VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Kahjuks sai salongist tehtud vähe udune pilt, aga loodan sõbra nõusse saada lähiajal, siis saab ehk vähem uduseid pilte
Muidu väga lahe vaadata võrdlust
E: Kui kellegil on pakkuda esimestele istmetele heledaid plastikuid väikse sahtliga mis käib ustepoolsete külgedele osaliselt istme ümber/külge ja kinda laeka all olevale sahtlile heledat luuki siis võib julgelt ühendust võtta Ps teel.
Muidu väga lahe vaadata võrdlust
E: Kui kellegil on pakkuda esimestele istmetele heledaid plastikuid väikse sahtliga mis käib ustepoolsete külgedele osaliselt istme ümber/külge ja kinda laeka all olevale sahtlile heledat luuki siis võib julgelt ühendust võtta Ps teel.
Viimati muutis Siim105, 25 Nov 2012, 03:09, muudetud 2 korda kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 756
- Liitunud: 01 Apr 2010, 19:07
- Auto: BMW 740iL
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
"Palju pole vaja" - Stangelisa, madaldus ja velg Ning oledki eestis ainulaadselt omapärane (Y)
► Näita Spoilerit
Viimati muutis argo, 25 Nov 2012, 11:14, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Paljut jah pole vaja, et edev liikur saada.
Paar päeva tagasi vahetasin kodus käsitsi esimesed rehvid ära. Kõigepealt võtsin teistelt velgedelt maha talvekad ja siis passati velgedelt maha pastlad, lõpuks talvekad peale. Hetkel läks ette kaks suht tundmatut lamelli 175/65 r14. Mnt sõites värin puudub, paistab et küllaltki tasakaalus on. Lähipäevil sebin 2 talvekat juurde. Hetkel taga 2mm mustriga lamellid.
Jahutus vedelikku kallasin umbes 800ml juurde. Külmalt armatuuris tuluke vilkus, soojaks läks ära siis jahutusvedelikk paisus ja kustus tulukese vilkumine.
Täna avastasin, et olen kehvasti keeranud ühe esimese ratta poldid kinni. Nimelt sõites tekkis klobisev hääl. Pingutasin kõik üle ja asi korras.
Golfi peale võtan vist Osram NightBreaker pirnid ära ja panen Passatile sest parem nähtavus oleks
Üleskutse: Kui kellegil pakkuda võimalikult hea mustriga ja super odavalt kahte 14'' talverehvi siis võib PS saata mulle.
Paar päeva tagasi vahetasin kodus käsitsi esimesed rehvid ära. Kõigepealt võtsin teistelt velgedelt maha talvekad ja siis passati velgedelt maha pastlad, lõpuks talvekad peale. Hetkel läks ette kaks suht tundmatut lamelli 175/65 r14. Mnt sõites värin puudub, paistab et küllaltki tasakaalus on. Lähipäevil sebin 2 talvekat juurde. Hetkel taga 2mm mustriga lamellid.
Jahutus vedelikku kallasin umbes 800ml juurde. Külmalt armatuuris tuluke vilkus, soojaks läks ära siis jahutusvedelikk paisus ja kustus tulukese vilkumine.
Täna avastasin, et olen kehvasti keeranud ühe esimese ratta poldid kinni. Nimelt sõites tekkis klobisev hääl. Pingutasin kõik üle ja asi korras.
Golfi peale võtan vist Osram NightBreaker pirnid ära ja panen Passatile sest parem nähtavus oleks
Üleskutse: Kui kellegil pakkuda võimalikult hea mustriga ja super odavalt kahte 14'' talverehvi siis võib PS saata mulle.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
SUUR hulk roppusid sõnasid !!!!!!
Nimelt hoorattal hammas vöö andis otsad. Nimelt auto ostu hetkel polnudki pendiks läbi vaid eilse seisuga sain teada, et kohakuti oli hammasvöö kulunud. Ostsin uue starteri, tollel olid pendiksi otsad vähe teravamad ja alati käivitamisel tegi vähe imelikku häält. Kuni eilseni toimis kui hakkas tühja käima üle pika aja. Ostsin kohe teadmatusest uue pendiksi vanale starterile, panin peale ja käivitus ilusti, tanklas käies üks hetk jälle kõrrr, siis mõistsin et midagi on kahtlast, kodus võtsin starteri maha ja kohe oli näha, et ära kulunud.
Mootorit ringi keerates vahepeal teatud kohtades sai käima, täna töölt kodu tulles ei saanudki enam käima, keerasin nukkvõllist mootorit mitu korda ringi.
Olen avatud 1.8 79kw hooratta pakkumistele. Vb sobib mingi teise mootori oma kah.
Nimelt hoorattal hammas vöö andis otsad. Nimelt auto ostu hetkel polnudki pendiks läbi vaid eilse seisuga sain teada, et kohakuti oli hammasvöö kulunud. Ostsin uue starteri, tollel olid pendiksi otsad vähe teravamad ja alati käivitamisel tegi vähe imelikku häält. Kuni eilseni toimis kui hakkas tühja käima üle pika aja. Ostsin kohe teadmatusest uue pendiksi vanale starterile, panin peale ja käivitus ilusti, tanklas käies üks hetk jälle kõrrr, siis mõistsin et midagi on kahtlast, kodus võtsin starteri maha ja kohe oli näha, et ära kulunud.
Mootorit ringi keerates vahepeal teatud kohtades sai käima, täna töölt kodu tulles ei saanudki enam käima, keerasin nukkvõllist mootorit mitu korda ringi.
Olen avatud 1.8 79kw hooratta pakkumistele. Vb sobib mingi teise mootori oma kah.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
- Mazz
- Huviline
- Postitusi: 1396
- Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
- Auto: Skoda Octavia 1Z
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Leidis ka aja streikimiseks. Kõige käredama pakasega. Endal ka läks tõmberelee ja süüteluku põhi paugust läbi. Viga õnneks oli lihtne ja järgmine päev sai kohe korda tehtud
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Kas 1.8 66kw või mõne teise masina hooratas sobib ka 79kw'sele ? Käigukasti patja võite ka pakkuda.
Vahepeal käin ikka autot soojendamas linnapeal. Tõmmatakse käima ja töötab nagu kell
Tulevikus igasugust põnevat tulemas
Vahepeal käin ikka autot soojendamas linnapeal. Tõmmatakse käima ja töötab nagu kell
Tulevikus igasugust põnevat tulemas
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Hetkel jah rohkem seisnud. Olen igasuguste ajutiste aparaatidega sõitnud mis onu on sebinud kuskilt. Seat toledo, g3 gt variant, audi avant c3 quattro( see elukas tal endiselt alles ), audi b4.Mazz kirjutas:Oleks pakkuda kohe kui sobiks.
Talvel pole siis Passatiga ringi eriti liikunud nagu aru saan ?
Juba teiste nv kogun hoogu, et käigukast alt kiskuda Pm vist on ühe tuttava käest ka hooratas saada, aga kui tolle käest ei saa või ei sobi siis võtan ühendust.
Peatselt hakkab autol välimus ka edevamaks muutuma
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Üle pika aja uuendust. Nimelt sai see hooratta hammasvöö vahetatud.
Käigukasti otsast võttes avastasime, et siduri survelaager oli piiripeal, starteri otsa puks oli täiesti õhtal ja sidur oli ka omadega otsas, kohekohe oleks needid väljas olnud ja vända otsa simmeri leke oli ammu teada. Loomulikult said need asjad välja vahetatud, v.a sidur mille asendasin korraliku kasutatud ketta ja korviga.
Kõige haledam oli vahetuse juures see, et asi oli enamvähem kokku pannud ja üks avastas, et survelaagrit ei pannud sisse, kiskusime uuesti laiali
Õhulugeja läks ka peale remonti tuksi, käeulatuses oli korralikk kasutatud asi võtta
Käigukasti otsast võttes avastasime, et siduri survelaager oli piiripeal, starteri otsa puks oli täiesti õhtal ja sidur oli ka omadega otsas, kohekohe oleks needid väljas olnud ja vända otsa simmeri leke oli ammu teada. Loomulikult said need asjad välja vahetatud, v.a sidur mille asendasin korraliku kasutatud ketta ja korviga.
Kõige haledam oli vahetuse juures see, et asi oli enamvähem kokku pannud ja üks avastas, et survelaagrit ei pannud sisse, kiskusime uuesti laiali
Õhulugeja läks ka peale remonti tuksi, käeulatuses oli korralikk kasutatud asi võtta
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Oehh, ei oska kuskilt alustada.
Nimelt pikemat aega tegi paljude arvates veepump häält. Lõtk oli sees aga ei lekkinud. Mõtlesin et kannatab sõita veel aga reedel lõunaajal lendas hoopis roolivõimupump laiali, kodust 30km kaugemal, ilma ühegi mutrivõtmeta. Sõber tõi paar 13 võtit ja jupi kummi auto siselohvist. Tõmbasime kummi mootori ja veepumba rihmaratta peale. Edukalt sai sõit tehtud, vähe raske oli väänata seda rooli.
