VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 -> 3.6 1996 - Kahvel

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas R36 » 01 Nov 2013, 18:48

Ma tahan ka seda imepilli näha :)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Nov 2013, 19:40

Tere tulemast VR6 -te maailma! :thumbup:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 03 Nov 2013, 21:53

GTI kirjutas:Tere tulemast VR6 -te maailma! :thumbup:
Ma juba viimased 4aastat olnud VR6-e maailma ja ei lahku sealt nii kergelt :D

Aga jah,teemasse ka.Sai siis tehtud pulli eile R2N-i hooaja lõpetamisel
Pilt

Aga ega mingit tulemust polnud.Auto liigub pärast softi vahetust küll,aga 3500-4000 pealt kaob juba erksus ära ning tuleb VVT veakood: 16398 - Bank1: Camshaft A(Intake) P0011- 008 _ Retard Setpoint not reached ( Over-Advanced) - Intermittent - MIL ON

Egas midagi,sai siis tänane päev auto alla ohverdatud

Pilt

Sai siis märgid üle vaadatud.Märgid on korras ja sealt mingit viga ei tohiks olla.VVT-d olid ilusti tuugad ja oli tunda et õli on sees.Solenoidid vaatasin ka üle,huvitav on see,et üks tuliühes tükis välja ,teine tuli ainult solenoidina välja ja kest vms jäi sisse.Sinna see kala ongi maetud?Või peavadki nad kaheks tükiks käima?
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 05 Nov 2013, 21:24

Tõstsin testi mõttes nukaandurite pistikud ümber ja vvt viga kadunud ja auto liigub juba normaalselt.Muidugi kuna aju ei saa kiirusesignaali,on piirajaks 5200 aga see tuleb välja kirjutada.Mineku kohta ma ei oska öelda,käisin just mnt-l testimas vvt-d ja 180 tuleb väga viisakalt aga tahaks proovida esimest ja teist käiku ka ikka :D
Igatahes loodan et enne lund saan tehnika toimima ja auto keretöödesse viia ja silladetaili üle käia.

Sai proovitud toonkile paigaldust ja hetkel on ees läbinähtavus 5% ,mul on mugav sõita ja saan autos rahus olla ilma et peaks foori taga kellegagi kiirendama :D
Pilt

Ja siis selline väike foto,mu naise 12v 2.8 vr6 .Siis minu 24v 3.2 ja siis sõbra 24v 3.6 FSI vr6.
Pilt
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas R36 » 05 Nov 2013, 21:30

Aga miks sa ajule siis kiirusesignaali ei anna?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 05 Nov 2013, 21:38

golfi_vend kirjutas:Aga miks sa ajule siis kiirusesignaali ei anna?
Kõik käib vist läbi can liini?Ajust äheb can-i kaudu kellaplokki.Või kuidas oleks mul võimalik see lahendada g3 kellaplokiga?
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas R36 » 05 Nov 2013, 22:02

Self-Study guide näitaks, nagu otse oleks ajju.

Kui reedeni kannatad saan elsast vaadata täpsemalt. Ehk oskad selle mootori doonorauto kohta midagi täpsemalt rääkida, lihtsustab otsingut.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 05 Nov 2013, 22:03

golfi_vend kirjutas:Self-Study guide näitaks, nagu otse oleks ajju.

Kui reedeni kannatad saan elsast vaadata täpsemalt. Ehk oskad selle mootori doonorauto kohta midagi täpsemalt rääkida, lihtsustab otsingut.
Doonoriks oli VW Phaeton 2004a 3.2 Esivedu automaatkastiga.
VIN kood: WVWZZZ3DZ38004615
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

aivo82
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 22 Juul 2007, 14:21
Auto: oooo
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas aivo82 » 06 Nov 2013, 01:51

golfi_vend kirjutas:Self-Study guide näitaks, nagu otse oleks ajju.

Kui reedeni kannatad saan elsast vaadata täpsemalt. Ehk oskad selle mootori doonorauto kohta midagi täpsemalt rääkida, lihtsustab otsingut.
Mis see Self-Study guide endast kujutab? On mingi avalikult liikuv abivahend?

Nii palju kui ma R32 elektrit senini uurinud olen, siis olen ka asjast aru saanud, et kiirusesignaal läheb ikkagi analoog kujul ajusse, lihtsalt käib läbi kellaploki, et spidomeetril ka midagi näidata oleks.

Küsimus Kahvlile ka - kas sul G3 kellaplokis tahhomeeter ka töötab mingi valemiga hetkel?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas R36 » 06 Nov 2013, 01:58

aivo82 kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Self-Study guide näitaks, nagu otse oleks ajju.

Kui reedeni kannatad saan elsast vaadata täpsemalt. Ehk oskad selle mootori doonorauto kohta midagi täpsemalt rääkida, lihtsustab otsingut.
Mis see Self-Study guide endast kujutab? On mingi avalikult liikuv abivahend?

Nii palju kui ma R32 elektrit senini uurinud olen, siis olen ka asjast aru saanud, et kiirusesignaal läheb ikkagi analoog kujul ajusse, lihtsalt käib läbi kellaploki, et spidomeetril ka midagi näidata oleks.

Küsimus Kahvlile ka - kas sul G3 kellaplokis tahhomeeter ka töötab mingi valemiga hetkel?
Autosid googeldades aegajalt lööb ette tulemites ka self-study guide-i. Need on kellegi poolt üles laetud ja otsides tulevad lihtsalt välja.

Edit edit edit: Et mis need on? Need on sellised õpetused, kuidas auto töötab elektri ja mehhaanika poolest ja, mida on uut jne... .

Vaata ise, see küll mk5 jetta aga muud praegu ajaloost ei leidnud. http://www.vaglinks.com/Docs/VW/Misc/VW ... auto,0,335" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis R36, 06 Nov 2013, 02:03, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

aivo82
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 22 Juul 2007, 14:21
Auto: oooo
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas aivo82 » 06 Nov 2013, 05:10

golfi_vend kirjutas: Autosid googeldades aegajalt lööb ette tulemites ka self-study guide-i. Need on kellegi poolt üles laetud ja otsides tulevad lihtsalt välja.

Vaata ise, see küll mk5 jetta aga muud praegu ajaloost ei leidnud. http://www.vaglinks.com/Docs/VW/Misc/VW ... auto,0,335" onclick="window.open(this.href);return false;
Ai jah, nüüd asi selgem aga neid vist iga masina kohta eriti ei liigu.

Tegu on materjalidega mis on mõeldud VW ametlike esinduste töötajatele õppimiseks. Mehhaanikutele ilmselt sellised tehnilisemad ja müügimeestele rohkem informaiivsemad. Neil sisevõrgus e-eksam ka mille peavad läbima peale uute mudelite tulekut ja sellega seonduva dokumentatsiooni järgi õppimist.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 06 Nov 2013, 08:18

Tahhokas hetkel ei tööta.Pole suutnud välja mõelda lahendust,kuidas see tööle saada.Netiavarustet lugenud,et mingit converterit vaja aju ja kellaploki vahele,aga see maksab jälle raha ja hetkel läheb raha muu alla :D
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas R36 » 06 Nov 2013, 09:21

Sageduskonverterit vaja. Golf 3 mootoril tuleb signaal halli andurilt, töötakti kohta üks impulss. Uutel masinatel tuleb hammaste pealt, ei kujuta ette palju seal hambaid on.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 06 Nov 2013, 09:42

Oskad öelda kust sellist moodulit saada võiks?
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 10 Nov 2013, 23:54

Nii,nüüd on ajus ainult 0 DTC.Sai kõik üleliigne asi kinni keeratud ajust.Ning lisaks sai ka süütega mängitud päris märgatavalt.Nüüd on asi küll hea ja rebib nagu loom :D .Natuke veel ja keretöödesse ja seisma :)
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

ardiilves
Huviline
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
Telefon: 5248471
Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas ardiilves » 11 Nov 2013, 12:00

Kahvel kirjutas:Nii,nüüd on ajus ainult 0 DTC.Sai kõik üleliigne asi kinni keeratud ajust.Ning lisaks sai ka süütega mängitud päris märgatavalt.Nüüd on asi küll hea ja rebib nagu loom :D .Natuke veel ja keretöödesse ja seisma :)
:clap: :clap: :clap: :clap:

Tahan seda sümfooniat kuulda. Igaljuhul vägatubli! Kes oli see loll kes vahepeal tahtis autot juppideks müüa? :D
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 11 Nov 2013, 16:24

ardiilves kirjutas:
Kahvel kirjutas:Nii,nüüd on ajus ainult 0 DTC.Sai kõik üleliigne asi kinni keeratud ajust.Ning lisaks sai ka süütega mängitud päris märgatavalt.Nüüd on asi küll hea ja rebib nagu loom :D .Natuke veel ja keretöödesse ja seisma :)
:clap: :clap: :clap: :clap:

Tahan seda sümfooniat kuulda. Igaljuhul vägatubli! Kes oli see loll kes vahepeal tahtis autot juppideks müüa? :D
Sellele lollile tuleb kaigast anda :D

Väga hea uudis, et lõpuks see saaga saab oma õnneliku seisuse.
Auto läheb puhkama ning peale missssiiiooni saad ämblikud ja kährikud välja puhuda :D

Huvi pärast tahaks teada kui palju auto kaal on nüüd sellisena :)

mdisain
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 04 Jaan 2013, 10:24
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas mdisain » 14 Nov 2013, 10:44

--keit-- kirjutas:Huvi pärast tahaks teada kui palju auto kaal on nüüd sellisena :)
Väga palju ei tohiks muutunud olla... 2.8 VR6 peaks ~20kg raskem olema kui 3.2. Parandage mind kui eksin :)

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 14 Nov 2013, 10:52

mdisain kirjutas:
--keit-- kirjutas:Huvi pärast tahaks teada kui palju auto kaal on nüüd sellisena :)
Väga palju ei tohiks muutunud olla... 2.8 VR6 peaks ~20kg raskem olema kui 3.2. Parandage mind kui eksin :)
Teoorias küll. Aga tahaks teada palju reaalne hetke kaal autol on.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 14 Nov 2013, 12:51

--keit-- kirjutas:
mdisain kirjutas:
--keit-- kirjutas:Huvi pärast tahaks teada kui palju auto kaal on nüüd sellisena :)
Väga palju ei tohiks muutunud olla... 2.8 VR6 peaks ~20kg raskem olema kui 3.2. Parandage mind kui eksin :)
Teoorias küll. Aga tahaks teada palju reaalne hetke kaal autol on.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"],ei oska nii moodi öelda hetkel .D .Pole kaalu peal kuskil minna.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Luuri
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 03 Sept 2013, 09:31
Auto: Golf III GTD
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Luuri » 14 Nov 2013, 13:06

Kaalule saab vahest minna kusagil vanaraua kokkuostus. Viisakalt küsida, ehk lubavad.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 21 Nov 2013, 10:57

Mõnda aega sõitnud autoga ja nüüd jääb siis seisma.Läheb keretöödesse ja eks näeb mis veel talvega ära teen.Üldiselt pill liigub siga hästi,gps-iga tehtud 0-100 ja selleks oli 5.5sekundit.LSD ja lamell said kuival asfaldil väga hästi hakkama (Y) . :wtf:
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 21 Nov 2013, 11:01

Kahvel kirjutas:Mõnda aega sõitnud autoga ja nüüd jääb siis seisma.Läheb keretöödesse ja eks näeb mis veel talvega ära teen.Üldiselt pill liigub siga hästi,gps-iga tehtud 0-100 ja selleks oli 5.5sekundit.LSD ja lamell said kuival asfaldil väga hästi hakkama (Y) . :wtf:
Hea tulemus. Kui kiire see GPS oli? 5Hz või 10Hz.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 21 Nov 2013, 12:28

alkeemik kirjutas:
Kahvel kirjutas:Mõnda aega sõitnud autoga ja nüüd jääb siis seisma.Läheb keretöödesse ja eks näeb mis veel talvega ära teen.Üldiselt pill liigub siga hästi,gps-iga tehtud 0-100 ja selleks oli 5.5sekundit.LSD ja lamell said kuival asfaldil väga hästi hakkama (Y) . :wtf:
Hea tulemus. Kui kiire see GPS oli? 5Hz või 10Hz.
Ei kujuta ette,telefoniga tehtud.Ega ma surmkindel pole et ta nüüd 5.5.Eks mingi osa kindlasti valetab,aga alla 10sekundi on kindlasti :D
Ühe S4 B5-ega 2.7bit +250kw-260kwga sai 50-ne pealt tehtud kiirendust,ja püsisin ilusti kenasti ees 200-ni.Siis lõpetasime
Viimati muutis Kahvel, 21 Nov 2013, 12:29, muudetud 1 kord kokku.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

aivo82
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 22 Juul 2007, 14:21
Auto: oooo
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas aivo82 » 21 Nov 2013, 14:45

Kahvel kirjutas: Ei kujuta ette,telefoniga tehtud.Ega ma surmkindel pole et ta nüüd 5.5.Eks mingi osa kindlasti valetab,aga alla 10sekundi on kindlasti :D
Ühe S4 B5-ega 2.7bit +250kw-260kwga sai 50-ne pealt tehtud kiirendust,ja püsisin ilusti kenasti ees 200-ni.Siis lõpetasime
On sul seal peale väljalaske veel midagi üle käidud? Nagu am aru saan siis käib see auto vist hetkel Asko R32 ajust saadud tehase softiga ja chip-i eeldatavasti ei ole?

Vasta

Mine “Huviliste autod”