VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Mis tähendab? "Ta-tecnixid on sellele liiga lahjad."Sunbunny kirjutas:Väike update mis toimunud,et kõik mu golfid on talveunest üles äratatud ja vaikselt nokitsenud.
Täna aga saabusid uued coilid mis mulle väga põnevusf pakuvad kuna tegemist Hollandiga ja coilid on comfort-sport lülitusega...ma tahaks väga teada kui suur vahe nendel on Lähevad uued coilid siis esiveolisele Vr6-le kuna Ta-tecnixid on sellele liiga lahjad.Proovin uusi.► Näita Spoilerit
Viimati muutis kessu135, 26 Mär 2017, 22:53, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler
Põhjus: Spoiler
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Mul olid enne 1,8 66kw all Ta Technixid ja seal oli igati OK.Panin VR6-le alla ja tõstsin suht kõrgeks ja oleks piisavalt ruumi,et ratas koopasse ei käiks aga ei kandnud välja.Automtunduvalt raskem ja kahekesi oli pea võimatu sõita.Koguaeg kippus koopasse.Nüüd ei ole need mudelipõhised eelkõige vaid just suunatud vr6 ja lisaks kangem sari V-maxxilt...sai tükkaega valitud et ei peaks pettuma.Tahaks juba alla panna koos suvekatega ja proovida kas on piisavalt jäigad ja nagu enne kuba kirjutasin siis neil on sport-comfort nupp...kuidas see toimib
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Nu veidi viskan infot mis toimunud ka.
Kollane golf on taas vormis ning vurab mööda teid ja on hetkel mu vanemate asendusautoks.
Esiveoline VR6 on uuenduskuuri saamas enne ÜV-d.Sai karbid uuesti korrosioonitõrje,tõrkuv nukaandur vahetatud,uued kettad ja klotsid,sillaosad,coilid jms.
Mõne pildi ka siis siia.
Kollane golf on taas vormis ning vurab mööda teid ja on hetkel mu vanemate asendusautoks.
Esiveoline VR6 on uuenduskuuri saamas enne ÜV-d.Sai karbid uuesti korrosioonitõrje,tõrkuv nukaandur vahetatud,uued kettad ja klotsid,sillaosad,coilid jms.
Mõne pildi ka siis siia.
Viimati muutis Sunbunny, 12 Veebr 2020, 22:37, muudetud 1 kord kokku.
- Kerx
- Huviline
- Postitusi: 842
- Liitunud: 23 Okt 2011, 20:23
- Auto: Mk4 VR6 4motion Airride
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Kuidas coilid töötavad? On mingit vahet tunda ? Nupust muudetavad ?
http://www.treilamehed.ee - Treilamehed OÜ - 50 17 677 / 24h Kvaliteetne ja kiire puksiirteenus nii Eestis kui ka välismaal.
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Tervitus!
Kahjuks vahepeal nii interneedusest võõrandunud,et pikalt pole foorumit külastanud.Proovin veidi siis uuendada teemat .
Viimasele küsimusele vastus siis,et need coilid pole veel tänaval liikunud ja ei oska hinnangut anda.Auto on lihtsalt seisnud.
Autodest veidi niipalju,et suuremosa ajast seisnud ja sõitnud vähe.Igapäevaseks liikumiseks rohkem muud masinad.Ootabad garaazis oma aega.Vaikselt kogun vajalikke juppe täielikuks taastamiseks.
Oma autopargist teeks väikese upi ka siia endajaoks.
Golf VR6 128kw,2xGolfVR6 syncro 140kw,Golf GTI jubi 85kw,Golf 1,8 66kw,Transporter T5 2,5 96kw.
Katsun pilte ka lisada lisaks siia varsti.
Kahjuks vahepeal nii interneedusest võõrandunud,et pikalt pole foorumit külastanud.Proovin veidi siis uuendada teemat .
Viimasele küsimusele vastus siis,et need coilid pole veel tänaval liikunud ja ei oska hinnangut anda.Auto on lihtsalt seisnud.
Autodest veidi niipalju,et suuremosa ajast seisnud ja sõitnud vähe.Igapäevaseks liikumiseks rohkem muud masinad.Ootabad garaazis oma aega.Vaikselt kogun vajalikke juppe täielikuks taastamiseks.
Oma autopargist teeks väikese upi ka siia endajaoks.
Golf VR6 128kw,2xGolfVR6 syncro 140kw,Golf GTI jubi 85kw,Golf 1,8 66kw,Transporter T5 2,5 96kw.
Katsun pilte ka lisada lisaks siia varsti.
