G3 VR6 128kW - K.Siim
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Vahetatud mootoririhm ja rullik. Krigisemine ja undamine kadunud (Y)
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Sai toodud AEZ PARON 16"9J ET15 5x100 golfile. Kahel veljel ka rehv täitsa korralik. Kahel vajaks vahetust tegelikult. Lakki koorub ja üks rant kannatada saanud, kuid saab tööjuures ilusaks teha.
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Kuna lumi kadus ära ja saabus esimene märts, siis on suvekad legaalsed.
-
- Huviline
- Postitusi: 907
- Liitunud: 28 Sept 2013, 11:48
- Auto: Buumer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Madaldus ja veljed teevad ikka imet. Puhas ja soliidne värvkate on ka magus.
Funky ei ole mõelnud lisada masinale ? Mõtlen kontrasti just selle all.
Ja kas taevalaotus piltide peal tekitab efekti või on pisut lillat/sinist värvitoonis ?
Funky ei ole mõelnud lisada masinale ? Mõtlen kontrasti just selle all.
Ja kas taevalaotus piltide peal tekitab efekti või on pisut lillat/sinist värvitoonis ?
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Kui veel orig.hella tumedad tagatuled leiaks oleks
Velg on ka vinge. Kas ratas taga koopaserva pihta ei käi? On sul taga reguleeritava jäikusega amort?
Kert
Velg on ka vinge. Kas ratas taga koopaserva pihta ei käi? On sul taga reguleeritava jäikusega amort?
Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 31 Dets 2013, 14:12
- Telefon: 5 üks 3 üks üks 75
- Auto: OPEL ja 2xGOLF 2 ja T3
- Asukoht: Pärnu-Karksi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Ilus, aga nagu midagi oleks puudu....kuidagi igav Muidu hea töö!
Auto vist enam hetkel müügis ei ole?
Auto vist enam hetkel müügis ei ole?
Viimati muutis fo1l, 02 Mär 2015, 10:45, muudetud 1 kord kokku.
Germo
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Meeldib. 9J all around jääb päris hea. Mis ET-ga veljed on? Taha lisasid flantsi ka? Istub päris hästi isegi.Mis mõõdus rehv peal on ???? Endal samade mõõtudega veljed tulemas kevadeks + flantsid.
Viimati muutis Kriisa, 02 Mär 2015, 10:47, muudetud 1 kord kokku.
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Ma tänan!Golfar1 kirjutas:Mulle muidu G3 ei meeldi, aga see auto näeb küll hea välja!
Usun et tekitab taevas. Kuna päikese käes on hõbedase teraga värv.Tannu19 kirjutas:Madaldus ja veljed teevad ikka imet. Puhas ja soliidne värvkate on ka magus.
Funky ei ole mõelnud lisada masinale ? Mõtlen kontrasti just selle all.
Ja kas taevalaotus piltide peal tekitab efekti või on pisut lillat/sinist värvitoonis ?
Mis mõtled Funky all?
Mul peaks isegi olema gti tumedad tuled. Tagant käib vastu plastik tiivakaart kurvi võttes ja no ka kui mingist suurest lohust läbi lennates. Taga on reguleeritav amort nagu ka ees.Kert33Gtr kirjutas:Kui veel orig.hella tumedad tagatuled leiaks oleks
Velg on ka vinge. Kas ratas taga koopaserva pihta ei käi? On sul taga reguleeritava jäikusega amort?
Kert
fo1l kirjutas:Ilus, aga nagu midagi oleks puudu....kuidagi igav Muidu hea töö!
Auto vist enam hetkel müügis ei ole?
Alati avatud soovitustele ning mõtetele. Otseselt müügis pole jah.
