VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 -> 3.6 1996 - Kahvel
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 05 Apr 2004, 21:22
- Auto: Corrado
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Raulito88 kirjutas:Kas selle ajavõtu süsteemiga reaktsiooniaega üldse kogu aja sisse arvestatakse?
Reaktsiooni aeg ei lähe ET sisse. Reaktsioon on see mis kulub sõitjal rohelise süttimisest stardi anduri läbimiseni. Stardiandurist läheb alles sõiduaeg käima.
Viimati muutis rosco, 16 Mai 2014, 00:31, muudetud 1 kord kokku.
Corrado 1.8T 20V, T3/T4 hübriid, Megasquirted,
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Rohkem pilte ei ole ?
Kas sul on taga ka usa stange ?
Kas sul on taga ka usa stange ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Stanged on EU omad tglt,lihtsalt eest nr alus kaotatud.Pakuti kyll Usa stangesi,aga mulle ei meeldinud need.Taha tuleb USA tagaluuk veel aga ma pole tykk aega linnaloale saanud et seda luuki ära tuua.Pilte kahjuks pole,salongiga yhele poole saan ja veljed alla tahaks kellegagi mingi photoshooti teha küll.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
See ASS peaks kõigepealt oma rattad kere alt üles leidma ehk siis nii koopas, et jube.3r1k kirjutas:Anna mulle ka teada kui pildistama lähed, Tuleks teeks oma ASS-iga ka paar pilti
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 01 Juul 2010, 17:34
- Telefon: 56877912
- Auto: Vw Golf 2 1.8 82kw
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Ainult esimesed hetkel Ees on 155/60/15 ja taga 195/65/15--keit-- kirjutas:See ASS peaks kõigepealt oma rattad kere alt üles leidma ehk siis nii koopas, et jube.3r1k kirjutas:Anna mulle ka teada kui pildistama lähed, Tuleks teeks oma ASS-iga ka paar pilti
aga tegelen sellega lähiajal kui sillastend tehtud
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Viimane nv sai originaal pütt alla pandud.Teeb häält,aga mntl ümin kadus ära.Vaja veel pütti sättida,viltu all.Läks kiireks
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Püti juures muutsid midagi ? V siiski jäi nii nagu nn tehasest tuli ?Kahvel kirjutas:Viimane nv sai originaal pütt alla pandud.Teeb häält,aga mntl ümin kadus ära.Vaja veel pütti sättida,viltu all.Läks kiireks
Mis moodi nii kiire olla sai, et viltu läks Summutit sätitakse ikka nii, et esmatähtis on välimus
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Mul polmud hetkel vajalike põlvi aga oli vaja pütt alla saada et sellega võrru tulla sest kumin oli liiga suur.Keerasin pütti teist pidi hetkel kuna summuti toru ej jooksnud pütiga kokku ja ümber pööramise tagajärjel summuti ots teisel pool.Mineku poolest midagi ei muutunud,rattad käivad samamoodi ringi ja pööretelt kiirendab samamoodi,Aga 13juuni poolteistnädalat puhkust ja siis teen pütti ümber.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Peaks ka siis mööda sõitma
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Seisab jah aia taga ja ootab mind ,sain nyyd aga 9ks p2evaks puhkusele.Saab natuke autoga ka tegeleda viimaks
Tippkiiruse sai ka lennukal proovitud,GPsiga 257km/h.Aga rohkem ei yritanud ka,240 juures hakkas pooma.Niigi hea tulemus arvestades et diisli viies käik.Originaal ülekandega kannataks 260 ikka ära
Tippkiiruse sai ka lennukal proovitud,GPsiga 257km/h.Aga rohkem ei yritanud ka,240 juures hakkas pooma.Niigi hea tulemus arvestades et diisli viies käik.Originaal ülekandega kannataks 260 ikka ära
Viimati muutis Kahvel, 20 Juun 2014, 22:12, muudetud 2 korda kokku.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Aga mõnus on küll see suur kubatuur ja tekitab isu ainult vajutada, et peab koguaeg tagasi hoidmaKahvel kirjutas:Seisab jah aia taga ja ootab mind ,sain nyyd aga 9ks p2evaks puhkusele.Saab natuke autoga ka tegeleda viimaks
Tippkiiruse sai ka lennukal proovitud,GPsiga 257km/h.Aga rohkem ei yritanud ka,240 juures hakkas pooma.Niigi hea tulemus arvestades et diisli viies käik.Originaal ülekandega kannataks 260 ikka ära
Pane suurem ratas alla, siis kiirus parem
Ma sain nii päris palju juurde ja tuli ka sinna kanti.
Muidugi piiraja on mul kuidagi eriti kõrgel. Midagi varemalt seal vist näpitud.
Aga see tunne ikkagi, kui kiirendades iga käiguga istmesse veel imeb...
Millal sul see jura täiesti läbi saab ?
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Detsembris saan reservi.Siis t88le,golfile paar juppi juurde osta ja j2rgmine aasta proovin opentrackil ka s6ita.Ning siis plaanis mingi teine projekt juurde v6tta ja golf j22b daily driveriks.Jõu puudust otseselt ei tunnr,kui mul lootust augustis miili s6tma minna,panen orginaal viienda tagasi ja vaatan mis tulemus tuleb
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Alles detsembrisKahvel kirjutas:Detsembris saan reservi.Siis t88le,golfile paar juppi juurde osta ja j2rgmine aasta proovin opentrackil ka s6ita.Ning siis plaanis mingi teine projekt juurde v6tta ja golf j22b daily driveriks.Jõu puudust otseselt ei tunnr,kui mul lootust augustis miili s6tma minna,panen orginaal viienda tagasi ja vaatan mis tulemus tuleb
Nonäete mehed, mis vingute, et sõduripalk väike. Mõni mees ostab endale peale seda uue auto Käid relvadega haltuurat tegemas ?
Ise arvan, et diisli 5s on just parem variant miili jaoks. Sest oletatavasti sa ikkagi 250 nii või naa ju täis ei sõida miilis ?
Pigem tuleb org 5ndaga just halvem aeg ja kiirus
Viimati muutis --keit--, 21 Juun 2014, 10:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Originaal viiendaga on ikka kiirendus etem ja mootorul endal kergem ka.Golf nii kandiline et tuuletakistus m6jutab r2igelt ikka ja viiendaga pole see minek enam mis võiks olla.Ma paraku ei tea mis pööre mul 257 juures oli,kõrvaga ytleks et 5000 vms.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 12 Sept 2007, 19:46
- Telefon: 56950138
- Auto: VW Transporter syncro T3, MK2 2,8 24v vrt 4motion, Gaz 66 ja teised.
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Usun, et orginaaliga ei saa sa üle 230 kuidagi, olen ise seda proovinud, piiraja tuleb ette ennem, Diisli ülekanne madalamate pööretega, selle pärast sellise kiiruse saidki. Mul olid toll hetkel kui 230 kätte sain 15" rattad ja 185/60 rehvid, päris suur ratas g3 jaoks juba. Nii, et 260 on võimatu orginaal vr6 hammakaga.
Kiirendus on orginaal hammakatega parem kindlasti aga lõpp kiirus kannatab selle arvelt. Lihtne füüsika seadus.
Kiirendus on orginaal hammakatega parem kindlasti aga lõpp kiirus kannatab selle arvelt. Lihtne füüsika seadus.
Viimati muutis kaido83, 21 Juun 2014, 13:39, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Kaido,pean ylekanded yle arvutama siis saan t2psustada mis max kiiruseks j22ks originaal viiendaga.Diisli viiendaga ylekanne lubab mingi 300 kanti.Ja j2rgmine projekt tuleb mingi riisika tagavedu ja v8 swapiga kyllap
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Kaido,pean ylekanded yle arvutama siis saan t2psustada mis max kiiruseks j22ks originaal viiendaga.Diisli viiendaga ylekanne lubab mingi 300 kanti.Ja j2rgmine projekt tuleb mingi riisika tagavedu ja v8 swapiga kyllap
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 12 Sept 2007, 19:46
- Telefon: 56950138
- Auto: VW Transporter syncro T3, MK2 2,8 24v vrt 4motion, Gaz 66 ja teised.
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
See on mõtetu kast, lihtsalt viiele käigule on kuues vahele surutud . Diisel 02m oleks kasu, seal peaks 100km/h pöörded jääma kõvasti alla 2000rpm. Sellise kastiga võib küll 300 kätte saada. TDI 02A jääb pöörded viiendaga 100km/h kuskil 2100 rpm. Vr6-el kui õigesti mäletan siis jäid seal pöörded 2600 rpm äkki.Stollu kirjutas:tee mingi 1.8T projekt , oleks kohe Bora AUQ mootor ja kuuese kastiga pakkuda
Ise kavatsen kasutada diisli ülekandeid kuna stokk mootorigagi kuuese kastiga on tüütu kuut käiku läbi lapata, viiesega oli palju funnim. Sellep tahangi diisel 02m, kuna seal käigu vahed tunduvalt pikemad, minu omal tuleb muidugi kõvasti rohkem ka jõudu. bensuka kast muutuks väga mõtetuks
Viimati muutis kaido83, 22 Juun 2014, 09:56, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Oli nyyd mul 02m all? Vist oli.kaido83 kirjutas:See on mõtetu kast, lihtsalt viiele käigule on kuues vahele surutud . Diisel 02m oleks kasu, seal peaks 100km/h pöörded jääma kõvasti alla 2000rpm. Sellise kastiga võib küll 300 kätte saada. TDI 02A jääb pöörded viiendaga 100km/h kuskil 2100 rpm. Vr6-el kui õigesti mäletan siis jäid seal pöörded 2600 rpm äkki.Stollu kirjutas:tee mingi 1.8T projekt , oleks kohe Bora AUQ mootor ja kuuese kastiga pakkuda
Ise kavatsen kasutada diisli ülekandeid kuna stokk mootorigagi kuuese kastiga on tüütu kuut käiku läbi lapata, viiesega oli palju funnim. Sellep tahangi diisel 02m, kuna seal käigu vahed tunduvalt pikemad, minu omal tuleb muidugi kõvasti rohkem ka jõudu. bensuka kast muutuks väga mõtetuks
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel
Praegune on 02q, mis peaks siis olema edasiarendus 02m-ist.kaido83 kirjutas:Magnus, palju sul praegusel 02m pöördeid on 90-ga?
Oota veidi, hakkan koju varsti sõitma Võrust, saab teada.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus