VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105
Hmmm ..
Pikemat aega mõtlesin kas sõidan golfiga edasi ja ostan mingi ''projekti'' pilli või töökorras liikuva ''talve'' auto. Paarpäev tagasi avastasin hea pakkumise ning sai kohe järgi mindud.
Üldiselt on päris korralik. Siinseal rooste täppe, paar mõlki, tagumine stange vähe räbal ja eest puudub lisa, laest tahab riie alla kukkuda. Sees on hele sisu mis on enamvähem, koni auke ja plekke leidub. Ainukesteks lisadeks on ainult aftermarketi katuseluuk ja udutuled. 4x ketas pidur, ees on vent kettad. Esi stangel ja küljekarpidel on peal mingi õhuke plastik lisa, värvitud osal. Esistange teeb suht cleaniks, ''lõug'' küljest sõidetud, karbi plastikud korralikud ja tagumise stange plasti sain kaasa, altpoolt oli ära sõidetud. Küljekarbi plasti pealt leidsin kirja kamei ja mingi toote koodi.
Tegemist vajab sumbuti, veepump tahab vahetust, mingi lambda [VW Bot: "Keel korda!"] jama ja starter on kutu(vahepeal võtab taha, vahepeal mitte)
Kui midagi meelde tuleb kirjutan juurde.
Üks pilt eelmiselt omanikult, varsti uued pildid.
Pikemat aega mõtlesin kas sõidan golfiga edasi ja ostan mingi ''projekti'' pilli või töökorras liikuva ''talve'' auto. Paarpäev tagasi avastasin hea pakkumise ning sai kohe järgi mindud.
Üldiselt on päris korralik. Siinseal rooste täppe, paar mõlki, tagumine stange vähe räbal ja eest puudub lisa, laest tahab riie alla kukkuda. Sees on hele sisu mis on enamvähem, koni auke ja plekke leidub. Ainukesteks lisadeks on ainult aftermarketi katuseluuk ja udutuled. 4x ketas pidur, ees on vent kettad. Esi stangel ja küljekarpidel on peal mingi õhuke plastik lisa, värvitud osal. Esistange teeb suht cleaniks, ''lõug'' küljest sõidetud, karbi plastikud korralikud ja tagumise stange plasti sain kaasa, altpoolt oli ära sõidetud. Küljekarbi plasti pealt leidsin kirja kamei ja mingi toote koodi.
Tegemist vajab sumbuti, veepump tahab vahetust, mingi lambda [VW Bot: "Keel korda!"] jama ja starter on kutu(vahepeal võtab taha, vahepeal mitte)
Kui midagi meelde tuleb kirjutan juurde.
Üks pilt eelmiselt omanikult, varsti uued pildid.
Viimati muutis Siim105, 31 Aug 2019, 14:18, muudetud 7 korda kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Täna tegin kuuma puhuriga plastid üle, tagumist stanget ei jõudnud. Tolmu võtsin ja küürisin vähe.
Nimelt on mul MURE. Ühendades lambda [VW Bot: "Keel korda!"] anduri siis pöörded ujuvad hästi natuke. Sõites ühtlase kiirusega hakkab nõkatama. Äkitselt pedaali põhja vajutades poob ennast kinni, pedaali järgi lastes saab sujuvalt kiirendada. Ühendades lambda [VW Bot: "Keel korda!"] lahti saab normaalselt sõita, ei nõkata ühtlasel sõidul, saab ilusti kiirendada.
Kust leida diagnostika pistikut, käigukangi juures polnud.
Nimelt on mul MURE. Ühendades lambda [VW Bot: "Keel korda!"] anduri siis pöörded ujuvad hästi natuke. Sõites ühtlase kiirusega hakkab nõkatama. Äkitselt pedaali põhja vajutades poob ennast kinni, pedaali järgi lastes saab sujuvalt kiirendada. Ühendades lambda [VW Bot: "Keel korda!"] lahti saab normaalselt sõita, ei nõkata ühtlasel sõidul, saab ilusti kiirendada.
