VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Jetta GTX mk2 1987- Helfu
Kuidas on võimalik, et sellisel autol puudub tüübkinnitus. Sel juhul pole eestis ühtegi 16v jettat arvel?
Viimati muutis Boxerdaja, 15 Aug 2010, 12:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2200
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: Vw Jetta GTX mk2 1987- Helfu
Tüübikinnitus ei puuduta ainult mootorit. Seal on varustus jne ka.Boxerdaja kirjutas:Kuidas on võimalik, et sellisel autol puudub tüübkinnitus. Sel juhul pole eestis ühtegi 16v jettat arvel?
-
- Veteran
- Postitusi: 2242
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Vw Jetta GTX mk2 1987- Helfu
Julgeks pakkuda, et antud juhul pääseb 1900-kroonise riigilõivu tasumise ning päevase Maanteeameti Liiklusregistri büroos passimisega. Võimalik, et üritatakse uusi numbreid kah veel müüa. Aga eks ka selliste summade väljakäimine "eimillegi eest" valmistab meelehärmi.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vw Jetta GTX mk2 1987- Helfu
Üks tuttav kes kunagi arkis töötas julges ka väita, et tuleb lihtsalt arkis uuesti arvele võtta ja peaks hakkama saama ja uskus, et mitte esmase registreerimisena peaks odavamalt hakkama saama, kuid eks ta paras tühja maksmine on riigihärrade kõhutäiteks Ise olen suht kuri, aga eks näis mis saama hakkab, ei tahaks niisama küll autost loobuda lähen läbi tule ja vee ikka tulev nädal siis ehk hARKi uurima mis saab, niiet hoidke pöidlaid pliis, et ma ei peaks kuskil 8k maksma! Ja kõige naljakam on see, et vaatasin siis autopargis kõik muud autod ka üle millega liigun, Eskort kabrioletil ei ole tüübikinnitust ja sammuti ka Mersul mis pitlidelgi, kuid autodel üv ja kindlustus kõik lubatud ja olemas täielik müsteerium sellekohapealt minujaoks
Martin
Martin
Viimati muutis Helfu, 15 Aug 2010, 22:36, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 661
- Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
- Telefon: 55651454
- Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
- Asukoht: PÄRNU
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vw Jetta GTX mk2 1987- Helfu
peab omal ka hakkama asja uurima ..kuna endalgi see kahepoolega pass veel. ei kujuta ette millal arvele võetud isegi
Aga sulle edu kena masin on!
Aga sulle edu kena masin on!
Re: Vw Jetta GTX mk2 1987- Helfu
aga kuidas siis 12 aastat hiljem selline asi on, et ei saa läbi? kuidas siis näiteks eelmine aasta läbi said? ma ei ole küll seaduste ja asjadega kursis, aga kas ikka täitsa nii saab teha. ma uuriks kuskilt juristi käest seda asja, selleks et eesti teedel liigub neid masinaid ju iganes, mis on enne 2000 arvele vöetud. kas siis need on ka köik arvelt maas?Helfu kirjutas:et auto on võetud 98a arvele siis ei ole kantud passi sellist asja nagu Tüübikoodi mida hakati kandma kõikidele alates 2000a ja kuna see puudub, siis ei saa ÜV ja auto on arvelt maas
Viimati muutis Kongas, 15 Aug 2010, 23:38, muudetud 1 kord kokku.
