VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

addx
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
Telefon: 53791691
Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas addx » 15 Nov 2014, 14:22

fo1l kirjutas:mis autost saanud on? :)
+1 Vägev teema!

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 26 Dets 2014, 23:03

Auto hetkel sellises seisus nagu pildilt näha, seisab kuivas garaasis. Tasapisi saab tehtud keretöid ja muid vidinaid vuntsitud ning soetatud.
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 27 Veebr 2015, 13:37

Üks vidinvärk juures:
Pilt

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 04 Apr 2015, 21:11

Sai natuke jubinaid juurde. 6k manuaal kast ja 4motion veoskeem :)
Pilt

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 05 Nov 2015, 14:25

Tere ülepikaaja!

Autoga suurt pole juhtunud ajapuudusetõttu.
Aga on vahepeal auto lisavidinatega olnud aega tegeleda ja areneda lasta.
Auto sai vahepeal endale el.peeglid.
Pilt
Ja Nimelt hakkab haldex-i plaan ka looma.
Pilt
Pilt

Martin.

NikolaiR
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Okt 2013, 00:25
Asukoht: Tallinn/Pirita
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas NikolaiR » 05 Nov 2015, 21:47

väga kõva ettevõtmine!
edu ja jaksu ning ilmselt ka külma närvi kindlasti :angel:
VW Golf II 91' → VW Golf II 88' → BMW 318i e36 93'BMW 520i e34 89'→ VW Golf II 91'
Kõik teed viivad Golf'ini (:

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 14 Okt 2016, 22:30

Kaua on vaikust olnud jälle.

Otsin hetkel autole mk2 synro pagasi põhja ja siis corra või mk2 syncro keskkoda.
Kui need olemas, siis võiks alustada keevitus töödega. Ülejäänud vajalik olemas( tänud Kaido83-mele !

Lisaks on plaan peale keevitusi teha kerele elektrolüütvann ja saata kere elektri tsinki , et välistada hilisemaid ohoo rooste efekte oma projekti puhul. Hetkel kahjuks pole eestis leidnud sobivaid teenuse pakkujaid, kuid soome ja leedu pool on õnneks vist see võimalik.( Kui teate eestis kedagi kelle elektri tsingi vanni mahuks terve kere, andke teada )
Kui keegi teab, kes minu soovide kohapealt oskaks aidata, oleksin väga tänulik ja kindlasti tasuksin abi eest!

Üldiselt seisab auto kuivas garaasis ja ootab oma etappe. Ei taha üldse kere tegema hakata enne kui teatud jupid olemas ja saab ühe hooga kere viia teatud etappi, ning teha korrosiooni kindlaks. Praktika on paljude kogenud inimeste projektide puhul näidanud, et ei tohi kuskilt lohakat ja venima lasta! Seega püüan kere kohapealt asjad järjest ära teha, et hiljem välistada mingeid rooste mulle/täppe jne!

Martin.
Viimati muutis Helfu, 14 Okt 2016, 23:01, muudetud 2 korda kokku.

jürts
Klubiline
Postitusi: 776
Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
Telefon: 56643833
Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas jürts » 15 Okt 2016, 01:17

Zinkpot Paldiskis ei mahuta su keret vanni ära? Uurida võid ju.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Petzo » 15 Okt 2016, 09:54

Muidugi mahub ja neid kohti on veelgi. Omal ammu see plaan peas olnud, kui kunagi kümne aasta pärast nii kaugele jõuan.
Rait.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 15 Okt 2016, 13:03

Tahaks näha mis sest autost saab peale tsinkimist.
Kui palju seda tsinki kokku voolab kuskile nurka kogunema!
Enamus keevitab tehase galvaanika augud täis kuna sealt on alanud rooste.
Ja tehas keerutab autot läbi teistsuguse voolavusega tsingi.

Pigem uuriks sellise tegevuse hinda:
http://www.metallisation.ee/kkk/
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas ompracing » 15 Okt 2016, 15:57

Minu üks syncro tunnel peaks kaido käes olema.. seega uuri temalt & ülekande võid mulle teha :mrgreen:
Jõudu jaksu..
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 15 Okt 2016, 16:23

Kavas siiski elektri tsinki saata kere, mitte kuum tsinki!
http://www.vasar.ee/el_tsinkimine.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja Eestis ei tea hetkel ühtegi sellist kohta, kus el. tsinkida saaks üle väga 3m vannis.

Martin
Viimati muutis Helfu, 15 Okt 2016, 16:26, muudetud 1 kord kokku.

