VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo
Moderaator: etnies858
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
Mis see on?Petzo kirjutas:
Väike tiiser ka
► Näita Spoilerit
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Golf II 1.3 - 1989 - Petzo
Mille jaoks see siis hea on siia tiiseriseerida?Petzo kirjutas:MANi tagasilla õhkpadi, läbimõõduga umbes 20cm
Mul oli peaaegu valmislahendus r seeria scania kabiini õhkvedru installist mk2 tagaamordile
Viimati muutis tito, 14 Mär 2016, 15:58, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: VW Golf II 2.0 85kw - 1989 - Petzo
Puhkuse ajal nüüd vähekene golfi ehitanud.
94. Aasta vento pealt pärit esi ja tagasild milles kõik uued puksid, piduriosad jms. ees 256 vent ketas ja taga 213 tavaline ketas Pildid eelnevalt postitatud.
Vento käigukast 02a ASD, passati pedaalidega ja Vento hoovastikuga. Tulemüüri tuli 2 auku puurida
Passat b4 94a, pealt mootor koos sinna kuuluvaga 2.0 85kw
mk3 kütusepaak passati pumbaga
Vento diislilt pärilt radikas
Vento pealt piduri vaakumvõimendi ja peasilinder.
Väljalase Passati pealt.
Pilte saab mõni teine päev.
Aga nimelt jama on selles, et tühikäik ebaühtlane ja madalal ühtlasel pöördel jätab ka aeg-ajalt vahele.
Nädal tagasi mootor töötas passati peal eeskujulikult. Mingil imelikul põhjusel oli esimeste käivitus üritustega rootori "kaitsme" ka läbi põletanud
94. Aasta vento pealt pärit esi ja tagasild milles kõik uued puksid, piduriosad jms. ees 256 vent ketas ja taga 213 tavaline ketas Pildid eelnevalt postitatud.
Vento käigukast 02a ASD, passati pedaalidega ja Vento hoovastikuga. Tulemüüri tuli 2 auku puurida
Passat b4 94a, pealt mootor koos sinna kuuluvaga 2.0 85kw
mk3 kütusepaak passati pumbaga
Vento diislilt pärilt radikas
Vento pealt piduri vaakumvõimendi ja peasilinder.
Väljalase Passati pealt.
Pilte saab mõni teine päev.
Aga nimelt jama on selles, et tühikäik ebaühtlane ja madalal ühtlasel pöördel jätab ka aeg-ajalt vahele.
Nädal tagasi mootor töötas passati peal eeskujulikult. Mingil imelikul põhjusel oli esimeste käivitus üritustega rootori "kaitsme" ka läbi põletanud
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo
Kole mõelda kui kaua golf seisnud on, aga ise ma usun ja loodan, et veel sel aastal saab jälle liigelda. Vahepeal 2 komplekti gti editioneid soetanud ja ühe felicia pealt ragtop.
Tegelikult on postituse mõte vähe teine.
Nimelt kuu-kaks tagasi sai baltic fag festile minekust räägitud ja kuna mu üks vag grupi masin oli just mahakandmisele sõidetud ning hullhallrott arvas, et tema Audi pole enam piisavalt esinduslik, oli minek kahtlane. Kuniks Ardiilves ütles Kaarlile, et ära muretse, küll Raidul(minul) selleks ajaks mõni vw on. No tänks, no pressure eks
Aastaid juba t3 syncrot tahtnud, aga mida pole, seda pole ja tuli vähe pisema autoga leppida.
vw mk1 cabrio 1.8 72kw 1990.
Tegelikult on postituse mõte vähe teine.
Nimelt kuu-kaks tagasi sai baltic fag festile minekust räägitud ja kuna mu üks vag grupi masin oli just mahakandmisele sõidetud ning hullhallrott arvas, et tema Audi pole enam piisavalt esinduslik, oli minek kahtlane. Kuniks Ardiilves ütles Kaarlile, et ära muretse, küll Raidul(minul) selleks ajaks mõni vw on. No tänks, no pressure eks
Aastaid juba t3 syncrot tahtnud, aga mida pole, seda pole ja tuli vähe pisema autoga leppida.
vw mk1 cabrio 1.8 72kw 1990.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo
Paar kuud nüüdseks juba cabrio võlusi nautinud.
Täis hooldus tehtud.
Mootori/kkasti padjad vahetatud.
Normaalne heli paigaldatud.