http://www.greenmotor.ee kütuselisandid bensiini ja diisel mootoritele, samas ka keskkütte kateldele
Gulf mootoriõlid ja määrdeained Saaremaal
56 215 722
Gulf mootoriõlid ja määrdeained Saaremaal
56 215 722
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vw Jetta GTX mk2 1987- Helfu
Noo, eks ma ilma võitluste nagunii raha ei taha loovutada ja sõdima peab,tuleb kindlasti mõne targemaga suhelda, muidu tõmmatakse ka teistelegi kotti pähe, mulle selline lampi asi ei meeldi aga mul see jama ka, et autol ei olnud täpselt aasta Üv ega kindlustust, kuna auto seisis garaasisi ja vaikselt ehitasin teda ja korrastasin! Aga eks näis mida need hARKi tegelased räägivad, kindel mats on see, et ca 2k pole mul võtta niipea, kuna kool algab ja see nõuab omad kulutused
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vw Jetta GTX mk2 1987- Helfu
Nonii mõneks ajaks vaikus olnud jälle Arki pole juba puht füüsiliselt jõudnud asju ajama minna Kuid autojuures olen nüüd saanud 2 päeva viibida ja natsi nokitsenud ka, nimelt tegin tagatuled tumedamaks, mis minuarvates jäi palju ilusam kui ennem ja veel selliseid pisiasju timminud! Aga autol mootor ei taha töötada mõistlikult, ei ole jõudu, pöördeid üle 5000rpm ei lase ja kiirendades unistada võin, et märjal murulgi ratast kraabiks! tekkis mure siis lampi see nv, ei tea vaatan mul üks küünlajuhe ka suht räbal ja praegu nagu uurinud, siis need maksavad päris kõhedat hinda minujaoks(tahaks kõik 4 ära vahetada) Bensiini filtri vahetasin ka ära Parandasin aknapesuri lüliti ära, mis ei olnudki just raske ettevüõtmine
mõned pildid ka, vabandan kvaliteedi pärast
mõned pildid ka, vabandan kvaliteedi pärast
Viimati muutis Helfu, 12 Sept 2010, 17:46, muudetud 2 korda kokku.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
nonii sai Arkis ära käidud ja tuleb välja, et kõik ok, lihtsalt nende andmete kohaselt oli vaja uuendada passi millest Üv punktid ei tea halligi, ehk siis varsti auto tartu kandis ka liikvel
Viimati muutis Helfu, 05 Okt 2010, 15:39, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1425
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
Tore näha, et Eestis veel GTXe leidub Mul ka üks selline punane, ainult et kõvasti madalam Vaatan, et Nõost oled, võib olla oled isegi minu oma näinud, kuna mul vend käis kevadel koolis sellega seal.
Aga teemasse ka, kõva töö oled ära teinud ja auto näeb kena välja. Jõudu ja jaksu. Küünlajuhtmete kohapealt tean Su muret, kuna vahetasin endalgi kõik neli ära talvel, aga väärt investeering oli.
Aga teemasse ka, kõva töö oled ära teinud ja auto näeb kena välja. Jõudu ja jaksu. Küünlajuhtmete kohapealt tean Su muret, kuna vahetasin endalgi kõik neli ära talvel, aga väärt investeering oli.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
Küsiksin sellist asja, et ega kellelgi ei vedele juhuslikult ühte gti kõrval istet kuskil mõne õlle eest, oleksin huvitatud
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
Nonii, mõnda aega pole kirjutanud siia!
alustan siis sellega, et auto seisnud mõninga aja puhta rahalistel põhjustel, täna aga panin peale uued küünlja juhtmed ja sain auto ilusti käima kui järsku enam ei tahtnud käia, jõudu polnud ja pöörded ka üle 5000rpm ei läinud kütuse releee andis ka saba(kui on see kütuse relee nr67 peal ja 857 951 253 on tootekood.), suriseb ja vuriseb ning teeb armatuuris Kasiinot ei võtnud enam pumpa järgi korralikult, kas sellest võibki olla kogu see jama, või on oht, et on veel midagi otsad andnud seismisega olen tänulik igasuguse informatsiooni eest
Tervitustega
Martin!
alustan siis sellega, et auto seisnud mõninga aja puhta rahalistel põhjustel, täna aga panin peale uued küünlja juhtmed ja sain auto ilusti käima kui järsku enam ei tahtnud käia, jõudu polnud ja pöörded ka üle 5000rpm ei läinud kütuse releee andis ka saba(kui on see kütuse relee nr67 peal ja 857 951 253 on tootekood.), suriseb ja vuriseb ning teeb armatuuris Kasiinot ei võtnud enam pumpa järgi korralikult, kas sellest võibki olla kogu see jama, või on oht, et on veel midagi otsad andnud seismisega olen tänulik igasuguse informatsiooni eest
Tervitustega
Martin!
