G3 VR6 128kW - K.Siim

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 GTI 85kW to VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 02 Nov 2015, 20:38

Nii. Nädalavahetuse veetsin garaazis. Sai natuke töö asju tehtud ning lõpuks ventole hääled sisse aetud.
Lugu siis selline.
Sain teada et see eelmine omanik oli ikka masinat vahepeal käima pannud ja paar tiiru teinud. Mingi aeg kooles ära ja enam käima ei läinud. Ainult lükates. Siis läks ta tuttava kätte ja temalt minule. Konna otsas tuli hoovile ja sai tõstukile aetud. Öeldi et viga oli starteris. Võtsin siis vana ära ja proovisin akulaadijaga, kas töötab. EI töötand. Mass massi ja pluss plussi ja ei midagi. Kutu mis kutu. Niisiis nädal hiljem sain teise starteri Kaido83 käest. Panin peale ja ikka mitte midagi. Panin siis voolu peale ja starter töötas, kuid käis tühja, seega ei tulnud ergutusmähisele voolu peale. Indikaator külge ja midagi, voolu njet. Sai siis mõeldud et äkki immo peal mis takistab voolu kulgemist sinna juhtmesse. Arutasin armatuuri lahti enamjaolt ja sain tehase originaal immo kätte. Mõtlesin et liiga hästi ja ilusti pandud et ei hakka seda kakkuma ja panin juhtmed tagasi. Siis sai mõistus otsa ja kõllasin Tuunikalale. Küsisin et mis värk on (kuna tal kogemusi enda politsei ventoga). Nii, sain selgeks et pean ka security systemi maha kakkuma ning seda tegin. Hunnik juhtmeid ja igale poole vahele topitud. Eemaldasin absull kõik juhtmed......proovin...ikka midagi. No tead, selline asi ajas juba korraks ihukarvad püsti. Ühtäkki tulin ideele, et äkki on miskit süütelukuga tehtud, et ei anna voolu edasi, et kuskil veel mingi lisajuhe vms..Ei ole. Mnjaaaa, äkki süütelukupõhi? Proovin liigutan juhtmeid ja seda musta pistikuosa, ei liigu. Ajasin kruvika vahele kergelt, hakkas liikuma. Lükkasin juhtme taha ja nii igaks juhuks proovin korra...Olemas, mootor läheb tööle kuid ei jää tööle. Hmmm...Aga mul oli tehase immo rõngas luku küljest ära võetud, panin tolle tagasi ning oligi timm. Sain tööle.

Ja mis on asja juures kõige lõbusam, siis ka vana starter otsustas tööle hakata. Lihtsalt niisama toimib. Müstika.
Enne käivitamist vahetasin õli ja filtri, mootori õhufiltri ja õlivani punni. Samuti sain ka geneka rihma ja pingutusrulliku vahetatud ja generaator täitsa toimib.

Ehk siis nüüd tuleb mõelda mis töö järgmiseks mootoriga ette võtta. Arvatavasti mõned tihendid ära vahetada ja siis hiljem kellegi asjatundja juurde keti ja plokikaane tihendi vahetusse kui hästi läheb.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: G3 GTI 85kW to VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas GTI » 02 Nov 2015, 20:56

Sellise starteri käitumise põhjuseks on tavaliselt kulunud harjad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 GTI 85kW to VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 29 Dets 2015, 17:00

Aega juba jälle mööda läinud päris mitu päeva :D Kiired ajad, mis ma oskan öelda.

Kuna pisike puhkus siis võtsin ventol mootori maha, et tasapisi korda nokitseda. Selgus et nii mõnigi detail vajab vahetust.

Pilt

Vot ölge mulle mis element see on.

Pilt

Teine pool sellest siin.

Pilt

Kõik oli hea ja kena kuid tuli ilmsiks et katalüsaator seest natukene ära põlenud. Kaks leegitoru polti suutsin ka ära murda, kuid õnneks tikkpoldid ja vast saab need jupid kätte.
Homme plaanis mootor puhtamaks pesta ja nimekiri teha mis vaja.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: G3 GTI 85kW to VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Dets 2015, 17:46

K.Siim kirjutas:Vot ölge mulle mis element see on.
Tegu on karteri tuulutuse voolikuga kus sees on küttekeha (pistik pildil) mis teoorias pidi vältima tuulutuse kinnikülmumist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 GTI 85kW to VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 29 Dets 2015, 19:02

Ah nii siis. Tänan vastamast. Nüüd peaks kuskilt uue sebima kuna see ajaga katki läinud.

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: G3 GTI 85kW to VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas aht » 29 Dets 2015, 19:09

K.Siim kirjutas:Ah nii siis. Tänan vastamast. Nüüd peaks kuskilt uue sebima kuna see ajaga katki läinud.
Selle hind oli väga krõbe või ei olnud seda enam üldse saada.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: G3 GTI 85kW to VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Dets 2015, 19:25

K.Siim kirjutas:Ah nii siis. Tänan vastamast. Nüüd peaks kuskilt uue sebima kuna see ajaga katki läinud.
Vist sai seda uuena Ford Galaxyle, millel samasugune mootor peal (vastav teema on ka foorumist läbi käinud).
Edit. http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... 8&p=826498" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis GTI, 29 Dets 2015, 19:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 GTI 85kW to VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 30 Dets 2015, 17:08

Tänan!

fo1l
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 31 Dets 2013, 14:12
Telefon: 5 üks 3 üks üks 75
Auto: OPEL ja 2xGOLF 2 ja T3
Asukoht: Pärnu-Karksi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: G3 GTI 85kW to VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas fo1l » 30 Dets 2015, 17:35

Hei!

Kas mingeid juppe üle ka jääb ja mingi hetk müüki läheb? Germo
Germo

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 GTI 85kW to VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 12 Mär 2016, 07:04

Eile võtsin peale tööd 2,0 moto maha. Nüüd lähen vr tehnikat ümber lappama. Õhtul ka pilti siia. Forsist küsisin selle klapi kohta ka, kuid jah, tootmisest maas.

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 GTI 85kW to VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 12 Mär 2016, 20:37

Nii. Ei ole see vahetus miskit niisama et ainult mootor ja juhtmestik. Ikka paar pistikut ka erinevad. Samas sai kahest kimbust juhtmetest asendada ühega, mis on ainult hea.

Tänase päeva töö siis:
Pedaalid komplekteeritud kolmest kokku.
Lisatud püsikiirus hoidja, kuid ei ole kindel kas asi toimiv.
Armatuur maha võetud ning mootori juhtmestik vahetatud.
Siduri ajamile auk tehtud ja kinnitatud.
Roolilatt vahetatud reguleeritava vastu.
Mootor peale pandud.
Mootor tööle saadud.

Homme:
Sillaosad kokku panna.
Sidur õhutada.
Nina kokku panna.
Väljalase teha.
Kui jõuab siis thermotronic peale panna.
Sisu kokku.
Käiguhoovastik külge monteerida.
Vedelikud sisse.

KÜSIMUS: Mis vedelikku oleks õige kasutada roolivõimus? Hüdraulika õli? ATF?
Kui suurt müra tekitab otse väljalase? Kannatab sõita?

Pilt

Pilt

Pilt

Hetkel kokku kulunud tunde: 14

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: G3 GTI 85kW to VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas longer » 13 Mär 2016, 15:34

Otsetoru läheks paljuks. Maanteel on üldjuhul ikka kumin taga, mis hakkab pikemas perspektiivis häirima. Roolivõimu läheb tõesti punane ATF.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: G3 GTI 85kW to VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Mär 2016, 19:39

longer kirjutas:Otsetoru läheks paljuks. Maanteel on üldjuhul ikka kumin taga, mis hakkab pikemas perspektiivis häirima. Roolivõimu läheb tõesti punane ATF.
Roolivõimu on siiani ikka roheline G 002 000 spec. järgne mineraalõli.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 GTI 85kW to VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 13 Mär 2016, 19:52

Nii. Sain kokku ja sõitma. Roolivõimu läks hetkel sinine atf või misiganes värv see oli (vag grupi originaal õli) kuna poed olid kinni juba.
Nii siis mureallikateks on veel summuti, mis kõbiseb vastu sillatala ja põhja. Hääl on veel mage kuna pole lõpupütti, kuid salongis väga mõnus kumin.
Sidurit tuleb veel õhutada.
Siduri liitmisel tekivad imelikud jõnksud, vahest hakkab imelikult rappuma. Kas on oodata siduri vahetust?
Ventikas on natukene paindes ja kriibib vastu raami, peab raami veits õgvendama, kuid mitte palju.
Süüteluku põhi ka veel mis vajab kindlasti vahetamist.

Niipalju kui täna sõitsin siis liigub ikka väga jõudsalt edasi, ei anna eelmise mootoriga üldse võrreldagi.

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 14 Mär 2016, 19:52

Esimese käiguga kohalt minnes tekib selline imelik pleki klõbin, nagu oleks midagi lahti ja klõbiseks kuskile vastu, kuid midagi pole lahti ja mingit plekki ka kuskil pole. Kellegil mingeid ideid?

Kert33Gtr
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: G3 VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas Kert33Gtr » 15 Mär 2016, 00:29

Kas sul katt on all? Kui jah siis proovi loksutada ega kärg sees lahti ole. Minul tegi see päris koledat häält.
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 15 Mär 2016, 06:51

Eih. kati võtsin ära kuna osa kärge oli lihtsalt ära kadunud seest, seega sai lihtsalt otsetoru pandud.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: G3 VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas GTI » 15 Mär 2016, 08:17

K.Siim kirjutas:Esimese käiguga kohalt minnes tekib selline imelik pleki klõbin, nagu oleks midagi lahti ja klõbiseks kuskile vastu, kuid midagi pole lahti ja mingit plekki ka kuskil pole. Kellegil mingeid ideid?
Kollektori ülemine plekk, tuletoru plekid, summuti kuumakaitse plekid - kas need kõik vahelt välja visatud? Üldiselt pole soovitav kuna kuumus kipub tuppa ronima ja see pada kütab kapotialuse ikka väga tuliseks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 15 Mär 2016, 18:38

Aaa, ei, ma väljendasin natuke valesti ennast. Mõtlesin sellist nagu lahtist plekki mis tilbendaks. Muidu kõik plekid mis olema peavad on olemas. Kollektori ülemine, tuletoru alumine plekk(kahel pool toru), see vaheseina müra ja kuumakaitse, põhjaalused plekid 2tk, roolilati plekk.