Kell 18.00 sain hakkata pihta roolivõimupumba ja veepumba vahetusega. Õhtul kell 11 lõpetasin. Nimelt mitu korda oli vaja maale ja tagasi sõita(kokku 10km), siis tuttava käest saadud pumba ots ei sobinud, kuhu rihmaratas kinnitub, siis sai nuputatud kuidas toda ära saada. Lõppudelõpuks saime aru, et see on sinna pressitud. Loomulikult panin uue jahutusvedeliku ja roolivõimu õli. A varuosa stange lisa ka ostsin 3 euro eest
Kruisi päeval sai hommikul kell 7 üless ärgatud, pigipesud ja muud pesud tehtud
Üks pilt, omanik ja auto.
Paar kuud on seisnud mul väiksed veljed passati jaoks. Pole olnud finantsi, et rehve peale osta. See kuu saab 2 rehvi ostetud, järgmine kuu 2 veel ja siis arvatavasti coilid ka ühelepoole . Velgedeks on Borbet C 17'' 7.5 laiad.
Nimelt pikemat aega tegi paljude arvates veepump häält. Lõtk oli sees aga ei lekkinud. Mõtlesin et kannatab sõita veel aga reedel lõunaajal lendas hoopis roolivõimupump laiali, kodust 30km kaugemal, ilma ühegi mutrivõtmeta. Sõber tõi paar 13 võtit ja jupi kummi auto siselohvist. Tõmbasime kummi mootori ja veepumba rihmaratta peale. Edukalt sai sõit tehtud, vähe raske oli väänata seda rooli.
Kell 18.00 sain hakkata pihta roolivõimupumba ja veepumba vahetusega. Õhtul kell 11 lõpetasin. Nimelt mitu korda oli vaja maale ja tagasi sõita(kokku 10km), siis tuttava käest saadud pumba ots ei sobinud, kuhu rihmaratas kinnitub, siis sai nuputatud kuidas toda ära saada. Lõppudelõpuks saime aru, et see on sinna pressitud. Loomulikult panin uue jahutusvedeliku ja roolivõimu õli. A varuosa stange lisa ka ostsin 3 euro eest
Kruisi päeval sai hommikul kell 7 üless ärgatud, pigipesud ja muud pesud tehtud
Üks pilt, omanik ja auto.
Paar kuud on seisnud mul väiksed veljed passati jaoks. Pole olnud finantsi, et rehve peale osta. See kuu saab 2 rehvi ostetud, järgmine kuu 2 veel ja siis arvatavasti coilid ka ühelepoole . Velgedeks on Borbet C 17'' 7.5 laiad.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Midagi erilist pole toimunud peale selle, et veljed sain alla
Veljed värvisin/taastasin, ostsin tutikad Nanakang AS-1 195/40 R17
Hetkel pilte pole kuid plaanis väike fotoshuuut teha. Mõningad arvatavasti vanakoolikatel nägid passut, seal olid juba veljed all.
Veljed värvisin/taastasin, ostsin tutikad Nanakang AS-1 195/40 R17
Hetkel pilte pole kuid plaanis väike fotoshuuut teha. Mõningad arvatavasti vanakoolikatel nägid passut, seal olid juba veljed all.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
- Mazz
- Huviline
- Postitusi: 1396
- Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
- Auto: Skoda Octavia 1Z
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Ära kiusa! Kui veljed all siis ka kohe pilt ! Kevadkruiisil nägin Passatit ja Sind ka loomulikult! Aga tundus, et oli liga võivatud. Mahe B3!!!
Viimati muutis Mazz, 23 Juun 2013, 15:42, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Rohkem: http://s242.photobucket.com/user/Dark-D ... t=9&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Siim105, 26 Juun 2013, 23:05, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Ehk keegi oskab öelda miks velgede sisemise ääre vahelt vähesel määral õhku läbi ajab. Pole mingi ulme strech, 195/40 on 7,5tollisel veljel. Hetkel veeren ringi 3bar sees. Veidike rehvi parandus vahtu iga velje sisse lasta?
E: Veljed on kõik korralikud, pole ühtegi mõra kusagil.
E: Veljed on kõik korralikud, pole ühtegi mõra kusagil.
Viimati muutis Siim105, 05 Juul 2013, 15:58, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Normaalsetes töökodades kus rehvide ja velgedega tegeletakse peaks olema selline nn spets liim mida lastakse randi ja rehvi vahele.
Toorkumm vms. Et siis jääb hästi pidama. Sama jama oli mul 7 laia velje ja 165/50 mõõdus rehviga. Et lasi vaikselt läbi. 3 bariga seisis küll sees. Aga see oli ikka väga räme lõhkumine.
Ehk siis mine kusagile töökotta ja küsi, et kas on mingit vahendit neil, et saaks hermeetiliselt rehvi veljele ikka peale
Piltide kohta. Sellises mõõdus rehviga pead kindlasti autot madalamaks laskma See pole isegi mõtlemise koht
Toorkumm vms. Et siis jääb hästi pidama. Sama jama oli mul 7 laia velje ja 165/50 mõõdus rehviga. Et lasi vaikselt läbi. 3 bariga seisis küll sees. Aga see oli ikka väga räme lõhkumine.
