VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Oee, ma pool aastat otsinud
Sisu on küllaltki must, suvepoole plaanis keemilisse saata.
Pildid.
Lammutades/puhastades leidsin veidra kleepsu, ehk keegi oskab öelda millega tegemist?
Velje pilt suvest.
Sisu on küllaltki must, suvepoole plaanis keemilisse saata.
Pildid.
Lammutades/puhastades leidsin veidra kleepsu, ehk keegi oskab öelda millega tegemist?
Velje pilt suvest.
Viimati muutis Siim105, 19 Nov 2013, 12:44, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Vin koodi leht pagassis. See tuli kindalaeka alumise sahtli põhjaalt välja.
Eilge googeldasin ja otsisin b3'e sisusid, paistab et päris väike tõenäosus on leida vist heledaid salongi plaste.
Eilge googeldasin ja otsisin b3'e sisusid, paistab et päris väike tõenäosus on leida vist heledaid salongi plaste.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
► Näita Spoilerit
Viimati muutis tito, 20 Nov 2013, 08:42, muudetud 3 korda kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
See on tööleht jah.
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Keegi oskab öelda mis hindadega püsikiirusehoidjad turul(ka välismaal) liiguvad?
Mida see tööleht endast kujuta? Ehk keegi oskab öelda.
Laupäeval arvatavasti panen talvekad ära alla.
Kevadeks plaanis coilid osta. Taga niigi vedrud maru pehmed(1 inimene tagaistmel ja juba rattad koopas)
Mida see tööleht endast kujuta? Ehk keegi oskab öelda.
Laupäeval arvatavasti panen talvekad ära alla.
Kevadeks plaanis coilid osta. Taga niigi vedrud maru pehmed(1 inimene tagaistmel ja juba rattad koopas)
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Panin täna maal talverattad alla. Piltidel tagataustal on näha üks viimaseid autosid(quattro) mille soetanud olen. Vajab vähe tegemist ja siis talveks hea.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Täna uurisin mis stange ja küljekarbi lisa mul on autol. Googeldades sain teada et Kamei kit.
Esistange peaks välja nägema selline. Minul alumine osa ära sõidetud, ülejääk küljes. Muidugi sellel pildil on näha, et küljekarp on ka sama mis mul. E: See keskmine triip mis jookseb esi stange augus, see on spets kinnitustega võre küljes, need mul ka alles
Tagastange peaks selline välja nägema. Minu omal on alumine keskmine osa ära sõidetud, sumpa äärest kuni tõmbekonksuni. Seda hetkel auto küljes pole kuid näha on praegusel stangel on musta värvi äärt(nahk peale pandi siis ei paistaks kusakilt vahelt alumist stange värvi) ja liimi jälgi näha.
Esistange peaks välja nägema selline. Minul alumine osa ära sõidetud, ülejääk küljes. Muidugi sellel pildil on näha, et küljekarp on ka sama mis mul. E: See keskmine triip mis jookseb esi stange augus, see on spets kinnitustega võre küljes, need mul ka alles
Tagastange peaks selline välja nägema. Minu omal on alumine keskmine osa ära sõidetud, sumpa äärest kuni tõmbekonksuni. Seda hetkel auto küljes pole kuid näha on praegusel stangel on musta värvi äärt(nahk peale pandi siis ei paistaks kusakilt vahelt alumist stange värvi) ja liimi jälgi näha.
Viimati muutis Siim105, 24 Nov 2013, 20:36, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Üks kehv mobiili pilt. Väga hästi on näha, et tagumised vedrud on ära vajunud. Arvan, et see pildi koht on mõnelegi tuttav(palts on värskenduskuuri läbinud).
E: Vahepeal olen ühe teise passati(mis kuulus kunagi kasutaja maahärrale) pealt võtnud salongi detaile. Käigukangi ümbruse naha, nahatuatud nupp ja muud väiksemat pudi mis katki või määrdnudud lootuseltult.
Kevadeks ostan coilid sest jube kõrge ja pehme praegune vedrustus.
E: Vahepeal olen ühe teise passati(mis kuulus kunagi kasutaja maahärrale) pealt võtnud salongi detaile. Käigukangi ümbruse naha, nahatuatud nupp ja muud väiksemat pudi mis katki või määrdnudud lootuseltult.
Kevadeks ostan coilid sest jube kõrge ja pehme praegune vedrustus.
Viimati muutis Siim105, 05 Dets 2013, 20:16, muudetud 2 korda kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Paluks vähe abi.
Mingi aeg sügise poole hakkas temp näidik näitama kuskil 80 kraadi(muidu näitas 90) ja üle selle enam ei läinud. Rohkem piitsa anda ja seisma jätta 80kraadi juures siis lööb venti käima. Arvasin, et temp näidiku külmjooted tahavad üle tegemist. Nüüd külmadega panin tähele, et auto ei taha soojaks eriti minna. Temp näidu olen saanud vaevu 80. Pidevalt 70 ringis nüüd. Eile lasin autol kohapeal töötada, samal ajal katsusin radika alumist lõdvikut. Kui temp tõusis näidiku järgi 70 siis oli lõdvik parajalt soe(sai kätt pikalt hoida) ja ülemine tulikuum. Edasi juhtus väga huvitav asi, nimelt lõi käima jahutus ventilaatori.
