Me täname.e.v.w.k kirjutas:Päris hea töö!
VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Üleeile sai teha paar ringi. Oli probleem et jahutus lõdvikut lõi maha ja vendi juhtmeid ei viitsinud ka vedada. Temp tõusis ka kiiresti. Sidur ei lahuta hästi. Proovin töösilindri pulka pikemaks teha. Võtab ka ilgelt põhjast. Agul oli overboostprotect 0.5 bari peal. Ei saanud üldse sõitagi. Koguaeg oli fuel cut . Ei teadnud ju mis boosti tulema hakkab. Tõstsime 0.7 peale. Ning ei hakanud enam proovima. Kell oli nii palju et läksin koju.
Täna tegin vendi juhtmestiku. Ja torule kraed. Plaanisin küll eile seda juba teha aga pidin hoopis driftipilli kasti remontima poole ööni. Oli küll juba pime aga sai nüüd ikka suurema ringi teha. Pole küll korralikult seades ning viskab segu korra ilgelt rikkaks ja poob kinni täpset boosti tekkimise hetkel. Aga tundub hea
http://www.youtube.com/watch?v=9GpX7Kef37w[/video]
Täna tegin vendi juhtmestiku. Ja torule kraed. Plaanisin küll eile seda juba teha aga pidin hoopis driftipilli kasti remontima poole ööni. Oli küll juba pime aga sai nüüd ikka suurema ringi teha. Pole küll korralikult seades ning viskab segu korra ilgelt rikkaks ja poob kinni täpset boosti tekkimise hetkel. Aga tundub hea
http://www.youtube.com/watch?v=9GpX7Kef37w[/video]
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Dynos käidud. Lõpp tulemuseks jäi 132kW ja 240Nm rattast. See siis mingi 155kW moottorist. Ootasin küll rohkem aga noh jah.
Algul jäi 121kW 0.6bar'iga aga otsustasime et rohkem rõhku vaja. Sai ruttu mindud ja soetatud manualboostcontroller, ning saime 0.8 bari.
Aga vist on piisavalt kuna dynost ära sõites teisest käigust kaugemale ei jõudnud. Murdis välimise veovõlli otsa küljest nuudi ära. Joppas et garaas lähedal oli. Laager jõudis ka sleppimisega laiali joosta.
Eks õhtul üritab mõne graafiku ka panna miuke jõukõver on.
Algul jäi 121kW 0.6bar'iga aga otsustasime et rohkem rõhku vaja. Sai ruttu mindud ja soetatud manualboostcontroller, ning saime 0.8 bari.
Aga vist on piisavalt kuna dynost ära sõites teisest käigust kaugemale ei jõudnud. Murdis välimise veovõlli otsa küljest nuudi ära. Joppas et garaas lähedal oli. Laager jõudis ka sleppimisega laiali joosta.
Eks õhtul üritab mõne graafiku ka panna miuke jõukõver on.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Ma arvasin samuti, et tulevad veidi veel suuremad numbrid.
Kuigi ka need numbrid ei ole pahad.
Eriti veel kui auto kaalub sama palju kui mootor ise
Ehk siis jõudu küll ja veel. Rajal on kindlasti väga väga kiire masin.
Kindlasti tuleb midagi ka piduritega ette võtta
Kuigi ka need numbrid ei ole pahad.
Eriti veel kui auto kaalub sama palju kui mootor ise
Ehk siis jõudu küll ja veel. Rajal on kindlasti väga väga kiire masin.
Kindlasti tuleb midagi ka piduritega ette võtta
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
No naised saunas rääkisid ja 88aasta "зарулем" väidab ,et turbo tõstab mootori võimsust kuni 30% seega võttes ka kõige kangema 2,0l ABF´i oma 110kw ja sinna otsa laduda 30% ,on Sinu tõmme rattast 132kw normaalne, isegi üle normaalse
Jätkuvalt hea töö, hea töö
Jätkuvalt hea töö, hea töö
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Ma vist ei ole kirja pannud korralikult millest mul mootor koosneb siis ma teen seda.
