VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 -> 3.6 1996 - Kahvel
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
VW Golf 3 VR6 2.8 -> 3.2 -> 3.6 1996 - Kahvel
Hei!
Sai siis uus VR6 ostetud,kuna eelmine ost läks aia taha(paberite ja dokumentidega olid jamad ning omanik oli sunnitud auto tagasi ostma).Hakkasin siis pärast müüki uut otsima ,kuni siin foorumist pakuti mulle üht punast kaheukselist isendit kliimaga.Sai vaatamas käidud,mõned iluvead on,kuid veermik ja mootor tundusid okei olevat ning ostsin selle ära.Välimusega on kevadeks suured plaanid...aga täpsemalt ma ei räägi midaig,mis plaanis
Pisikene pildike ka,aitab küll teile.
Sai siis uus VR6 ostetud,kuna eelmine ost läks aia taha(paberite ja dokumentidega olid jamad ning omanik oli sunnitud auto tagasi ostma).Hakkasin siis pärast müüki uut otsima ,kuni siin foorumist pakuti mulle üht punast kaheukselist isendit kliimaga.Sai vaatamas käidud,mõned iluvead on,kuid veermik ja mootor tundusid okei olevat ning ostsin selle ära.Välimusega on kevadeks suured plaanid...aga täpsemalt ma ei räägi midaig,mis plaanis
Pisikene pildike ka,aitab küll teile.
Viimati muutis Kahvel, 03 Sept 2015, 08:25, muudetud 7 korda kokku.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2,8 1996- HanzA
Olen siis autoga talve üle elanud.Muresi temaga oli,küll vahepeal ei läinud käima ja õlijahutuse lõdvik suutis puruneda ja lekkida õrnalt.Sai talve elatud üle sõites lahtise paisupaagikorgiga :uhoh .Nüüd käes aeg millal hakkata autot ehitama.Kolmap ja neljap sai mootor suhteliselt lahti kistud.Reedel ei saanud midagi teha,vihma sadas aga täna sain kolvid välja võetud ja homme tahaks asjad ära pesta,üle mõõta ja vaadata kulumised üle.Kahjuks garaaz puudub,ning kõik tööd tuleb teha üldiselt lageda taeva all - aga saab tehtud.Mootor oli juba ostes saati vääääga lärmakas.Rullikud sahisesid,kett ja tallad kõrisesid,mootor ebaühtlane.Nüüd sai enne lahti võtmist mõõdetud kompresioonid üle - tulemused polnud ilusad.
Silinder 1:
8,9
9,5
9,2
9,4
Silinder 2:
6,8
10
11
11,1
Silinder 3:
7,9
9,6
7,9
9,9
7,9
Silinder 4:
4,1
4,5
4,7
5,1
Silinder 5:
7,8
8,0
8,4
8,5
Silinder 6:
8,1
7,6
8,0
8,0
Ilmselget kas klapid ei pea,või rõngad nii kohvid.Ei hakkanud õli ka sisse valama silindritesse,vaid katkusin asja lahti ,sest niikuinii kõik läheb vahetusse ja remonti,et asja saaks super heaks.Kui mootor lahti,sai sisse vaadatud,ja väga hull ei tundnudki.Väike kulumis rant oli,aga pole tappev.Klapid muidugi on väga tahmased ning küllap mustust täis kust ka kompressioon minema jookseb.Kaanetihend oli üsna okei,tundub et keegi seda kunagi vahetanud nign plokikaane sisselaset isegi on porditud juba,kuid väljalase on tegemata jäetud :bs .
Mingi närune telefonipilt ka siis,mis neljap sai tehtud:
Kõik poldid ja juhtmed ilusti ära märgistatud,et kuhu miski käib ja paberil ilusti logi üles kirjuatud,mida enne kokku panemist tuleks jälgida jne.
Homme kui ilm lubab,võtaks mootori ja kasti maha,ning eraldaks need ja teeks ploki täiesti tühjaks,et saaks koos kaanega saata lihvimisse ja kontrolli ära.Klapid lasen väheken ära teha nign hiljem pordin kaane ka ära.Käigukast tuleb veel lahti võtta siis,kontrollida hammasrattad ja sünkrod üle,vajadusel vahetada - sest esimene ja teine ei taha hästi sisse minna vahe peal - korralikult peenestatud seda masinat :err .Ploki ja kaane vahele asetan metallisttihendi,mis on õhem kui papist nign saab natukene surveastme kõrgemale.Mingi aeg uus summutijooks koos uue väljalaskekollektoriga - originaal VL kolle on ikka nii jube et anna olla - malmist ja voolavus on suht null.Kui mootoriga ühel pool,võtan ette keretööd ja värvimise,ning siis hiljem tuleb heli pool ja sisu - aga sellest siis juttu kui õige aeg käes.
Silinder 1:
8,9
9,5
9,2
9,4
Silinder 2:
6,8
10
11
11,1
Silinder 3:
7,9
9,6
7,9
9,9
7,9
Silinder 4:
4,1
4,5
4,7
5,1
Silinder 5:
7,8
8,0
8,4
8,5
Silinder 6:
8,1
7,6
8,0
8,0
Ilmselget kas klapid ei pea,või rõngad nii kohvid.Ei hakkanud õli ka sisse valama silindritesse,vaid katkusin asja lahti ,sest niikuinii kõik läheb vahetusse ja remonti,et asja saaks super heaks.Kui mootor lahti,sai sisse vaadatud,ja väga hull ei tundnudki.Väike kulumis rant oli,aga pole tappev.Klapid muidugi on väga tahmased ning küllap mustust täis kust ka kompressioon minema jookseb.Kaanetihend oli üsna okei,tundub et keegi seda kunagi vahetanud nign plokikaane sisselaset isegi on porditud juba,kuid väljalase on tegemata jäetud :bs .
Mingi närune telefonipilt ka siis,mis neljap sai tehtud:
Kõik poldid ja juhtmed ilusti ära märgistatud,et kuhu miski käib ja paberil ilusti logi üles kirjuatud,mida enne kokku panemist tuleks jälgida jne.
Homme kui ilm lubab,võtaks mootori ja kasti maha,ning eraldaks need ja teeks ploki täiesti tühjaks,et saaks koos kaanega saata lihvimisse ja kontrolli ära.Klapid lasen väheken ära teha nign hiljem pordin kaane ka ära.Käigukast tuleb veel lahti võtta siis,kontrollida hammasrattad ja sünkrod üle,vajadusel vahetada - sest esimene ja teine ei taha hästi sisse minna vahe peal - korralikult peenestatud seda masinat :err .Ploki ja kaane vahele asetan metallisttihendi,mis on õhem kui papist nign saab natukene surveastme kõrgemale.Mingi aeg uus summutijooks koos uue väljalaskekollektoriga - originaal VL kolle on ikka nii jube et anna olla - malmist ja voolavus on suht null.Kui mootoriga ühel pool,võtan ette keretööd ja värvimise,ning siis hiljem tuleb heli pool ja sisu - aga sellest siis juttu kui õige aeg käes.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
Mootor sai eile viimaks maha võetud,aitäh siis Raidole ja Cristoo-le kes abiks olid.Täna vabastasin mootori käigukastist,sidurist ja hoorattast,et saaks eemaldada väntvõlli,mis nii hästi ei õnnestunud kui lootsin.Probleem selles et vaja ennem kätte saada vända ratas,mida pole kerge keerata lahti,kui vänt ringi keerleb.Selleks spets tööriist,mida mul loomulikult pole,ja pean improviseerima mingit moodi,tänaseks sai igatahes isu täis ja homme tegelen sellega uuesti.Hämmastama pani vaatepilt,mis avanes kui kast sai maha võetud.Nimelt on sidurikorvis mingi asi käinud ja korvi korpust lõhkunud(pildid korvist all).Korvi eemaldamisel märkasin,et tegu pole originaal sidur,ning sidurilt ja korvilt suutsin välja lugeda,et Sachsi omad :rokib - suva sellega,läheb niikuinii uus originaal komplekt alla.Nüüd Nv-ga pordiks kaane ja väljalaske ära ning peseks kaane uuesti ära.Siis tahaks lõpuks vända alt saada,ning ka ploki ilusti ära pesta ja läikima lüüa.Esmaspäeval läheksid asjad juba tõukurisse töösse ning tuleb järgmine nädal oodata varuosi ainult.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
08.06.2011
Mitte kui ei tee tuju heaks.5-silindrit 6-st olid sellise praoga...
13.06.2011
Sai soetatud uus kaas koos nukkade ja klappidega kõigest 50euriga.Vähe rääbakas ja must oli,aga pesin ära ning nagu uus.Portisin kõik kanalid jälle üle ning asi tundus et jääb päris hea - ringraja pill see nüüd pole,aga voolavus vähe kindlasti paranes.Väljalaskekanalitega on tehas küll kokku hoidnud,tihendi avad kaks korda suuremad kui kaanel .Igatahes tänasest läks kaas ja plokk tõukurisse tööse,ning loodaks see nädal kätte saada ja kokku laduda.Võtan see nädal käigukasti ka lahti ja vahetan vajalikud asjad ära.Vaja veel shortshifter valmis võluda lisaks ning kui mootor koos,tahaks ette võtta keretööd ja sisustuse.Istme materjalid juab olemas ning ootavad õmblemist ainult.
19.06.2011
Sai neljap mootoriplokk tõukurist kätte - lasin lihvida natukene pealt.Lasin blokki haljaks ning värvisin matt-mustaks ära(jah,ahju värviga :kill ).Sai kolvid ka puhtaks küüritud ning hakkatud vaikselt mootorit komplekteerima.Sai paika pandud vänt koos raamsaaledega ning sisse ka pandud 3 kolbi.Sai ostetud ka diisli kast endale,kust plaan võtta kolmas ja viies käika.Kolmas siis kiirem ning viies aeglasem,et saaks mnt-l 5enda käigu 2500 pöörde pealt 2000pöörde peale 100km/h juures.Pole ainult otsustanud,kas jätan originaal diffri(3.389) või panen disla oma(3.944) ,millega saaks kiirenduse äkilisemaks.Aga siis viies pole enam mntl öko vaid oleks uuesti 2500 peal tagasi.Homme lapiks ploki kokku,ketid ja asjad külge,ning saab ka kaane kätte.Kahjuks kaanetihend ja tahaks homme ka selle ära tellida,ehk saab veel see kuu kätte ning saab selleks kuuks auto kokku kah.
29.06.2011
Nüüdseks asi nii kaugel,et pool mootorit koos.Käigukastis vahetatud viies käik,pandud 0.838 asemel 0.717.Seega mnt-l kui enne oli 100km/h juures 2500rpm ,siis nüüd on 2000.Ehk on vähe ökom ja vaiksem ka nüüd.Plokikaane sain esmaspäeval tõukurist kätte, nädala ajaga tehti töö ära(kuna vana kaas oli mõrane,ostsin uue,aga uuele oli jahutussärki vesi jälje jätnud ning see keevitati täis.Vahetati juhtpuksid,klapisääretihendid,lõigati klapipesad ja taldrikud,sooveldati,pandi väljalaskekollektori uued tikud ning lihviti kaas ja plokk.Täna sai alumine osa koos kastiga peale tõstetud,ning vaja oodata saksast kaanetihend ära,siis saab juba lõpuni kokku panna(tahaks loota :uhoh ).
Mitte kui ei tee tuju heaks.5-silindrit 6-st olid sellise praoga...
13.06.2011
Sai soetatud uus kaas koos nukkade ja klappidega kõigest 50euriga.Vähe rääbakas ja must oli,aga pesin ära ning nagu uus.Portisin kõik kanalid jälle üle ning asi tundus et jääb päris hea - ringraja pill see nüüd pole,aga voolavus vähe kindlasti paranes.Väljalaskekanalitega on tehas küll kokku hoidnud,tihendi avad kaks korda suuremad kui kaanel .Igatahes tänasest läks kaas ja plokk tõukurisse tööse,ning loodaks see nädal kätte saada ja kokku laduda.Võtan see nädal käigukasti ka lahti ja vahetan vajalikud asjad ära.Vaja veel shortshifter valmis võluda lisaks ning kui mootor koos,tahaks ette võtta keretööd ja sisustuse.Istme materjalid juab olemas ning ootavad õmblemist ainult.
19.06.2011
Sai neljap mootoriplokk tõukurist kätte - lasin lihvida natukene pealt.Lasin blokki haljaks ning värvisin matt-mustaks ära(jah,ahju värviga :kill ).Sai kolvid ka puhtaks küüritud ning hakkatud vaikselt mootorit komplekteerima.Sai paika pandud vänt koos raamsaaledega ning sisse ka pandud 3 kolbi.Sai ostetud ka diisli kast endale,kust plaan võtta kolmas ja viies käika.Kolmas siis kiirem ning viies aeglasem,et saaks mnt-l 5enda käigu 2500 pöörde pealt 2000pöörde peale 100km/h juures.Pole ainult otsustanud,kas jätan originaal diffri(3.389) või panen disla oma(3.944) ,millega saaks kiirenduse äkilisemaks.Aga siis viies pole enam mntl öko vaid oleks uuesti 2500 peal tagasi.Homme lapiks ploki kokku,ketid ja asjad külge,ning saab ka kaane kätte.Kahjuks kaanetihend ja tahaks homme ka selle ära tellida,ehk saab veel see kuu kätte ning saab selleks kuuks auto kokku kah.
29.06.2011
Nüüdseks asi nii kaugel,et pool mootorit koos.Käigukastis vahetatud viies käik,pandud 0.838 asemel 0.717.Seega mnt-l kui enne oli 100km/h juures 2500rpm ,siis nüüd on 2000.Ehk on vähe ökom ja vaiksem ka nüüd.Plokikaane sain esmaspäeval tõukurist kätte, nädala ajaga tehti töö ära(kuna vana kaas oli mõrane,ostsin uue,aga uuele oli jahutussärki vesi jälje jätnud ning see keevitati täis.Vahetati juhtpuksid,klapisääretihendid,lõigati klapipesad ja taldrikud,sooveldati,pandi väljalaskekollektori uued tikud ning lihviti kaas ja plokk.Täna sai alumine osa koos kastiga peale tõstetud,ning vaja oodata saksast kaanetihend ära,siis saab juba lõpuni kokku panna(tahaks loota :uhoh ).
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
Väga huvitav teema!
Õpid kuskil autosid ka või oled niisama asjaarmastaja?
See käigukasti hammakate vahetus on küll asjalik idee, maanteel kindlasti peaks säästu isegi tekkima sellest
Õpid kuskil autosid ka või oled niisama asjaarmastaja?
See käigukasti hammakate vahetus on küll asjalik idee, maanteel kindlasti peaks säästu isegi tekkima sellest
Viimati muutis qoolager, 30 Juun 2011, 14:21, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
TTHK 3 kuruse lõpetasin autotehniku erialal.Nüüd sügisel paar kuud veel ja siis kool läbi. .Eelmine suvi sai juba pisiku kätte,kui sai hakkatud sõbra VR6-te nokitsema.Asi hakkas nii hästi liikuma,et sügisel ostsin endale ka,aga polnud aega tegeleda sellega kuna ruumi puudus oli.Talve läbi sai uuritud igast nippe ja trikke mootori paremaks tegemiseks ning väga palju nõu ja abi on saadud kasutaja GTI käest ,suur aitäh!Nüüd tahaks juba auto kokku saada ja näha,kas kõigest kasu ka oli.Ehk saab see aasta ka keretööd ja auto värvi vähekene muutaqoolager kirjutas:Väga huvitav teema!
Õpid kuskil autosid ka või oled niisama asjaarmastaja?
See käigukasti hammakate vahetus on küll asjalik idee, maanteel kindlasti peaks säästu isegi tekkima sellest
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
Pole pikka aega midagi kirjutanud,kuna vahepeal asi seisis ja ootasin metall tihendit,lõpuks sai isu täis ja tellisin originaal papist tihendi - jääb paar kw puudu,savi sellega.Sai hakkatud kokku panema,kaas peale ning hakkatud pingutama.Sai enne tehtud poldi augud ilusti jamast puhtaks ning ära õlitatud nii augud kui ka poldid.Kahjuks aga üks auk jäi p*ska täis ja pingutamisel lõi mõra sisse plokki.Jahutussärgist tuli päris korralik tükk välja.Sai hakkatud uurima kohe inimestelt,kes oleks valmis malmi keevitama.Kahjuks aga on vähe kes oskab ja kellel vahendid - ning see aegavõttev protses ja tuleks blokk jälle lahti kiskuda.Kahjuks tahaks saada auto nädalaga juba liikuma,seega sai hakkatud otsima uut mootorit.Paari tunni pärast juab sain kirja et pakkuda 94a golf vr6 mootor.Läksin kohale,välimuselt oli rääbakas aga ostsin ära - sai siga odavalt (160eur mootor,kaas,kolled jne).Sai koju toodud ja hakkatud kohe asja lammutama.Tuju kerkis sellega et keegi oli teinud mootorile juba remondi - vahetanud ketid ja tallad,uued tihendid suht (v.a kolvirõngad).Sai võetud osadeks,kolvid välja,isegi silindri rant oli väiksem kui originaal mootoriplokil.Täna sai hakkatud siis kella 11-nest tegelema asjaga,võetud kolvid välja,vanad rõngad maha ning siis vanast mootorist kolvid välja ja uued rõngad maha.Tõstetud uus mootor maha,asjad lahutatud,puhastatud uus plokk.Plokk kasti külge ja autole.Kolvid sisse,kaas peale,nukad peale.Lõpetatud sai siis kell 1.30.Üsna tegus päev on olnud.Eks homme tuleb varakult alustada,elekter külge panna,pihustid puhastada,kolled ja muu väike jama ning näeb kuna liikuma saab kah.Autol igatahes täiesit uus mootor - sest originaal kaas oli mõrane ja ostsin uue kaane talle remondi alguses.Oleks pidanud vist kohe uue mootori ostma :waah
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 04 Jaan 2006, 19:15
- Auto: MK III
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
Tore vaadata kohe et vana masina eest hoolt kantakse.
Tuleb ainult edu soovida
Tuleb ainult edu soovida
Incomplete Stylz |
Leevikese Kastoms
Leevikese Kastoms
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
Mootor täielikult koos siis ,ainult vaja veel lisad külge(roolivõim,genekas,kliima jne).Aga põhiliselt võiks tööle panna.Tahtsin panna,aga aku sai tühjaks ja kell juba oli ka pime,panen ööseks aku laadima ja hommikul näeb siis,kas hakkab käima või ei.Ringi ajades käib ilusti,loodan et kuskilt mingeid üllatusi ei tule.
Aga eks ma püüa.Kahjuks vana mootor oli nii kõvasti vatti saanud,seega tuli mitmest uus ehitada.Käima pole uut veel pannud,aga loodan et hakkab ilusti ka tööle.Aitäh igatahes:)
Aga eks ma püüa.Kahjuks vana mootor oli nii kõvasti vatti saanud,seega tuli mitmest uus ehitada.Käima pole uut veel pannud,aga loodan et hakkab ilusti ka tööle.Aitäh igatahes:)
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
Uue viienda käiguga siis 100km/h spidoka järgi näitas kompuuter 150km peale küttekulu 6,4l .Üksi sõites.Muidu ennem oli ~7 .
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
Juhuks, kui sa seda juba teinud ei ole, siis võib ABSi tule välja võtta ja vaadata kas pistik on tagasi pandud või ei...
Viimati muutis H3ndr1, 08 Aug 2011, 10:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
Päris öko VR6 kohta. Palju pöördeid on 100km/h? 5ndaga möödasõitudeks ikka väänet jagub nii madalal?
Kahvel kirjutas:Uue viienda käiguga siis 100km/h spidoka järgi näitas kompuuter 150km peale küttekulu 6,4l .Üksi sõites.Muidu ennem oli ~7 .
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
H3ndri:Vaatasin jeap neid sügisel juba,nii airbagi kui abs-i omad mõlemad säravad nii ilusti et korpuse peaaegu ära sulatanud seal .Pole ABS-iga tegelenud hetkel,pole vajadust tundnud,küll aga küljeaknast võtsin puupaku ära mis klaasi üleval hoidis ning panin elektrimootori sinna tagasi .Nipet-näpet veel teha et tehniline pool korda saada,siis on asi ok ja saab kevadel hakkata sisu ja välimusega tegelema.Esisild on veel teha - jupid olemas aga seda viitsimist pole.
Tobimarg:viienda käigu pöörded on 2100 umbes 100-ga sõites spidoka järgi.Linnas proovisin kruisida spidoka järgi 60 ja 1200pööret näitas kütteukuluks 5,7 .
Vahetasin kõik kõlarid ka välja,ette läksid Hertzi kompod koos tweetridega ja taha polstritesse hertzi quaxid.Enne oli ees ainult originaal kõlarid ja taga akna laual üks alpine ovaal - suht kõva heli oli .Hiljem tahaks mingit kaks leebemat 10'' hertzi elementi pagassi vastu tagumist istet,et pagassi ka ruumi jääks.
Tobimarg:viienda käigu pöörded on 2100 umbes 100-ga sõites spidoka järgi.Linnas proovisin kruisida spidoka järgi 60 ja 1200pööret näitas kütteukuluks 5,7 .
Vahetasin kõik kõlarid ka välja,ette läksid Hertzi kompod koos tweetridega ja taha polstritesse hertzi quaxid.Enne oli ees ainult originaal kõlarid ja taga akna laual üks alpine ovaal - suht kõva heli oli .Hiljem tahaks mingit kaks leebemat 10'' hertzi elementi pagassi vastu tagumist istet,et pagassi ka ruumi jääks.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
on see lihtsalt näit või jääb ka reaalne kulu sinna kanti? Tavaliselt tekitab normist madalama MFA kulunäidu chipitud aju (või pole ajuga kõik korras).Kahvel kirjutas: Tobimarg:viienda käigu pöörded on 2100 umbes 100-ga sõites spidoka järgi.Linnas proovisin kruisida spidoka järgi 60 ja 1200pööret näitas kütteukuluks 5,7 .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
See on ainult näit.Eks mingi aeg kui mootor laitmatult töötab,mõõdan nii küttekulu ,maantee ja keskmise reaalselt ära .Eks see aeglasema ülekandega käik mängib ka natukene rolli siin ma usun.GTI kirjutas:on see lihtsalt näit või jääb ka reaalne kulu sinna kanti? Tavaliselt tekitab normist madalama MFA kulunäidu chipitud aju (või pole ajuga kõik korras).Kahvel kirjutas: Tobimarg:viienda käigu pöörded on 2100 umbes 100-ga sõites spidoka järgi.Linnas proovisin kruisida spidoka järgi 60 ja 1200pööret näitas kütteukuluks 5,7 .
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
See klaas jah, täiesti lambist vajus alla päev enne seda kui auto E36 vastu ära vahetatiKahvel kirjutas: küljeaknast võtsin puupaku ära mis klaasi üleval hoidis ning panin elektrimootori sinna tagasi
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
Aga miks?Juba varem oli seal puupakk sees ja mootor puudus?Sest nagu aru saanud siis see parem külg pidi arvariiline olema ja siis remondis äkki ei pandud mootorit sisse?:DH3ndr1 kirjutas:See klaas jah, täiesti lambist vajus alla päev enne seda kui auto E36 vastu ära vahetatiKahvel kirjutas: küljeaknast võtsin puupaku ära mis klaasi üleval hoidis ning panin elektrimootori sinna tagasi
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
Praegu siis eest selline,sai vahetatud CL-i stangelisa VR6-e omaga ja stangesse korralikud suunad.Kompressioonid vaikselt tõusevad,saab varsti juba vajutama hakkata
Viimati muutis Kahvel, 26 Aug 2011, 12:55, muudetud 1 kord kokku.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
Re: VW Golf III 2,8 1996- Kahvel
Seda ma ei tea miks seda mootorit polnud. Enne seda töötas, ükspäev lambist kukkus sisse.Kahvel kirjutas:Aga miks?Juba varem oli seal puupakk sees ja mootor puudus?Sest nagu aru saanud siis see parem külg pidi arvariiline olema ja siis remondis äkki ei pandud mootorit sisse?:D
Paremal küljel sõitis sõber sisse ukse ja tiiva natuke, peale seda minu mäletamistmööda nigu töötas see aken, ükspäeva lihtsalt kukkus alla ja sai kiiruga pakk pandud, vb võttis sõber mootori ära siis üldse.
Lisaks ukse mõlgile tehti korda terve külg koos tagatiiva roostega. Päris korralik tükk oli lahti enne.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2.8 1996 - Kahvel
Mul juba ammu mootor sinna uus pandud .Auto läheb suvel üle värvimisse,sest juhi pool on täiesti roostes.Kõrval istuja pool ka pole teab kui kena muidugi.Autos nüüd korralik nahksisu sees.Mootoriga on jamasi,viskas keti ühelt nukalt üle ning klapid peas küllap.Võtan mingi aeg mootori maha,teen vähe kangema pordid ja kokku tagasi .Kuu aega tagais sai kompresioone mõõdetud,ning enamuselt oli 14.5-15bari igas silindris.Seda siis õhema plokikaanetihendiga.Liikus hästi,aga ei saanud kuival asfaltil muidugi proovida.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2.8 1996 - Kahvel
Igatahes kokkuvõtvalt,mis vahepeal toimunud on.Eelmine suvi tegin kap remondi mootorile,kus siis läks teine mootor peale.Kõik asjad said vahetatud,sõidetud aga kompressioonid kõik 8bari umbes.No ei ole asjaga rahul.Õli midaig ei võtnud,küttekulu ka suur polnud.Jaanuaris jõudis siis saksast mu metallist tihend,millega surveastet tõsta.Sai siis tööl kaks vaba päeva võetud,ning vahetatud see tihend ära.Sooveldasin ka ohutuse mõttes klapid üle(suvel sai lastud kaas tõukuris tehtud).Panin kokku ära,ning nagu uus mootor,kiiremini läks pöördesse,pöörded ei kõikunud ega midagi.Liikus väga hästi edasi.Kompressioonid olid umebs 14-15bari vahel.Paraku õnn lõppes kiirelt.200km sai sõidetud umbes,kuni keti kõrin tuli sisse.Sai vahetatud pinguti ära,mitte midagi,ikka hääl sees.Võrdlemisi üllatav,sest kõik ketid ja tallad läksid uued,ainult pinguti jäi vana(ei osanud suvel õhutada uut pingutit ära).See selleks,sai mõnda aega sõidetud ringi nii.Sai kontrollitud õlirõhkusi ning kas pingutile tuleb ikka õli peale,kõik tundus loogiline.Üks õhtu aga vihastasin nii väga,ning paugutasin temaga päris pikalt ja ootasin kuni kotti läheb ära viimaks.Mitte midagi ei juhtunud.Sõitsin koju ja väike hääl sees,ja see kõik.Järgmine hommik siis keerasin võtit ja käiski pauk ära nign hakaks 3 silindriga tööle,ehk kett lendaski ühest nukast üle.MIs seal ikka,sai siis mootorit jälle lahti võtma,et näha mis toimus ja kui suur kahjustus on.
Lõpuks kui kaane maha sain,siis vaatasin et tohoh,polegi klapid kõverd,kõik ilusti kaanes,aga kui kolbe nägin,siis oli kohe aru saada,et 3 sisselaske klappi oli vastu kolbe ära käinud.Hea küll,see selleks,pinguti tald oli ka sulanud laiaks.Sai võetud siis vana pinguti lahti,ning nägin,et eelmise omaniku poolt oli sinna pandud kaks mutrit ja hunnikus seibe,ehk siis asi oli koguaeg pinges,oma lollus.Sai võrreldud ülemist ketti,ning see oli peaaegu üle poole lüli võrra rohkem veninud.Asi ei piirdunud sellega,millegi pärast sai katsutud õlipumba võlli lõtku,ja see oli meeletu.Oli aru saada,et midagi valesti.Võtsin siis õlipumba võlli välja,ning saal ja pump oli täiesti ära söödud.Arvasin et piisab kui vahetan saale ja võlli,aga ei.Uue saale sisse panemisel avanes selline pilt:
Pump oli plokile palju kahju teinud.Sai otsitud inimest,kes ehk suudab asja korda teha,aga kuna see nii pikk ja aega võttev protsess,otsutasin et tuleb osta kolmas mootor.Sai siis eile käidud mootoril järgi,mis tuleb automaatkastiga auto pealt(ehk mõned teavad,Simonsi vana auto,tumeroheline vms millel suri automaatkast ära).Täna võtsin mootori lahti,ning hetkel tundusid silindriseinad täitsa viisakad olema,paistab et pole hoonimist vaja,sestt vana hoon veel täiesti selge ning piisab ainult rõngaste vahetusest.
Praegune seis siis garaazis(kas keegi märkab selle segaduses sees midagi huvitavat ka vr6-ele?:D :
Igatahes mul nüüd neli plokikaane komplekti,ning kolm mootoriplokki.
Loodaks asja varsti liikuma saada jälle,pole õieti sõita saanudki selle autoga : (
Ahjaa,veebruaris sai sisse pandud ka nahksisu,millega väga rahul.Taga peatoed ja istumis kohal siis nii-nimetatud hingav nahk.
Lõpuks kui kaane maha sain,siis vaatasin et tohoh,polegi klapid kõverd,kõik ilusti kaanes,aga kui kolbe nägin,siis oli kohe aru saada,et 3 sisselaske klappi oli vastu kolbe ära käinud.Hea küll,see selleks,pinguti tald oli ka sulanud laiaks.Sai võetud siis vana pinguti lahti,ning nägin,et eelmise omaniku poolt oli sinna pandud kaks mutrit ja hunnikus seibe,ehk siis asi oli koguaeg pinges,oma lollus.Sai võrreldud ülemist ketti,ning see oli peaaegu üle poole lüli võrra rohkem veninud.Asi ei piirdunud sellega,millegi pärast sai katsutud õlipumba võlli lõtku,ja see oli meeletu.Oli aru saada,et midagi valesti.Võtsin siis õlipumba võlli välja,ning saal ja pump oli täiesti ära söödud.Arvasin et piisab kui vahetan saale ja võlli,aga ei.Uue saale sisse panemisel avanes selline pilt:
Pump oli plokile palju kahju teinud.Sai otsitud inimest,kes ehk suudab asja korda teha,aga kuna see nii pikk ja aega võttev protsess,otsutasin et tuleb osta kolmas mootor.Sai siis eile käidud mootoril järgi,mis tuleb automaatkastiga auto pealt(ehk mõned teavad,Simonsi vana auto,tumeroheline vms millel suri automaatkast ära).Täna võtsin mootori lahti,ning hetkel tundusid silindriseinad täitsa viisakad olema,paistab et pole hoonimist vaja,sestt vana hoon veel täiesti selge ning piisab ainult rõngaste vahetusest.
Praegune seis siis garaazis(kas keegi märkab selle segaduses sees midagi huvitavat ka vr6-ele?:D :
Igatahes mul nüüd neli plokikaane komplekti,ning kolm mootoriplokki.
Loodaks asja varsti liikuma saada jälle,pole õieti sõita saanudki selle autoga : (
Ahjaa,veebruaris sai sisse pandud ka nahksisu,millega väga rahul.Taga peatoed ja istumis kohal siis nii-nimetatud hingav nahk.
Viimati muutis Kahvel, 06 Apr 2012, 16:23, muudetud 2 korda kokku.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: VW Golf III 2.8 1996 - Kahvel
Räägi sellest läikivast asjast veidi lähemalt - palju maksis, mis firma oma, kuskaudu tellisid?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2.8 1996 - Kahvel
JOM-i toodang.Läbi ladu24-ee ja sain läbi nende 160euroga.Aga no..ilmselgelt see tuleb üle keevitada,sest see kohe üldse ei hakka kuidagi plokikaane külge.Üks flants vähe all pool,kui teine,ning keevitused tuleks üle käia,et saaks natuke maha freesida seal.Aga noh,kõige odavam mida leiab ka,lihtsalt tuleb natuke vaeva näha asjaga,et saada heaks.GTI kirjutas:Räägi sellest läikivast asjast veidi lähemalt - palju maksis, mis firma oma, kuskaudu tellisid?
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2.8 1996 - Kahvel
Vahepeal siis nii palju juhtunud,et sain auto kokku,sõitsin mõnda aega,aga suitses jubedalt.Mootori tagant vaadates oli VL kolle alt jube õline..kahtlustasin et kaanega midagi pahasti.Võtsin siis ühe NV ette,ning komplekteerisin uue kaane endale,tegin voolavust vähe paremaks,uued tihendid ja hakkasin kaant vahetama.Kaane vahetus võttis aega mul peamiselt 17h(see mingi 5-6s korda kui kaant maha võtan sellel autol ).SElgus et olin eelmisele kaanele sääretihendidliiga nõrgalt külge pannud,ja need olid pesadest jooksu pannud ja sealt voolas õli silindrisse : ( .Igatahes nüüd uus kaas peal ja hetkel sõitnud väga viisakalt.Loodan et jääb kestma,teha sissesõit ja siis saab teada palju siis sellel mootoril minekut ja kas kõik see vaev on asja ette.Väljalaskesüsteem praegu siuke,et torukollektor ja meeter 2,5'' toru ja kõik .Mõned põlved veel oodata,saan püti ka otsa panna.Paras traktori hääl on: /
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2.8 1996 - Kahvel
Autoga läbitud pärast viimast mootori remonti nüüd 1200km umbes,ja hetkel probleemi vabalt.Kompersioonid hetkel ka 14,5-15bari silindri kohta ning ka küttekulu märgatavalt langenud.Ainult küünlad vaja vahetada,kuan jätab vahele ja küttehais tuleb tagant viisakalt.Summutisüsteem on torukollektor ja tagant lõpuni tühi 2,5'' toru ning lõpupütiks on mufflexi roostevabast kahe otsaga pütt,mis teeb hääle väga mahedaks.Kui vajutad,teeb häält,aga niisama kulgedes on vaikus.Nüüd vaja pidurid üle käia,puuritud kettad ja ferodo klotsid(SL-id siis,tänava omad)ja siis edasi vedrustusega tegelema ja ehk saab varsti kere kallale minna ja värvima hakkata : )
Viimati muutis Kahvel, 28 Mai 2012, 11:24, muudetud 2 korda kokku.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.