Ehk siis mine kusagile töökotta ja küsi, et kas on mingit vahendit neil, et saaks hermeetiliselt rehvi veljele ikka peale
Piltide kohta. Sellises mõõdus rehviga pead kindlasti autot madalamaks laskma See pole isegi mõtlemise koht
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 01 Juul 2010, 00:21
- Auto: VW Golf 3 Cabrio 95
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Ära mingit vahtu küll hakka sisse laskma ,rehvitöökojad panevad jah mingit möga rehvi ja velje vahele ja täiesti toimib.Räägi kus selline muuseum/bensujaam asub ja kas toimib ka?
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Seal kus rehvid peale lasin panna, panid seda ''libestit'' vahele. Pärast olid veljed ja rehvid päris koos. Eks kui ikka pidama ei saa siis lähen koputan rehvitöökoja uksele, et teie praak.volly kirjutas:Ära mingit vahtu küll hakka sisse laskma ,rehvitöökojad panevad jah mingit möga rehvi ja velje vahele ja täiesti toimib.Räägi kus selline muuseum/bensujaam asub ja kas toimib ka?
See tankla asub Räpinas, hakkata Võõpsu poole liikuma. Kahjuks umbes üle 2 aasta suletud juba, nüüd kellegi eraomand, traktorid ja mõningad sõidkuautod käivad seal vahepeal tankimas. Algul rahulikult pildistasime, siis tuli omanik kuskilt platsi, veidike tusane oli paari esimese sõnaga, aga kui edasi sain ilusti ära seletatud, et me meidagi halba ei taha jne, et lihtsalt pilti teha. Õnneks selle vastu polnud tal midagi
E: Coilid olid plaanis juba varem osta kuid tõukus edasi siis tahtsin see kuu osta aga aga aga , arvatavasti tõukub ost uude aastase. Sellesuhtes palju pole kui lumi vasti maas. Kindel see pole, võibolla soetan juba varem coilid Siit ka üleskutse: kui kellegil on sootsalt pakkuda g2/g3 või passat b3/b4 coile siis kiri postkasti.
Endiselt olen enda heleda sisuga rahul
Viimati muutis Siim105, 07 Juul 2013, 13:08, muudetud 2 korda kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Kas rool on koguaeg jäänud pildistamise ajal vasakule kaldu või on midagi rooliasendiga viga , et rattad on tegelikult otse ?
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Rool on nõksa kõvelalt peal. Seal pildi peal on natuke rattad välja keeratud ka. Tekibki tunne et oleks väga valesti pealStollu kirjutas:Kas rool on koguaeg jäänud pildistamise ajal vasakule kaldu või on midagi rooliasendiga viga , et rattad on tegelikult otse ?
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Avastasin, et pole siia pilti pannud sellest ajast kui velgi värvisin.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Vahepeal võõpasin veljed uuesti üle. Mingi pesuaine võttis värvi veidraks.
Juhipoolne tagumine pidur jäi vahepeal peale. Tegin kap rem. mõlemale tagumisele supordile ja ostsin tutikad klotsid.
Ülevaatusel käisin.
Endiselt vahepeal jookseb mõni rehv tühjaks ja otsin ikka veel velje keskkapsleid sest tartu forssis polnud ja tallinna forssi ei satu. Tln forssis pidi olema neid, nagu mulle on öeldud.
Juhipoolne tagumine pidur jäi vahepeal peale. Tegin kap rem. mõlemale tagumisele supordile ja ostsin tutikad klotsid.
Ülevaatusel käisin.
Endiselt vahepeal jookseb mõni rehv tühjaks ja otsin ikka veel velje keskkapsleid sest tartu forssis polnud ja tallinna forssi ei satu. Tln forssis pidi olema neid, nagu mulle on öeldud.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Ostsin täna heledad päiksesirmid millel on valgustus ja kunde istme millel kõrguse reguleerimine. Lähiajal lappan alumised raamid ümber. Laupäeval vahetasin mõlemad sarniirid ära.
Kui kellegil on pakkuda sedaan passatile tagumisi originaal toon tulesid või esi istmeid millel seljatoe regull küljepeal siis võib ps kirjutada, istme katte seisukord pole oluline peaasi, et süsteem töötaks.
Kui kellegil on pakkuda sedaan passatile tagumisi originaal toon tulesid või esi istmeid millel seljatoe regull küljepeal siis võib ps kirjutada, istme katte seisukord pole oluline peaasi, et süsteem töötaks.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.