Kappo
Huviline
Postitusi: 374
Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
Auto: Golf 2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Kappo » 15 Okt 2016, 19:29

Tere,

minu teada on esimene keht kes on v6imeline tervet autokere tsinkida Poolas. K6ige lähedam ja soodsam hind, v6rreldes Saksaga oli kolm korda odavam ja ka 6ige kerepink, ehk keret liigutakse ja keeratakse vannis. Neil tehases on ka variant vana värv ja k6ik "muu kraam" happega eemaldada.
Kolm aastat tagasi lasin neil ühe kere teha ja hinnaks oli ca. 5000

Kuumtsink ei sobi auto kerede jaoks, kiht on väga raske ja paks. See metalliseerimise link on nii nimetatud "Plasma-Tsink" see ei roni aga kere sisse, vaid on pinnakatte, ehk k6ik sisemised pinnad jäävad kattmata.

Tervitades Kappo
Viimati muutis Kappo, 15 Okt 2016, 19:35, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 15 Okt 2016, 21:25

Kappo kirjutas:Tere,

minu teada on esimene keht kes on v6imeline tervet autokere tsinkida Poolas. K6ige lähedam ja soodsam hind, v6rreldes Saksaga oli kolm korda odavam ja ka 6ige kerepink, ehk keret liigutakse ja keeratakse vannis. Neil tehases on ka variant vana värv ja k6ik "muu kraam" happega eemaldada.
Kolm aastat tagasi lasin neil ühe kere teha ja hinnaks oli ca. 5000

Kuumtsink ei sobi auto kerede jaoks, kiht on väga raske ja paks. See metalliseerimise link on nii nimetatud "Plasma-Tsink" see ei roni aga kere sisse, vaid on pinnakatte, ehk k6ik sisemised pinnad jäävad kattmata.

Tervitades Kappo

Oskad ehk täpsustada, mis ettevõttega tegu?

Tervitades
Martin

Kappo
Huviline
Postitusi: 374
Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
Auto: Golf 2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Kappo » 15 Okt 2016, 22:31

Poolas v6i Saksas?

Mida ma kohe selgitan oli minu väga väga heas seisukorras kere ise, ehk peale happevanni leiti vaid 8 auku mida taastati koha peal. See kere oli aastast 1991 aga ainult 30tkm s6itnud ja ei olnud ühtegi talve näinud (L6una Saksamaa).
Teise kere mis sinna saatsin oli nii nimetatud "peale vaadates heas seisus" peale happevanni selgusid k6ik G2 tüüpilised vead, ehk tehase mastiksi all on k6ik roostes. Nii pealt kui ka alt neid vigastusi ei ole näha, aga PVC mastiksi all on k6ik Golfikesed roostes, ka kui see ainult väikene kahjustus on ei k6lba see tsinkimisse. Olen selle punkti puhul Eestis juba mitmetega vaielnud. Ise tegelen G2 nüüd juba üle 18 aasta enda elust ja ei ole mina veel Goldi kere näinud kelle kere mastiksi alt on ilma roosteta.

Juhul kui seal leitakse suurema roostekahjustuse v6ib kereplekke vahetada, kuna see tööraha oleks igati üle m6istuse piiri olnud läks see kere vanametalli ja ma otsisin eelnevalt maininud hästi säilinud. Täna päeval on aga ka head kered juba väga hinnas, alla 8000€ ei leidu enam midagi.

Happevannis kere puhastus oli ca. 1000€ ja kestis kolm päeva.

Saan siin kohas ainult enda kogemusi jagada, "tavalist" kere ei tasu sinna saata kuna kaotad ainult raha. Peale tsinkimist peab ka kohe uue mastiksi peale kandma, k6ik keevituskohad ja kereliikmed ei ole perfektselt tsingiga täidetud, kuna tsink ei roni sinna vahele. Mastiksid nemad peale ei kanna, seda tegin ise, materjali kulus ca. 600€ eest. Kuni kere värvi all on, ehk vana värv/mastiks maha + tsink + mastiks + värv saab tänapäeval ca. 12000€ arvetsada. Mina olen ühe enda Golfi lasnud nii teha, tulevikus enam ei tee, soodsam on osta hästi säilinud kere ja seda üle värvida. Turuväärtus tavalisel Golfil ei ole nii k6rge et see ennast ära tasuks. Selle kere mis mina sinna saatsin on üks k6ige haruldasem mudel ja puht finantsiliselt tasub see tegu ennast järgmise 10-20 aasta jooksul ära. Auto sai umbes 4 aastat tagasi valmis ja seisab nüüd ühes esinduses soojas ruumis.