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Sai viimase paari päeva jooksul siis Gti Jubile suurem hooldus tehtud. Rihmavahetus,kõik laagrid,kõik kettad ja klotsid,uued coilid,uued vedelikud.Sügiskruiisiks valmis
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Sujuvalt on vahepea aeg nii lennanud,et polegi teemat uuendanud siin juba 2018 aastast aga ma katsun seda parandada. Mul on endiselt golfipark olemas ja just ka sai alustatud suurema projektiga.Nimelt 20.01.20 kaevasin oma 682TEK ehk esiveolise VR 6 välja ning nüüdseks on see täiesti pulkadeks tõmmatud.Ise ma hetkel tervislikel põhjustel palju kätt külge panna ei saa ag viibutan kaugelt sōrmega mis vaja teha kn ja kuidas teha ning katsun sebida vajalikke juppe.
Auto juures on juba mitmeid asjapulki käinud abis oma nõu ja jõuga,et mismoodi siis laabuma hakkab.Panen mõned esialgsed plaanid ka kirja ja ehk oskan ka mõne pildi lisada siia.
Auto on hetkeseisus täiesti “paljas”.Vahetult enne lammutamist sai veel käima pandud ning head VR6 häält kuulatus ning nüüd mootor maas ning saab oma rebuildi.See mootor saab lihtsalt värskenduse ja jääb stocki.Kere siis on küll tehtud eelmise omaniku poolt vahetult enne minu kätte jōudmist ning sõitnud eriti pole aga kahjuks ei ole see eriti kvaliteetne niiet ma alustan suht nullist.Põhi ja sillad saavad liivapritsi ning uuesti katmist.Üks tagatiivakaar saab asendatud ning kogu esiots(tiivad,kapott).Ühe tagatiiva lasin mõlgimees Joelil sirgeks mudida ning 20ndal tuleb teeb ka katuse ilusaks.Katus on rahekahjustusega pluss mingid lained külgedel,justkui oleks keegi istunid katuseserval.
Alustuseks siis põhi korda ja sillad korda ning kere uuesti veerevaks.Praegu entusiastlik plaan on suvel valmis saada aga noh ei saa ajalist piiri panna pluss päris ulmeline investeerimine ees.Praegu käib veel värvi otsing ning samuti vedrustuse otsing...plaan on õhkvedrustus ikka alla saada aga päris lukus see pole.Osa salongist viin naaberriiki tegemisse.Tahan lae ära teha ja võimalik ka et armatuuri.
Segane jutt hetkel aga katsun siia hakata edusammudest märkeid maha tegema hakata et endal ka huvitav oleks.Samuti katsun teha kulude “raamatu” ning jälgids palju see projekt lõpuks maksma läheb.
Auto juures on juba mitmeid asjapulki käinud abis oma nõu ja jõuga,et mismoodi siis laabuma hakkab.Panen mõned esialgsed plaanid ka kirja ja ehk oskan ka mõne pildi lisada siia.
Auto on hetkeseisus täiesti “paljas”.Vahetult enne lammutamist sai veel käima pandud ning head VR6 häält kuulatus ning nüüd mootor maas ning saab oma rebuildi.See mootor saab lihtsalt värskenduse ja jääb stocki.Kere siis on küll tehtud eelmise omaniku poolt vahetult enne minu kätte jōudmist ning sõitnud eriti pole aga kahjuks ei ole see eriti kvaliteetne niiet ma alustan suht nullist.Põhi ja sillad saavad liivapritsi ning uuesti katmist.Üks tagatiivakaar saab asendatud ning kogu esiots(tiivad,kapott).Ühe tagatiiva lasin mõlgimees Joelil sirgeks mudida ning 20ndal tuleb teeb ka katuse ilusaks.Katus on rahekahjustusega pluss mingid lained külgedel,justkui oleks keegi istunid katuseserval.
Alustuseks siis põhi korda ja sillad korda ning kere uuesti veerevaks.Praegu entusiastlik plaan on suvel valmis saada aga noh ei saa ajalist piiri panna pluss päris ulmeline investeerimine ees.Praegu käib veel värvi otsing ning samuti vedrustuse otsing...plaan on õhkvedrustus ikka alla saada aga päris lukus see pole.Osa salongist viin naaberriiki tegemisse.Tahan lae ära teha ja võimalik ka et armatuuri.
Segane jutt hetkel aga katsun siia hakata edusammudest märkeid maha tegema hakata et endal ka huvitav oleks.Samuti katsun teha kulude “raamatu” ning jälgids palju see projekt lõpuks maksma läheb.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Kurja siis peab küll palju raha olema, et inimene teisest Eesti otsast kohale ajada
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Joel käib Pärnus nagunii tegemas Pärnus ei ole sellise pädevusega inimest.Joel on kunn.
Rahaliselt eks igaüks ei maksaks ilmselt golf 3 sirgestamise eest sellist raha aga mulle tuleb igaljuhul odavam lasta see katus ära teha temal kui seda vahetama hakata...pahteldamine on välistatud.
Rahaliselt eks igaüks ei maksaks ilmselt golf 3 sirgestamise eest sellist raha aga mulle tuleb igaljuhul odavam lasta see katus ära teha temal kui seda vahetama hakata...pahteldamine on välistatud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Kus see mõlgimees Joel siis muidu pesitseb. Oleks vaja ka üks Golf 4 roostevaba tagaluuk sirgeks ajada. Ei taha ka liivapaberi ja pahtliga kallale minna.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 608 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
See tiib tundub sul küll uus olema, daewaani kvaliteet ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Tiivad on uued jaaa ja mingid imelikud varuosad aga mitte kõige odavam variant neist.Mul lähevad kõik tiivad rullimisse kah.
Need 17 tolli Azevid muidu tahtsid kuskile vastu käia.Natuke lisaruumi neile ning ka madalamaks saada.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Mul olid samasugused.
Ukse ja tiiva vahe on pea olematu nendega ja ukse saab millimeetrise täpsusega lahti.
Et normaalne vahe jääks tuleb neid seest poolt peksta ikka kõvasti
Teiseks jäävad need kapotist liiga kõrgele.
Kolmandaks ei istu normaalselt kokku valtsi jooned uksega ja alt karbiga.
Mis ma tahtsin öelda, et lapi enne värvi korra asjad paika ja veendu, et kõik jooned on okei.
Ma ikkagi otsiks originaalid ja laseks need remontida, on palju lihtsam
Ukse ja tiiva vahe on pea olematu nendega ja ukse saab millimeetrise täpsusega lahti.
Et normaalne vahe jääks tuleb neid seest poolt peksta ikka kõvasti
Teiseks jäävad need kapotist liiga kõrgele.
Kolmandaks ei istu normaalselt kokku valtsi jooned uksega ja alt karbiga.
Mis ma tahtsin öelda, et lapi enne värvi korra asjad paika ja veendu, et kõik jooned on okei.
Ma ikkagi otsiks originaalid ja laseks need remontida, on palju lihtsam
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Sellepärast saigi need praegu külge pandud ja saab hakata neid “istutama”.Praegu ei tundu midagi katastroofilist ja pildil seisavad paari poldiga kinni ja timmimata.Eks nâis kas saab asja. Mul on varemgi olnud OK b varuosa tiibu ja siis täpselt selliseid nagu sa kirjeldasid.ryan kirjutas: ↑14 Veebr 2020, 18:38Mul olid samasugused.
Ukse ja tiiva vahe on pea olematu nendega ja ukse saab millimeetrise täpsusega lahti.
Et normaalne vahe jääks tuleb neid seest poolt peksta ikka kõvasti
Teiseks jäävad need kapotist liiga kõrgele.
Kolmandaks ei istu normaalselt kokku valtsi jooned uksega ja alt karbiga.
Mis ma tahtsin öelda, et lapi enne värvi korra asjad paika ja veendu, et kõik jooned on okei.
Ma ikkagi otsiks originaalid ja laseks need remontida, on palju lihtsam
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Noniii vahepeal väike update,et töö ikka käib.
Molk.ee tegi oma suurepärast tööd ning katus on laitmatult sile.
Auto on puhas kere ning sai põhjaall veidi liivapritsi tehtud ning vaadatud seisukorda nn nõrgimatest kohtadest.Praegu siis ongi veel veidi keevitamist ja siis põhja katmine.Üllatust tuli niipalju et keegi enne mind ju nägi vaeva kerega aga siiski kuskilmaal üle per*e lasknud...mõlemad tagatiivakaared vahetatud kunagi aga sisemist koobast pole viitsitud teha ehk siis lahendatud oli nii et uus kereplekk peale välja ning seest tuimalt kerehermeetikut täis topitud.Seda oli seal kilo kummalgi koopas ilmselt sest all polnud teist plekki.Eks ma katsun siis mingi pildi panna ka mis välja tuli.
Lisaks sai tänu sõbrale ka 3kolbi hangitud,teised 3 veel mingiaeg.
Foorumist sai ostetud poleeritud kkk kaas custom korgiga ning uus Oem karteripõhi.
Molk.ee tegi oma suurepärast tööd ning katus on laitmatult sile.
Auto on puhas kere ning sai põhjaall veidi liivapritsi tehtud ning vaadatud seisukorda nn nõrgimatest kohtadest.Praegu siis ongi veel veidi keevitamist ja siis põhja katmine.Üllatust tuli niipalju et keegi enne mind ju nägi vaeva kerega aga siiski kuskilmaal üle per*e lasknud...mõlemad tagatiivakaared vahetatud kunagi aga sisemist koobast pole viitsitud teha ehk siis lahendatud oli nii et uus kereplekk peale välja ning seest tuimalt kerehermeetikut täis topitud.Seda oli seal kilo kummalgi koopas ilmselt sest all polnud teist plekki.Eks ma katsun siis mingi pildi panna ka mis välja tuli.
Lisaks sai tänu sõbrale ka 3kolbi hangitud,teised 3 veel mingiaeg.
Foorumist sai ostetud poleeritud kkk kaas custom korgiga ning uus Oem karteripõhi.
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Väike update taas,et töö ikka käib.VR6 kere on saanud vajaliku keevituse,roostetõrje ja värvi.Põhi on ühte värvi,silladetailid teist ning auto kere kolmandat....niisiis et põhjaall igav ei hakkaks sai see smurfiks.
Silladetailid on pritsitud ja kohe-kohe värvitud ning siis saab auto veerema uuesti.Ostsin kõik uued alusvankri detailid ära.Esialgu veereb kere coilide peal aga niipea kui võimalik annan õhkvedrustuse tellimuse.Veidi ka plaane pidanud mismoodi kapotialuse rohkem “clean look” saada.
Panen siis mõne pildi mis on juhtunud ka.
Väikese lisanupukese panen kirja ka et Gti juubel sai väikese kevadise hoolduse ehk täna käis käigukast maha et simmerid vahetada kuna miski hakkas eelmine aasta seal lekkima.Samuti vaja summutiga lahendus leida et vastu tagasilda ei käiks.
Silladetailid on pritsitud ja kohe-kohe värvitud ning siis saab auto veerema uuesti.Ostsin kõik uued alusvankri detailid ära.Esialgu veereb kere coilide peal aga niipea kui võimalik annan õhkvedrustuse tellimuse.Veidi ka plaane pidanud mismoodi kapotialuse rohkem “clean look” saada.
Panen siis mõne pildi mis on juhtunud ka.
Väikese lisanupukese panen kirja ka et Gti juubel sai väikese kevadise hoolduse ehk täna käis käigukast maha et simmerid vahetada kuna miski hakkas eelmine aasta seal lekkima.Samuti vaja summutiga lahendus leida et vastu tagasilda ei käiks.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Ma ikka hindan inimeste viitsimist vanu õõtsasid pritsida
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... i-bilstein
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... i-bilstein
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Aga miks ma peaksin ostma uue mingisuguse kui polipukside peale läheb pluss ma värvin neid nagunii...Need õõtsad polnud kehvas seisus.Kui ma koonerdaks siis ma sellist projekti ei ehitaks Sellel autol oli enne lahti võtmist esisild sõitnud 150kilomeetrit aga ka need jupid läksid prügisse. Supordid ma olin kahevahel kas tutikas või taastada aga otsustasin taastada siiski.Need on ka aastate eest välja vahetatud juba korra.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Kui kogu veermik polü pukside peale teha, siis mul on tunne, et kaotad rohkem kui võidad. Kõigest minu isiklik arvamus.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Ok roheline mõtteviis veel lisaksSunbunny kirjutas: ↑31 Mär 2020, 18:29Aga miks ma peaksin ostma uue mingisuguse kui polipukside peale läheb pluss ma värvin neid nagunii...Need õõtsad polnud kehvas seisus.Kui ma koonerdaks siis ma sellist projekti ei ehitaks Sellel autol oli enne lahti võtmist esisild sõitnud 150kilomeetrit aga ka need jupid läksid prügisse. Supordid ma olin kahevahel kas tutikas või taastada aga otsustasin taastada siiski.Need on ka aastate eest välja vahetatud juba korra.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
Kui juba auto alumist osa vaadata, siis see täis öko taastaminetito kirjutas: ↑31 Mär 2020, 19:21Ok roheline mõtteviis veel lisaksSunbunny kirjutas: ↑31 Mär 2020, 18:29Aga miks ma peaksin ostma uue mingisuguse kui polipukside peale läheb pluss ma värvin neid nagunii...Need õõtsad polnud kehvas seisus.Kui ma koonerdaks siis ma sellist projekti ei ehitaks Sellel autol oli enne lahti võtmist esisild sõitnud 150kilomeetrit aga ka need jupid läksid prügisse. Supordid ma olin kahevahel kas tutikas või taastada aga otsustasin taastada siiski.Need on ka aastate eest välja vahetatud juba korra.
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
No okei.Las igaühel olla siis oma arvamus.Ma ei hakka kellegagi vaidlema siin.Soovitan siis lihtsalt mitte vaadata seda teemat kui pole teie mõttemaailmaga kooskõlas.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Golf III 2,9 VR6 Syncro 95a ja mõned veel-Sunbunny
See tükk rauda pole veel midagi.
Milline hunnik üle jääb igasuguseid alumiiniumist kaikaid passati laadse toodangu alt
Ulme raiskamine
Milline hunnik üle jääb igasuguseid alumiiniumist kaikaid passati laadse toodangu alt
Ulme raiskamine
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!