+1 Vägev teema!fo1l kirjutas:mis autost saanud on?
VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Moderaator: etnies858
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Auto hetkel sellises seisus nagu pildilt näha, seisab kuivas garaasis. Tasapisi saab tehtud keretöid ja muid vidinaid vuntsitud ning soetatud.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Tere ülepikaaja!
Autoga suurt pole juhtunud ajapuudusetõttu.
Aga on vahepeal auto lisavidinatega olnud aega tegeleda ja areneda lasta.
Auto sai vahepeal endale el.peeglid.
Ja Nimelt hakkab haldex-i plaan ka looma.
Martin.
Autoga suurt pole juhtunud ajapuudusetõttu.
Aga on vahepeal auto lisavidinatega olnud aega tegeleda ja areneda lasta.
Auto sai vahepeal endale el.peeglid.
Ja Nimelt hakkab haldex-i plaan ka looma.
Martin.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 07 Okt 2013, 00:25
- Asukoht: Tallinn/Pirita
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
väga kõva ettevõtmine!
edu ja jaksu ning ilmselt ka külma närvi kindlasti
edu ja jaksu ning ilmselt ka külma närvi kindlasti
VW Golf II 91' → VW Golf II 88' → BMW 318i e36 93' → BMW 520i e34 89'→ VW Golf II 91'
Kõik teed viivad Golf'ini (:
Kõik teed viivad Golf'ini (:
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Kaua on vaikust olnud jälle.
Otsin hetkel autole mk2 synro pagasi põhja ja siis corra või mk2 syncro keskkoda.
Kui need olemas, siis võiks alustada keevitus töödega. Ülejäänud vajalik olemas( tänud Kaido83-mele !
Lisaks on plaan peale keevitusi teha kerele elektrolüütvann ja saata kere elektri tsinki , et välistada hilisemaid ohoo rooste efekte oma projekti puhul. Hetkel kahjuks pole eestis leidnud sobivaid teenuse pakkujaid, kuid soome ja leedu pool on õnneks vist see võimalik.( Kui teate eestis kedagi kelle elektri tsingi vanni mahuks terve kere, andke teada )
Kui keegi teab, kes minu soovide kohapealt oskaks aidata, oleksin väga tänulik ja kindlasti tasuksin abi eest!
Üldiselt seisab auto kuivas garaasis ja ootab oma etappe. Ei taha üldse kere tegema hakata enne kui teatud jupid olemas ja saab ühe hooga kere viia teatud etappi, ning teha korrosiooni kindlaks. Praktika on paljude kogenud inimeste projektide puhul näidanud, et ei tohi kuskilt lohakat ja venima lasta! Seega püüan kere kohapealt asjad järjest ära teha, et hiljem välistada mingeid rooste mulle/täppe jne!
Martin.
Otsin hetkel autole mk2 synro pagasi põhja ja siis corra või mk2 syncro keskkoda.
Kui need olemas, siis võiks alustada keevitus töödega. Ülejäänud vajalik olemas( tänud Kaido83-mele !
Lisaks on plaan peale keevitusi teha kerele elektrolüütvann ja saata kere elektri tsinki , et välistada hilisemaid ohoo rooste efekte oma projekti puhul. Hetkel kahjuks pole eestis leidnud sobivaid teenuse pakkujaid, kuid soome ja leedu pool on õnneks vist see võimalik.( Kui teate eestis kedagi kelle elektri tsingi vanni mahuks terve kere, andke teada )
Kui keegi teab, kes minu soovide kohapealt oskaks aidata, oleksin väga tänulik ja kindlasti tasuksin abi eest!
Üldiselt seisab auto kuivas garaasis ja ootab oma etappe. Ei taha üldse kere tegema hakata enne kui teatud jupid olemas ja saab ühe hooga kere viia teatud etappi, ning teha korrosiooni kindlaks. Praktika on paljude kogenud inimeste projektide puhul näidanud, et ei tohi kuskilt lohakat ja venima lasta! Seega püüan kere kohapealt asjad järjest ära teha, et hiljem välistada mingeid rooste mulle/täppe jne!