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
Arvatavasti relee viga jah, et ei lähe pöördesse ja muid trikke teeb. Samas vaata kontaktid üle, et ega need oksüdeerinud ei ole. Uus relee maksab ka midagi 300+ krooni, nende releede viga on see, et tekivad mikropraod joodetud kohtadesse, kui uue tina ja kolviga üle käid, saad ehk tööle.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
Sai täna siis suure pettumusega pillid kokku pakitud ja avatud lõõgastuseks üks õlu, sest tõesti sai mõte ja isu otsa!
Tegudest siis! Sai siis kontrollitud releed mis on korras! surises kehva massipärast aint, sai seda parandatud, proovisime siis autot käivitada, mitte lubamist ka turtsus aint vahepeal! (kütuse lõhnad olid üleval) sai nii möödaminnes siis tsekitud, kas sädet on ültse, oli olemas( homme käime üle siis kõik süütevärgi igaksjuhuks! ) siis lolli aruga avastasime, et mootori mass lahti, tohoh tilli, sai suures tuhinas viga kiirelt parandatud mõned muredad massijuhtmed ja räbalad otsad välja vahetatud sealt puntrast ja lootuses, et auto käima läheb ilusti nüüd.... plät ei teinud auto teistnägugi, hakkab juba tunduma, et mida rohkem seda autot parandada, seda hullemaks asi läheb, sest ennem auto käis ja nüüd enam ei midagi ja mõtted said hetkel otsa milles mure
Igatahes igasugune teiepoolne ideede tulv milles võib mure olla ja abinõu on oodatud!
Muhedat nädalavahetust teile!
Martin
Tegudest siis! Sai siis kontrollitud releed mis on korras! surises kehva massipärast aint, sai seda parandatud, proovisime siis autot käivitada, mitte lubamist ka turtsus aint vahepeal! (kütuse lõhnad olid üleval) sai nii möödaminnes siis tsekitud, kas sädet on ültse, oli olemas( homme käime üle siis kõik süütevärgi igaksjuhuks! ) siis lolli aruga avastasime, et mootori mass lahti, tohoh tilli, sai suures tuhinas viga kiirelt parandatud mõned muredad massijuhtmed ja räbalad otsad välja vahetatud sealt puntrast ja lootuses, et auto käima läheb ilusti nüüd.... plät ei teinud auto teistnägugi, hakkab juba tunduma, et mida rohkem seda autot parandada, seda hullemaks asi läheb, sest ennem auto käis ja nüüd enam ei midagi ja mõtted said hetkel otsa milles mure
Igatahes igasugune teiepoolne ideede tulv milles võib mure olla ja abinõu on oodatud!
Muhedat nädalavahetust teile!
Martin
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
Küünlajuhtmed on õigesti pandud ? Jagajat pole liigutanud ? Kui juhtmed õigesti siis võid proovida jagajat liigutada veits, seal üks 13 polt, see lõdvemaks lasta ja siis jagajat keerata hästi natuke kas paremale või vasakule, samal ajal keegi võiks käivitada üritada. Küünlaid võiks ka üle vaadata, kui just vahetatud pole.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
Sai siis täna igast trikke proovitud ja no ei midagi ei teinud... eks kindlasti on mingi ülimlihtne ja loogiline viga Igatahes lõin ise nuputamisele käega ja lähiajal viin targema inimese juurde, kes lubas selle siis käima panna
Kena lund teile igatahes!
Martin
Kena lund teile igatahes!