ET oli 15. Flantse ei ole lisanud. Rehv oli vist 215/45 või 40Kriisa123 kirjutas:Meeldib. 9J all around jääb päris hea. Mis ET-ga veljed on? Taha lisasid flantsi ka? Istub päris hästi isegi.Mis mõõdus rehv peal on ???? Endal samade mõõtudega veljed tulemas kevadeks + flantsid.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Täna lõuna ajal lendas juhi pooltelje ots ilge pauguga laiali. Lõhkudes ära ka kasti kinnitus kronsa. Pooltelje otsast lendasid kuulid ja kogu krempel mööda teed laiali. Pauk oli ikka selline ilge, ehmatasin ära et kas nüüd pani kast jooksu vms. Homme mõned pildid.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Kasti kinnitus mis katki on.
Uus ots. Laua peal olevad vana pooltelje otsa jubinad on ainukesed mis veel külge jäid. Munad ja see suur rõngas pand punuma.
Sain sisemse korda. Nüüd hakkas välimine jubedalt kolksuma isegi otsesõites. Võtsin forsist uue ja tahaks homme või ülehomme ära vahetada ka välimise.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Sain sisemse korda. Nüüd hakkas välimine jubedalt kolksuma isegi otsesõites. Võtsin forsist uue ja tahaks homme või ülehomme ära vahetada ka välimise.
-
- Huviline
- Postitusi: 528
- Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
- Telefon: 56782346
- Skype: Kristjan Velleste
- Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
- Asukoht: Saku/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Jälgin teemat
Sul ka ikka igast jamasid masinaga Vähemalt pole ainukene!
Sul ka ikka igast jamasid masinaga Vähemalt pole ainukene!
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
-
- Veteran
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Väga korralikult oled ikka selle kereremondi ette võtnud !Pea asi ,et alla ei anna .
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Tuleb ja. Koguaeg on miskit häda aga eks see vana masina viga ole
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 31 Dets 2013, 14:12
- Telefon: 5 üks 3 üks üks 75
- Auto: OPEL ja 2xGOLF 2 ja T3
- Asukoht: Pärnu-Karksi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Noppisin galeriist paar pilti ülesse. Velg selle g3 all
Ettevaatust suured pildi.
Ettevaatust suured pildi.
► Näita Spoilerit
Germo
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 31 Dets 2013, 14:12
- Telefon: 5 üks 3 üks üks 75
- Auto: OPEL ja 2xGOLF 2 ja T3
- Asukoht: Pärnu-Karksi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Noppisin galeriist mõned pilti ülesse. Velg selle g3 all
Ettevaatust suured pildi.
Ettevaatust suured pildi.
► Näita Spoilerit
Germo
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Tänan tänan! Varsti paar pilti iluvõrest ja metallribast mis sai ära värvitud ning pisike logo peale tehtud. Tegin ka sillastendi ära kuna rattad olid liiga lääpas et edasi sõita(rehvidest kahju). Tulid natukene koopast välja kuid midagi väga hullu pole. Nüüd see lugu et vaja esitiivad natukene laiemaks saada ja siis saab tsut veel allapoole viia autot. Teine paar tiibasi olemas, kuna ei taha neid tiibasi ära lõhkuda Vaatan kuidas aega jääb Golf 1 tegemise ja muude asjade kõrvalt.
Päikest!
Päikest!
