VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Et siis golf mis on mul olnud vist pea aasta. Ta oli ka eelmise golfi teemas mille ma lasin ära kustutada. Pelae kuulutuse nägemist ei olnud vaja palju mõelda. Suht viisakas nägi välja ja mulle sobis. Mootor küll algul ei tahtnud hästi töödata, karbussis oli segu kruvi välja kukkumis ääre peal. Peal oli siis 1.5 51 kw mootor vist. Kui auto oli olemas siis tööjuurde tuli mingi roim g 3 millel kast jooksis kokku ja siis ma pakkusin mootori eest sümboolse summa millega ta imekombel nõus oli. Mootoriks 2E tähisega 2.0 ühenukaga 85 kW.
Algul tuli välja vahetada esimene parem rattalaager ja sarniir. Panin taha ka uued piduri silindrid ja klotsid. Ette leidsin ka mingid suht värsked klotsid tööjuurest. Pooled tuled ei põlenud ja üleüldine massikala oli üle terve auto. Peale ülevaatusel käimist vahetasin mootori ära ja sellega tuligi meelde et mais saab ülevatus läbi .
Mootori vahetusega polnud hullu aga juhtmetega läks mõned hetked kauem. Ja pärast sai veel kütusesüsteemi ikka mitmeid kordi ümber tehtud, kuid ikkagi nüüd jääb kuivale kurvides ja kiirendades kui mingi 5-7 liitrit paagis on. Kütuse pumbaks on 2005 aasta berlingo pump.
Paneks mõne pildi milline ta umbes algul oli, kuigi pole ma midagi sellega veel teinud . Sõita vaja rohkem.
Siis suveks sai pandud alla ka ühed punased madaldus vedrud mis g2'l pidi olema -80mm, kui võtsin veel keeru maha,
taha läksid vist jimny mingid vedrud millest sai ühest kaks. Ostsin ka gti lisa ning inglismaalt tulid selge klaasiga ja ristiga suured tuled ja siis ka keskmised tuled mis on smoked. Pirnideks on mõlemates tuledes xenunnid.
Kapotipeale tegin ka mingi junni.
Talveks tõstin ikka kõrgele õhku ja nüüd selleks suveks ostin mingid 15" golf 2 orig veljed nagu väideti.Ja panin ikka need samad vedrud alla. ise olen suht rahul. loodan teile ka meeldib
Algul tuli välja vahetada esimene parem rattalaager ja sarniir. Panin taha ka uued piduri silindrid ja klotsid. Ette leidsin ka mingid suht värsked klotsid tööjuurest. Pooled tuled ei põlenud ja üleüldine massikala oli üle terve auto. Peale ülevaatusel käimist vahetasin mootori ära ja sellega tuligi meelde et mais saab ülevatus läbi .
Mootori vahetusega polnud hullu aga juhtmetega läks mõned hetked kauem. Ja pärast sai veel kütusesüsteemi ikka mitmeid kordi ümber tehtud, kuid ikkagi nüüd jääb kuivale kurvides ja kiirendades kui mingi 5-7 liitrit paagis on. Kütuse pumbaks on 2005 aasta berlingo pump.
Paneks mõne pildi milline ta umbes algul oli, kuigi pole ma midagi sellega veel teinud . Sõita vaja rohkem.
Siis suveks sai pandud alla ka ühed punased madaldus vedrud mis g2'l pidi olema -80mm, kui võtsin veel keeru maha,
taha läksid vist jimny mingid vedrud millest sai ühest kaks. Ostsin ka gti lisa ning inglismaalt tulid selge klaasiga ja ristiga suured tuled ja siis ka keskmised tuled mis on smoked. Pirnideks on mõlemates tuledes xenunnid.
Kapotipeale tegin ka mingi junni.
Talveks tõstin ikka kõrgele õhku ja nüüd selleks suveks ostin mingid 15" golf 2 orig veljed nagu väideti.Ja panin ikka need samad vedrud alla. ise olen suht rahul. loodan teile ka meeldib
Viimati muutis Sn00p, 09 Mär 2013, 22:52, muudetud 2 korda kokku.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Klubiline
- Postitusi: 900
- Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
- Auto: G1 Cabrio - Passat B7 -G5 GTI
- Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 54 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
väga bro massin
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Väga ilus aparaat.
Kuidas mootori vahetuse, mehhaaniline osa laabus? Kas kõik sobis, või pidi midagi aretama ka. Mul on omal, kui mingi aeg finantsolukord lubab, sama plaan oma cabrioga.