Martin.
Viimati muutis Helfu, 14 Okt 2016, 23:01, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Muidugi mahub ja neid kohti on veelgi. Omal ammu see plaan peas olnud, kui kunagi kümne aasta pärast nii kaugele jõuan.
Rait.
-
- Veteran
- Postitusi: 3372
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 807 korda
- Tänatud: 131 korda
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Tahaks näha mis sest autost saab peale tsinkimist.
Kui palju seda tsinki kokku voolab kuskile nurka kogunema!
Enamus keevitab tehase galvaanika augud täis kuna sealt on alanud rooste.
Ja tehas keerutab autot läbi teistsuguse voolavusega tsingi.
Pigem uuriks sellise tegevuse hinda:
http://www.metallisation.ee/kkk/
Kui palju seda tsinki kokku voolab kuskile nurka kogunema!
Enamus keevitab tehase galvaanika augud täis kuna sealt on alanud rooste.
Ja tehas keerutab autot läbi teistsuguse voolavusega tsingi.
Pigem uuriks sellise tegevuse hinda:
http://www.metallisation.ee/kkk/
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Minu üks syncro tunnel peaks kaido käes olema.. seega uuri temalt & ülekande võid mulle teha
Jõudu jaksu..
Jõudu jaksu..
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Kavas siiski elektri tsinki saata kere, mitte kuum tsinki!
http://www.vasar.ee/el_tsinkimine.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja Eestis ei tea hetkel ühtegi sellist kohta, kus el. tsinkida saaks üle väga 3m vannis.
Martin
http://www.vasar.ee/el_tsinkimine.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja Eestis ei tea hetkel ühtegi sellist kohta, kus el. tsinkida saaks üle väga 3m vannis.
Martin
Viimati muutis Helfu, 15 Okt 2016, 16:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 374
- Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Tere,
minu teada on esimene keht kes on v6imeline tervet autokere tsinkida Poolas. K6ige lähedam ja soodsam hind, v6rreldes Saksaga oli kolm korda odavam ja ka 6ige kerepink, ehk keret liigutakse ja keeratakse vannis. Neil tehases on ka variant vana värv ja k6ik "muu kraam" happega eemaldada.
Kolm aastat tagasi lasin neil ühe kere teha ja hinnaks oli ca. 5000
Kuumtsink ei sobi auto kerede jaoks, kiht on väga raske ja paks. See metalliseerimise link on nii nimetatud "Plasma-Tsink" see ei roni aga kere sisse, vaid on pinnakatte, ehk k6ik sisemised pinnad jäävad kattmata.
Tervitades Kappo
minu teada on esimene keht kes on v6imeline tervet autokere tsinkida Poolas. K6ige lähedam ja soodsam hind, v6rreldes Saksaga oli kolm korda odavam ja ka 6ige kerepink, ehk keret liigutakse ja keeratakse vannis. Neil tehases on ka variant vana värv ja k6ik "muu kraam" happega eemaldada.
Kolm aastat tagasi lasin neil ühe kere teha ja hinnaks oli ca. 5000
Kuumtsink ei sobi auto kerede jaoks, kiht on väga raske ja paks. See metalliseerimise link on nii nimetatud "Plasma-Tsink" see ei roni aga kere sisse, vaid on pinnakatte, ehk k6ik sisemised pinnad jäävad kattmata.
Tervitades Kappo
Viimati muutis Kappo, 15 Okt 2016, 19:35, muudetud 1 kord kokku.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Kappo kirjutas:Tere,
minu teada on esimene keht kes on v6imeline tervet autokere tsinkida Poolas. K6ige lähedam ja soodsam hind, v6rreldes Saksaga oli kolm korda odavam ja ka 6ige kerepink, ehk keret liigutakse ja keeratakse vannis. Neil tehases on ka variant vana värv ja k6ik "muu kraam" happega eemaldada.