Wolfsburg kolme kodaraga rool.
Ees hetkel mk3 punased gti edition istmed. Mõtlen veel mille kasuks otsustan, sest editionid originaalidega võrreldes nii palju mölakamad, et auto muutub kahekohaliseks.
Tuulevõrk
Installi ootavad elektrilised esiaknad.
Täis hooldus tehtud.
Mootori/kkasti padjad vahetatud.
Normaalne heli paigaldatud.
Wolfsburg kolme kodaraga rool.
Ees hetkel mk3 punased gti edition istmed. Mõtlen veel mille kasuks otsustan, sest editionid originaalidega võrreldes nii palju mölakamad, et auto muutub kahekohaliseks.
Tuulevõrk
Installi ootavad elektrilised esiaknad.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo
Juba pikka aega luban endale, et hakkan siia sissekandeid tegema. Kahjuks on mu telefonil mõlemad kaamerad pekkis ja pildimaterjali peaaegu ei ole või on väga udused pildid.
Cabrio nüüd siis juba Oktoobri algusest soojas istunud. (tegelikult paar korda ka õues käinud, kuna garaazis vaja aeg-ajalt ümberpaiknemist teha) Ühel heal päeval hakkasin elektri akendega tegelema, selgus tõsiasi, et el. akna mootor istub täpselt seal, kuhu kasutaja ArdiIlves oma higi ja vaevaga kõlarid paigaldas. Ehk siis on 3 varianti.
1. jääda vändaga akendele kindlaks.
2. Osta kalli raha eest cabrio sportline uksepolstrid
3. teha custom uksesahtlid.
Lisadest veel soetasin Kamei poolt toodetud käetoe. Head uudist ka. Täna avastasin emaili pealt Maanteeameti peaspetsialisti poolt saadetud JAAATAVA vastuse mu mootorivahetuse taotlusele. Mingil põhjusel on kehtivus kuupäev pandud 25.04.2019. No pressure.
Uueks mootoriks 99a octavia pealt 1.8t AGU koodiga.
Käigukastiks 02m Audi a3 pealt.
Nimekiri asjadest mida vaja on pikk, ei hakka kõike seda siia kirja panema. Ja suvest üks meenutus veel.
Cabrio nüüd siis juba Oktoobri algusest soojas istunud. (tegelikult paar korda ka õues käinud, kuna garaazis vaja aeg-ajalt ümberpaiknemist teha) Ühel heal päeval hakkasin elektri akendega tegelema, selgus tõsiasi, et el. akna mootor istub täpselt seal, kuhu kasutaja ArdiIlves oma higi ja vaevaga kõlarid paigaldas. Ehk siis on 3 varianti.
1. jääda vändaga akendele kindlaks.
2. Osta kalli raha eest cabrio sportline uksepolstrid
3. teha custom uksesahtlid.
Lisadest veel soetasin Kamei poolt toodetud käetoe. Head uudist ka. Täna avastasin emaili pealt Maanteeameti peaspetsialisti poolt saadetud JAAATAVA vastuse mu mootorivahetuse taotlusele. Mingil põhjusel on kehtivus kuupäev pandud 25.04.2019. No pressure.
Uueks mootoriks 99a octavia pealt 1.8t AGU koodiga.
Käigukastiks 02m Audi a3 pealt.
Nimekiri asjadest mida vaja on pikk, ei hakka kõike seda siia kirja panema. Ja suvest üks meenutus veel.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo
Täiendaks ka teemat vahelduseks.
Esmaspäeva õhtul tutvustasin cabrio esimestele ratastele maapinda üle pika aja.
Mootor ja käigukast küljes.
Poolteljed küljes.
Hüdrosidur leiutatud, kasti pool otsas väike leke, ilmselt vooliku ja toru otsa koonused ei saa läbi omavahel. vedeliku mahutiks subarult pärit pisike paak.
Käiguhoovastik küljes.
Suurem vaakumvõimendi ja uus mk3 kõige suurem peasilinder
Cooler ja radikas küljes, voolikud vajavad tegemist.
Spidoplokk küljes. mk3 oma, päriselus ei häiri nii palju silma kui piltidel.
Juhtmestik enam-vähem valmis.
mk3 pealt pärit ja modifitseeritud esimene ülemine strutbar.
Akule pagassis koht tekitatud, kunagi ehk viitsin mingi süvendi ka tekitada, et väheke rohkem ruumi oleks.