Natuke imelik on see et ainult esimesega teeb, teistega mitte.

Täna tuli ilmsiks et vaja esimesed tugilaagrid ära vahetada kuna kuulid laiali jooksnud ning üks pool hakkab kenasti kobisema.

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 VR6 128kW K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 23 Apr 2016, 20:12

Kuna kuu aega pmst möödas, olen suhteliselt muretuid kilomeetreid sõitnud. Vahepeal ausalt ei ole mitte midagi jõudnud teha, peale tänase. Süütelukk jamas juba algusest peale, aga nagu ikka siis lastakse asi niikaugele kuni üldse üles ütleb. Eile õhtul nii läkski. Ajasin pesulasse ja enam käima ei lähe, tee mis tahad. Mõtlesin siis, et savi, homme forsist uus põhi ja vahetab ära. Kuna polnud enne süütelukku maha võtnud, siis oli prooviks teine rooli sammas. Tolle peal vaatasin ära ja asi iseenesest väga lihtne. Rool maha, kangid ära, nuut ära, lukk käes. Vot võta näpust. Ei tule sellel see nuut maha mis hetkel küljes on. Ei koputades, ei kuumutades, ei külmutades. Isegi tõmmits ei aidanud. Sai siis terve varras välja võetud ja kruustangide vahele pandud. Rooli mutter kruustangide vahele ja varras sinna kinni, nii sai pmst meisliga nuuti löödud ikka päris pikalt. Tulemus: Mitte midagi... Andsin siis korralikult kuuma ja proovisin uuesti. Lõpuks andis järele ning tuli lahti. Kindel ei olnud kas põhi või lukk ise ka peetis, kuid õnneks oli ainult põhi. Seega mahasaamiseks läks umbes kaks tundi. Tagasi kokkupanekuks pool tundi. See mis mul prooviks oli tuli väga lihtsalt ära. See mis küljes, totaalne jebla. Nüüd aga asi korras ja töötab laitmatult.

Paigaldasin ka koonusfiltri. Tootjat ei oska öelda.

Parandatud sai ka karteri tuulutuse klapp. Peale sõitu kontrollisin pidavust. Asi selge. Mootoriruum läheb niivõrd soojaks, et see plastik klapp pmst muutub pehmeks ja murdub uuesti. Seega peab mingi teise lahenduse tegema.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: G3 VR6 128kW - K.Siim

Lugemata postitus Postitas Siim » 28 Apr 2016, 17:57

Mina sain luku põhja ilma sammast eemaldamata vahetatud, pold midagi väga hullu, kruvi on veidi jeblamist. :D Aga jah ühel sambal ma samuti ei saanudki nuuti maha, andsin ka kuuma ja peksin, aga ei midagi, panin teise samba koos lukuga, nimelt vanal murdus keel ära luku küljest. :D

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 VR6 128kW - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 29 Apr 2016, 21:12

Eile sain veljed kätte. Homme peaks ka piltu saama. Nüüd veel rehvid osta.

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 VR6 128kW - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 01 Mai 2016, 19:07

Ehk siis lubatud pilt pisikese hilinemisega.

Pilt

Pilt

Pilt


See nädal peaks uued coilid ja rehvid ka saama, siis saab autole külge kruvida.

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 VR6 128kW - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 08 Mai 2016, 17:59

Tegemist olnud palju.

Rehvid peal
Rattad all
Uued coilid
Vahetatud kasti õli
Pandud põhjakaitse. Originaal pollari oma.

Rehvid läksid 195/45.
TaTechnix coilid. Julmalt jäik on ikka. Samas mulle koopavahe meeldib aga kesklinna ei taha küll ronida.
Põhjakaitset peab timmima kuna madalaim koht umbes 2-3 cm äkki.

Pilte varsti.

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: G3 VR6 128kW - K.Siim

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 10 Mai 2016, 18:25

Coilid seekord sellised. Tänud Ardiilves-ele.

Pilt

Põhjakaitse sai ka paigaldatud. Peab ka külgmise panema kuna vihmaga kipub rihma libistama.
► Näita Spoilerit
Autost endast ka. Mõned ka spoileris.

Pilt
► Näita Spoilerit
Koopavahe kõigil umbes selline.
Pilt

Eest oli üks natukene allpool kui teine, seega kiirendades haukas plastikut miskipärast. Tsut tõstsin ja asi korras.

Järgmiseks tuleb summuti ära teha.

Päikest!

Vasta

Mine “Huviliste autod”