G3 VR6 128kW - K.Siim
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. - K.Siim UUED PILDID
mkkmmm ei taha kohe mitte üldse maha ärida
No selge, kui kompuuter siis kompuuter: D
No selge, kui kompuuter siis kompuuter: D
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. - K.Siim UUED PILDID
Sai tagumised istmed välja võetud ja puhastatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. - K.Siim UUED PILDID
peaks tegema jah, sest nahk kuiv juba. ise mõtlesin et mingi 2 korda kindlasti üle teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. - K.Siim
Nii. Kreemitatud. Küsimus teile selline, et kui ma kannan selle aine peale, siis nahk nagu tõrjuks seda ainet, kuid samas kuivab see aine naha peal ära, ehk siis imendub sisse? Sest vaevalt see lihtsalt õhku ära aurustub. Natuke kahtlane on aga eks teen sellega lõpuni siis.
Vaha on see:
Vaha on see:
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. - K.Siim
Hetkel pole selle vahaga mingit erinevust näha, ma ei tea kas see aitab või mitte. Kahtlane tundub.
-
- Veteran
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. - K.Siim
Ise soovitaks üldse proffi tooteid ainult Malco, Presta jn need motipi ilu autokeemia tooted ei kõlba isegi mitte muru niiduki jaoks mitte
Viimati muutis VwBoy, 14 Okt 2012, 21:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. - K.Siim
eab otsima jah midagi tõhusamat, see on suht saast peaks ütlema. No lihtsalt ei ole erinevust sees, see nahk nagu tõrjub ära selle vaha vms...
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. - K.Siim
Niih. Kauaoodatud kaunikene. Käisin Põltsamaal asju toomas Terve pagassi täis värki. Nimelt siis G3 pagasi kate, mis on vägagi korralik. Tagumised polstrid sõbrale hea hinnaga ning konditsioneeri süsteem.
Tourani pagassi mahub kõik ära!
Laias laastus pilt.
Ainus jama on selles et süsteem päris 1,6 liitrise mootori pealt, ning osad juhtmed jooksevad aju pistikusse ja ka mujale paari kohta. Niisiis peab vist mingil elektrikul asja üle vaatama pärast, et saaks juhtmed õigesti. Kui keegi on kokku puutunud sellise probleemiga siis võib mulle näpunäiteid anda.
Tourani pagassi mahub kõik ära!
Laias laastus pilt.
Ainus jama on selles et süsteem päris 1,6 liitrise mootori pealt, ning osad juhtmed jooksevad aju pistikusse ja ka mujale paari kohta. Niisiis peab vist mingil elektrikul asja üle vaatama pärast, et saaks juhtmed õigesti. Kui keegi on kokku puutunud sellise probleemiga siis võib mulle näpunäiteid anda.
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 27 Sept 2009, 01:42
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf III 1995a. - K.Siim
Ise tegin sama etapi läbi ja ajuse jooksid kaks juhet, roheline mis peab tõstma natuke pöördeid, kui kondi järgi paned ja pruun mis oli seotud kuidagi kiirusega, el skeemide pealt sai nii välja loetud. Omal pärines süsteem 1,9 diisli pealt. Süsteemist tundub sul kliimapump ainult puudu olevat, veepumbale kiilrihma ratta võtsid, kliimaga jooksevad rihmad teisiti. Veepumba rihm läheb siis kokku rooli võimu rihmaga.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]visit website[/url]
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. - K.Siim
Pumba ma saan tänase päeva jooksul ma loodan. Nii nagu ma välja lugsein su jutust on mul puudu kiilrihma ratas mis on veepumba küljes?
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 27 Sept 2009, 01:42
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf III 1995a. - K.Siim
Ilma selleta ei õnnestu tehnikat peale panna. Eraldi on seda raske saada. Ehk õnnestub veel see saada, kust ka süsteemi tõid. Kui soovid võin sulle anda rihmade pikkused, mis käivad kondi süsteemiga. 2,0 iga peaks samad minema mis 1,8 le
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]visit website[/url]
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. 1,4L swap to 2,0L - K.Siim
Nonii. Juhtus ootamatu asi. Olin tööjuures kui üks tuttav tuli mu juurde ja küsis et kas mul 1,6l bensukas golfil peal. Vastasin et ei, mul 1,4 liitrine. Sellepeale tuli et ohoo, veel parem. Kuna ma saaks talle ära müüa mootori ? Ma ei osand kohe öelda. Ta ütles, et oleks pühapäeval vaja. No mis seal ikka siis, eks võtan laupäeval mootori maha ja ärin ära Nimelt tuli see oodatust varem, et mul oligi plaanis tegema hakata golfi, kuid seda alles veebruari lõpupoole. Aga mis seal ikka, eks alustame laupäeval
-
- Huviline
- Postitusi: 1111
- Liitunud: 16 Sept 2009, 19:58
- Telefon: 56961081
- Auto: T4 / Lancer Evo
- Asukoht: South´
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. 1,4L swap to 2,0L - K.Siim
kas see samune TWO point ZERO 85kw või mingine äkiliseM ?
