VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 -> 3.6 1996 - Kahvel

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 28 Aug 2013, 18:09

golfi_vend kirjutas:Pane kirja koodid...
Kas tagumine lambda ei löö avariise? Pead laskma lambdad välja kirjutada.
P0444 - EVAP Purge Control Valve (N80): Circuit Open
P0418 - Relay for Secondary Air Injection Pump (J299): Malfunction
P0413 - Secondary Air Injection System Valve (N112): Open Circuit
P0056 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: Heating Circuit: Malfunction / Open Circuit
P0036 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit: Malfunction / Open Circuit
P0276 - Fuel Injector #6 (N84): Short to Ground
P0261 - Fuel Injector #1 (N30): Short to Ground
P0267 - Fuel Injector #3 (N32): Short to Ground
P0273 - Fuel Injector #5 (N83): Short to Ground
P0270 - Fuel Injector #4 (N33): Short to Ground
P0013 - Bank 1: Camshaft B (Exhaust): Position Actuator Malfunction

Avarii asja ma ei oska öelda.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas R36 » 28 Aug 2013, 19:29

pihusti vead ok aga vaata sul viga p0013 Väljalaske nuka positsiooni akuaator. Ehk klapiajastuse muutja vms... Tehniline eesti keel lonkab :)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 28 Aug 2013, 20:05

ma ise hakkasin ka sellesse syvenema täna ja homme vaatan yle nuka solenoidide yhendused.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas R36 » 28 Aug 2013, 20:14

Veakirjeldus näitab, et nagu solenoid ise oleks vigane. (MALFUNTION)

Lahtiste juhtmete korral oleks Open Circuit
Viimati muutis R36, 28 Aug 2013, 20:14, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas R36 » 28 Aug 2013, 20:17

Lisaks sinu pihustiveale:

Now using the troubleshooting sections and wiring diagrams in my Bentley CD, I tried to figure out what all of these components that are supposedly "Short to Ground" have in common..?
Without too much trouble, I found they all get their power from the fuel pump relay! To test the theory, I cleared the codes. Then yanked the relay with the engine running at idle. The car stalled instantly, and sure enough, the exact same codes reappeared. Went to the dealer and $22 later my car is running perfectly with a new fuel pump relay!
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 29 Aug 2013, 17:54

Vahetasin releed ära.Aga kütus hetkel otsas ja ei oska öelda,kas muutus midagi või ei.Tangin ära ja proovin uuesti.Eks tuleb uuesti juhtmestiku hakkata vaatama :S
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 02 Sept 2013, 07:03

Saigi pikalt sõidetud.Pihustite veakoodist sain lahti,ühendasin nad pideva toite peale ja korras.Mootor muutus juba natuke erksamaks,aga siis tuli relay power supply tdc ,eks pärast annan veakoodi.Aga hetkel nii palju et kuna vända tagumine simmer hakkas lekkima,eks sai paigaldamisel viga ja käigukasti esimene ja teine käik ragisevad,sai kast maha võetud ja lahti.Kastis veel viga pole leidnud

Pilt
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

priidu6
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
Asukoht: Tallinn/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas priidu6 » 02 Sept 2013, 12:05

sul käib kõik nagu Lego - kokku / lahti :D

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 02 Sept 2013, 13:13

Kahjuks küll,aga mis teha.Oma lollus et originaal simmerit kasutasin,see ilma vedruta ja paigaldatakse spets abinõuga.Eks ma paigaldasin valesti.Nüüd ostsin Elringu oma,mis on vedruga ja peaks kestma küll.Kastil sai ka remont tehtud ja kõik uued laagrid ja peaülekanne jms tehtud,aga ei tea mis viga.Võtsin lahti,tagurduskäigu hammakal on tükid väljas kuigi see oli ka enne ja ei teinud mingit häält.Panin kokku ära ja ragin sees tagurdamisel ja esimese käiguga sõites.Võllid nagu peaks olema õieti regullitud ka,ja kuigi selline asi ei tohiks tegelt raginat tekitada minu teada?Igatahes otsin uue tagurduskäigu hammaka ja panen uuesti kokku ja vaatan mis saab.Vahepeal sai väike ring tehtud,päris äge oli.Madalalt pöördelt tõmbab küll :D
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Vieta89
Huviline
Postitusi: 478
Liitunud: 07 Jaan 2010, 16:00
Telefon: 5299411
Auto: Vw B5.5 4motion 2002
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas Vieta89 » 02 Sept 2013, 13:37

Sa oled segane inimene ausalt. Ma ei suuda 2 kuud juba oma roolilatti vahetada kuna aega ei ole. Sul muudkui mootor lahti maha peale käima, kast lahti peale maha kinni lahti remonti. o.O Müts maha sellsite inimeste ees.
Wagen B5.5 2002 4motion - 1,9TDI (96KW+)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas GTI » 02 Sept 2013, 14:24

Vieta89 kirjutas:Sa oled segane inimene ausalt. Ma ei suuda 2 kuud juba oma roolilatti vahetada kuna aega ei ole. Sul muudkui mootor lahti maha peale käima, kast lahti peale maha kinni lahti remonti. o.O Müts maha sellsite inimeste ees.
Samad sõnad - eriti kui kõik see toimub veel õues lahtise taeva all! :D
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 02 Sept 2013, 20:48

Ega mind see mõte ei eutanud ka väga,et pean taaskord kasti maha võtma.Pole just meeldiv kodus teha,aga õnneks seda nii palju teinud ja tean kuidas kõige lihtsam on.Aga peab tõdema,selle mootoriga on raskem kasti kätte saada kui vanaga,vanal oli ruumi rohkem ja tuli vähem asju lahti võtta.Aga kätte ta sai.Innustab mind seda kõike tegema teadmine,et palju pole jäänud.Saan kasti murest ja õlilekkest lahti,saan auto täielikult kokku panna ja nautida kuni talv tuleb.Talveks jääb auto seisma ja lasen kere taaskoda teha,k.a karbid ja põhja.Eks veermiku osa tahab uuendamist saada.Kui väga halvasti läheb,jääb auto jaanuarist aastaks seisma,sest tuleb sõjaväkke minna võib-olla :(
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 01 Okt 2013, 19:15

Kirjutan ka siis üle pika aja siia.Projekt pole seisnud,iga õhtu olen ikka nokitsenud ja teinud.Nimelt pühap sai juhtmestiku ümbe tehtud ning käidud proovi sõidul ja ülla-ülla,asi liikus ja sussitas rehvi.Jägmine päev aga proovisõidule minnes hakkas üle 2000rpm ära koolema ja veakoode viskama.Nimelt sellisedi:
P0276 - Fuel Injector #6 (N84): Short to Ground
P0261 - Fuel Injector #1 (N30): Short to Ground
P0267 - Fuel Injector #3 (N32): Short to Ground
P0273 - Fuel Injector #5 (N83): Short to Ground
P0270 - Fuel Injector #4 (N33): Short to Ground
P0013 - Bank 1: Camshaft B (Exhaust): Position Actuator Malfunction
P0010 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Position Actuator Malfunction
P0264 - Fuel Injector #2 (N31): Short to Ground

Endal mõistus otsas juba.Releed vahetatud,kaitsmed terved.Juhtmepaksused vastavalt nõuetele.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 01 Okt 2013, 19:19

Küll on ikka jamasi selle mootoriga.
Oleksid jõudnud selle ajaga oma vana lollikindla mootori üle laadida :D 2 korda :D
Aga ära jäta jonni ja pane asi kenasti käima :)

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 01 Okt 2013, 19:23

--keit-- kirjutas:Küll on ikka jamasi selle mootoriga.
Oleksid jõudnud selle ajaga oma vana lollikindla mootori üle laadida :D 2 korda :D
Aga ära jäta jonni ja pane asi kenasti käima :)
Eks ma teadsin et see ei saa kerge olema,kuna pole elus kokkupuudet olnud auto elektriga :D .Aga eks ma vaatan ja mõtlen edasi kust mida näppima peaks...
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 06 Okt 2013, 12:15

Oskab keegi soovitada mõnda head autoelektrikut,kes oleks nõus mu swapi üle vaatama,või koguni juhtmestiku uue tegema.Ma enam ei viitsi,kõik paistab olevat tehase skeemide järgi tehtud,ikka pihustite vead sees ja auto jõuetu.Öelge oma hind.Autot maha ka ei taha müüa :clap:
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2632
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 64 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas argo » 06 Okt 2013, 12:19