Plokk, vänt, keps: 2E(85kW)
Kolvid: 9A(100kW)
plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"]: KR(102kW)
Plokikaane tihend: ABF
Parasiitvõll: 9A ja õlipump: KR
Sidur: G60
Kast: 02a
Sisselaske kolle: Audi S4, AAN(169kW)
Väljalaske kolle: Ise tehtud, hästi tehtud.
Turbo: ct26, Toyota Supra, 7mgte pealt.
Surveaste peaks kuskil nõks üle 9 olema.
Dynos käisin ikka oma teiste velgedega kuna need kõige sirgemad.
Plokk, vänt, keps: 2E(85kW)
Kolvid: 9A(100kW)
plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"]: KR(102kW)
Plokikaane tihend: ABF
Parasiitvõll: 9A ja õlipump: KR
Sidur: G60
Kast: 02a
Sisselaske kolle: Audi S4, AAN(169kW)
Väljalaske kolle: Ise tehtud, hästi tehtud.
Turbo: ct26, Toyota Supra, 7mgte pealt.
Surveaste peaks kuskil nõks üle 9 olema.
Dynos käisin ikka oma teiste velgedega kuna need kõige sirgemad.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 23 Jaan 2005, 02:24
- Auto: VAG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Vabandust OT pärast, aga mismõttes turbo tõstab võimsust ainult kuni 30%?e.v.w.k kirjutas:No naised saunas rääkisid ja 88aasta "зарулем" väidab ,et turbo tõstab mootori võimsust kuni 30% seega võttes ka kõige kangema 2,0l ABF´i oma 110kw ja sinna otsa laduda 30% ,on Sinu tõmme rattast 132kw normaalne, isegi üle normaalse
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Eks see oleneb tegelt täpselt sellest kuidas ja millest ehitada.fD- kirjutas:Vabandust OT pärast, aga mismõttes turbo tõstab võimsust ainult kuni 30%?e.v.w.k kirjutas:No naised saunas rääkisid ja 88aasta "зарулем" väidab ,et turbo tõstab mootori võimsust kuni 30% seega võttes ka kõige kangema 2,0l ABF´i oma 110kw ja sinna otsa laduda 30% ,on Sinu tõmme rattast 132kw normaalne, isegi üle normaalse
Tänapäevases wikis oli selline lause : "Turbokompressor aitab kaasaegsete kolbmootorite kasutegurit tõsta ligi 40% ja enamgi."
Viimati muutis Sn00p, 09 Mai 2013, 11:03, muudetud 1 kord kokku.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Just tänapäevase, 20 aastat tagasi oli see 30% ! Ja siin pole mõeldud performance sisusid ja suuri kõrvitsaid ,vaid keskmist kestvat lahenditSn00p kirjutas:
Eks see oleneb tegelt täpselt sellest kuidas ja millest ehitada.
Tänapäevases wikis oli selline lause : "Turbokompressor aitab kaasaegsete kolbmootorite kasutegurit tõsta ligi 40% ja enamgi."
Lihtne näide: vw mootorid 1,8l ADR,APT,AGR mis siis ilma föönita 20v ja 92 kw, sama mootor fööniga 110kw (AEB,ANB,APU)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Seda küll. Eks ta ole parem. Eks jäegmine nädal vaatab veovõllid üle. Mõrlwb pidureid natuke. Peaks proovima arki värvi vahetama minema. tundub lootusetu aga jah.e.v.w.k kirjutas:Just tänapäevase, 20 aastat tagasi oli see 30% ! Ja siin pole mõeldud performance sisusid ja suuri kõrvitsaid ,vaid keskmist kestvat lahenditSn00p kirjutas:
Eks see oleneb tegelt täpselt sellest kuidas ja millest ehitada.
Tänapäevases wikis oli selline lause : "Turbokompressor aitab kaasaegsete kolbmootorite kasutegurit tõsta ligi 40% ja enamgi."
Lihtne näide: vw mootorid 1,8l ADR,APT,AGR mis siis ilma föönita 20v ja 92 kw, sama mootor fööniga 110kw (AEB,ANB,APU)
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Sai natuke mõeldud ja sai natuke tehtud.
