VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
ECC rajapäev möödas, ning tõdetud et rajal ei kõlba selle autoga sõita. Eriti veel nii suurel/kiirel rajal.
Tükk tegemist oli ennast sadulas hoida kui samal ajal pidurdades läheb lappama. Pidurid võtsid ebaühtlaselt, ning järsemal pirdusel viskas külje ette.
Sai nii mõnedki väljasõidud tehtud.
Esimesed ringid sõitsin padu vihmaga ning teise vooru tegin ilma vihmata märjaga, ning viimase sõitsin kuivaga ja siis andis tunda et kõik on väga vale
Kui enne kolmas läks raginaga sisse, siis nüüd ei taha ükski kääik hästi sisse minna. Neljanda sünkrod andsid ka alla.
Peale igat kahte ringi pidin oilcatchi tühjendama. Võimalik et see 2L paak oli pilgeni täis juba peale esimest kiiret ringi.
Juu siis pool boosti lükkab kolvi vahelt karterisse.
Segu tühikäigul kukkus ka 20:1 kanti.
Ühesõnaga kõik asjad on vigased mis auto küljes on.
Parim aeg oli 1.41.9.
Üks pilt ka jubedikust.
Tükk tegemist oli ennast sadulas hoida kui samal ajal pidurdades läheb lappama. Pidurid võtsid ebaühtlaselt, ning järsemal pirdusel viskas külje ette.
Sai nii mõnedki väljasõidud tehtud.
Esimesed ringid sõitsin padu vihmaga ning teise vooru tegin ilma vihmata märjaga, ning viimase sõitsin kuivaga ja siis andis tunda et kõik on väga vale
Kui enne kolmas läks raginaga sisse, siis nüüd ei taha ükski kääik hästi sisse minna. Neljanda sünkrod andsid ka alla.
Peale igat kahte ringi pidin oilcatchi tühjendama. Võimalik et see 2L paak oli pilgeni täis juba peale esimest kiiret ringi.
Juu siis pool boosti lükkab kolvi vahelt karterisse.
Segu tühikäigul kukkus ka 20:1 kanti.
Ühesõnaga kõik asjad on vigased mis auto küljes on.
Parim aeg oli 1.41.9.
Üks pilt ka jubedikust.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Õnneks s****ti on ainult see mis ma tegemata jätsinTanelP kirjutas:mis s*****i see uuesti
Täna lähen keeran boosti peale
Vaatab palju turbo suudaks puhuda ja siis oskab arvestada mida nüüd teistmoodi teha
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Läksin siis rõõmsalt garaasi lootes keerata 1.5 bari ülerühku.
Aga kui olin hapniku anduri uuesti ära kalibreerinud ja oilcatchi tühjaks teinud, ning käima pannes ikka vaadanud
täpsemalt kust see löriseb, siis ma üldse imesta et see turbo suutis mingit rõhku toota ja sõita sellise aja välja.
Ning teiselt poolt.
Hea et turbo ära ei lennanud.
Aga kui olin hapniku anduri uuesti ära kalibreerinud ja oilcatchi tühjaks teinud, ning käima pannes ikka vaadanud
täpsemalt kust see löriseb, siis ma üldse imesta et see turbo suutis mingit rõhku toota ja sõita sellise aja välja.
Ning teiselt poolt.
Hea et turbo ära ei lennanud.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Eile õhtul võtsin käigukasti lahti, ning avastasin et sünkrod ei ole pees, vaid kolmanda, neljanda käiguvahetus kahvli laagrid on hoopis lahkunud oma kohalt.
Ning arvatavasti on üks kuulike käinud hammakate vahelt ja võtnud killukese kolmanda käigu hammakast kaasa.
Ning arvatavasti on üks kuulike käinud hammakate vahelt ja võtnud killukese kolmanda käigu hammakast kaasa.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5170
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 230 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
See suur et kui disanima hakkad, siis vaheta õlijahuti torud pikemate ja jämedamate vastu ,näeb seffim välja
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Tegelt ma üritasin neid just peitu jätta Algul tundus et jäävad ilusti stange ääre taha peitu aga tulivälja et peab päris palju lõikama. Üldiselt ei hakka midagi disainima ega ilutsema sellega. Tahaks minna 13'al haapdallu kiirendama. Küll aga test and tune klassis.tito kirjutas:See suur et kui disanima hakkad, siis vaheta õlijahuti torud pikemate ja jämedamate vastu ,näeb seffim välja
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Pühapäeval võtsin moto lahti jälle. See kord saaled ilusad, midagi koledat ei leidnud. Kolle keevitasin kokku tagasi. Panin natuke uut teipi peale. Hoonisin silindrid ära. Suht peeglid olid seinad.