Kui sa m6tled enda Jetta tegemise peale soovitan seda m6tet väga aktiivselt kaaluda, äkki on siiski soodsam osta Kesk/L6una Euroopast säilinud kere mis on t6esti roostevaba ;-)

Tervitades Kappo

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 17 Okt 2016, 08:28

Kappo kirjutas:Poolas v6i Saksas?
Vahet pole, mind huvitab lihtsalt kes need tegijad on? :D

Eriti selliste ulmeliste hindadega. Odavam on juba endal vann kokku ehitada+kulumaterjalid ( Isegi see ei ole päris 5k eurine Raketiteadus :eh: ).

Minu eesmärk ei ole ka autot sinna rooste tõrjesse saata, vaid eesmärk siiski nn konserveerida, sest mul ta päris "tavaline Golf" ka pole niiet :roll:

Martin.

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 25 Nov 2016, 00:42

Kasutaja Kappo,

Ootan sinu argumente ja kontakte, kus mis tegid, kui niipalju tead!?
Senini pole leidnud muid vanne kus seda teha saaks. Lisan selle, et tehased tõesti teevad veidi teise tehnoloogiaga asja, mida minul kavas!

Martin,

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 15 Apr 2017, 00:15

Postitan siia ka üle pika aja. Autoga pole küll midagi suurt juhtunud, kuid on mõningaid juppe hangitud näiteks turbotamiseks kolvid kepsud.(saab hakata mootorit tegema)
Üldiselt kui tundub, et projekt venib mõttetult siis võin vist tänu öelda Kaido83-mele, et projekt nii pikale veninud on :D Tema on mind ikka veenud, et tee nii ja kasuta neid osi( Neid mida lihtne saada pole ) ja ma ei hakka ka enne midagi suurt korda saatma kui osad olemas. Iroonia las olla ja üldiselt ma ikka tänan teda nõu ja jõu eest.

Martin.

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 04 Nov 2017, 22:26

Juhtus nüüd nii, et kuna üks töökoda on uppunud projektide alla, siis auto sai kolitud uude töökotta, kus on rohkem vaba ruumi ja siis loodan leida ka rohkem aega sellega tegeleda. Mõningaid vidinaid veel vaja, kuid üldiselt võin hakata kere modifitseerima ja asju liigutama.
Pilt
Hetkel läks auto garaazi 4 ameerika auto kõrvale, et uhkelt esindan euroopa toodangut :D

Kasutaja avatar
Allar
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
Asukoht: Tõrva/Tartu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Allar » 04 Nov 2017, 22:43

Mingi vahva mesa paistab taustal. E500?

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 04 Nov 2017, 22:51

Allar kirjutas:Mingi vahva mesa paistab taustal. E500?
Tegu Kupee w124 Carlsson-iga 3.0 24v 170kw , millele sai möödunud hooaeg tehtud widebody siis e500 toel, lisaks autol all e500 sillad. Auto pole veel päris komplektne, kuid uueks hooajaks peaks asjad juba ok olema
Pilt
Martin.
Viimati muutis Helfu, 05 Juun 2018, 11:46, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Allar
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
Asukoht: Tõrva/Tartu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Allar » 05 Nov 2017, 00:25

Väga äge! Kui me juba selle teema lainel oleme, siis mis velg mesal all? MAE?

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 05 Nov 2017, 08:35

Allar kirjutas:Väga äge! Kui me juba selle teema lainel oleme, siis mis velg mesal all? MAE?
OZ futura, aga kirjuta PS kui küsimusi! Hoiame teema puhta.

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 09 Mai 2018, 10:35

Nonii, autoga otseselt pole suurt midagi teinud, kuid tõin talle vahepeal ühe doonor masina. Siit läheb siis mõningaid asju vaja jettale :D

Pilt

Näiteks Evo turbo :)

Pilt

Olen keskkoja ja pagasi põhja otsinguil et saaksin hakata kere keevitama ja siis pritsima.

Martin.

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu

Lugemata postitus Postitas Helfu » 15 Apr 2019, 10:46

Pika mõtlemise peale olen otsustanud auto taastada originaal seisukorda.

Seetõttu, kui kellelgi huvi, siis 4motion nodi müüa.

-syncro passati kesktunnel.
-6käiku 02A 4motion käigukast koos hoovastikuga+kasti kinnitus mk2 sillale.
- mk4 4motion Kardaanid, veovõllid ja tagadiffer.
-Ketaspiduriga tagasild mk2 syncro to haldex difri jaoks lahendusega.
-Lisaks ka 5tk AAN 2.2 turboka kolvid,kepsud pakkuda(Ultraheliga pestud)

Kogu info PS, kui huvi
Viimati muutis Helfu, 03 Okt 2019, 08:57, muudetud 3 korda kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”