Martin
-
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 14 Apr 2009, 21:10
- Asukoht: tartu/ülenurme
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
äkki tempi andur ära?
endal ühel golfil jebis ka tempi anduri pärast.
kohati nagu korra turtsus ja lubas aga käima ei läinud.
muidu mõnus pill tundub, tee ikka korda
endal ühel golfil jebis ka tempi anduri pärast.
kohati nagu korra turtsus ja lubas aga käima ei läinud.
muidu mõnus pill tundub, tee ikka korda
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
Noniii, kuna tuttavatele targematel remondimeestel pole aega olnud, siis sai suure huviga nende juttu kuulatud ja veel süüdet näpitud sellest ei tuhkagi, sai kaetud nende soovitusel veel külmkäivitus pihustit mis ok! Igatahes on nii palju igasugu pisi vigu(igasugused kontaktid, juhtmed ja andurid) olnud mis sai parandatud ning ei midagi paremaks pole läinud... Loobun juba ise jamamisest vist, tuleb ootama hakata kuni kuskile töökotta saab ja lahkama hakatakse! Mulle tundub, et ainus võimalus jääb ikkagi, et süüte süsteemis midagi nihu, säde on korralik(muidugi ma veidi võhik sellel alal, aga tundus ikka kabe see surakas) ja kütus tuleb.... ei teagi, nii vale süüde vist olla ei saa, et käima ei lähe, või noh, olen proovinud seda miljonis asendis juba timmida! äkki on teil veel ideid, milles võib mure olla??? Kas mingi õhu kätte saamisega probleeme ei saaks olla? Filter on täiesti uus igatahes, aga äkki mingid õhuklapid ei tööta ja mootor ei saa õhku kätte:?: niipalju sain, et mootor vahepeal pika käivitamise peale hakkas lubama, aga ei midagi erilist!
Igatahes ägedaid talverõõme teile neljarattaliste sõbrad sõitke minu eest ka!
Martin
Igatahes ägedaid talverõõme teile neljarattaliste sõbrad sõitke minu eest ka!
Martin
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
Tundub ikka et sädeme vale ajastus. Mingil põhjusel rihm üle pole käinud? Siis kui esimene silinder üleval siis ikka jagaja rootor esimese silindri kohapeal? Oli ühe Pologa sama jama et kõik oli nagu hästi aga jagaja peale olid küünlajuhtmed valetpidi ringis. Mõtlesin nii kaua kui aru sain et mootor käib ikka teist pidi.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
Kui mul Passatil säde kadus ja sai viga otsitud sõbraga ning lõpuks sai selgeks, et süütepool annab sädet vaid vahel harva, siis sõbral oli õnnestunud jagajakaas 180 kraadi valesti peale panna, kuigi kaanel hambad ja jagajal neile pesad sees, et õigesti peale panna. Seega ka tutika süütepooliga ikka auto käima ei läinud ja esimese hooga ei saanudki aru, milles võib viga olla kuna ma ei osanud oodata, et sõber sellise idiootsusega hakkama saab. Juhuslik vanamees soovitas igaks juhuks kontrollida, et kas jagajal kaas õigesti peal, sest säde oli hea ja kütus tuli ka silindrisse. Igaks juhuks viska ka sellele pilk peale.Kermo kirjutas:Tundub ikka et sädeme vale ajastus. Mingil põhjusel rihm üle pole käinud? Siis kui esimene silinder üleval siis ikka jagaja rootor esimese silindri kohapeal? Oli ühe Pologa sama jama et kõik oli nagu hästi aga jagaja peale olid küünlajuhtmed valetpidi ringis. Mõtlesin nii kaua kui aru sain et mootor käib ikka teist pidi.
Viimati muutis daff, 17 Dets 2010, 22:14, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
Jagaja rootori kiil pole ära murdunud?
Enda vanal Golfil oli see teema 16V 102kw DOHC mootoriga ja masina käima ei läinud. Alguses tükk aega otsisin viga mujalt. Ka kütust tuli peale ja säde ja kõik OK.
Võtsin jagajakaane maha, panin rootori õigesse asendisse ja laks, pill käib.
Ostsin Forsist uue rootori 61.- ja sai korda. Mingi aja pärast läks jälle kõrgete pöörete peal kiil puru ja jälle süüde laks paigast ja pill seisab. Ei teagi, miks ta seda anomaaliat tegi, kuid lõpuks jäi ikka pidama vist 3 või 4 rootor.
Enda vanal Golfil oli see teema 16V 102kw DOHC mootoriga ja masina käima ei läinud. Alguses tükk aega otsisin viga mujalt. Ka kütust tuli peale ja säde ja kõik OK.
Võtsin jagajakaane maha, panin rootori õigesse asendisse ja laks, pill käib.
Ostsin Forsist uue rootori 61.- ja sai korda. Mingi aja pärast läks jälle kõrgete pöörete peal kiil puru ja jälle süüde laks paigast ja pill seisab. Ei teagi, miks ta seda anomaaliat tegi, kuid lõpuks jäi ikka pidama vist 3 või 4 rootor.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
Tervitused
Lugesin siin ühe kaasfoorumlase teemat ükskord ja sealse jutupõhjal võin vist järeldada, et äkki on aju õhtal omadega. Sümptomid millest seal räägiti olid samad, et mootor ei läinud mingilt maalt enam üle 4500-5000rpm, jõud kadus ning lõpuks ei läinud enam käimagi vaid tegi pika käiiamise peale turtsu ja räägiti, et see oli tingitud kehvast massist ajule, mida arvatavasti mul ka oli, kuna kokku panemisel oli lohakalt veidi üks mutikas pandud mis ajapikku ennast lahti oli kruvinud.
Teadjamad oskavad ehk paremini öelda mis,kus ja mida, niiet igasugune abi on oodatud!
Huvitaks selline asi, et palju neid ajusid saada on üldse ning mis hinnaga neid liigub?
Kas oleks mõnda lahket foorumi kaaslast, kellel ehk vedeleb sellele mootorile aju ja saaks proovida kas on viga selles või ikkagi mingi muu jama( kahjuks olen ise autost eemal ja ei saa toote koodi öelda, aga lähiajal üritan selle saada sealtpealt). PS paluks siis
Puhtaid autosid teile!
Martin.
Lugesin siin ühe kaasfoorumlase teemat ükskord ja sealse jutupõhjal võin vist järeldada, et äkki on aju õhtal omadega. Sümptomid millest seal räägiti olid samad, et mootor ei läinud mingilt maalt enam üle 4500-5000rpm, jõud kadus ning lõpuks ei läinud enam käimagi vaid tegi pika käiiamise peale turtsu ja räägiti, et see oli tingitud kehvast massist ajule, mida arvatavasti mul ka oli, kuna kokku panemisel oli lohakalt veidi üks mutikas pandud mis ajapikku ennast lahti oli kruvinud.
Teadjamad oskavad ehk paremini öelda mis,kus ja mida, niiet igasugune abi on oodatud!
Huvitaks selline asi, et palju neid ajusid saada on üldse ning mis hinnaga neid liigub?
Kas oleks mõnda lahket foorumi kaaslast, kellel ehk vedeleb sellele mootorile aju ja saaks proovida kas on viga selles või ikkagi mingi muu jama( kahjuks olen ise autost eemal ja ei saa toote koodi öelda, aga lähiajal üritan selle saada sealtpealt). PS paluks siis
Puhtaid autosid teile!
Martin.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Jetta GTX 16v 87'- Helfu
Äkki on kütusefilter umbes või siis pealevoolu peenfilter, mis asub pritsepea küljes, pealevoolu toru stutsi sees.
Kontrolli ka üle kõigi komponentide pistikud,see tähendab et puhasta klemmid üle!!! Väiksemgi väärinfo segab oluliselt Ke-jetronicu tööd.
1. temperatuuri andur mootori tööks
2. tühikäigu ja täisgaasi mikrolülitid siibri juures
3. Rõhuregulaator kulbi küljes(paremal pool pead,hall krabike)
4. Potekas kulbi küljes(vasakul pool pead)
5. lambda [VW Bot: "Keel korda!"] pistik
Kontrolli ka üle kõigi komponentide pistikud,see tähendab et puhasta klemmid üle!!! Väiksemgi väärinfo segab oluliselt Ke-jetronicu tööd.
1. temperatuuri andur mootori tööks
2. tühikäigu ja täisgaasi mikrolülitid siibri juures
3. Rõhuregulaator kulbi küljes(paremal pool pead,hall krabike)
4. Potekas kulbi küljes(vasakul pool pead)
5. lambda [VW Bot: "Keel korda!"] pistik