Kust leida diagnostika pistikut, käigukangi juures polnud.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Enda autol olid samad sümptomid ning vahetusse läks lambda.
Kuidagi sai veel proovitud nii, et ühendasin lambda järgi aga võtsin jahutus temp. andurilt pistiku maha(sellelt mis annab infot ajule).
Et vaata mis siis teeb.
Kuidagi sai veel proovitud nii, et ühendasin lambda järgi aga võtsin jahutus temp. andurilt pistiku maha(sellelt mis annab infot ajule).
Et vaata mis siis teeb.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Eks ma uurin, multimeetriga sai kuidagi neid takistusi ka mõõta aga ei tea täpselt kuidas mida.
Viimasel ajal kuum teema kui pilte pole siis sul pm autot ka pole Mõningad värsked pildid.
Sisu meeldib mulle väga
Viimasel ajal kuum teema kui pilte pole siis sul pm autot ka pole Mõningad värsked pildid.
Sisu meeldib mulle väga
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Sisuga suhteliselt rahul. Kurjaks ajavad koni augud ja plekid.Mazz kirjutas:Naissss sisu. 4 real Sellist igapäev ei näe
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Eile sai starter maha võetud ja ära puhastatud ja määritud. Viimati lasi pendiks üle ja siis jäi vapsee vait, klõpsus. Peale puhastust hakkas starter tööle, pendiks loomulikult lasi usinasti üle.
Lambda jamaga pole jõudnud tegeleda.
E: Kui kellegil on pakkuda sellele starterile pendiksit siis võib PS kirjutada koos hinnaga.
Lambda jamaga pole jõudnud tegeleda.
E: Kui kellegil on pakkuda sellele starterile pendiksit siis võib PS kirjutada koos hinnaga.
Viimati muutis Siim105, 09 Okt 2012, 18:19, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Midagi erilist pole toimunud.
Mingi vana juustu panasonic cd maki viskasin sisse. Üllatavalt hästi sobib, tumedat värvi, roheline valgustus.
Täna avastasin, et salongi tuli on aeg releega. Algul arvasin, et tuli on tuksis, jääb põlema kui ukse tõmban kinni, ning ükshetk kustus ära. Proovisin niimodi mitukorda ja toimis. Ei oska öelda kui suur lisa see b3'l on, sellesuhtes kas pandi vähestele või kõigile.
Homme/täna plaanis ümber registreerida.
Mingi vana juustu panasonic cd maki viskasin sisse. Üllatavalt hästi sobib, tumedat värvi, roheline valgustus.
Täna avastasin, et salongi tuli on aeg releega. Algul arvasin, et tuli on tuksis, jääb põlema kui ukse tõmban kinni, ning ükshetk kustus ära. Proovisin niimodi mitukorda ja toimis. Ei oska öelda kui suur lisa see b3'l on, sellesuhtes kas pandi vähestele või kõigile.
Homme/täna plaanis ümber registreerida.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 13 Aug 2011, 21:25
- Auto: Golf II 1984 / Golf III Variant
- Asukoht: Võru
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Istmed tunduvad küll väga pehmed olevat hea soe pikutada sees ja kui veel hele armatuurlaud ka sisse saaks oleks üli timm.
Viimati muutis s2ss, 18 Okt 2012, 08:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Sellise vanakese kohta on jah päris kõva sisu.
Täna sai omaniku vahetus tehtud. Hetkel tegin passati ka vanaisa nimele, nimelt minu nimel oleks kindlustus väga kõrge ja äsja lõpetanud kooli, pole tööd ega midagi. Tulevikus kindlalt plaanis teha enda nimele esimesel võimalusel.
Veepump tahab vahetust, maru logiseb ja häälitseb. Nimelt oleks vaja teada kas mootori rihm tuleb eest võtta, et veepumpa vahetada? Kapoti alla vaadates nagu ette ei tohiks jääda aga samas ei tea kah.