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
NO nüüd ma lõpuks panin pusle kokku kes sa olid seal kevadkruiisil
Palju räägitud 195 lai tundub jah natukene liiga kitsas selle 9 laia velje peale , 215 täitsa okei , mul taga on 215/35 ees muidugi kitsamad veljed ja teine mõõt , kuidas muidu sõita on rööbastes , ilgelt kisub kuhugi poole ? küsin selleks , et endal 7,5 laiad ees on hakanud ilgelt teed otsima , olen rehvi rõhkudega mänginud , algul oli 2.7 sees siis nüüd 2.5 ikka sama jama , tühjemaks ka enam laskma ei hakka , muidu ei saa ühe käega sõita
Palju räägitud 195 lai tundub jah natukene liiga kitsas selle 9 laia velje peale , 215 täitsa okei , mul taga on 215/35 ees muidugi kitsamad veljed ja teine mõõt , kuidas muidu sõita on rööbastes , ilgelt kisub kuhugi poole ? küsin selleks , et endal 7,5 laiad ees on hakanud ilgelt teed otsima , olen rehvi rõhkudega mänginud , algul oli 2.7 sees siis nüüd 2.5 ikka sama jama , tühjemaks ka enam laskma ei hakka , muidu ei saa ühe käega sõita
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Stollu kirjutas:NO nüüd ma lõpuks panin pusle kokku kes sa olid seal kevadkruiisil
Palju räägitud 195 lai tundub jah natukene liiga kitsas selle 9 laia velje peale , 215 täitsa okei , mul taga on 215/35 ees muidugi kitsamad veljed ja teine mõõt , kuidas muidu sõita on rööbastes , ilgelt kisub kuhugi poole ? küsin selleks , et endal 7,5 laiad ees on hakanud ilgelt teed otsima , olen rehvi rõhkudega mänginud , algul oli 2.7 sees siis nüüd 2.5 ikka sama jama , tühjemaks ka enam laskma ei hakka , muidu ei saa ühe käega sõita
Ehee. No 195 selle velje peale on suht...pole näinud veel reaalselt kellegil, seega arvan et overkill, samas oleneb autost. Ise hakkan kohe 205/ 40 või 45(ei tea milline sobib paremini) otsima ette. Rööbastes ei ole väga hullu, ühe käega kannatab kenasti sõita, kuigi proovin rööpaid vältida niipalju kui saan.Rehvi rõhud on 2,2 igal pool ja ei ole probleemi. Kui mul olid 17" ja kas ka 7,5 laiad vms, siis oli küll nii et hoia kahe käega roolist kinni, ikka kiskus jubedalt. Nendega enne sillastendi (ehk siis esimesed olid niipalju sissepoole kaldu kui sai) oli ka suht normaalne sõita, rool oli natukene kergem kuid muidu tip-top. Peale silla reguleerimist muutus rool raskemaks, kuid samas juhitavus sama.
Viimati muutis K.Siim, 29 Mai 2015, 18:01, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Nii. Pole pikka aega midagi pannud siia. Sest pole olnud põhjust. Samas lähiajal hakkasid rattalaagrid undama (tagumised). Võtsin kätte ja vahetasin ära. Tekkis pisike küsimus. Mis otstarve on sellel mädanenud plekil sellel pildil?.
Ronisin ka kapoti alla, kuna tihendid olid vahpeal otsi andmas.
Vahetatud osad:
Õlijahuti mõlemad tihendid
Õlivanni tihend
Õlifilter
Õli
Jahutusvedelik
Samas üks tihend jäi vahetamata ja selleks peab jälle jah,ved. välja laskma
Ronisin ka kapoti alla, kuna tihendid olid vahpeal otsi andmas.
Vahetatud osad:
Õlijahuti mõlemad tihendid
Õlivanni tihend
Õlifilter
Õli
Jahutusvedelik
Samas üks tihend jäi vahetamata ja selleks peab jälle jah,ved. välja laskma
-
- Moderaator
- Postitusi: 7837
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
See on nn. tolmutõrjeplekk mis käib otse zimmeri taga ning annab palju et mustus laagritesse ei satuks (umbes sama põhimõte nagu piduri tolmuplekil piduriketta taga). Ilma selle plekita vahetad laagreid sagedamini. Seda saab eraldi osta.K.Siim kirjutas: Mis otstarve on sellel mädanenud plekil sellel pildil?
Viimati muutis GTI, 26 Juul 2015, 17:51, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Selge! tänan! Järgmisel laagri vahetusel vahetan nood ka ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Golf III GTI 1995a. 2,0 85kW- K.Siim
Lõpuks saabus see päev mil sain omale VR6-e. Ehtne doonor golfi jaoks.