Kuidas mootori vahetuse, mehhaaniline osa laabus? Kas kõik sobis, või pidi midagi aretama ka. Mul on omal, kui mingi aeg finantsolukord lubab, sama plaan oma cabrioga.
"Don't touch my monkey"
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Mootori vahetus läks väga libedalt, just mehaanilise poolepealt. Käigukast läks golf 2 1.6 oma ja mootorikäpad läksid vana 1.5 pealt. Polnud midagi leiutmamist seal. Isegi rihmapoolse käpa augud olid olemas kuigi pidi üle keermestama kuna keere roostet täis.
Natuke ka siis olukorrast. Käigukasti mõlemad simmerid lekivad. Mootor sööb natuke õli ja tossab kergelt, aga eile neljandapealt teise peale tõmmates ja käru oli taga siis tuli sumpsist väga õudne sinine pilv ja ülejäänud terve tee tossas meeletult. Peale poolt päeva seismist ja pole seda sinist jälle kuskil. Soojast peast pöörded kõiguvad ja vahepal kohe nii madalale et sureb välja ka, ning kiirendades madalalt poob räigelt kinni. Ja just sooja mootoriga viskab kütteka salongi. Et mõned vead on ikka väga imelikud. Olen mitmeid kordi seisma jäänud ja auto alla roninud ja vaadand kust lekib aga ei leki kuskilt.
Ja siis ka veel muidugi kere . Tagumine tiivaäär kukkus ära Vaatab äkki saab ka selle tehtud
EIDIT: Teisipäeval saab tiivaääre.
Jäi ka mainimata et autol ka signa ja kesklukustus, küll ainult hetkel esimestel ustel.
Natuke ka siis olukorrast. Käigukasti mõlemad simmerid lekivad. Mootor sööb natuke õli ja tossab kergelt, aga eile neljandapealt teise peale tõmmates ja käru oli taga siis tuli sumpsist väga õudne sinine pilv ja ülejäänud terve tee tossas meeletult. Peale poolt päeva seismist ja pole seda sinist jälle kuskil. Soojast peast pöörded kõiguvad ja vahepal kohe nii madalale et sureb välja ka, ning kiirendades madalalt poob räigelt kinni. Ja just sooja mootoriga viskab kütteka salongi. Et mõned vead on ikka väga imelikud. Olen mitmeid kordi seisma jäänud ja auto alla roninud ja vaadand kust lekib aga ei leki kuskilt.
Ja siis ka veel muidugi kere . Tagumine tiivaäär kukkus ära Vaatab äkki saab ka selle tehtud
EIDIT: Teisipäeval saab tiivaääre.
Jäi ka mainimata et autol ka signa ja kesklukustus, küll ainult hetkel esimestel ustel.
Viimati muutis Sn00p, 18 Apr 2010, 09:51, muudetud 1 kord kokku.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Täna sai forssi külastatud ostetud karteri tuulutuse vooliku/lõdviku mis on siis klapikambrikaane peal oleva kopsiku ja õhu toru vahel. Hind tundus küll krõbe aga sealt sai suurematsorti lisaõhku.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Sai alustatud keretöödega mingi aeg tagasi. Nüüd auto seisis umbes kuuke ja sai ukse augud, uksed seest värvitud. Üritan ka nüüd väljast üle saada, ning klaasi ära toonida.
Uploaded with ImageShack.us
Ärge kuupöeva tähele pange, kaameras pole õigeks pannud. õige oleks 2010.10.05 ~02.30
Uploaded with ImageShack.us
Ärge kuupöeva tähele pange, kaameras pole õigeks pannud. õige oleks 2010.10.05 ~02.30
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 7 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Selliseks roheliseks terve masin ? Super.Sn00p kirjutas:Sai alustatud keretöödega mingi aeg tagasi. Nüüd auto seisis umbes kuuke ja sai ukse augud, uksed seest värvitud. Üritan ka nüüd väljast üle saada, ning klaasi ära toonida.
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Terve auto ikka. Mul oli juba jäänud üks roheline netis silma aastaid tagasi ja otsustasin selle järgi valida tooni.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
pppp kirjutas:Ega selle värvi kood L63Y ei ole juhtumisi?