Homme plaanis sumbutit paigata. Enne resokat pm täiesti lahti roostetanud toru. Ostu hetkel polnud nii hull kuid täna arki minnes teepeal hakkas väga maurama. Käsipiduriga tuleb ka tegeleda, juhipool on enamvähem kuid kunde poolne suht kinni. Loomulikult ketas pidur taga, sellega näeb parajat jebimist. Niipalju kui mina tean selliste tagumiste sadulatega vw ja audisid siis ühelgi ei tööta käsipidur õieti.
Täna sai omaniku vahetus tehtud. Hetkel tegin passati ka vanaisa nimele, nimelt minu nimel oleks kindlustus väga kõrge ja äsja lõpetanud kooli, pole tööd ega midagi. Tulevikus kindlalt plaanis teha enda nimele esimesel võimalusel.
Veepump tahab vahetust, maru logiseb ja häälitseb. Nimelt oleks vaja teada kas mootori rihm tuleb eest võtta, et veepumpa vahetada? Kapoti alla vaadates nagu ette ei tohiks jääda aga samas ei tea kah.
Homme plaanis sumbutit paigata. Enne resokat pm täiesti lahti roostetanud toru. Ostu hetkel polnud nii hull kuid täna arki minnes teepeal hakkas väga maurama. Käsipiduriga tuleb ka tegeleda, juhipool on enamvähem kuid kunde poolne suht kinni. Loomulikult ketas pidur taga, sellega näeb parajat jebimist. Niipalju kui mina tean selliste tagumiste sadulatega vw ja audisid siis ühelgi ei tööta käsipidur õieti.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
reaalselt jääb hammasrihm ette, kui tahad võtta ilma hammasrihma puutumata, pead geneka eest ära võtma ja geneka aluse gronsa, siis saad veepumba kätte.
Viimati muutis weicoo, 18 Okt 2012, 22:01, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Tänud vastuse eest.weicoo kirjutas:reaalselt jääb hammasrihm ette, kui tahad võtta ilma hammasrihma puutumata, pead geneka eest ära võtma ja geneka aluse gronsa, siis saad veepumba kätte.
Nimelt resokas küljest murdus toru lõppudelõpuks täielikult, õnneks 100m enne maakodu . Võtsin alt reskoka ja torusüsteemi, avastasin et resokas oli ka suht sõelapõhi, valsi juurest auguline ja puha. Keevitasime enamvähem augud kinni ja toru otsa, tõmbasin keevituskohad sumbuti hermeetikuga üle igaksjuhuks. Peale seda tegime käsipiduri korda. Suportite küljes olev hoob oli päris kinni roostetanud. Koputasime lahti ja õlitasime ära, pärast liikus niimodi, et näppudega liigutasid natuke ja juba piduri võttis. Märkasin, et tagumised kettad on päris paksud ja piduriklotsid ka küllaltki värsked, ees on samamoodi.
Kat. kinnituse juurest mis on 3'me poldiga, laseb liitevahel läbi. Lähipäevil kui too korda saab siis pole ühtegi lekkivat kohta enam. Siis vaja veepump vahetada mis olemas ja lambda jama korda teha, peale seda peaks auto täiesti korras olema.
Põhja alla sumbutit korda tehes vaatasin kuidas karpide olukord on, täiesti korralikud, roostet minimaalselt, üheti auku polnud põhjaall.
Uurisin palju siis aastane kindlustus on passatile, kõige odavam oli 37 euri, golfile oli jällegi 27 euri
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Loodan, et panid ikka uue simmeri kah sinna - muidu tegid hulga tühja tööd, sest varsti on see jälle samamoodi kinni.Siim105 kirjutas:Suportite küljes olev hoob oli päris kinni roostetanud. Koputasime lahti ja õlitasime ära, pärast liikus niimodi, et näppudega liigutasid natuke ja juba piduri võttis.
