simonsi materjalidest ja hääl läks väga mõnusaks. Ja kuigi tegemist on väikese turboga,siis isegi sellel annab vaba väljalase tuntavalt juurde. Kannikadüno järgi on ikka tõmmet täisrõhuga rohkem:)
See hooaeg veel uued karbid ja siis "teki alla" ära.
Huvitavamat küljest - Harri's weldworksis sai alla täies pikkuses 2,5" custom turboback torustik simonsi materjalidest ja hääl läks väga mõnusaks. Ja kuigi tegemist on väikese turboga,siis isegi sellel annab vaba väljalase tuntavalt juurde. Kannikadüno järgi on ikka tõmmet täisrõhuga rohkem:)
See hooaeg veel uued karbid ja siis "teki alla" ära.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Kui kevadeks 1000 jõudu rattast ei tule siis ma olen pettunud.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
- Telefon: 56215259
- Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 53 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- santospwnd
- Huviline
- Postitusi: 373
- Liitunud: 05 Jaan 2013, 16:22
- Telefon: 53 neli kaheksa 59 32
- Auto: T3 Westfalia, B5 passat 2,8 4motion, Corrado 2.9
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 6 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 GTI 1.8T - Mattias
Mattias kirjutas:Oot mis asja, mis juppideks
Kiirem kui Pässa Rixi tuunitud beõmvee