Näiteks Jõhvis asub selline ajudega mees, kes teeks selle sul vabalt ära ma arvan, aga jääb vist sulle liiga kaugeks.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 06 Okt 2013, 12:33

argo kirjutas:Näiteks Jõhvis asub selline ajudega mees, kes teeks selle sul vabalt ära ma arvan, aga jääb vist sulle liiga kaugeks.
Eks olen nõus vajadusel autot transportima ka.Kontakte?
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 21 Okt 2013, 11:13

Polnud väga elektrike kes mu autot tahaks teha ,aga igatahes,juhtmestik tundub korras olevat.Pihusti ja vvt short to groundid tulid sellest,et mulle öeldi ühe aju toite juhtme asukoht valesti,õnneks üks mölleri elektrik oskas tähelepanu sellele suuanta.Selgus et üks toidetest peab tulema süütelukust.Panin süütelukku ja korras.Nüüd aga tuleb saata automaatkast mootoris ajust välja,et ta avariireziimi ei peksaks,ja peakski korras olema.Saab auto seisma jätta siis kaheks aastaks :D
Viimati muutis Kahvel, 21 Okt 2013, 11:14, muudetud 1 kord kokku.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

varikasutaja
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 15 Juul 2010, 12:37
Telefon: 56306326
Auto: talvel kannan hoolt et kevadel üks e36 teedel vähem on :)
Asukoht: tallinn/saku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas varikasutaja » 21 Okt 2013, 15:11

Kahvel kirjutas:Polnud väga elektrike kes mu autot tahaks teha ,aga igatahes,juhtmestik tundub korras olevat.Pihusti ja vvt short to groundid tulid sellest,et mulle öeldi ühe aju toite juhtme asukoht valesti,õnneks üks mölleri elektrik oskas tähelepanu sellele suuanta.Selgus et üks toidetest peab tulema süütelukust.Panin süütelukku ja korras.Nüüd aga tuleb saata automaatkast mootoris ajust välja,et ta avariireziimi ei peksaks,ja peakski korras olema.Saab auto seisma jätta siis kaheks aastaks :D
miks seisma?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas GTI » 21 Okt 2013, 18:58

varikasutaja kirjutas: miks seisma?
Kui kodumaad minnakse teenima siis tuleb vist naine, lapsed jt. neljarattalised sõbrad koju jätta - on mul õigus?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 21 Okt 2013, 19:09

Kohe kaheks aastaks lähed teenima ? :D

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel / TÖÖTAB!

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 21 Okt 2013, 21:02

GTI kirjutas:
varikasutaja kirjutas: miks seisma?
Kui kodumaad minnakse teenima siis tuleb vist naine, lapsed jt. neljarattalised sõbrad koju jätta - on mul õigus?
Paraku jah.Jaanuaris minek,detsembris välja ja talvle nkn autoga ei sõida.Ehk siis reaalselt saan sõita 2015 kevadel :D .Naise panen autoga koos garaazi,ei pane punuma vähemalt :D .Täpsemalt siis ikka mingi poolteistaastat ikka,mitte päris kaks :D
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 28 Okt 2013, 23:32

Kiidusõnad PRJ-le.Võttis eile asja ette,paar tundi nokitses ja pani aju autole peale.Pani siis Phaetoni ecu peale mk4 r32 manuaalkastiga aju softi ning korras,asi keris päris hästi edasi.Aga no,ega sellega veel kõik pole.Nüüd kui mootor pööret sai koormuse all,viskas VVT veakoodi sisse,väites et kett on paigast...milles ma hästi ei taha uskuda.Aga no enne kontrollin komponendid üle kui lammutama hakkan.Lisaks vaja siduripedaali andur panna(Järsku kellelgi olemas) ,siis pole käiguvahetused ka nii järsud ja hüppega :D .Aga ei,lahe oli sõita viimaks.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 01 Nov 2013, 18:14

50km sõitnud juba ning väga lahe on :D .Olgugi et VVt ei tööta nii nagu peaks ja seade ei ole ka päris vastav,aga madalalt pöördelt rebib väga hästi ikka :D
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Vasta

Mine “Huviliste autod”