Kolm aastat tagasi lasin neil ühe kere teha ja hinnaks oli ca. 5000
Kuumtsink ei sobi auto kerede jaoks, kiht on väga raske ja paks. See metalliseerimise link on nii nimetatud "Plasma-Tsink" see ei roni aga kere sisse, vaid on pinnakatte, ehk k6ik sisemised pinnad jäävad kattmata.
Tervitades Kappo
Oskad ehk täpsustada, mis ettevõttega tegu?
Tervitades
Martin
-
- Huviline
- Postitusi: 374
- Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Poolas v6i Saksas?
Mida ma kohe selgitan oli minu väga väga heas seisukorras kere ise, ehk peale happevanni leiti vaid 8 auku mida taastati koha peal. See kere oli aastast 1991 aga ainult 30tkm s6itnud ja ei olnud ühtegi talve näinud (L6una Saksamaa).
Teise kere mis sinna saatsin oli nii nimetatud "peale vaadates heas seisus" peale happevanni selgusid k6ik G2 tüüpilised vead, ehk tehase mastiksi all on k6ik roostes. Nii pealt kui ka alt neid vigastusi ei ole näha, aga PVC mastiksi all on k6ik Golfikesed roostes, ka kui see ainult väikene kahjustus on ei k6lba see tsinkimisse. Olen selle punkti puhul Eestis juba mitmetega vaielnud. Ise tegelen G2 nüüd juba üle 18 aasta enda elust ja ei ole mina veel Goldi kere näinud kelle kere mastiksi alt on ilma roosteta.
Juhul kui seal leitakse suurema roostekahjustuse v6ib kereplekke vahetada, kuna see tööraha oleks igati üle m6istuse piiri olnud läks see kere vanametalli ja ma otsisin eelnevalt maininud hästi säilinud. Täna päeval on aga ka head kered juba väga hinnas, alla 8000€ ei leidu enam midagi.
Happevannis kere puhastus oli ca. 1000€ ja kestis kolm päeva.
Saan siin kohas ainult enda kogemusi jagada, "tavalist" kere ei tasu sinna saata kuna kaotad ainult raha. Peale tsinkimist peab ka kohe uue mastiksi peale kandma, k6ik keevituskohad ja kereliikmed ei ole perfektselt tsingiga täidetud, kuna tsink ei roni sinna vahele. Mastiksid nemad peale ei kanna, seda tegin ise, materjali kulus ca. 600€ eest. Kuni kere värvi all on, ehk vana värv/mastiks maha + tsink + mastiks + värv saab tänapäeval ca. 12000€ arvetsada. Mina olen ühe enda Golfi lasnud nii teha, tulevikus enam ei tee, soodsam on osta hästi säilinud kere ja seda üle värvida. Turuväärtus tavalisel Golfil ei ole nii k6rge et see ennast ära tasuks. Selle kere mis mina sinna saatsin on üks k6ige haruldasem mudel ja puht finantsiliselt tasub see tegu ennast järgmise 10-20 aasta jooksul ära. Auto sai umbes 4 aastat tagasi valmis ja seisab nüüd ühes esinduses soojas ruumis.
Kui sa m6tled enda Jetta tegemise peale soovitan seda m6tet väga aktiivselt kaaluda, äkki on siiski soodsam osta Kesk/L6una Euroopast säilinud kere mis on t6esti roostevaba
Tervitades Kappo
Mida ma kohe selgitan oli minu väga väga heas seisukorras kere ise, ehk peale happevanni leiti vaid 8 auku mida taastati koha peal. See kere oli aastast 1991 aga ainult 30tkm s6itnud ja ei olnud ühtegi talve näinud (L6una Saksamaa).