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 04 Dets 2009, 16:36
- Asukoht:
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Ei pea genekat maha võtma, geneka pingutamise kronsa ülemine polt vaja lahti lasta siis saab geneka üles poole ja pääseb veepumba korpuse ülemistele kahele poldile (6mm kuuskant) ligi. Õnnestub ilusti hammasrihma puutumata, tegin ise just sedamoodi kuna ei viitsinud järjekordselt rihmamajandust maha kiskuda ja tänu sellele avastain ka, et kuna eelmine omanik polnud veepumba korpuse ülemisi polte korralikult kinni keeranud (genekas jäi ilmselt ette), siis lekkis mootoriploki ja vp. korpuse vahelt- minimaalselt, vaevumärgatavalt, aga siiski. Samas kuna äsja soetasid ta, siis vaheta parem rihm ja rullik kohe ära igaks juhuks.weicoo kirjutas:reaalselt jääb hammasrihm ette, kui tahad võtta ilma hammasrihma puutumata, pead geneka eest ära võtma ja geneka aluse gronsa, siis saad veepumba kätte.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Ei pannud uusi simmereid.. Viimati kui sõber enda omasid parandas siis ostis remondi komplekti, kus polnud neid simmereid.
Tänud BringsMeWomen, info eest.
Täna ostsin sprey liimi. Hinda nähes jäi karp lahti 11.80 euri. Lae riide liimimiseks kulus umbes 80 sendi väärtuses liimi. Ülejäänud läks kapipeale oma aega ootama. Onu rääkis, et kui tema paar aastat tagasi ostis siis maksis umbes 50kr purk.
Endiselt kogun hoogi veepumba vahetamiseks, sain 5 euri eest vähe kasutatud pumba.
E: Juhuslikult kui kellegil on pakkuda soodsalt Hella dual round esimesi tulesid ja tagumisi toontulesid siis võib Ps'i kirjutada.
Tänud BringsMeWomen, info eest.
Täna ostsin sprey liimi. Hinda nähes jäi karp lahti 11.80 euri. Lae riide liimimiseks kulus umbes 80 sendi väärtuses liimi. Ülejäänud läks kapipeale oma aega ootama. Onu rääkis, et kui tema paar aastat tagasi ostis siis maksis umbes 50kr purk.
Endiselt kogun hoogi veepumba vahetamiseks, sain 5 euri eest vähe kasutatud pumba.
E: Juhuslikult kui kellegil on pakkuda soodsalt Hella dual round esimesi tulesid ja tagumisi toontulesid siis võib Ps'i kirjutada.
Viimati muutis Siim105, 29 Okt 2012, 22:46, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 403
- Liitunud: 17 Apr 2012, 20:52
- Telefon: 56861517
- Auto: Golf GTI, Golf GL only mk2-s
- Asukoht: Tartu-Valga-
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Kat. kinnituse juurest mis on 3'me poldiga, laseb liitevahel läbi
Mina küttsin sinna lihtsalt venepaksu tavotti vahele sättisin hästi paika keerasin korralikult kinni ja miskit seal enam ei vuhise
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Nonii, otseselt pole midagi teinud kui sõbraga käisime multimeetriga kallal. Lambda näit on väga segane 1.12 või 12 näita, oleneb reziimist. Kuigi sõber kontrollis enda masinat täpselt samamoodi nagu minuoma siis temal näitas ilusti õigeid numbreid. Lähipäevil võtab Speedster Hannesega ühendust ja uurib milles ikka viga võib olla.
Täna tegin juhipoolse keskluku korda. Nimelt keegi oli lahti ühendanud ukse lingi juhtmed pistikust. Vaakum pumba hoob oli ka vaakum pumba juurest lahti võetud. Ühendasin ära ja nüüd saab kesklukku sulgeda juhiuksest kah
Homme teen kindlustuse pooleks aastaks ja lähen maale sumbutit parandama.
Üks asi on väga üllatav ikka, lambda lahti ühendatuna on super ökonoomne.
E: Nädala lõpuks või uue alguses saan töökorras starteri kah
Täna tegin juhipoolse keskluku korda. Nimelt keegi oli lahti ühendanud ukse lingi juhtmed pistikust. Vaakum pumba hoob oli ka vaakum pumba juurest lahti võetud. Ühendasin ära ja nüüd saab kesklukku sulgeda juhiuksest kah
Homme teen kindlustuse pooleks aastaks ja lähen maale sumbutit parandama.
Üks asi on väga üllatav ikka, lambda lahti ühendatuna on super ökonoomne.