Lihtsalt tuttava kaudu tehti pakkumine, et äkki keegi soovib vr6 ventot. Kuna 1 85 kw vento seisis, pakkusin toda ning natuke raha peale ja olemas ta ongi.
Tegemist kunagise pättide püüdmis masinaga. Ajalugu sai tal alguse 97 aastal ja terve selle aja olnud eestis. Lõpuks rändas minuni.
Värvitud roheliseks ja kerge tagatiiva kõksuga.
Lisadeks:
El peeglid
Manuaalne katuseluuk
4x el aknad
Kesklukk
Thermo-Tronic süsteem
ABS
Toonklaas
Sportistmed
MFA
Politsei pasunad
ALU põhjakaitse
Hella lisatuled
Plaan siis võtta selle tehnika ja tõsta G3 peale koos thermo tronicuga.
All oli 3 bbs kärge, neljanda peaks ka saama mingi aeg.
Generaator oli kinni, rihm lendas pilbasteks. Sai maha võetud ja jooksma saadud.
Starter on küpse. Võtsin maha et eluvaimu sisse puhuda kuid tõmberelee või misiganes see junn starteri peal on, on läbi. Varsti peaks teise starteri saama kui veab, kui ei siis äkki kellegil on pakkuda.
Taga on toonitud tulede ring, peale selle ühe mis katki on.
Plaan:
Mootor kenasti tööle saada.
Genekas tööle saada.
Starter korda/uus saada.
Õli vahetada.
Jahutussüsteem korda teha.
Õlitussüsteemi ja jahutussüsteemi tihendid vahetada.
Mõned mootoriosad värvida.
Järgmine ümberehitus hakkab siis kui selle mootori kenasti korda saab ning G3 talveks seisma jääb.
Samas tuleb ka G1 teha. Kui kellegil midagi silma jääb et tahaks siis küsige julgelt. Kui endal vaja ei lähe siis saab kokkuleppele. Küsimise eest suu pihta ei löö.
Kena sügise jätku!
Lihtsalt tuttava kaudu tehti pakkumine, et äkki keegi soovib vr6 ventot. Kuna 1 85 kw vento seisis, pakkusin toda ning natuke raha peale ja olemas ta ongi.
Tegemist kunagise pättide püüdmis masinaga. Ajalugu sai tal alguse 97 aastal ja terve selle aja olnud eestis. Lõpuks rändas minuni.
Värvitud roheliseks ja kerge tagatiiva kõksuga.
Lisadeks:
El peeglid
Manuaalne katuseluuk
4x el aknad
Kesklukk
Thermo-Tronic süsteem
ABS
Toonklaas
Sportistmed
MFA
Politsei pasunad
ALU põhjakaitse
Hella lisatuled
Plaan siis võtta selle tehnika ja tõsta G3 peale koos thermo tronicuga.
All oli 3 bbs kärge, neljanda peaks ka saama mingi aeg.
Generaator oli kinni, rihm lendas pilbasteks. Sai maha võetud ja jooksma saadud.
Starter on küpse. Võtsin maha et eluvaimu sisse puhuda kuid tõmberelee või misiganes see junn starteri peal on, on läbi. Varsti peaks teise starteri saama kui veab, kui ei siis äkki kellegil on pakkuda.
Taga on toonitud tulede ring, peale selle ühe mis katki on.
Plaan:
Mootor kenasti tööle saada.
Genekas tööle saada.
Starter korda/uus saada.
Õli vahetada.
Jahutussüsteem korda teha.
Õlitussüsteemi ja jahutussüsteemi tihendid vahetada.
Mõned mootoriosad värvida.
Järgmine ümberehitus hakkab siis kui selle mootori kenasti korda saab ning G3 talveks seisma jääb.
Samas tuleb ka G1 teha. Kui kellegil midagi silma jääb et tahaks siis küsige julgelt. Kui endal vaja ei lähe siis saab kokkuleppele. Küsimise eest suu pihta ei löö.
Kena sügise jätku!