Teise kere mis sinna saatsin oli nii nimetatud "peale vaadates heas seisus" peale happevanni selgusid k6ik G2 tüüpilised vead, ehk tehase mastiksi all on k6ik roostes. Nii pealt kui ka alt neid vigastusi ei ole näha, aga PVC mastiksi all on k6ik Golfikesed roostes, ka kui see ainult väikene kahjustus on ei k6lba see tsinkimisse. Olen selle punkti puhul Eestis juba mitmetega vaielnud. Ise tegelen G2 nüüd juba üle 18 aasta enda elust ja ei ole mina veel Goldi kere näinud kelle kere mastiksi alt on ilma roosteta.
Juhul kui seal leitakse suurema roostekahjustuse v6ib kereplekke vahetada, kuna see tööraha oleks igati üle m6istuse piiri olnud läks see kere vanametalli ja ma otsisin eelnevalt maininud hästi säilinud. Täna päeval on aga ka head kered juba väga hinnas, alla 8000€ ei leidu enam midagi.
Happevannis kere puhastus oli ca. 1000€ ja kestis kolm päeva.
Saan siin kohas ainult enda kogemusi jagada, "tavalist" kere ei tasu sinna saata kuna kaotad ainult raha. Peale tsinkimist peab ka kohe uue mastiksi peale kandma, k6ik keevituskohad ja kereliikmed ei ole perfektselt tsingiga täidetud, kuna tsink ei roni sinna vahele. Mastiksid nemad peale ei kanna, seda tegin ise, materjali kulus ca. 600€ eest. Kuni kere värvi all on, ehk vana värv/mastiks maha + tsink + mastiks + värv saab tänapäeval ca. 12000€ arvetsada. Mina olen ühe enda Golfi lasnud nii teha, tulevikus enam ei tee, soodsam on osta hästi säilinud kere ja seda üle värvida. Turuväärtus tavalisel Golfil ei ole nii k6rge et see ennast ära tasuks. Selle kere mis mina sinna saatsin on üks k6ige haruldasem mudel ja puht finantsiliselt tasub see tegu ennast järgmise 10-20 aasta jooksul ära. Auto sai umbes 4 aastat tagasi valmis ja seisab nüüd ühes esinduses soojas ruumis.
Kui sa m6tled enda Jetta tegemise peale soovitan seda m6tet väga aktiivselt kaaluda, äkki on siiski soodsam osta Kesk/L6una Euroopast säilinud kere mis on t6esti roostevaba
Tervitades Kappo
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Vahet pole, mind huvitab lihtsalt kes need tegijad on?Kappo kirjutas:Poolas v6i Saksas?
Eriti selliste ulmeliste hindadega. Odavam on juba endal vann kokku ehitada+kulumaterjalid ( Isegi see ei ole päris 5k eurine Raketiteadus ).
Minu eesmärk ei ole ka autot sinna rooste tõrjesse saata, vaid eesmärk siiski nn konserveerida, sest mul ta päris "tavaline Golf" ka pole niiet
Martin.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Kasutaja Kappo,
Ootan sinu argumente ja kontakte, kus mis tegid, kui niipalju tead!?
Senini pole leidnud muid vanne kus seda teha saaks. Lisan selle, et tehased tõesti teevad veidi teise tehnoloogiaga asja, mida minul kavas!
Martin,
Ootan sinu argumente ja kontakte, kus mis tegid, kui niipalju tead!?
Senini pole leidnud muid vanne kus seda teha saaks. Lisan selle, et tehased tõesti teevad veidi teise tehnoloogiaga asja, mida minul kavas!
Martin,
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Postitan siia ka üle pika aja. Autoga pole küll midagi suurt juhtunud, kuid on mõningaid juppe hangitud näiteks turbotamiseks kolvid kepsud.(saab hakata mootorit tegema)
Üldiselt kui tundub, et projekt venib mõttetult siis võin vist tänu öelda Kaido83-mele, et projekt nii pikale veninud on Tema on mind ikka veenud, et tee nii ja kasuta neid osi( Neid mida lihtne saada pole ) ja ma ei hakka ka enne midagi suurt korda saatma kui osad olemas. Iroonia las olla ja üldiselt ma ikka tänan teda nõu ja jõu eest.
Martin.
Üldiselt kui tundub, et projekt venib mõttetult siis võin vist tänu öelda Kaido83-mele, et projekt nii pikale veninud on Tema on mind ikka veenud, et tee nii ja kasuta neid osi( Neid mida lihtne saada pole ) ja ma ei hakka ka enne midagi suurt korda saatma kui osad olemas. Iroonia las olla ja üldiselt ma ikka tänan teda nõu ja jõu eest.
Martin.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Juhtus nüüd nii, et kuna üks töökoda on uppunud projektide alla, siis auto sai kolitud uude töökotta, kus on rohkem vaba ruumi ja siis loodan leida ka rohkem aega sellega tegeleda. Mõningaid vidinaid veel vaja, kuid üldiselt võin hakata kere modifitseerima ja asju liigutama.
Hetkel läks auto garaazi 4 ameerika auto kõrvale, et uhkelt esindan euroopa toodangut
Hetkel läks auto garaazi 4 ameerika auto kõrvale, et uhkelt esindan euroopa toodangut
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Tegu Kupee w124 Carlsson-iga 3.0 24v 170kw , millele sai möödunud hooaeg tehtud widebody siis e500 toel, lisaks autol all e500 sillad. Auto pole veel päris komplektne, kuid uueks hooajaks peaks asjad juba ok olemaAllar kirjutas:Mingi vahva mesa paistab taustal. E500?
Martin.
Viimati muutis Helfu, 05 Juun 2018, 11:46, muudetud 1 kord kokku.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
OZ futura, aga kirjuta PS kui küsimusi! Hoiame teema puhta.Allar kirjutas:Väga äge! Kui me juba selle teema lainel oleme, siis mis velg mesal all? MAE?
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Nonii, autoga otseselt pole suurt midagi teinud, kuid tõin talle vahepeal ühe doonor masina. Siit läheb siis mõningaid asju vaja jettale
Näiteks Evo turbo
Olen keskkoja ja pagasi põhja otsinguil et saaksin hakata kere keevitama ja siis pritsima.
Martin.
Näiteks Evo turbo
Olen keskkoja ja pagasi põhja otsinguil et saaksin hakata kere keevitama ja siis pritsima.
Martin.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Jetta GTX 16V '87 - Helfu
Pika mõtlemise peale olen otsustanud auto taastada originaal seisukorda.
Seetõttu, kui kellelgi huvi, siis 4motion nodi müüa.
-syncro passati kesktunnel.
-6käiku 02A 4motion käigukast koos hoovastikuga+kasti kinnitus mk2 sillale.
- mk4 4motion Kardaanid, veovõllid ja tagadiffer.
-Ketaspiduriga tagasild mk2 syncro to haldex difri jaoks lahendusega.
-Lisaks ka 5tk AAN 2.2 turboka kolvid,kepsud pakkuda(Ultraheliga pestud)
Kogu info PS, kui huvi
Seetõttu, kui kellelgi huvi, siis 4motion nodi müüa.
-syncro passati kesktunnel.
-6käiku 02A 4motion käigukast koos hoovastikuga+kasti kinnitus mk2 sillale.
- mk4 4motion Kardaanid, veovõllid ja tagadiffer.
-Ketaspiduriga tagasild mk2 syncro to haldex difri jaoks lahendusega.
-Lisaks ka 5tk AAN 2.2 turboka kolvid,kepsud pakkuda(Ultraheliga pestud)
Kogu info PS, kui huvi
Viimati muutis Helfu, 03 Okt 2019, 08:57, muudetud 3 korda kokku.