VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 -> 3.6 1996 - Kahvel
Moderaator: etnies858
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Ma tahan ka seda imepilli näha
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Tere tulemast VR6 -te maailma!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Ma juba viimased 4aastat olnud VR6-e maailma ja ei lahku sealt nii kergeltGTI kirjutas:Tere tulemast VR6 -te maailma!
Aga jah,teemasse ka.Sai siis tehtud pulli eile R2N-i hooaja lõpetamisel
Aga ega mingit tulemust polnud.Auto liigub pärast softi vahetust küll,aga 3500-4000 pealt kaob juba erksus ära ning tuleb VVT veakood: 16398 - Bank1: Camshaft A(Intake) P0011- 008 _ Retard Setpoint not reached ( Over-Advanced) - Intermittent - MIL ON
Egas midagi,sai siis tänane päev auto alla ohverdatud
Sai siis märgid üle vaadatud.Märgid on korras ja sealt mingit viga ei tohiks olla.VVT-d olid ilusti tuugad ja oli tunda et õli on sees.Solenoidid vaatasin ka üle,huvitav on see,et üks tuliühes tükis välja ,teine tuli ainult solenoidina välja ja kest vms jäi sisse.Sinna see kala ongi maetud?Või peavadki nad kaheks tükiks käima?
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Tõstsin testi mõttes nukaandurite pistikud ümber ja vvt viga kadunud ja auto liigub juba normaalselt.Muidugi kuna aju ei saa kiirusesignaali,on piirajaks 5200 aga see tuleb välja kirjutada.Mineku kohta ma ei oska öelda,käisin just mnt-l testimas vvt-d ja 180 tuleb väga viisakalt aga tahaks proovida esimest ja teist käiku ka ikka
Igatahes loodan et enne lund saan tehnika toimima ja auto keretöödesse viia ja silladetaili üle käia.
Sai proovitud toonkile paigaldust ja hetkel on ees läbinähtavus 5% ,mul on mugav sõita ja saan autos rahus olla ilma et peaks foori taga kellegagi kiirendama
Ja siis selline väike foto,mu naise 12v 2.8 vr6 .Siis minu 24v 3.2 ja siis sõbra 24v 3.6 FSI vr6.
Igatahes loodan et enne lund saan tehnika toimima ja auto keretöödesse viia ja silladetaili üle käia.
Sai proovitud toonkile paigaldust ja hetkel on ees läbinähtavus 5% ,mul on mugav sõita ja saan autos rahus olla ilma et peaks foori taga kellegagi kiirendama
Ja siis selline väike foto,mu naise 12v 2.8 vr6 .Siis minu 24v 3.2 ja siis sõbra 24v 3.6 FSI vr6.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Aga miks sa ajule siis kiirusesignaali ei anna?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Kõik käib vist läbi can liini?Ajust äheb can-i kaudu kellaplokki.Või kuidas oleks mul võimalik see lahendada g3 kellaplokiga?golfi_vend kirjutas:Aga miks sa ajule siis kiirusesignaali ei anna?
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Self-Study guide näitaks, nagu otse oleks ajju.
Kui reedeni kannatad saan elsast vaadata täpsemalt. Ehk oskad selle mootori doonorauto kohta midagi täpsemalt rääkida, lihtsustab otsingut.
Kui reedeni kannatad saan elsast vaadata täpsemalt. Ehk oskad selle mootori doonorauto kohta midagi täpsemalt rääkida, lihtsustab otsingut.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Doonoriks oli VW Phaeton 2004a 3.2 Esivedu automaatkastiga.golfi_vend kirjutas:Self-Study guide näitaks, nagu otse oleks ajju.
Kui reedeni kannatad saan elsast vaadata täpsemalt. Ehk oskad selle mootori doonorauto kohta midagi täpsemalt rääkida, lihtsustab otsingut.
VIN kood: WVWZZZ3DZ38004615
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 202
- Liitunud: 22 Juul 2007, 14:21
- Auto: oooo
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Mis see Self-Study guide endast kujutab? On mingi avalikult liikuv abivahend?golfi_vend kirjutas:Self-Study guide näitaks, nagu otse oleks ajju.
Kui reedeni kannatad saan elsast vaadata täpsemalt. Ehk oskad selle mootori doonorauto kohta midagi täpsemalt rääkida, lihtsustab otsingut.