Audi 90 supordid koos raamidega.
Corrado 280 kettad.
Ja moditud orig käändmikud.
Äkki sai parem.
Audi 90 supordid koos raamidega.
Corrado 280 kettad.
Ja moditud orig käändmikud.
Äkki sai parem.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Vahepeal nii palju juhtunud et leidis aset ka audi peasilinder 23.3mm??? Läbimõõduga. Stange sisse puurisin auke, et radikas saaks vähe rohkem õhku. Kuigi ikka läheb jube kiiresti kuumaks kui palju vajutada. Peab veel midagi välja mõtlema. Ning sai soetatud vähe sportlikumad rehvid.
Auto on praeguseks hetkeks hall. Katus ikka roheline ja luugid ikka valged.
Eile sai vähe rohkem pähe antud ja lõi saale kolina sisse. Õli temp too hetk oli kusagil 100 kandis. Vesi kuskil 105. Õli ise on 10w60. Arvan et viga lihtsalt vanas saales. Nüüd läheb jälle kiireks kuna vaja veel ette mingi stabikas ratsida ja moto korda jälle saada koos jahutusega ja järgmine nv olla rajal saugal.
Auto on praeguseks hetkeks hall. Katus ikka roheline ja luugid ikka valged.
Eile sai vähe rohkem pähe antud ja lõi saale kolina sisse. Õli temp too hetk oli kusagil 100 kandis. Vesi kuskil 105. Õli ise on 10w60. Arvan et viga lihtsalt vanas saales. Nüüd läheb jälle kiireks kuna vaja veel ette mingi stabikas ratsida ja moto korda jälle saada koos jahutusega ja järgmine nv olla rajal saugal.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Sai laupäeval saaled ära vahetatud lootuses, et kõik ülejäänu ok. Ei mõõtnud midagi. Vända pind tundus ok.
Laupäeva ööl kruiisil lõi kolina jälle sisse. Siis oli selge, kas keps ovaalne, vänt ovaalne võis siis õlitus vaene.
Sai sõita umbes 50 km enne kui uus kolin tuli.
Täna võtsin kaane ka maha ja kepsu välja. Nihikuga mõõtes oli keps korras. Vänt ovaalne.
Nüüd võtab mootori maha ja ruttu-ruttu oleks uut vänta vaja.
Laupäeva ööl kruiisil lõi kolina jälle sisse. Siis oli selge, kas keps ovaalne, vänt ovaalne võis siis õlitus vaene.
Sai sõita umbes 50 km enne kui uus kolin tuli.
Täna võtsin kaane ka maha ja kepsu välja. Nihikuga mõõtes oli keps korras. Vänt ovaalne.
Nüüd võtab mootori maha ja ruttu-ruttu oleks uut vänta vaja.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Salajased infoallikad pajatavad, et jupid olemas ja läheb kohe uuesti kokku. Igaljuhut tõesti asjalik teema. Veelgi tegijamad mehed, kes tulevad jupi järgi Tallinnast põlvamaale ja ei vingu, et 10 km ots pikk maa sõita on. Edu ehitamisel ja loodan, et asjast saab asja.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Tõesti. Jupid on olemas. Tänud muidugi NOTFAST kiirele tegutsemisele.
Edu on tõesti vaja ja asja peab saama.
Edu on tõesti vaja ja asja peab saama.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
NOTFAST ise ka paras võidusõitja, eks peagi kokku hoidmaSn00p kirjutas:Tõesti. Jupid on olemas. Tänud muidugi NOTFAST kiirele tegutsemisele.
Edu on tõesti vaja ja asja peab saama.
Vaat et nüüd kõik uute saaledega kokku paned
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Endal on veel ainult väike hirm kuna ei jõudnud vänta üle mõõta. Nende lammutamise autodega on nii nagu on. 100% ei või kunagi kindel olla. Loodan parimat igaljuhul. Ja ka seda, et kestaks.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Endal pole ka võimalust kruvikuga mööta. Mõõtsin digitaalse nihikuga. Pole küll täppis mõõtmine, aga sellega mõõtes olid küll veel normi piirides.