Spoileris mõned pildid, head kvaliteeti ei maksa oodata.
Esmaspäeva õhtul tutvustasin cabrio esimestele ratastele maapinda üle pika aja.
Mootor ja käigukast küljes.
Poolteljed küljes.
Hüdrosidur leiutatud, kasti pool otsas väike leke, ilmselt vooliku ja toru otsa koonused ei saa läbi omavahel. vedeliku mahutiks subarult pärit pisike paak.
Käiguhoovastik küljes.
Suurem vaakumvõimendi ja uus mk3 kõige suurem peasilinder
Cooler ja radikas küljes, voolikud vajavad tegemist.
Spidoplokk küljes. mk3 oma, päriselus ei häiri nii palju silma kui piltidel.
Juhtmestik enam-vähem valmis.
mk3 pealt pärit ja modifitseeritud esimene ülemine strutbar.
Akule pagassis koht tekitatud, kunagi ehk viitsin mingi süvendi ka tekitada, et väheke rohkem ruumi oleks.
Spoileris mõned pildid, head kvaliteeti ei maksa oodata.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Petzo, 28 Nov 2019, 12:01, muudetud 2 korda kokku.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo
Cooler sprinterilt.
Esialgu jääb stockiks, aga ajapikku üritan omale tugevamad vidinad ja lsd kokku osta, et siis natuke rohkem jõudu keerata.
Limiit jääb ilmselt sinna samasse auku kuhu Rocco2 oma sciro tegi, tahan jääda originaalaju peale, kuna mul suhteliselt vähe levinud mk4 AGU mootori kompott millel tehasest trossiga gaas ja püsikas.
Kui keegi tahab mu originaalajust immo välja kirjutada ja softi manuaalkasti peale ringi flashida, siis PM.
Rait.
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo
Andke mulle andeks ,aga ma ei suuda mõista ,mis põhjusel kasutatakse mingit odavat saasta DAYCO hammasrihma? Kas 5.-€ (reaalne hinnavahe Gates'i rihmaga) säästu on tõesti seda väärt? Ma lihtsalt olen näinud milline on antud tootja rihm juba isegi 20k-km pealt. Muidu kiiduväärt,nagu iga projekt
PS. Immo jms eemaldamisega on aidanud mind alati kasutaja R36 (Magnus)
..Jõudu
PS. Immo jms eemaldamisega on aidanud mind alati kasutaja R36 (Magnus)
..Jõudu
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo
Forss jagas varem sellist p*ska, enne kui paremaid kohti ostlemiseks polnud.
Olen sealt ka saanud paar korda selle firma rihmasi, väidetavalt okei kraam
Nüüdselt vaatan aerost alati kvaliteeti.
Tahtsin küsida, A3 kasti kohta, kus see kood asub ?
Olen sealt ka saanud paar korda selle firma rihmasi, väidetavalt okei kraam
Nüüdselt vaatan aerost alati kvaliteeti.
Tahtsin küsida, A3 kasti kohta, kus see kood asub ?
Viimati muutis ryan, 03 Dets 2019, 15:55, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo
Järelikult ei tasu mul usaldada oma varuosade hankijat, kes teab täpselt, et tahan hinna ja kvaliteedi suhet vastavat ja hammasrihma pealt teadlikult kindlasti kokku ei hoia.ompracing kirjutas: ↑03 Dets 2019, 13:47Andke mulle andeks ,aga ma ei suuda mõista ,mis põhjusel kasutatakse mingit odavat saasta DAYCO hammasrihma? Kas 5.-€ (reaalne hinnavahe Gates'i rihmaga) säästu on tõesti seda väärt? Ma lihtsalt olen näinud milline on antud tootja rihm juba isegi 20k-km pealt. Muidu kiiduväärt,nagu iga projekt
PS. Immo jms eemaldamisega on aidanud mind alati kasutaja R36 (Magnus)
..Jõudu
Rait.
- Glots
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 27 Apr 2015, 14:21
- Auto: Golf MK1 Cabrio '89
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
VW Golf II 2.0 85kw - 1989, MK1 cabrio 1.8 72kw - 1990 - Petzo
Oi kui kena ta sul on. Kui ma miskil põhjusel velgi hakkaks enda masinal vahetama, siis olen just Ronalite peale mõelnud ja Googlest pilte otsinud neist Golf cabriode all. Ei teadnudki, et Eestis keegi selle valikuga ringi vurab
Glots