Nii palju kui ma R32 elektrit senini uurinud olen, siis olen ka asjast aru saanud, et kiirusesignaal läheb ikkagi analoog kujul ajusse, lihtsalt käib läbi kellaploki, et spidomeetril ka midagi näidata oleks.
Küsimus Kahvlile ka - kas sul G3 kellaplokis tahhomeeter ka töötab mingi valemiga hetkel?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Autosid googeldades aegajalt lööb ette tulemites ka self-study guide-i. Need on kellegi poolt üles laetud ja otsides tulevad lihtsalt välja.aivo82 kirjutas:Mis see Self-Study guide endast kujutab? On mingi avalikult liikuv abivahend?golfi_vend kirjutas:Self-Study guide näitaks, nagu otse oleks ajju.
Kui reedeni kannatad saan elsast vaadata täpsemalt. Ehk oskad selle mootori doonorauto kohta midagi täpsemalt rääkida, lihtsustab otsingut.
Nii palju kui ma R32 elektrit senini uurinud olen, siis olen ka asjast aru saanud, et kiirusesignaal läheb ikkagi analoog kujul ajusse, lihtsalt käib läbi kellaploki, et spidomeetril ka midagi näidata oleks.
Küsimus Kahvlile ka - kas sul G3 kellaplokis tahhomeeter ka töötab mingi valemiga hetkel?
Edit edit edit: Et mis need on? Need on sellised õpetused, kuidas auto töötab elektri ja mehhaanika poolest ja, mida on uut jne... .
Vaata ise, see küll mk5 jetta aga muud praegu ajaloost ei leidnud. http://www.vaglinks.com/Docs/VW/Misc/VW ... auto,0,335" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis R36, 06 Nov 2013, 02:03, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 202
- Liitunud: 22 Juul 2007, 14:21
- Auto: oooo
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Ai jah, nüüd asi selgem aga neid vist iga masina kohta eriti ei liigu.golfi_vend kirjutas: Autosid googeldades aegajalt lööb ette tulemites ka self-study guide-i. Need on kellegi poolt üles laetud ja otsides tulevad lihtsalt välja.
Vaata ise, see küll mk5 jetta aga muud praegu ajaloost ei leidnud. http://www.vaglinks.com/Docs/VW/Misc/VW ... auto,0,335" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegu on materjalidega mis on mõeldud VW ametlike esinduste töötajatele õppimiseks. Mehhaanikutele ilmselt sellised tehnilisemad ja müügimeestele rohkem informaiivsemad. Neil sisevõrgus e-eksam ka mille peavad läbima peale uute mudelite tulekut ja sellega seonduva dokumentatsiooni järgi õppimist.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Tahhokas hetkel ei tööta.Pole suutnud välja mõelda lahendust,kuidas see tööle saada.Netiavarustet lugenud,et mingit converterit vaja aju ja kellaploki vahele,aga see maksab jälle raha ja hetkel läheb raha muu alla
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Sageduskonverterit vaja. Golf 3 mootoril tuleb signaal halli andurilt, töötakti kohta üks impulss. Uutel masinatel tuleb hammaste pealt, ei kujuta ette palju seal hambaid on.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Nii,nüüd on ajus ainult 0 DTC.Sai kõik üleliigne asi kinni keeratud ajust.Ning lisaks sai ka süütega mängitud päris märgatavalt.Nüüd on asi küll hea ja rebib nagu loom .Natuke veel ja keretöödesse ja seisma
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Kahvel kirjutas:Nii,nüüd on ajus ainult 0 DTC.Sai kõik üleliigne asi kinni keeratud ajust.Ning lisaks sai ka süütega mängitud päris märgatavalt.Nüüd on asi küll hea ja rebib nagu loom .Natuke veel ja keretöödesse ja seisma
Tahan seda sümfooniat kuulda. Igaljuhul vägatubli! Kes oli see loll kes vahepeal tahtis autot juppideks müüa?