Vana oli juba 47.56, kuigi peaks olema 47.71+. Võimalik et mäletan valesti. Igastahes vänt sees uute saaledega. Sai vahetatud ka klapisääre tihendid.
Täna siis tõstab moto uuesti peale ja tuld.
Vana oli juba 47.56, kuigi peaks olema 47.71+. Võimalik et mäletan valesti. Igastahes vänt sees uute saaledega. Sai vahetatud ka klapisääre tihendid.
Täna siis tõstab moto uuesti peale ja tuld.
Viimati muutis Sn00p, 11 Juun 2013, 10:48, muudetud 1 kord kokku.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
No nii. Igapäev vähemalt kella üheni rapsind. Aga hakkab looma. Vaja veel paigaldada uus oilcatch, piduri lüliti ning taga piduritele kraan vahele panna. Ette peaks stabika ka aretama. Proovib omega oma kuna see vedeleb garages või siis bmw e34 oma. Kapotialust õhu liikumist peaks ka parandama kuidagi. Kas teen kapoti sisse ava. Või siis proovib põhja alla tekkitada mingeid äratõmbe effekti.
Praeguseks olen teinud muudatusi nii palju et panin väiksele jahutusringile ka radika vahele ja lisa el. pumba.
Sai ostetud ka "sandwitch plate", ning paigaldatud õli radikas.
Vahetasin ka klapisääre tihendid ära kuigi need olid kolm aastat tagasi pandud ja alles nüüd see aasta nägid õli ja kkapi liikumist .
See kord panin sisse castroli 10w60. Enne oli liqui molly. Jutud käivad et pidi paremini hoidma ennast saale vahel sellise rõhu juures.
Igastahes väga väsitav nädal on olnud. -_-
Praeguseks olen teinud muudatusi nii palju et panin väiksele jahutusringile ka radika vahele ja lisa el. pumba.
Sai ostetud ka "sandwitch plate", ning paigaldatud õli radikas.
Vahetasin ka klapisääre tihendid ära kuigi need olid kolm aastat tagasi pandud ja alles nüüd see aasta nägid õli ja kkapi liikumist .
See kord panin sisse castroli 10w60. Enne oli liqui molly. Jutud käivad et pidi paremini hoidma ennast saale vahel sellise rõhu juures.
Igastahes väga väsitav nädal on olnud. -_-
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
No stabika oleks sa minu käest saanud, kui oleks küsinud. Iseseasi, kuidas see oleks sobinud. On mul praegu erinevate Passatite omasi ja G2 ning G3 omad. Muide räägi rumalale mis asi on "sandwitch plate"? Muidu tubli töö ja usun, et asi on seda väärt.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
- Telefon: 56455185
- Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
- Asukoht: Tallinn -> Laagri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
No tead küll ju et ega loll ju ei mõtle. Oleks võinud küsida tõesti.NOTFAST kirjutas:No stabika oleks sa minu käest saanud, kui oleks küsinud. Iseseasi, kuidas see oleks sobinud. On mul praegu erinevate Passatite omasi ja G2 ning G3 omad. Muide räägi rumalale mis asi on "sandwitch plate"? Muidu tubli töö ja usun, et asi on seda väärt.
Sandwich plate on see vahe plaat mis käib õlifiltiri ja õlifiltri jala vahele, et paigaladada õliradiaator.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf I 2.0T '83 - Sn00p
Jälle targem. Eks ta üks võileib ole jah, mis sinna vahele käib.Sn00p kirjutas:No tead küll ju et ega loll ju ei mõtle. Oleks võinud küsida tõesti.NOTFAST kirjutas:No stabika oleks sa minu käest saanud, kui oleks küsinud. Iseseasi, kuidas see oleks sobinud. On mul praegu erinevate Passatite omasi ja G2 ning G3 omad. Muide räägi rumalale mis asi on "sandwitch plate"? Muidu tubli töö ja usun, et asi on seda väärt.
Sandwich plate on see vahe plaat mis käib õlifiltiri ja õlifiltri jala vahele, et paigaladada õliradiaator.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.