Low Familia.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. 1,4L swap to 2,0L - K.Siim
tuleb tavaline 2,0 8V mootor. Vb aitab natukene kunagi kaasa seda. Aga algul püüab lihtsalt masina liikuma saada. Võtan asja rahulikult, et asi saaks hea ja ise oleks rahul. Proovin mitte üle per*e teha tööd.
Täna hommikune lumi, Sangaste-Otepää-Tartu tee oli pisut hull, sahka polnud näinud ja natuke libe oli ka. Selle pildi shootisin maal väljasõidu tee peal. Viimane sõit siis selle mootoriga.
Täna hommikune lumi, Sangaste-Otepää-Tartu tee oli pisut hull, sahka polnud näinud ja natuke libe oli ka. Selle pildi shootisin maal väljasõidu tee peal. Viimane sõit siis selle mootoriga.
Viimati muutis K.Siim, 09 Veebr 2013, 11:15, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Volkswagen Golf III 1995a. 1,4L swap to 2,0L - K.Siim
Saad 2,0 moto vahele, jõuad kaugemale lund suruda..aga ei, isegi täna hommikul jahis esimesi jälgi tehes, pidi tunnistama, et selline värske, vett täis lumi oli kohati libe
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. 1,4L swap to 2,0L - K.Siim
Niisiis see alguse sai.
Panin ilusti kohapeale ära.
Ninnu laiali.
Süda rinnust välja.
Esiots leotuspessu.(pildil töökaaslane)
Peale pesu.
Homseks plaan salong seest puhtaks võtta ning vaadata mis karpidega saab.
Panin ilusti kohapeale ära.
Ninnu laiali.
Süda rinnust välja.
Esiots leotuspessu.(pildil töökaaslane)
Peale pesu.
Homseks plaan salong seest puhtaks võtta ning vaadata mis karpidega saab.
Viimati muutis K.Siim, 09 Veebr 2013, 19:18, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. 1,4L swap to 2,0L - K.Siim
Nii. Kahjuks ei ole aega saanud vahepeal arvutisse jõuda. Nädal on olnud töine kui aus olla. Töö kõrvalt ka enda oma tehtud ning eile sai päev otsa mässatud garaazis.
Sisu võtsin välja ja tegelikult on ainult kere alles hetkel. Tagasild ja bensupaak ja sumpa lõpupütt veel all. Paar klaasi ka vaja ära lõigata. See selleks. Eilne plaan oli üks pool karpidest vamis saada. Sain ka, siis jäi veel aega üle ja mõtlesin et lõikan teise poole lahti, mõtlesin et ei pea tervet karpi vahetama, et vahetan jupi, nagu teisel poolel, aga siis läks lappama ja esimene nurk oli suht mäda, ei andnud keevitada, niisiis lõin relaka sisse ja esmaspäeval lähen toon karbi ära. Aga pikk jutt, si** jutt. Pildimaterjal siin.
Juhipoolne karp.
Sisu võtsin välja ja tegelikult on ainult kere alles hetkel. Tagasild ja bensupaak ja sumpa lõpupütt veel all. Paar klaasi ka vaja ära lõigata. See selleks. Eilne plaan oli üks pool karpidest vamis saada. Sain ka, siis jäi veel aega üle ja mõtlesin et lõikan teise poole lahti, mõtlesin et ei pea tervet karpi vahetama, et vahetan jupi, nagu teisel poolel, aga siis läks lappama ja esimene nurk oli suht mäda, ei andnud keevitada, niisiis lõin relaka sisse ja esmaspäeval lähen toon karbi ära. Aga pikk jutt, si** jutt. Pildimaterjal siin.
Juhipoolne karp.
Viimati muutis K.Siim, 17 Veebr 2013, 09:07, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III 1995a. 1,4L swap to 2,0L - K.Siim
EPO krunt.
Hermets
Katmine mastiksi laskmiseks.
Mastiks
Nüüd ootab kapotialuse värvimist.