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Sellele lollile tuleb kaigast andaardiilves kirjutas:Kahvel kirjutas:Nii,nüüd on ajus ainult 0 DTC.Sai kõik üleliigne asi kinni keeratud ajust.Ning lisaks sai ka süütega mängitud päris märgatavalt.Nüüd on asi küll hea ja rebib nagu loom .Natuke veel ja keretöödesse ja seisma
Tahan seda sümfooniat kuulda. Igaljuhul vägatubli! Kes oli see loll kes vahepeal tahtis autot juppideks müüa?
Väga hea uudis, et lõpuks see saaga saab oma õnneliku seisuse.
Auto läheb puhkama ning peale missssiiiooni saad ämblikud ja kährikud välja puhuda
Huvi pärast tahaks teada kui palju auto kaal on nüüd sellisena
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Väga palju ei tohiks muutunud olla... 2.8 VR6 peaks ~20kg raskem olema kui 3.2. Parandage mind kui eksin--keit-- kirjutas:Huvi pärast tahaks teada kui palju auto kaal on nüüd sellisena
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Teoorias küll. Aga tahaks teada palju reaalne hetke kaal autol on.mdisain kirjutas:Väga palju ei tohiks muutunud olla... 2.8 VR6 peaks ~20kg raskem olema kui 3.2. Parandage mind kui eksin--keit-- kirjutas:Huvi pärast tahaks teada kui palju auto kaal on nüüd sellisena
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
ingel [VW Bot: "Keel korda!"],ei oska nii moodi öelda hetkel .D .Pole kaalu peal kuskil minna.--keit-- kirjutas:Teoorias küll. Aga tahaks teada palju reaalne hetke kaal autol on.mdisain kirjutas:Väga palju ei tohiks muutunud olla... 2.8 VR6 peaks ~20kg raskem olema kui 3.2. Parandage mind kui eksin--keit-- kirjutas:Huvi pärast tahaks teada kui palju auto kaal on nüüd sellisena
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Mõnda aega sõitnud autoga ja nüüd jääb siis seisma.Läheb keretöödesse ja eks näeb mis veel talvega ära teen.Üldiselt pill liigub siga hästi,gps-iga tehtud 0-100 ja selleks oli 5.5sekundit.LSD ja lamell said kuival asfaldil väga hästi hakkama (Y) .
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Hea tulemus. Kui kiire see GPS oli? 5Hz või 10Hz.Kahvel kirjutas:Mõnda aega sõitnud autoga ja nüüd jääb siis seisma.Läheb keretöödesse ja eks näeb mis veel talvega ära teen.Üldiselt pill liigub siga hästi,gps-iga tehtud 0-100 ja selleks oli 5.5sekundit.LSD ja lamell said kuival asfaldil väga hästi hakkama (Y) .
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Ei kujuta ette,telefoniga tehtud.Ega ma surmkindel pole et ta nüüd 5.5.Eks mingi osa kindlasti valetab,aga alla 10sekundi on kindlastialkeemik kirjutas:Hea tulemus. Kui kiire see GPS oli? 5Hz või 10Hz.Kahvel kirjutas:Mõnda aega sõitnud autoga ja nüüd jääb siis seisma.Läheb keretöödesse ja eks näeb mis veel talvega ära teen.Üldiselt pill liigub siga hästi,gps-iga tehtud 0-100 ja selleks oli 5.5sekundit.LSD ja lamell said kuival asfaldil väga hästi hakkama (Y) .
Ühe S4 B5-ega 2.7bit +250kw-260kwga sai 50-ne pealt tehtud kiirendust,ja püsisin ilusti kenasti ees 200-ni.Siis lõpetasime
Viimati muutis Kahvel, 21 Nov 2013, 12:29, muudetud 1 kord kokku.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 202
- Liitunud: 22 Juul 2007, 14:21
- Auto: oooo
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
On sul seal peale väljalaske veel midagi üle käidud? Nagu am aru saan siis käib see auto vist hetkel Asko R32 ajust saadud tehase softiga ja chip-i eeldatavasti ei ole?Kahvel kirjutas: Ei kujuta ette,telefoniga tehtud.Ega ma surmkindel pole et ta nüüd 5.5.Eks mingi osa kindlasti valetab,aga alla 10sekundi on kindlasti
Ühe S4 B5-ega 2.7bit +250kw-260kwga sai 50-ne pealt tehtud kiirendust,ja püsisin ilusti kenasti ees 200-ni.Siis lõpetasime