E: Nädala lõpuks või uue alguses saan töökorras starteri kah
Viimati muutis Siim105, 14 Nov 2012, 01:29, muudetud 2 korda kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Ja talverõõmud võivad alata ! Hea kuulda et progress käib. Kunagi ehk saab pilli uudistada ka !
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Ikka saab, kunagi liigun mõnele kogunemisele kindlalt.Mazz kirjutas:Ja talverõõmud võivad alata ! Hea kuulda et progress käib. Kunagi ehk saab pilli uudistada ka !
Sumbuti sai eile enamvähem korda tehtud. Kati kinnituse juurest lasi isuga läbi. Poldid olid ära märanenud. 2tk lõikasin rellakaga katki ja 1'e rauasaega sest ei pääsenud ligi. Nüüd tuleb ühe liite koha juurest sättida vähe ja eelviimase püti juurest pöidla otsa suurune auk kinni keevitada.
Täna lasi ''lambda'' jamaga tegeletud. Nimelt paarpäeva tagasi sai pöörtutud Speedster Hannese poole ja ültesime, et lambda näitab 1.2. Tema ütles et mõõdaks külmkäivituse anduri külge tuleva pistiku voolu ära, ühte peab tulema 5 ja teise 0. Minul oli üks 6 või midagi sellist ja teine 1,. . Sellepeal ütles Hannes, et mass on puudulik saab liigapalju voolu peale.
Kutsusin sõbra appi kellel põles aju läbi puuduliku massi tõttu, tema näitas kõik massid ette. Tuli välja, et mootoril polnudki massi ühendatud, juhe oli olemas ilusti.
Nüüd kõik näidud õiged, ei puterda jne. Väga hea meel, et nii odavalt sain läbi.
Eelmine omanik müüs sigaodavalt maha sest ei saanud ÜV läbi, kuigi nii lihtne viga oli.
Selle postituse võtaks kokku sellega, et kõik Digifant omanikud puhastage ja kontrollige masse.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Noniinonii , paar tundi tagasi läbisin Puhtalt ÜV. Üks tagumine ratas oli nii tava piduri kui käsipiduri poolest vähe kehv ja lambda näitajad olid küllaltki piiripealsed. Tuju on hetkel super.
Nüüd tuleb talverehvid muretseda.
E: Täna jõudis minuni ''uus'' starter mille koheselt peale panin.
Nüüd tuleb talverehvid muretseda.
E: Täna jõudis minuni ''uus'' starter mille koheselt peale panin.
Viimati muutis Siim105, 19 Nov 2012, 16:42, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Vahepeal hakkas kesklukk jebima. Juhipoolsest ukse lingist uks avada võtmega siis uks ise tuli tahti kuid ei avanud teisi uksi. Võtmega meelitades ja järjepideval jebides 20 korrast tuli 1 kord lahti. Võtsin lingi lahti ja luku südamiku välja, õlitasin lukusüdamikku ja liigutasin järjepidevalt keskluku lülitit ukselingi sees, lõppudelõpuks hakkas ilusti tööle.
Ühte viga ma pole vist siia kirja pannud, nimelt spido plokil ei tööta odomeeter. Kiirust ja muud kõike näitab.
Ühte viga ma pole vist siia kirja pannud, nimelt spido plokil ei tööta odomeeter. Kiirust ja muud kõike näitab.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Täpselt.Mazz kirjutas:B3 on seega liikluses aktiivne ?
Leidsin ühe huvitava pildi, enamvähem inspiratsiooni tulevikku
E: leidsin veel pildi mis maru minu passati moodi ja on ispiratsiooniks.
Viimati muutis Siim105, 25 Nov 2012, 03:23, muudetud 3 korda kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
- Max
- Veteran
- Postitusi: 1188
- Liitunud: 22 Juun 2005, 22:04
- Telefon: 58022214
- Auto: VeeDub
- Asukoht: Jõhvi
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Väga lahe on vaadata vana vs. uus:
Su auto sisu on ikka see, mida iga päev ei näe!
Nice!
Su auto sisu on ikka see, mida iga päev ei näe!
Nice!