Panin uute rõngastega kokku. Loodan et tossamine ja rõhk karterist kaob. Turbo võlli lõtk vähe suur, aga praegu jääb nii, peab ebayst rem. Kompl tellima. Homme plaani järgi mootor peale tagasi.
Ostsin ka passati siduri peasilindri. Äkki saab siduri normaalselt lahutama ka, praegune mersu oma tundub et ei toimeta. Peab külge kuidagi aretama.
Plaan tekkis ka panna solenoid wg klapile vahele, et esimese ja teise käiguga laseks vähem boosti peale. Äkki väiksema wheelspinniga on parem kiirendada.
Peaks pilti ka tegema äkki.
Tekkis jälle vajadus näpud kuhugi taha ajada ja tõmbasin selle halli kile maha.
Panin uute rõngastega kokku. Loodan et tossamine ja rõhk karterist kaob. Turbo võlli lõtk vähe suur, aga praegu jääb nii, peab ebayst rem. Kompl tellima. Homme plaani järgi mootor peale tagasi.
Ostsin ka passati siduri peasilindri. Äkki saab siduri normaalselt lahutama ka, praegune mersu oma tundub et ei toimeta. Peab külge kuidagi aretama.
Plaan tekkis ka panna solenoid wg klapile vahele, et esimese ja teise käiguga laseks vähem boosti peale. Äkki väiksema wheelspinniga on parem kiirendada.
Peaks pilti ka tegema äkki.
Tekkis jälle vajadus näpud kuhugi taha ajada ja tõmbasin selle halli kile maha.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5170
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 230 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
No kui ülirängalt sügelevad ,siis ma võiks enda hoovist ka leida põnevaid isendeid mida sügadaSn00p kirjutas: Tekkis jälle vajadus näpud kuhugi taha ajada ja tõmbasin selle halli kile maha.
Peaks ka enda turbokale vända leidma ja ära vahetama, varsti tali käes siis 4 vedune on marjaks
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Kahvel kirjutas:LSD peale pole mõelnud?
Muidugi olen. Niipalju kui ma olen vaadabud et maksavad päris palju. Ja mul nii palju pappi ka korraga ei ole võtta. Phantomgrip. Või mis iganes ta oli. See oli enamvähem hinnaga. Aga lugesin erinevatest foorumitest et see pidi diffri p****e keerama. Muidugi see ainult foorumite jutt.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Jea,isegi kogusin mõnda aega ja lõpuks sain ebayst hea diiliga quaife oma.02a kasti.600 millegagi koos transaga.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Eile õhtul sai mootor peale. Kapoti alt kokku ja käima. Segu näitas ikka 22.5 ja ei muutunud.
Peab arvutiga vaatama mis aju räägib ja peaks ka lambda üle vaatama.
Kastis polnud õli ja vett ka ei olnud sees. Ei lasknud kaua käija.
Põhja all oli kütuse leke tekinud, see sai hetkega eemaldatud.
Sidurisilindri kinnitasin tuleseina külge ära. Täna peab siis pedaaliga ühendama ja potsikuga ühendama.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Ahhaa. Ei viitsi lugeda jahKahvel kirjutas:Oot?Mis asja?Kahevärviline?:D
Tegelt on nii, et üritab jätta liistust alla poole kile alles.
Ma ise olen võtnud ainult esitiivalt.
Mikku ja Ivarit sa peaks tedma, neil need näpud tegelt sügelesid.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Ei ole see kiiruga tegemine ikka mingi asi.
See käiguvahetus kahvel mis sai võetud teisest kastist on vist kõver. Mitte mingil moel ei lülita esimest käiku sisse. Jääb nagu poole peale. Mot on maas, ei viitsi tegeleda hetkel enam.
Muidugi veel ei kõlba ka selle siduri silindri koht. Liiga pedaali all otsas. Ei mõelnud ka teist kohta sellele välja. 10 korda pumpad ja juba jalg väsind.
See käiguvahetus kahvel mis sai võetud teisest kastist on vist kõver. Mitte mingil moel ei lülita esimest käiku sisse. Jääb nagu poole peale. Mot on maas, ei viitsi tegeleda hetkel enam.
Muidugi veel ei kõlba ka selle siduri silindri koht. Liiga pedaali all otsas. Ei mõelnud ka teist kohta sellele välja. 10 korda pumpad ja juba jalg väsind.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Eile õhtul ikkagi võtsin kasti maha ja lahti jälle. Kuna oli tund ainult aega antud siis viga ei hakanud otsima. Täna vaatasin et tagurpidi hammaka kronsa mis korpuse külge kinnitub on kõver. Ei lubanud hammakal alg asendisse tagasi ja kui esimebe sisse panna siis käisid esimese ja tagurpidi käigu hammakad üksteise vasta. Vist oli viga selles. Tegin sirgeks ja kokku tagasi.
Siduri silindri panin ka teise kohta. Nüüd jõuab pedaali vajutada ja käik on normaalne. Homme peaks saama proovida.
Siduri silindri panin ka teise kohta. Nüüd jõuab pedaali vajutada ja käik on normaalne. Homme peaks saama proovida.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Räägiks mis ka siis vahepeal jälle toimund on. Kast toimetab ilusti. Sidur on nagu päris autol juba.
Modisin aju natuke. Lisandus Launch Controll, Taho väljavõte, Shiftlight väljavõte. Proovisin ka TractionControlli.
TractionControll on suht kahtlane asi. Ei viitsinud süveneda ka eriti.
Taho ikka ei tööta, vist asi on DragonGauge's . Muidugi ma enne panin ta tööle süütevõimendi signaalist. Äkki läks katki
Survet VIST enam karteris ei ole, aga suitseb ikka räigelt. Lootsin et turbol see väike lõtk ei ole hullu veel. Tuleb välja et see väike lõtk ei olegi nii väike. Pöördega mängides on kuulda häält nagu keegi tõmbaks küünega üle klaasi. Käib vist vähe korpusesse. Üritan leida Eesti pinna pealt remont komplekti.
Modisin aju natuke. Lisandus Launch Controll, Taho väljavõte, Shiftlight väljavõte. Proovisin ka TractionControlli.
TractionControll on suht kahtlane asi. Ei viitsinud süveneda ka eriti.
Taho ikka ei tööta, vist asi on DragonGauge's . Muidugi ma enne panin ta tööle süütevõimendi signaalist. Äkki läks katki
Survet VIST enam karteris ei ole, aga suitseb ikka räigelt. Lootsin et turbol see väike lõtk ei ole hullu veel. Tuleb välja et see väike lõtk ei olegi nii väike. Pöördega mängides on kuulda häält nagu keegi tõmbaks küünega üle klaasi. Käib vist vähe korpusesse. Üritan leida Eesti pinna pealt remont komplekti.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Eile siis võtsin turbo maha. Kui kojad eemaldasin, ujusid kojad õlist seest poolt. Sai paar turbot veel lahti võetud ja proovitud äkki leiab sama mõõtu puksid.
Aga ei, lootusetu. Siis tuli meelde ValgeKotkas foorumist kelle käest ostsin selle ct26'e, äkki tal vedeleb midagi. Võtsin kohe ühendust ja saigi külla mindud talle. Tal oli kohe riiulist võtta teine ct26 turbo. Võtsin selle kaasa, ning võtsin ka selle lahti. Kasutasin tema võlli ja pukse. Tema õlitihend oli ka vähe parem. Jällegi, sai VIST hea. Loks tundub väiksem.
Aga ei, lootusetu. Siis tuli meelde ValgeKotkas foorumist kelle käest ostsin selle ct26'e, äkki tal vedeleb midagi. Võtsin kohe ühendust ja saigi külla mindud talle. Tal oli kohe riiulist võtta teine ct26 turbo. Võtsin selle kaasa, ning võtsin ka selle lahti. Kasutasin tema võlli ja pukse. Tema õlitihend oli ka vähe parem. Jällegi, sai VIST hea. Loks tundub väiksem.
► Näita Spoilerit
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Sai käidud haapsalus "seadistamas".
Arvutuslikud 170+ kw lõhkusid kolmanda käigu ära.
Homme õhtul kasti vahetus ja loodame et laup kiirenduse vastu peab.
Arvutuslikud 170+ kw lõhkusid kolmanda käigu ära.
Homme õhtul kasti vahetus ja loodame et laup kiirenduse vastu peab.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Jaaaa... suured tänud!!!!!Siim kirjutas:Siis läks hästi, et mult teise kasti varuks said.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Jaaaa... suured tänud!!!!!Siim kirjutas:Siis läks hästi, et mult teise kasti varuks said.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Nägin su autot täna laki tänava kandis, remondi koht sul seal ?
Viimati muutis Corra, 26 Juul 2013, 22:51, muudetud 1 kord kokku.