VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo

Lugemata postitus Postitas Petzo » 11 Mär 2016, 18:16

Topelt ei pidavat kärisema.

Pilt
Rait.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Mär 2016, 15:46

Petzo kirjutas:
Väike tiiser ka
► Näita Spoilerit
Mis see on?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo

Lugemata postitus Postitas Petzo » 12 Mär 2016, 20:27

MANi tagasilla õhkpadi, läbimõõduga umbes 20cm
Rait.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo

Lugemata postitus Postitas tito » 14 Mär 2016, 15:57

Petzo kirjutas:MANi tagasilla õhkpadi, läbimõõduga umbes 20cm
Mille jaoks see siis hea on siia tiiseriseerida?
Mul oli peaaegu valmislahendus r seeria scania kabiini õhkvedru installist mk2 tagaamordile :wink:
Viimati muutis tito, 14 Mär 2016, 15:58, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

Re: VW Golf II 2.0 85kw - 1989 - Petzo

Lugemata postitus Postitas Petzo » 10 Juul 2016, 15:36

Puhkuse ajal nüüd vähekene golfi ehitanud.
94. Aasta vento pealt pärit esi ja tagasild milles kõik uued puksid, piduriosad jms. ees 256 vent ketas ja taga 213 tavaline ketas Pildid eelnevalt postitatud.
Vento käigukast 02a ASD, passati pedaalidega ja Vento hoovastikuga. Tulemüüri tuli 2 auku puurida
Passat b4 94a, pealt mootor koos sinna kuuluvaga 2.0 85kw
mk3 kütusepaak passati pumbaga
Vento diislilt pärilt radikas
Vento pealt piduri vaakumvõimendi ja peasilinder.
Väljalase Passati pealt.
Pilte saab mõni teine päev.

Aga nimelt jama on selles, et tühikäik ebaühtlane ja madalal ühtlasel pöördel jätab ka aeg-ajalt vahele.
Nädal tagasi mootor töötas passati peal eeskujulikult. Mingil imelikul põhjusel oli esimeste käivitus üritustega rootori "kaitsme" ka läbi põletanud
Rait.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo

Lugemata postitus Postitas Petzo » 15 Mai 2018, 09:45

Kole mõelda kui kaua golf seisnud on, aga ise ma usun ja loodan, et veel sel aastal saab jälle liigelda. Vahepeal 2 komplekti gti editioneid soetanud ja ühe felicia pealt ragtop.
Tegelikult on postituse mõte vähe teine.
Nimelt kuu-kaks tagasi sai baltic fag festile minekust räägitud ja kuna mu üks vag grupi masin oli just mahakandmisele sõidetud ning hullhallrott arvas, et tema Audi pole enam piisavalt esinduslik, oli minek kahtlane. Kuniks Ardiilves ütles Kaarlile, et ära muretse, küll Raidul(minul) selleks ajaks mõni vw on. No tänks, no pressure eks :D
Aastaid juba t3 syncrot tahtnud, aga mida pole, seda pole ja tuli vähe pisema autoga leppida.
vw mk1 cabrio 1.8 72kw 1990.
20180511_211303.jpg
20180511_211303.jpg (458.31 KiB) Vaadatud 7907 korda
20180511_211252.jpg
20180511_211252.jpg (566.83 KiB) Vaadatud 7907 korda
20180512_163322.jpg
20180512_163322.jpg (572.26 KiB) Vaadatud 7907 korda
20180513_174044.jpg
20180513_174044.jpg (663.08 KiB) Vaadatud 7907 korda
Rait.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo

Lugemata postitus Postitas Petzo » 21 Juul 2018, 12:39

Paar kuud nüüdseks juba cabrio võlusi nautinud.
Täis hooldus tehtud.
Mootori/kkasti padjad vahetatud.
Normaalne heli paigaldatud.
Wolfsburg kolme kodaraga rool.
Ees hetkel mk3 punased gti edition istmed. Mõtlen veel mille kasuks otsustan, sest editionid originaalidega võrreldes nii palju mölakamad, et auto muutub kahekohaliseks.
Tuulevõrk
Installi ootavad elektrilised esiaknad.
20180717_215112.jpg
20180717_215112.jpg (559.95 KiB) Vaadatud 7664 korda
20180623_113950.jpg
20180623_113950.jpg (593.77 KiB) Vaadatud 7664 korda
20180621_194629.jpg
20180621_194629.jpg (387.19 KiB) Vaadatud 7664 korda
20180603_143658.jpg
20180603_143658.jpg (1 MiB) Vaadatud 7664 korda
20180520_155748.jpg
20180520_155748.jpg (784.44 KiB) Vaadatud 7664 korda
IMG_9236-Edit.jpg
IMG_9236-Edit.jpg (811.13 KiB) Vaadatud 7664 korda
Rait.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo

Lugemata postitus Postitas Petzo » 27 Jaan 2019, 17:11

Juba pikka aega luban endale, et hakkan siia sissekandeid tegema. Kahjuks on mu telefonil mõlemad kaamerad pekkis ja pildimaterjali peaaegu ei ole või on väga udused pildid.
Cabrio nüüd siis juba Oktoobri algusest soojas istunud. (tegelikult paar korda ka õues käinud, kuna garaazis vaja aeg-ajalt ümberpaiknemist teha)
20181014_195324.jpg
20181014_195324.jpg (86.68 KiB) Vaadatud 7015 korda
Ühel heal päeval hakkasin elektri akendega tegelema, selgus tõsiasi, et el. akna mootor istub täpselt seal, kuhu kasutaja ArdiIlves oma higi ja vaevaga kõlarid paigaldas. Ehk siis on 3 varianti.
1. jääda vändaga akendele kindlaks.
2. Osta kalli raha eest cabrio sportline uksepolstrid
3. teha custom uksesahtlid.

Lisadest veel soetasin Kamei poolt toodetud käetoe.
received_302940587004607.jpeg
received_302940587004607.jpeg (40.5 KiB) Vaadatud 7015 korda
Head uudist ka. Täna avastasin emaili pealt Maanteeameti peaspetsialisti poolt saadetud JAAATAVA vastuse mu mootorivahetuse taotlusele. Mingil põhjusel on kehtivus kuupäev pandud 25.04.2019. No pressure.

Uueks mootoriks 99a octavia pealt 1.8t AGU koodiga.
Käigukastiks 02m Audi a3 pealt.
Nimekiri asjadest mida vaja on pikk, ei hakka kõike seda siia kirja panema.
IMG_5093.jpg
IMG_5093.jpg (203.02 KiB) Vaadatud 7015 korda
Ja suvest üks meenutus veel.
FB_IMG_1527246297846.jpg
FB_IMG_1527246297846.jpg (89.58 KiB) Vaadatud 7015 korda
Rait.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo

Lugemata postitus Postitas Petzo » 28 Nov 2019, 11:50

Täiendaks ka teemat vahelduseks.
Esmaspäeva õhtul tutvustasin cabrio esimestele ratastele maapinda üle pika aja.
Mootor ja käigukast küljes.
Poolteljed küljes.
Hüdrosidur leiutatud, kasti pool otsas väike leke, ilmselt vooliku ja toru otsa koonused ei saa läbi omavahel. vedeliku mahutiks subarult pärit pisike paak.
Käiguhoovastik küljes.
Suurem vaakumvõimendi ja uus mk3 kõige suurem peasilinder
Cooler ja radikas küljes, voolikud vajavad tegemist.
Spidoplokk küljes. mk3 oma, päriselus ei häiri nii palju silma kui piltidel.
Juhtmestik enam-vähem valmis.
mk3 pealt pärit ja modifitseeritud esimene ülemine strutbar.
Akule pagassis koht tekitatud, kunagi ehk viitsin mingi süvendi ka tekitada, et väheke rohkem ruumi oleks.

Spoileris mõned pildid, head kvaliteeti ei maksa oodata.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Petzo, 28 Nov 2019, 12:01, muudetud 2 korda kokku.
Rait.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo

Lugemata postitus Postitas Corra » 28 Nov 2019, 12:36

Mille coolerit kasutad ja kas mootori pool jääb stockiks ?

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo

Lugemata postitus Postitas Petzo » 28 Nov 2019, 13:08

Corra kirjutas:
28 Nov 2019, 12:36
Mille coolerit kasutad ja kas mootori pool jääb stockiks ?
Cooler sprinterilt.
Esialgu jääb stockiks, aga ajapikku üritan omale tugevamad vidinad ja lsd kokku osta, et siis natuke rohkem jõudu keerata.
Limiit jääb ilmselt sinna samasse auku kuhu Rocco2 oma sciro tegi, tahan jääda originaalaju peale, kuna mul suhteliselt vähe levinud mk4 AGU mootori kompott millel tehasest trossiga gaas ja püsikas.
Kui keegi tahab mu originaalajust immo välja kirjutada ja softi manuaalkasti peale ringi flashida, siis PM.
Rait.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo

Lugemata postitus Postitas ompracing » 03 Dets 2019, 13:47

Andke mulle andeks ,aga ma ei suuda mõista ,mis põhjusel kasutatakse mingit odavat saasta DAYCO hammasrihma? Kas 5.-€ (reaalne hinnavahe Gates'i rihmaga) säästu on tõesti seda väärt? Ma lihtsalt olen näinud milline on antud tootja rihm juba isegi 20k-km pealt. Muidu kiiduväärt,nagu iga projekt :)
PS. Immo jms eemaldamisega on aidanud mind alati kasutaja R36 (Magnus)


..Jõudu
Kes tänasid kasutajat ompracing selle postituse eest:
ri5t0Petzo
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo

Lugemata postitus Postitas ryan » 03 Dets 2019, 15:53

Forss jagas varem sellist p*ska, enne kui paremaid kohti ostlemiseks polnud.
Olen sealt ka saanud paar korda selle firma rihmasi, väidetavalt okei kraam :mrgreen:
Nüüdselt vaatan aerost alati kvaliteeti.

Tahtsin küsida, A3 kasti kohta, kus see kood asub ?
Viimati muutis ryan, 03 Dets 2019, 15:55, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo

Lugemata postitus Postitas Petzo » 04 Dets 2019, 09:33

ompracing kirjutas:
03 Dets 2019, 13:47
Andke mulle andeks ,aga ma ei suuda mõista ,mis põhjusel kasutatakse mingit odavat saasta DAYCO hammasrihma? Kas 5.-€ (reaalne hinnavahe Gates'i rihmaga) säästu on tõesti seda väärt? Ma lihtsalt olen näinud milline on antud tootja rihm juba isegi 20k-km pealt. Muidu kiiduväärt,nagu iga projekt :)
PS. Immo jms eemaldamisega on aidanud mind alati kasutaja R36 (Magnus)


..Jõudu
Järelikult ei tasu mul usaldada oma varuosade hankijat, kes teab täpselt, et tahan hinna ja kvaliteedi suhet vastavat ja hammasrihma pealt teadlikult kindlasti kokku ei hoia.
Rait.

Kasutaja avatar
Glots
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 27 Apr 2015, 14:21
Auto: Golf MK1 Cabrio '89
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo

Lugemata postitus Postitas Glots » 28 Apr 2022, 09:54

Oi kui kena ta sul on. Kui ma miskil põhjusel velgi hakkaks enda masinal vahetama, siis olen just Ronalite peale mõelnud ja Googlest pilte otsinud neist Golf cabriode all. Ei teadnudki, et Eestis keegi selle valikuga ringi vurab :D :)
Glots

Vasta

Mine “Huviliste autod”