VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 01 Juun 2015, 21:44

Uuendan teemat pisut. Esiteks halvad uudised ülevaatuselt:
Seisupiduri efektiivsus ebapiisav
Käigukasti leke
Piduritorud
Veovõlli kattekumm
Tagurdustuli ei lülitu

Sellest täiesti piisab, et korduv saada. Neljapäeval läheb auto taas remonti. Muud asjad olid korras veermik ok, heitgaasid ok.

Probleem, mis aga rohkem peavalu valmistab kui eelnimetatud vead, siis katuseluugi tihend. Vana tihend maha saada ei olnud väga raske. Küsimus järgmine, kas uue tihendi paigaldamisel on vaja tingimata luuk maha võtta või on mõni nipp kuidas selle viisakalt ilma luuki kangutamata peale saab?

Pilt
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 06 Juun 2015, 20:55

Nii. Kõik eelnimetatud puudused sai nüüd Forssis parandatud ja paberid korda.

Aga ei ole nii lihtne, et sõidad otse töökojast korras autoga üevaatusele ja punkt. Vähemalt mitte 31 aastase Santanaga. Kordusülevaatusel tegi see auto korralikku tsirkust: kohale jõudes oli selge, et on probleem kütuse pealevooluga (nagu kütus hakkaks lõppema) - okei, sõitsin sellegi poolest rõõmsalt ülevaatuse garaaži ja andsin auto üle. Sõidab ülevaataja piduristendi - sealt maha aga tagumise teljega ei saanud, sest auto suri gaasi andes välja ja käima ei läinud. Hetk hiljem auto siiski halastas mulle ja otsustas käima minna. Tundus, et äkki nüüd on asi ühelpool. Aga ei. Ülevaataja ütles, et pidurituled ei põle ja seetõttu ei saa tema sellele autole allkirja anda. Ometi ma just tulin töökojast, kus pidurituled ja kõik muud jutud korda tehti. Ma oleks seal samas tahtnud autole tule otsa panna - nii ei saa ju rallit sõita! Auto aeti boksist välja ning öeldi, et kui pidurituled korda teen, siis saan kehtiva. Hakkasime siis üleavaatajaga viga otsima - oli väga abivalmis töötaja. Proovisime igas poosis neid tulesid tööle saada, aga tulutult. Andsin alla. Mu kõht oli tühi. WC-sse tahtsin ja sada muud häda. Saaks ainult minema ja nädala alguses autoga uuesti teenindusse. Mis te arvate, et mu koju saamine õnnestus nii lihtsalt? Ei. Auto ei läinud käima enam. Bensiini pump ei teinud häält ja sain aru, et olen keset kõrbe täiesti üksinda ning auto tuleb maha jätta. Kõik. Otsustasin igaks juhuks bensupumba kaitsme üle kontrollida - selgus, et see oli läbi põlenud. Õnneks uus kaitse oli käepärast võtta ning auto läks ka ilusti tööle. Smile. Sõitsin lähedalasuvasse besniinijaama tagutulesid uuesti kontrollima, et äkki on nüüd mingeid arenguid. Üks vanem meesterahvas aitas kindlaks teha, et pidurituled töötavad. Kiiresti tagasi autosse ja ülevaatusesse. Veidi üllatunud ülevaatajad kontrollisid samuti asja üle ning vormistasid vaatamata kogu tsirkusele paberid ära ning päeva võis edukalt lõppenuks lugeda.

Sai nüüd veidi ilukirjanduslik jutt, aga see auto ongi üks paras "ilukirjandus". Kogu see jant kestis veidi alla tunni. Kas on võimalik, et nii lühikese aja sisse mahub nii palju pornot?

Jäägu see nüüd igaühe enda otsustada, kas sellesse autosse pidev raha pumpamine on ikka mõistlik tegu. Kirjutas ju üks tehnik kunagi remondi arvele kommentaari, et "seal võib iga asi järgmisena üles ütleda".

Pilt
Brain Power is the new horsepower.

Post
Huviline
Postitusi: 401
Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
Asukoht: Viljandi- Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas Post » 06 Juun 2015, 21:00

Vanad autod ja noored tüdrukud vajavad koguaeg näppimist :) ja tundub, et igav sul pole.
Stuck in the 70's

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1755
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A3 1,9 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 39 korda

Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas ryan » 06 Juun 2015, 22:13

Ma ei tea aga mina olen oma vw-l pea kõik välja vahetanud .
Paned uued jupid , siis käib :mrgreen:
Ja kui neid uusi juppe on juba niii palju sellel , siis paned mõne veel :lol:

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 31 Juul 2015, 22:15

Palun targemate inimeste abi. Oma töökindluse poolest palju kiidetud K-Jetronic mootor hakkab puterdama nagu kütus saaks otsa ja sureb välja. Vahepeal saab mõni minut normaalselt sõita ja pöörded suureks lasta ja mõni hetk hiljem üle 2 tuhande pöörde gaasi andes hakkab pooma ning lõpuks sureb välja. Mõni minut seisab. Läheb normaalselt tööle. Tühikäigul gaasi andes ei poo. Sõites hakkab sama ring otsast peale. Algas see probleem kruusateel vaikselt sõites, kui auto raputada ja tolmu sai.

Vahetasin kütusefiltri, õhufiltri ja küünlad. Ikka sama seis. Lihtsalt tööle läheb veel paremini pärast küünalde vahetust, aga sõita ikka ei saa. Kütuse süsteemi rõhku mõõdeti 12 bar (käsiraamatu järgi norm 4,7 - 5,4). Autoteeninduse sõnul on 10 bar täiesti normaalne ja ülerõhk autot välja ei sureta. Pakuti, et võib olla ei saa kütusepump sõitest vahepeal voolu või on mõni andur vigane ja pihustid ei tööta korralikult.

Viibin autoga Saaremaal puhkusel ja näib, et siin K-Jetronic mootoreid tundvaid autoteenindusi pole. Tallinnasse ta omal jõul praeguse seisuga ei jõua. Võib olla oskab keegi siit nõua anda?

Pilt
Kas on küünalde ülekuumenemise märke?

Pilt
Filtri vahetuse katse.
Brain Power is the new horsepower.

Kasutaja avatar
boatses
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 19 Nov 2012, 18:21
Telefon: 53811512
Auto: AUDI 4000S, 80Q
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas boatses » 31 Juul 2015, 22:23

Rõhk peab kindlasti olema 5 bari kandis ja tundub, et need kutid ei osanud ka õigest kohast mõõta. Tavaliselt mõõdetakse seda rõhku viienda pihusti otsast. St. keerad pihusti maha ja manomeetri asemele. Kui siis ka rõhk kõrge, siis see su jamasid ilmselt põhjustab. Vigane mingi rõhuregulaator pumba juures võibolla. Läbi interneti raske seda jetronicut diagnoosida ja ega koha peal palju lihtsam pole kahjuks. Samas küünalde järgi ütleks, et kütusega pole üle uputanud väga aga mine tea...
Viimati muutis boatses, 31 Juul 2015, 22:24, muudetud 2 korda kokku.
Kaheksakümnendatel lõpetati autode tootmine...

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 01 Aug 2015, 21:19

Rõhk tuleb kindlasti uuesti üle mõõta. Kütusepumbale minevalt pistikult mõõtsime pinged ja katsetasime sõiduajal nii, et kui mootor puterdama hakkas siis andsime eraldi juhtmest kütuse pumbale voolu park tuledest, aga see probleemi ei lahendanud ja mootor suri ikka välja.

Proovisime kütusepumpa paagist kätte saada. Pealmise osa saime paagist lahti, aga pump on millegi küljes kinni ja ei oska seda lahti võtta. Pärast kogu kompoti kokkuladumist paagi küljes pidi mitu korda käivitama, et mootor tööle saada. Käima minnes suri umbes minuti jooksul välja. Saab mõned korrad gaasi anda tühikäigul, aga tööle ei jää.

Lisaks sai lahti võetud pritsepea kõrvalt jooksev kütuse tagasivoolu toru. Esmalt kaob tagasivoolu torust kütus ära ja siis sureb mootor välja.

Lõdvikud ja õhuvoolikud kapoti all sai samuti üle vaadatud, et ega seal kuskil pragusid pole ning mõned kahtlasemad vooliku jupid vahetatud. Selle käigus avanes järnev vaatepilt: õhulugeja taldrik õline ja lõdviku enda sees oli samuti õli näha koos sodiga. Umbes aasta tagasi reguleeriti õhulugejat ja siis nägi see asi täiesti puhas välja. Nüüd õhufiltrit vahetades oli näha, et taldrikupoolne osa filtrist on õline. Samuti hakkab mõnikord õli alarm tööle. Kuid õlivahetus toimus paar kuud tagasi ja õlitase on normis.

Küsimused:
- kuidas pump paagist kätte saada - keerates, tõmmates?
- kus täpselt asub kütuse rõhuregulaator?
- kuidas õli õhulugejasse pääseb ja mis probleemile see viitab?
- miks auto käima läheb, sõidab kümme meetrit, aga sureb mõne aja pärast välja?

Pilt
Brain Power is the new horsepower.

raler
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 24 Sept 2009, 12:58
Auto: Vw passat b32 2.2 -87.a.
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas raler » 01 Aug 2015, 23:00

Pump vast sama süsteemiga mis unuversaal kerel. Pump paagi põhjas kinni. Vaja 2 kruvi lahti keerata, siis peaks kätte saama.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 24 Aug 2016, 22:37

Otsin autole uut-kasutatud kütusepumpa.

Kas keegi teab, kes on Tartus või selle lähistel pädev nendele mootoritele diagnostikat ja remonti tegema? Endiselt räägime k-jetronicust.
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 19 Veebr 2020, 14:25

Kahjuks ei ole endal aega tegeleda. Auto nüüdseks seisnud päris pikalt. Kellel huvi võib teha omapoolse pakkumise, kindlasti õige hoole all saab asja, ikkagi R5 ! (asub Saaremaal, ÜV kindlustus puudub).
Brain Power is the new horsepower.

Post
Huviline
Postitusi: 401
Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
Asukoht: Viljandi- Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas Post » 19 Veebr 2020, 18:30

Kas veljed-rehvid eraldi lähevad kaubaks?
Stuck in the 70's

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 98
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Puhja
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 9 korda

VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 19 Veebr 2020, 19:35

MatthiasSantana kirjutas:
19 Veebr 2020, 14:25
Kahjuks ei ole endal aega tegeleda. Auto nüüdseks seisnud päris pikalt. Kellel huvi võib teha omapoolse pakkumise, kindlasti õige hoole all saab asja, ikkagi R5 ! (asub Saaremaal, ÜV kindlustus puudub).
Tee paar pilti ka juurde ... äkki mul tekkis huvi :crazy: Võid saata ka otse meili paar pilti viljar.kaurla@gmail.com ... otsin juba pikka aega projektikat
Viimati muutis ViljarKaurla, 19 Veebr 2020, 19:44, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 953
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 GTI Passat B5.5 1.9TDI Land Rover Discovery 3
Asukoht: Tartu
Tänanud: 168 korda
Tänatud: 57 korda

VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 19 Veebr 2020, 20:03

ViljarKaurla kirjutas:
19 Veebr 2020, 19:35
MatthiasSantana kirjutas:
19 Veebr 2020, 14:25
Kahjuks ei ole endal aega tegeleda. Auto nüüdseks seisnud päris pikalt. Kellel huvi võib teha omapoolse pakkumise, kindlasti õige hoole all saab asja, ikkagi R5 ! (asub Saaremaal, ÜV kindlustus puudub).
Tee paar pilti ka juurde ... äkki mul tekkis huvi :crazy: Võid saata ka otse meili paar pilti viljar.kaurla@gmail.com ... otsin juba pikka aega projektikat
auto24 kuulutus üleval

Petzo
Klubiline
Postitusi: 765
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 21 korda

VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas Petzo » 19 Veebr 2020, 21:12

Rait.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 20 Veebr 2020, 20:27

Tere, veljed-rehvid eraldi ei müü. Kõik mis autoga kaasas, küljes läheb uuele omanikule, sh uued esitiivad ja uus pump. Nood rehvid seal all enam kindlasti sõita ei kannata. Nv teen rohkem pilte ja täpsustan seisukorda.
Brain Power is the new horsepower.

HardiGTI
Huviline
Postitusi: 468
Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
Telefon: 58005904
Auto: Jeep Commander
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas HardiGTI » 17 Mai 2020, 20:02

Santana on tänasest minu peres. Töin saaremaalt koju ära. Loodan lähiajal pilli liikuma saada.



20200517_201625.jpg
20200517_201625.jpg (310.65 KiB) Vaadatud 446 korda
Viimati muutis HardiGTI, 17 Mai 2020, 20:11, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v, BMW Z4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas Corra » 17 Mai 2020, 22:46

Paistab, et sul Saatanast head mälestused, et siin nostalgitsema nüüd hakkad. :D

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4427
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 115 korda
Tänatud: 123 korda

VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas tito » 18 Mai 2020, 06:36

No a poleks ka õigemat kohta👍
ехали, ехали, ехали и приехали

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 19 Mai 2020, 11:25

HardiGTI kirjutas:
17 Mai 2020, 20:02
Santana on tänasest minu peres. Töin saaremaalt koju ära. Loodan lähiajal pilli liikuma saada.




20200517_201625.jpg
Sellega on üks peatükk läbi. Jõudu :thumbup:
Brain Power is the new horsepower.

Vasta

Mine “Huviliste autod”