Ma peast ei tea, aga ma arvan et see on selle järgi võetud. Identne see ei ole, sest see on ise kokku keeratud, kuna sai odavamalt kui võtta selle koodi järgi
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Laupäeval, 10 september, värvisin auto väljast üle. Kell 8 õhtul lõpetasin ja ei jääänud eriti kauaks garagesse ilastama. Omikul läksin vaatasin et tolmu on katusel rohkem kui voodi all kus ma pole mitu aastat koristanud. Tagatiiva peal läks lippama, aga muidu olen üli rahul oma värvimis oskusega
Täna käisin forsis ostsin liistu tüübleid. Jätsin 10 tüüblit ka kellegile teisele kel vaja. Panin isegi mõned liistud külge. Ühte liistu oleks uut vaja.... juhipoolset tagumist mis ka pildid pole küljes. Aga kul sellega jõuab tegeleda.
Ostsin ka klaasidele kile ära. Üritan ruttu klaasid ette saada. Nimelt lähen 11 oktoober aega rasikama, siis selleks ajaks vaja auto garagest välja ajada ja aeda ilutsema panna.
Täna käisin forsis ostsin liistu tüübleid. Jätsin 10 tüüblit ka kellegile teisele kel vaja. Panin isegi mõned liistud külge. Ühte liistu oleks uut vaja.... juhipoolset tagumist mis ka pildid pole küljes. Aga kul sellega jõuab tegeleda.
Ostsin ka klaasidele kile ära. Üritan ruttu klaasid ette saada. Nimelt lähen 11 oktoober aega rasikama, siis selleks ajaks vaja auto garagest välja ajada ja aeda ilutsema panna.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Viimastel päevadel sain lõpuks pandud esiklaasile kile peale, ette pandud, kapot ja tagaluuk värvitud, tagaklaas ette ja luuk külge. Panin käima üle pika aja, ning kohe oli vaja tiirule minna.Esimese asjana muidugi tanklasse:D
Minu arvates jäi tooni ring üli muhe.
Taga luuk ja kapot sai värvitud valgeks kuna roheline sai otsa ja tahsin provida teist värvi juurde panna.
Aaa, ja see ka et kuidas saab madalamaks ilma coilideta:D Ees on amort põhimõtteliselt põhjas ja vedrusi ka ära ei taha võtta päris.
Minu arvates jäi tooni ring üli muhe.
Taga luuk ja kapot sai värvitud valgeks kuna roheline sai otsa ja tahsin provida teist värvi juurde panna.
Aaa, ja see ka et kuidas saab madalamaks ilma coilideta:D Ees on amort põhimõtteliselt põhjas ja vedrusi ka ära ei taha võtta päris.
Viimati muutis Sn00p, 01 Okt 2010, 00:16, muudetud 1 kord kokku.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Võtsin ennast kokku üle pika aja. Kuna mind ikkagi sõjaväkke ei võetud, anti aasta pikendust, siis mõtlesin et tuuniks veljed ära mis ma aasta algul ostsin. Mõtlesin tükk aega mis moodi kuidas ja miks ma teen seda, ning välja mõtlesin. Algul kasutasin värvieemaldus vahendit ja ma ei oodanudki et see nii hästi töötab.
Siin juba olin natuke lihvinud velje äärt. Algul oli ikka palju hullem. Lootsin veel paremat ning kasutasin ka freesi ja lihvisin kõvasti veel.
Lõpuks sain enamvähem heaks, kuid saaks veel paremaks. Ärge pead nüüd siis maha selle pärast võtke.
Kuna velg oli oksudeerund , siis need kohad mis olid ilgelt sügavale ulatanud võtsin natuke ka traat harjaga.
Siis lihvisin masinaga velje üle 400'ga ja märjalt veel 400...2000.
Pilt on tehtud peale 1500 vist.
See on siis proovi velg, ning homme üritan velje ära poleerida, ning kui ikka väga hull on siis tuleb uuesti alustada ja teha midagi muudmoodi
Siin juba olin natuke lihvinud velje äärt. Algul oli ikka palju hullem. Lootsin veel paremat ning kasutasin ka freesi ja lihvisin kõvasti veel.
Lõpuks sain enamvähem heaks, kuid saaks veel paremaks. Ärge pead nüüd siis maha selle pärast võtke.
Kuna velg oli oksudeerund , siis need kohad mis olid ilgelt sügavale ulatanud võtsin natuke ka traat harjaga.
Siis lihvisin masinaga velje üle 400'ga ja märjalt veel 400...2000.
Pilt on tehtud peale 1500 vist.
See on siis proovi velg, ning homme üritan velje ära poleerida, ning kui ikka väga hull on siis tuleb uuesti alustada ja teha midagi muudmoodi
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Viimati muutis Sn00p, 29 Nov 2010, 23:19, muudetud 1 kord kokku.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Kui velgi lihvid, siis soovitaks kasutada nii paljusid erineva jämedusega pabereid kui võimalik. Samas ei tohiks üleminek olla ühelt paberilt teisele üle 100p. Muidugi kui juba 1000 teed, siis see 100p reegel ei kehti. Selliseljuhul saavutad sa peegli sarnase tulemuse.
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Ma kirjutaks ka mis vahepeal juhtunud on.
Kaevasin golfikese lumealt välja ja sõitsin garagesse. Üks tagapidur oli terve tee peal, suverehvid olid ka veel all.
Võtsin mootori maha, pesin puhtaks, ning täiesti pilbasteks.
Nüüd kogun hoogu ,et silindrid kuidagi ära mõõta, kuna endal pole vajalikku riista.
Siis saaks teada mis edasi teha.
Ostsin uue kaane mis on lihvitud ja uute klappidega. Ning arvan et seal ka uued juhtpuksid ja tihendid.
Ostsin ebayst ka spidoploki, kuid ei tea kas see ka töötab. Veebruari algul jõuab kohale. Ema pidi käekotis ära tooma
Nüüd oleks vaja ka veel mõned veljed ära lihvida ja ka kapoti alt mudida ja värvida.
Kaevasin golfikese lumealt välja ja sõitsin garagesse. Üks tagapidur oli terve tee peal, suverehvid olid ka veel all.
Võtsin mootori maha, pesin puhtaks, ning täiesti pilbasteks.
Nüüd kogun hoogu ,et silindrid kuidagi ära mõõta, kuna endal pole vajalikku riista.
Siis saaks teada mis edasi teha.
Ostsin uue kaane mis on lihvitud ja uute klappidega. Ning arvan et seal ka uued juhtpuksid ja tihendid.
Ostsin ebayst ka spidoploki, kuid ei tea kas see ka töötab. Veebruari algul jõuab kohale. Ema pidi käekotis ära tooma
Nüüd oleks vaja ka veel mõned veljed ära lihvida ja ka kapoti alt mudida ja värvida.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 94
- Liitunud: 19 Nov 2007, 22:05
- Auto: VW golf mk1 cabrio
- Asukoht: Tallinn/Norra
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Räägi paari sõnaga sellest autost mis viimasel pildil taustal paistab? Muidu huvitav asi hakkab sellest golfist tekkima.
Golf mk1 cabrio 1987
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Töökaaslase "igapäeva sõiduk" projekt. Ta ei lubanud tegelt sellest interneti avarustes rääkida, aga paar sõna ei tee kurja . See on siis E klassi mersu põhjaga ja gaz-21 ülemise osaga kompott.wiltz2004 kirjutas:Räägi paari sõnaga sellest autost mis viimasel pildil taustal paistab? Muidu huvitav asi hakkab sellest golfist tekkima.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Täna tööjuures tekkis vaba auk, ja siis sattusin kuidagimoodi oma golfikese mootori otsa .
Mõtlesin et teeks midagi kasulikku sellega. Keerasin siis nukad külge ja mõtlesin et vahelduseks paneks rihma peale ära.
Panin rihma peale ja hakkasin mootorit ringi ajama ning ei käigi ringi. Vaatasin ja uurisin ja puurisin ja nägin lõpuks, et viimase silindri keps käib vasta vahevõlli hammakat
Tõmbasin koti mootorile tagasi pähe ja läksin närvi.
Mõtlesin et teeks midagi kasulikku sellega. Keerasin siis nukad külge ja mõtlesin et vahelduseks paneks rihma peale ära.
Panin rihma peale ja hakkasin mootorit ringi ajama ning ei käigi ringi. Vaatasin ja uurisin ja puurisin ja nägin lõpuks, et viimase silindri keps käib vasta vahevõlli hammakat
Tõmbasin koti mootorile tagasi pähe ja läksin närvi.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
Pole küll rohelisega teinud midagi, kuna tiimi bussil on vaja keretööd ära teha ja bõmmveel on vaja teha ka nipet näpet enne hooaega. Kuid tõin endale uue roika mis ma ära päästsin kuusakoski hamba vahelt. Eks paistab kunangi mis saab. Kere on hoitud lihtsalt lohakalt kuna plaan oli ikkagi emex, siis on räsitud siit sealt. Panen mõne pildi ka.
http://imageshack.us/g/515/img20120405084758.jpg/
http://imageshack.us/g/515/img20120405084758.jpg/
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0 - Sn00p
See sama jah.Siim kirjutas:Kas se on sealt pärnumaalt pärit?
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun