VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 820
- Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
- Telefon: +37256998301
- Auto: Golf II GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Projekt on tõesti meeletult vägev ning kahju, et endal pole oskusi enda autole turbo vahele ehitamisega.
Aga mind jäid neeed veljed piinama tegu on mis estor velgedega ja pärit on nad mille alt?
Aga mind jäid neeed veljed piinama tegu on mis estor velgedega ja pärit on nad mille alt?
-
- Veteran
- Postitusi: 958
- Liitunud: 07 Okt 2011, 19:49
- Telefon: 58347**7
- Skype: n.kerstin
- Auto: Golf II 1.8 66kw 89 a.
- Asukoht: Tallinn & Pärnu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Ei näe põhjust et peaks hakkama auke venitama.
Veljed peaks olema Golf II orig. Fire and Ice omad sain jutu järgi vähemalt aru, kui ostsin need.
Aga järgmine nädal peaks sama tule kolvilt kätte. Vaja veel juhtmestik lõpuni teha ja ära vedada. Enne reisi peab pill töötama.
Peale reisi tuleb tagasi ja siis peab ruttu kokku panem ja dynole valu andma.
Õhtul äkki panen mõne pildikese ka.
Veljed peaks olema Golf II orig. Fire and Ice omad sain jutu järgi vähemalt aru, kui ostsin need.
Aga järgmine nädal peaks sama tule kolvilt kätte. Vaja veel juhtmestik lõpuni teha ja ära vedada. Enne reisi peab pill töötama.
Peale reisi tuleb tagasi ja siis peab ruttu kokku panem ja dynole valu andma.
Õhtul äkki panen mõne pildikese ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Läks vähe lappama eelmine postitus .
Aga täna sai juba ajuga suheldud...
Tuleb vähe talle õpetada nüüd mida ta tegema peab ja siis saab äkki juba võtit keerata lähi päevil.
Aga täna sai juba ajuga suheldud...
Tuleb vähe talle õpetada nüüd mida ta tegema peab ja siis saab äkki juba võtit keerata lähi päevil.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 11 Okt 2010, 16:11
- Telefon: 53484065
- Auto: Golf II, Caddy I
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
millal first startup tuleb siis ?
VW Golf 2 --> http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=79471
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
raits777 kirjutas:millal first startup tuleb siis ?
IAT andur on veel puudu. Olen koguaeg unustanud tellida.
Aga Täna on plaanis kontrollida sädet ja lõpetada kütuse süsteem.
Kütuse lattile tuleb kinnitused välja mõelda.
Tuleb kommukad ühendada süüte voolu.
TPS'il tuleb juhtmed ümber tõsta.
Aku massi juhe tuleb vedada. Mõtlen et vean akult otse mootorisse ja siis ka veel kerre.
Siis kui kõik tundub korras ja aju peaks olema löögivalmis siis saab võtit keerata. Äkki homme, võibolla ülehomme.
Kes seda tead kus ja kuidas ma feilinud olen
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Sellessuhtes on ülihea ,et klubis jant. Päris häid pärle on päevavalgele tulnud, tahaks kohe tulla ja küüneviha sisse ajada
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
e.v.w.k kirjutas:Sellessuhtes on ülihea ,et klubis jant. Päris häid pärle on päevavalgele tulnud, tahaks kohe tulla ja küüneviha sisse ajada
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kohe küüneviha sisse ajama. Läheb ilma selletagi laiali
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Tere, auto läks käima täna. Esimene proov sai juba tegelt üleeile tehtud. Siis sai ka ajule soft peale lastud ja pandud paika seaded. Säde oli olemas aga pihustas ainult kahte pihustit. Paukus väljalaskesse ja paukus sisselaskesse aga käima ei saanud. Eile sai siis jälle proovitud. Muudetud sai kütte seadeid ja süüte seadeid, aga ei midagi. Täna sai sättitud juhtmestikku ja ning siis lasi mees ajule uuesti softi peale ja tuligi välja et soft oli vigane. Tuju kohe rõõmsam.
Tänama pean kindlasti meest kellel on MS'idega kogemusi, kelleta see ei käiks. Kuna mul endal puudub täielikult kogemus.
http://www.youtube.com/watch?v=BRMtKGpjQw0[/video]
Tänama pean kindlasti meest kellel on MS'idega kogemusi, kelleta see ei käiks. Kuna mul endal puudub täielikult kogemus.
http://www.youtube.com/watch?v=BRMtKGpjQw0[/video]
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 478
- Liitunud: 07 Jaan 2010, 16:00
- Telefon: 5299411
- Auto: Vw B5.5 4motion 2002
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
julm pilll. Edu edu edu. Mõnus siukseid projektikaid ka näha mis reaalselt kuhugi ka jõuavad.
Wagen B5.5 2002 4motion - 1,9TDI (96KW+)
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Tänud. Edu on alati vaja.
Täna enam pilli käima ei saanud et taho kontrollida.Suurest masendusest hakkasin uksepolstreid pesema ja panin vähemalt need külge.
Kahe aasta möödudes on nii mõnigi kruvi kaduma läinud Eks võtab teise golfi küljest.
Täna enam pilli käima ei saanud et taho kontrollida.Suurest masendusest hakkasin uksepolstreid pesema ja panin vähemalt need külge.
Kahe aasta möödudes on nii mõnigi kruvi kaduma läinud Eks võtab teise golfi küljest.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Nii, seis tänaseks selline.
Ostsin radika koos vendiga. Äkki kui kahe nädala pärast tagasi jõuan puhkuselt siis see ka juba postkontoris ootamas.
Kirja järgi 3.5" paks. Eks paistab kas ta ke reaalselt on nii paks .
Ostsin radika koos vendiga. Äkki kui kahe nädala pärast tagasi jõuan puhkuselt siis see ka juba postkontoris ootamas.
Kirja järgi 3.5" paks. Eks paistab kas ta ke reaalselt on nii paks .
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Martini96 kirjutas:Sellised taburetid jäävadki sisse? Kurvides lendad ju kõrvalistujale otsa niimoodi
Eks see on jah probleem. Muidugi variant [VW Bot: "Keel korda!"] oli üks katkise riidega korv, mis vedeleb garage nurgas, millele jalad alla keevitatud. Aga pole mõtet teine kord ümber teha.
Aga kuna rahaline seis on selline nagu ta on , siis tuleb lepida stock sadulaga.
Praegune eesmark ikagi dynosse jõuda mai algul. Kurvi niikuinii ei lähe kangutama kohe.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 18 Dets 2012, 20:33
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Tõeliselt lahe projekt, edu ja paksu rahakotti. Video lõpus kõlanud "jesss" oli super
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Kõigepealt tuleb autole korralik sissesõitmine teha ja siis ringe kangutama.
Olen näinud masinaid millel just remonditud mootor ja järgmine päev ringil juba toss väljas.
Olen näinud masinaid millel just remonditud mootor ja järgmine päev ringil juba toss väljas.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Ega sellest sissesõidust ka kasu ei ole kui asi seades ei ole . Nagu mul vajaks midagi sissesõitu.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Nüüd on puhatud küll ja küll. Esmaspäeva omikul tagasi jõudes, näpud nii sügelesid et oli vaja kohe minna osta dp-hp'st sisselaskele lõdviukd, fennost võtsin summuti materjali ja saigi mindud garagesse. Valmis sai sisselaske torustik ja täna õhtul ka väljalaske torustik. Summuti tuleb 2.5" ühe resonaatori ja ilusa läikiva summuti otsaga .
Kohale jõudis ka sisselaske tempi andur ja ka ilus läikiv sinine performance küünla juhe
Nüüd ongi ilge probleem küünla piipudega.
Sain küll Alani Audi pealt tema vanad. Kaks tükki on terved. Üks oli ära mädanenud ja ühe lõhkusin ise ära.
Äkki kellegil või kellegi tuttaval vedeleb mingit vana/katkisejuhtmega/prügi küünlajuhet.
Sellist siis.
Kohale jõudis ka sisselaske tempi andur ja ka ilus läikiv sinine performance küünla juhe
Nüüd ongi ilge probleem küünla piipudega.
Sain küll Alani Audi pealt tema vanad. Kaks tükki on terved. Üks oli ära mädanenud ja ühe lõhkusin ise ära.
Äkki kellegil või kellegi tuttaval vedeleb mingit vana/katkisejuhtmega/prügi küünlajuhet.
Sellist siis.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 820
- Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
- Telefon: +37256998301
- Auto: Golf II GTI
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
kas 16v golfidel pole mitte midagi sarnast? Kui on ja kiiret pole siis pühapäeval/esmaspäeval saaksid minu vana komplekti(2 on kindlalt katki mul)
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Summuti tuli selline
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Praegune seis. Sisselase valmis. Väljalase valmis. Ootab radikat. Ei taha teine kohale jõuda millegi pärast. 8 mai dynosse minek. Loodan ikka enne paar kiiremat teha.
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 4079_o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 8234_o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Sai ka soetatud uued veljed. 16"
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 4079_o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 8234_o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Sai ka soetatud uued veljed. 16"
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Sain radika kätte!
Õhtul kui paigaldama hakkasime, tekkisid ilged probleemid voolikute vedamisel.
Alumise lõdviku jaoks sai lõigatud natuke käigukasti, kuna radika ja käigukasti vahele jäi suhteliselt vähe ruumi, et lõdvik ilusti keerama mahuks.
Peale tunnikest põlvede proovi,
tuli vend avastusele, et on alles tema diisli kolle materjali , ning hakkas jälle voolima.
Aku sai ilusti kinnitatud koos akukarbiga. Oilcatchtank värvitud jälle, kuna sai natuke ümber tehtud.
Täna veel vaja vedelikud sisse valada, mootori õli vahetada, ning paar juhet vedada vendile, geneka tuli/ergutus. Lootus on et täna saab boosti kella peal positiivseid numbreid näha.
Õhtul kui paigaldama hakkasime, tekkisid ilged probleemid voolikute vedamisel.
Alumise lõdviku jaoks sai lõigatud natuke käigukasti, kuna radika ja käigukasti vahele jäi suhteliselt vähe ruumi, et lõdvik ilusti keerama mahuks.
Peale tunnikest põlvede proovi,
tuli vend avastusele, et on alles tema diisli kolle materjali , ning hakkas jälle voolima.
Aku sai ilusti kinnitatud koos akukarbiga. Oilcatchtank värvitud jälle, kuna sai natuke ümber tehtud.
Täna veel vaja vedelikud sisse valada, mootori õli vahetada, ning paar juhet vedada vendile, geneka tuli/ergutus. Lootus on et täna saab boosti kella peal positiivseid numbreid näha.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun