VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 -> 3.6 1996 - Kahvel

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Ots.H
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 28 Aug 2006, 10:46
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Ots.H » 15 Mai 2014, 19:04

14.00 on hea aeg-kunagi sõitis turboga 2.8 sama aega,kiirus oli nati suurem Aga lsd sellel autol ei olnud-seega aeg hea ja jõud täitsa olemas...

Henri

rosco
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 05 Apr 2004, 21:22
Auto: Corrado
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas rosco » 16 Mai 2014, 00:23

Raulito88 kirjutas:Kas selle ajavõtu süsteemiga reaktsiooniaega üldse kogu aja sisse arvestatakse?

Reaktsiooni aeg ei lähe ET sisse. Reaktsioon on see mis kulub sõitjal rohelise süttimisest stardi anduri läbimiseni. Stardiandurist läheb alles sõiduaeg käima.
Viimati muutis rosco, 16 Mai 2014, 00:31, muudetud 1 kord kokku.
Corrado 1.8T 20V, T3/T4 hübriid, Megasquirted,

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2070
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas ryan » 16 Mai 2014, 07:19

Rohkem pilte ei ole ?
Kas sul on taga ka usa stange ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 17 Mai 2014, 08:06

Stanged on EU omad tglt,lihtsalt eest nr alus kaotatud.Pakuti kyll Usa stangesi,aga mulle ei meeldinud need.Taha tuleb USA tagaluuk veel aga ma pole tykk aega linnaloale saanud et seda luuki ära tuua.Pilte kahjuks pole,salongiga yhele poole saan ja veljed alla tahaks kellegagi mingi photoshooti teha küll.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

3r1k
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Juul 2010, 17:34
Telefon: 56877912
Auto: Vw Golf 2 1.8 82kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas 3r1k » 27 Mai 2014, 11:58

Anna mulle ka teada kui pildistama lähed, Tuleks teeks oma ASS-iga ka paar pilti :D

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 27 Mai 2014, 13:50

3r1k kirjutas:Anna mulle ka teada kui pildistama lähed, Tuleks teeks oma ASS-iga ka paar pilti :D
See ASS peaks kõigepealt oma rattad kere alt üles leidma :D ehk siis nii koopas, et jube.

3r1k
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Juul 2010, 17:34
Telefon: 56877912
Auto: Vw Golf 2 1.8 82kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas 3r1k » 27 Mai 2014, 20:10

--keit-- kirjutas:
3r1k kirjutas:Anna mulle ka teada kui pildistama lähed, Tuleks teeks oma ASS-iga ka paar pilti :D
See ASS peaks kõigepealt oma rattad kere alt üles leidma :D ehk siis nii koopas, et jube.
Ainult esimesed hetkel :D Ees on 155/60/15 ja taga 195/65/15 :D
aga tegelen sellega lähiajal kui sillastend tehtud :D

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 28 Mai 2014, 16:48

Viimane nv sai originaal pütt alla pandud.Teeb häält,aga mntl ümin kadus ära.Vaja veel pütti sättida,viltu all.Läks kiireks :D
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 28 Mai 2014, 17:24

Kahvel kirjutas:Viimane nv sai originaal pütt alla pandud.Teeb häält,aga mntl ümin kadus ära.Vaja veel pütti sättida,viltu all.Läks kiireks :D
Püti juures muutsid midagi ? V siiski jäi nii nagu nn tehasest tuli ?
Mis moodi nii kiire olla sai, et viltu läks :D Summutit sätitakse ikka nii, et esmatähtis on välimus :D

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 29 Mai 2014, 06:45

Mul polmud hetkel vajalike põlvi aga oli vaja pütt alla saada et sellega võrru tulla sest kumin oli liiga suur.Keerasin pütti teist pidi hetkel kuna summuti toru ej jooksnud pütiga kokku ja ümber pööramise tagajärjel summuti ots teisel pool.Mineku poolest midagi ei muutunud,rattad käivad samamoodi ringi ja pööretelt kiirendab samamoodi,Aga 13juuni poolteistnädalat puhkust ja siis teen pütti ümber.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

kevvajr
Huviline
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Sept 2013, 15:23
Telefon: 56468466
Skype: -
Auto: Jetta 2012 2.0TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas kevvajr » 20 Juun 2014, 15:57

Näen päris tihti su Golfi Võrus, Kuperjanovi parklas. Äge pill! :wave:

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas R36 » 20 Juun 2014, 16:16

Peaks ka siis mööda sõitma :)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 20 Juun 2014, 22:03

Seisab jah aia taga ja ootab mind :D ,sain nyyd aga 9ks p2evaks puhkusele.Saab natuke autoga ka tegeleda viimaks :D

Tippkiiruse sai ka lennukal proovitud,GPsiga 257km/h.Aga rohkem ei yritanud ka,240 juures hakkas pooma.Niigi hea tulemus arvestades et diisli viies käik.Originaal ülekandega kannataks 260 ikka ära :D
Viimati muutis Kahvel, 20 Juun 2014, 22:12, muudetud 2 korda kokku.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 21 Juun 2014, 05:50

Kahvel kirjutas:Seisab jah aia taga ja ootab mind :D ,sain nyyd aga 9ks p2evaks puhkusele.Saab natuke autoga ka tegeleda viimaks :D

Tippkiiruse sai ka lennukal proovitud,GPsiga 257km/h.Aga rohkem ei yritanud ka,240 juures hakkas pooma.Niigi hea tulemus arvestades et diisli viies käik.Originaal ülekandega kannataks 260 ikka ära :D
Aga mõnus on küll see suur kubatuur ja tekitab isu ainult vajutada, et peab koguaeg tagasi hoidma :D
Pane suurem ratas alla, siis kiirus parem :D
Ma sain nii päris palju juurde ja tuli ka sinna kanti.
Muidugi piiraja on mul kuidagi eriti kõrgel. Midagi varemalt seal vist näpitud.
Aga see tunne ikkagi, kui kiirendades iga käiguga istmesse veel imeb... :D

Millal sul see jura täiesti läbi saab :D?

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 21 Juun 2014, 08:01

Detsembris saan reservi.Siis t88le,golfile paar juppi juurde osta ja j2rgmine aasta proovin opentrackil ka s6ita.Ning siis plaanis mingi teine projekt juurde v6tta ja golf j22b daily driveriks.Jõu puudust otseselt ei tunnr,kui mul lootust augustis miili s6tma minna,panen orginaal viienda tagasi ja vaatan mis tulemus tuleb :)
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas --keit-- » 21 Juun 2014, 10:23

Kahvel kirjutas:Detsembris saan reservi.Siis t88le,golfile paar juppi juurde osta ja j2rgmine aasta proovin opentrackil ka s6ita.Ning siis plaanis mingi teine projekt juurde v6tta ja golf j22b daily driveriks.Jõu puudust otseselt ei tunnr,kui mul lootust augustis miili s6tma minna,panen orginaal viienda tagasi ja vaatan mis tulemus tuleb :)
Alles detsembris :D
Nonäete mehed, mis vingute, et sõduripalk väike. Mõni mees ostab endale peale seda uue auto :D Käid relvadega haltuurat tegemas :D ?

Ise arvan, et diisli 5s on just parem variant miili jaoks. Sest oletatavasti sa ikkagi 250 nii või naa ju täis ei sõida miilis ? :D :D
Pigem tuleb org 5ndaga just halvem aeg ja kiirus :)
Viimati muutis --keit--, 21 Juun 2014, 10:26, muudetud 1 kord kokku.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 21 Juun 2014, 12:40

Originaal viiendaga on ikka kiirendus etem ja mootorul endal kergem ka.Golf nii kandiline et tuuletakistus m6jutab r2igelt ikka ja viiendaga pole see minek enam mis võiks olla.Ma paraku ei tea mis pööre mul 257 juures oli,kõrvaga ytleks et 5000 vms.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

kaido83
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 12 Sept 2007, 19:46
Telefon: 56950138
Auto: VW Transporter syncro T3, MK2 2,8 24v vrt 4motion, Gaz 66 ja teised.
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas kaido83 » 21 Juun 2014, 13:38

Usun, et orginaaliga ei saa sa üle 230 kuidagi, olen ise seda proovinud, piiraja tuleb ette ennem, Diisli ülekanne madalamate pööretega, selle pärast sellise kiiruse saidki. Mul olid toll hetkel kui 230 kätte sain 15" rattad ja 185/60 rehvid, päris suur ratas g3 jaoks juba. Nii, et 260 on võimatu orginaal vr6 hammakaga.
Kiirendus on orginaal hammakatega parem kindlasti aga lõpp kiirus kannatab selle arvelt. Lihtne füüsika seadus.
Viimati muutis kaido83, 21 Juun 2014, 13:39, muudetud 1 kord kokku.

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Stollu » 21 Juun 2014, 14:36

tee mingi 1.8T projekt , oleks kohe Bora AUQ mootor ja kuuese kastiga pakkuda :)

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 21 Juun 2014, 19:44

Kaido,pean ylekanded yle arvutama siis saan t2psustada mis max kiiruseks j22ks originaal viiendaga.Diisli viiendaga ylekanne lubab mingi 300 kanti.Ja j2rgmine projekt tuleb mingi riisika tagavedu ja v8 swapiga kyllap :D
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 21 Juun 2014, 19:44

Kaido,pean ylekanded yle arvutama siis saan t2psustada mis max kiiruseks j22ks originaal viiendaga.Diisli viiendaga ylekanne lubab mingi 300 kanti.Ja j2rgmine projekt tuleb mingi riisika tagavedu ja v8 swapiga kyllap :D
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

kaido83
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 12 Sept 2007, 19:46
Telefon: 56950138
Auto: VW Transporter syncro T3, MK2 2,8 24v vrt 4motion, Gaz 66 ja teised.
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas kaido83 » 22 Juun 2014, 09:52

Stollu kirjutas:tee mingi 1.8T projekt , oleks kohe Bora AUQ mootor ja kuuese kastiga pakkuda :)
See on mõtetu kast, lihtsalt viiele käigule on kuues vahele surutud :D . Diisel 02m oleks kasu, seal peaks 100km/h pöörded jääma kõvasti alla 2000rpm. Sellise kastiga võib küll 300 kätte saada. TDI 02A jääb pöörded viiendaga 100km/h kuskil 2100 rpm. Vr6-el kui õigesti mäletan siis jäid seal pöörded 2600 rpm äkki.

Ise kavatsen kasutada diisli ülekandeid kuna stokk mootorigagi kuuese kastiga on tüütu kuut käiku läbi lapata, viiesega oli palju funnim. Sellep tahangi diisel 02m, kuna seal käigu vahed tunduvalt pikemad, minu omal tuleb muidugi kõvasti rohkem ka jõudu. bensuka kast muutuks väga mõtetuks :D
Viimati muutis kaido83, 22 Juun 2014, 09:56, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas R36 » 22 Juun 2014, 10:05

kaido83 kirjutas:
Stollu kirjutas:tee mingi 1.8T projekt , oleks kohe Bora AUQ mootor ja kuuese kastiga pakkuda :)
See on mõtetu kast, lihtsalt viiele käigule on kuues vahele surutud :D . Diisel 02m oleks kasu, seal peaks 100km/h pöörded jääma kõvasti alla 2000rpm. Sellise kastiga võib küll 300 kätte saada. TDI 02A jääb pöörded viiendaga 100km/h kuskil 2100 rpm. Vr6-el kui õigesti mäletan siis jäid seal pöörded 2600 rpm äkki.

Ise kavatsen kasutada diisli ülekandeid kuna stokk mootorigagi kuuese kastiga on tüütu kuut käiku läbi lapata, viiesega oli palju funnim. Sellep tahangi diisel 02m, kuna seal käigu vahed tunduvalt pikemad, minu omal tuleb muidugi kõvasti rohkem ka jõudu. bensuka kast muutuks väga mõtetuks :D
Oli nyyd mul 02m all? Vist oli.

Pilt
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

kaido83
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 12 Sept 2007, 19:46
Telefon: 56950138
Auto: VW Transporter syncro T3, MK2 2,8 24v vrt 4motion, Gaz 66 ja teised.
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas kaido83 » 22 Juun 2014, 10:14

Magnus, palju sul praegusel 02m pöördeid on 90-ga?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 1996 - Kahvel

Lugemata postitus Postitas R36 » 22 Juun 2014, 10:15

kaido83 kirjutas:Magnus, palju sul praegusel 02m pöördeid on 90-ga?
Praegune on 02q, mis peaks siis olema edasiarendus 02m-ist.

Oota veidi, hakkan koju varsti sõitma Võrust, saab teada. :)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Huviliste autod”