VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas Sn00p » 03 Mai 2013, 10:39

e.v.w.k kirjutas:Päris hea töö!
Me täname. :)
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas Sn00p » 05 Mai 2013, 22:55

Üleeile sai teha paar ringi. Oli probleem et jahutus lõdvikut lõi maha ja vendi juhtmeid ei viitsinud ka vedada. Temp tõusis ka kiiresti. Sidur ei lahuta hästi. Proovin töösilindri pulka pikemaks teha. Võtab ka ilgelt põhjast. Agul oli overboostprotect 0.5 bari peal. Ei saanud üldse sõitagi. Koguaeg oli fuel cut :D. Ei teadnud ju mis boosti tulema hakkab. Tõstsime 0.7 peale. Ning ei hakanud enam proovima. Kell oli nii palju et läksin koju.

Täna tegin vendi juhtmestiku. Ja torule kraed. Plaanisin küll eile seda juba teha aga pidin hoopis driftipilli kasti remontima poole ööni. Oli küll juba pime aga sai nüüd ikka suurema ringi teha. Pole küll korralikult seades ning viskab segu korra ilgelt rikkaks ja poob kinni täpset boosti tekkimise hetkel. Aga tundub hea :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=9GpX7Kef37w[/video]
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas Sn00p » 08 Mai 2013, 19:00

Dynos käidud. Lõpp tulemuseks jäi 132kW ja 240Nm rattast. See siis mingi 155kW moottorist. Ootasin küll rohkem aga noh jah.
Algul jäi 121kW 0.6bar'iga aga otsustasime et rohkem rõhku vaja. Sai ruttu mindud ja soetatud manualboostcontroller, ning saime 0.8 bari.
Aga vist on piisavalt kuna dynost ära sõites teisest käigust kaugemale ei jõudnud. Murdis välimise veovõlli otsa küljest nuudi ära. Joppas et garaas lähedal oli. Laager jõudis ka sleppimisega laiali joosta.
Eks õhtul üritab mõne graafiku ka panna miuke jõukõver on.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 08 Mai 2013, 19:26

Ma arvasin samuti, et tulevad veidi veel suuremad numbrid.
Kuigi ka need numbrid ei ole pahad.
Eriti veel kui auto kaalub sama palju kui mootor ise :D
Ehk siis jõudu küll ja veel. Rajal on kindlasti väga väga kiire masin.
Kindlasti tuleb midagi ka piduritega ette võtta :)

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas Sn00p » 09 Mai 2013, 07:32

Pilt
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas tito » 09 Mai 2013, 09:53

No naised saunas rääkisid ja 88aasta "зарулем" väidab ,et turbo tõstab mootori võimsust kuni 30% seega võttes ka kõige kangema 2,0l ABF´i oma 110kw ja sinna otsa laduda 30% ,on Sinu tõmme rattast 132kw normaalne, isegi üle normaalse :)
Jätkuvalt hea töö, hea töö :clap:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas Sn00p » 09 Mai 2013, 10:32

Ma vist ei ole kirja pannud korralikult millest mul mootor koosneb siis ma teen seda.
Plokk, vänt, keps: 2E(85kW)
Kolvid: 9A(100kW)
plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"]: KR(102kW)
Plokikaane tihend: ABF
Parasiitvõll: 9A ja õlipump: KR
Sidur: G60
Kast: 02a
Sisselaske kolle: Audi S4, AAN(169kW)
Väljalaske kolle: Ise tehtud, hästi tehtud.
Turbo: ct26, Toyota Supra, 7mgte pealt.
Surveaste peaks kuskil nõks üle 9 olema.

Dynos käisin ikka oma teiste velgedega kuna need kõige sirgemad.
Pilt
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

fD-
Huviline
Postitusi: 493
Liitunud: 23 Jaan 2005, 02:24
Auto: VAG
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas fD- » 09 Mai 2013, 10:54

e.v.w.k kirjutas:No naised saunas rääkisid ja 88aasta "зарулем" väidab ,et turbo tõstab mootori võimsust kuni 30% seega võttes ka kõige kangema 2,0l ABF´i oma 110kw ja sinna otsa laduda 30% ,on Sinu tõmme rattast 132kw normaalne, isegi üle normaalse :)
Vabandust OT pärast, aga mismõttes turbo tõstab võimsust ainult kuni 30%? :)

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas Sn00p » 09 Mai 2013, 11:00

fD- kirjutas:
e.v.w.k kirjutas:No naised saunas rääkisid ja 88aasta "зарулем" väidab ,et turbo tõstab mootori võimsust kuni 30% seega võttes ka kõige kangema 2,0l ABF´i oma 110kw ja sinna otsa laduda 30% ,on Sinu tõmme rattast 132kw normaalne, isegi üle normaalse :)
Vabandust OT pärast, aga mismõttes turbo tõstab võimsust ainult kuni 30%? :)
Eks see oleneb tegelt täpselt sellest kuidas ja millest ehitada. :roll:

Tänapäevases wikis oli selline lause : "Turbokompressor aitab kaasaegsete kolbmootorite kasutegurit tõsta ligi 40% ja enamgi."
Viimati muutis Sn00p, 09 Mai 2013, 11:03, muudetud 1 kord kokku.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas tito » 09 Mai 2013, 11:22

Sn00p kirjutas:
Eks see oleneb tegelt täpselt sellest kuidas ja millest ehitada. :roll:

Tänapäevases wikis oli selline lause : "Turbokompressor aitab kaasaegsete kolbmootorite kasutegurit tõsta ligi 40% ja enamgi."
Just tänapäevase, 20 aastat tagasi oli see 30% ! Ja siin pole mõeldud performance sisusid ja suuri kõrvitsaid ,vaid keskmist kestvat lahendit :wink:
Lihtne näide: vw mootorid 1,8l ADR,APT,AGR mis siis ilma föönita 20v ja 92 kw, sama mootor fööniga 110kw (AEB,ANB,APU)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas Sn00p » 09 Mai 2013, 18:56

e.v.w.k kirjutas:
Sn00p kirjutas:
Eks see oleneb tegelt täpselt sellest kuidas ja millest ehitada. :roll:

Tänapäevases wikis oli selline lause : "Turbokompressor aitab kaasaegsete kolbmootorite kasutegurit tõsta ligi 40% ja enamgi."
Just tänapäevase, 20 aastat tagasi oli see 30% ! Ja siin pole mõeldud performance sisusid ja suuri kõrvitsaid ,vaid keskmist kestvat lahendit :wink:
Lihtne näide: vw mootorid 1,8l ADR,APT,AGR mis siis ilma föönita 20v ja 92 kw, sama mootor fööniga 110kw (AEB,ANB,APU)
Seda küll. Eks ta ole parem. Eks jäegmine nädal vaatab veovõllid üle. Mõrlwb pidureid natuke. Peaks proovima arki värvi vahetama minema. :D tundub lootusetu aga jah.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas Sn00p » 20 Mai 2013, 22:08

Sai natuke mõeldud ja sai natuke tehtud.
Audi 90 supordid koos raamidega.
Corrado 280 kettad.
Ja moditud orig käändmikud.
Äkki sai parem.

Pilt
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas Sn00p » 07 Juun 2013, 13:23

Vahepeal nii palju juhtunud et leidis aset ka audi peasilinder 23.3mm??? Läbimõõduga. Stange sisse puurisin auke, et radikas saaks vähe rohkem õhku. Kuigi ikka läheb jube kiiresti kuumaks kui palju vajutada. Peab veel midagi välja mõtlema. Ning sai soetatud vähe sportlikumad rehvid.
Auto on praeguseks hetkeks hall. Katus ikka roheline ja luugid ikka valged.
Eile sai vähe rohkem pähe antud ja lõi saale kolina sisse. Õli temp too hetk oli kusagil 100 kandis. Vesi kuskil 105. Õli ise on 10w60. Arvan et viga lihtsalt vanas saales. Nüüd läheb jälle kiireks kuna vaja veel ette mingi stabikas ratsida ja moto korda jälle saada koos jahutusega ja järgmine nv olla rajal saugal.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

MartinR
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
Telefon: +37256998301
Auto: Golf II GTI
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas MartinR » 07 Juun 2013, 22:39

Neljapäeval sai ülemistel nähtud! Sweet

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas Sn00p » 09 Juun 2013, 17:08

Sai laupäeval saaled ära vahetatud lootuses, et kõik ülejäänu ok. Ei mõõtnud midagi. Vända pind tundus ok.
Laupäeva ööl kruiisil lõi kolina jälle sisse. Siis oli selge, kas keps ovaalne, vänt ovaalne võis siis õlitus vaene.
Sai sõita umbes 50 km enne kui uus kolin tuli.
Täna võtsin kaane ka maha ja kepsu välja. Nihikuga mõõtes oli keps korras. Vänt ovaalne.
Nüüd võtab mootori maha ja ruttu-ruttu oleks uut vänta vaja.

:(
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

MartinR
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
Telefon: +37256998301
Auto: Golf II GTI
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas MartinR » 09 Juun 2013, 18:26

See nüüd küll kõige parem uudis ei ole.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 10 Juun 2013, 06:11

Salajased infoallikad pajatavad, et jupid olemas ja läheb kohe uuesti kokku. Igaljuhut tõesti asjalik teema. Veelgi tegijamad mehed, kes tulevad jupi järgi Tallinnast põlvamaale ja ei vingu, et 10 km ots pikk maa sõita on. Edu ehitamisel ja loodan, et asjast saab asja.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas Sn00p » 10 Juun 2013, 09:19

Tõesti. Jupid on olemas. Tänud muidugi NOTFAST kiirele tegutsemisele. :thumbup:
Edu on tõesti vaja ja asja peab saama.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas tito » 10 Juun 2013, 09:43

Sn00p kirjutas:Tõesti. Jupid on olemas. Tänud muidugi NOTFAST kiirele tegutsemisele. :thumbup:
Edu on tõesti vaja ja asja peab saama.
NOTFAST ise ka paras võidusõitja, eks peagi kokku hoidma :P
Vaat et nüüd kõik uute saaledega kokku paned :)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 10 Juun 2013, 11:33

Endal on veel ainult väike hirm kuna ei jõudnud vänta üle mõõta. Nende lammutamise autodega on nii nagu on. 100% ei või kunagi kindel olla. Loodan parimat igaljuhul. Ja ka seda, et kestaks.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas Sn00p » 11 Juun 2013, 10:47

Endal pole ka võimalust kruvikuga mööta. Mõõtsin digitaalse nihikuga. Pole küll täppis mõõtmine, aga sellega mõõtes olid küll veel normi piirides.
Vana oli juba 47.56, kuigi peaks olema 47.71+. Võimalik et mäletan valesti. Igastahes vänt sees uute saaledega. Sai vahetatud ka klapisääre tihendid.
Täna siis tõstab moto uuesti peale ja tuld. :D

Pilt

Pilt
Viimati muutis Sn00p, 11 Juun 2013, 10:48, muudetud 1 kord kokku.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas Sn00p » 14 Juun 2013, 00:03

No nii. Igapäev vähemalt kella üheni rapsind. Aga hakkab looma. Vaja veel paigaldada uus oilcatch, piduri lüliti ning taga piduritele kraan vahele panna. Ette peaks stabika ka aretama. Proovib omega oma kuna see vedeleb garages või siis bmw e34 oma. Kapotialust õhu liikumist peaks ka parandama kuidagi. Kas teen kapoti sisse ava. Või siis proovib põhja alla tekkitada mingeid äratõmbe effekti.
Praeguseks olen teinud muudatusi nii palju et panin väiksele jahutusringile ka radika vahele ja lisa el. pumba.
Sai ostetud ka "sandwitch plate", ning paigaldatud õli radikas.
Vahetasin ka klapisääre tihendid ära kuigi need olid kolm aastat tagasi pandud ja alles nüüd see aasta nägid õli ja kkapi liikumist :P.
See kord panin sisse castroli 10w60. Enne oli liqui molly. Jutud käivad et pidi paremini hoidma ennast saale vahel sellise rõhu juures.
Igastahes väga väsitav nädal on olnud. -_-
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 14 Juun 2013, 06:06

No stabika oleks sa minu käest saanud, kui oleks küsinud. Iseseasi, kuidas see oleks sobinud. On mul praegu erinevate Passatite omasi ja G2 ning G3 omad. Muide räägi rumalale mis asi on "sandwitch plate"? Muidu tubli töö ja usun, et asi on seda väärt.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas Sn00p » 14 Juun 2013, 08:49

NOTFAST kirjutas:No stabika oleks sa minu käest saanud, kui oleks küsinud. Iseseasi, kuidas see oleks sobinud. On mul praegu erinevate Passatite omasi ja G2 ning G3 omad. Muide räägi rumalale mis asi on "sandwitch plate"? Muidu tubli töö ja usun, et asi on seda väärt.
No tead küll ju et ega loll ju ei mõtle. Oleks võinud küsida tõesti.
Sandwich plate on see vahe plaat mis käib õlifiltiri ja õlifiltri jala vahele, et paigaladada õliradiaator.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 14 Juun 2013, 10:27

Sn00p kirjutas:
NOTFAST kirjutas:No stabika oleks sa minu käest saanud, kui oleks küsinud. Iseseasi, kuidas see oleks sobinud. On mul praegu erinevate Passatite omasi ja G2 ning G3 omad. Muide räägi rumalale mis asi on "sandwitch plate"? Muidu tubli töö ja usun, et asi on seda väärt.
No tead küll ju et ega loll ju ei mõtle. Oleks võinud küsida tõesti.
Sandwich plate on see vahe plaat mis käib õlifiltiri ja õlifiltri jala vahele, et paigaladada õliradiaator.
Jälle targem. Eks ta üks võileib ole jah, mis sinna vahele käib.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Vasta

Mine “Huviliste autod”