Oskab öelda milles asi, kas tõesti spido valetab? Samas alumine lõdvik polnud nii kuum kui ülemine ja ei tohiks olla mootor keemis äärel, et lööb venti taha vms ?.
Kütust kulu on tõusnud lakke. Süüde on ka huupi paigas. Kellegil siin põlvamaal stroboga aitab mul süüte poolmuidu paika panna siis võib PS kirjutada.
Vahepeal läks üks esimene rehv katki, nimelt rehvid olid vähe mõrased ja hakkas mõrast läbi laskma õhku. Panin teised veljed koos rehvidega alla.
Järgmine kuu arvatavasti tellin coilid, kui järgmine kuu ei telli siis ülejärgmine kindlalt!
Mingi aeg sügise poole hakkas temp näidik näitama kuskil 80 kraadi(muidu näitas 90) ja üle selle enam ei läinud. Rohkem piitsa anda ja seisma jätta 80kraadi juures siis lööb venti käima. Arvasin, et temp näidiku külmjooted tahavad üle tegemist. Nüüd külmadega panin tähele, et auto ei taha soojaks eriti minna. Temp näidu olen saanud vaevu 80. Pidevalt 70 ringis nüüd. Eile lasin autol kohapeal töötada, samal ajal katsusin radika alumist lõdvikut. Kui temp tõusis näidiku järgi 70 siis oli lõdvik parajalt soe(sai kätt pikalt hoida) ja ülemine tulikuum. Edasi juhtus väga huvitav asi, nimelt lõi käima jahutus ventilaatori.
Oskab öelda milles asi, kas tõesti spido valetab? Samas alumine lõdvik polnud nii kuum kui ülemine ja ei tohiks olla mootor keemis äärel, et lööb venti taha vms ?.
Kütust kulu on tõusnud lakke. Süüde on ka huupi paigas. Kellegil siin põlvamaal stroboga aitab mul süüte poolmuidu paika panna siis võib PS kirjutada.
Vahepeal läks üks esimene rehv katki, nimelt rehvid olid vähe mõrased ja hakkas mõrast läbi laskma õhku. Panin teised veljed koos rehvidega alla.
Järgmine kuu arvatavasti tellin coilid, kui järgmine kuu ei telli siis ülejärgmine kindlalt!
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Mis siin nii keerulist , termostaat õhtäl omadega .
b3 on selline auto , et mind nagu miski tõmbab selle poole , kuigi foorumis keegi seda eriti ei propageeri .
Aga enne auto ostu tuleks kohe coilid , ilusad veljed ja värvi jaoks raha kõrvale panna , siis kannataks juba sõita
Üks asi , mis b3 juures meeldib mulle , et vähegi hoitud isend eriti ei roosteta
Jõudu edaspidiseks !
b3 on selline auto , et mind nagu miski tõmbab selle poole , kuigi foorumis keegi seda eriti ei propageeri .
Aga enne auto ostu tuleks kohe coilid , ilusad veljed ja värvi jaoks raha kõrvale panna , siis kannataks juba sõita
Üks asi , mis b3 juures meeldib mulle , et vähegi hoitud isend eriti ei roosteta
Jõudu edaspidiseks !
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Aga siit tekib küsimus, miks jahutus radikas tööle hakkab? Alumine lõdvik on küllaltki kuum aga ei kõrveta.
Muidi ma uurisin auto kohta, toodud saksast. Kui ma õigesti aru sain siis ma olen teine omanik(vb kolmas kui tooja ise sõitis).
Muidi ma uurisin auto kohta, toodud saksast. Kui ma õigesti aru sain siis ma olen teine omanik(vb kolmas kui tooja ise sõitis).
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Tasuks temperatuurianduri takistused ära mõõta, pole just väga keeruline. Mul oli andur suremas niiviisi, et näidik näitas aina madalamat temperatuuri ja küttekulu oli ka laes.
AGA temperatuuriandur ei mõjuta seda, et auto ei läinud sul seest soojaks.
AGA temperatuuriandur ei mõjuta seda, et auto ei läinud sul seest soojaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Eile mõõtsime sinise temp anduri ära. Normis oli. Aga soojendamise käigus jälgisime mootorit ja tempi. Radika jahutus hakkas 75 peal juba tööle Võtsin juhtme tagant ära jahutusmootorilt. sain ilusti tempi 90 peale ja salongi tuli metsikut kuuma Peale seda panime juhtme tagasi ja siis jahtutas 80 kraadi peale ja sealt vaiksema reziimiga kuskil 75 peale tagasi. Võib järeldada, et radika küljes olev andur on läbi.
Peale auto seiskamist olime sõbraga veel 15-30 min auto juures ja äkitselt hakkas kütusepump tööle. Pikalt töötas ja ennem seisma ei jäänud kui läksin salongi ja panin süüte sisse korraks.
Kütust tarbib ikka isuga. Vb asi külmades. Ja muidu mõõtsime lambda ka igaksjuhuks ära, see oli ok.
Peale auto seiskamist olime sõbraga veel 15-30 min auto juures ja äkitselt hakkas kütusepump tööle. Pikalt töötas ja ennem seisma ei jäänud kui läksin salongi ja panin süüte sisse korraks.
Kütust tarbib ikka isuga. Vb asi külmades. Ja muidu mõõtsime lambda ka igaksjuhuks ära, see oli ok.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 97
- Liitunud: 09 Dets 2012, 20:37
- Auto: G2 '92 & B3 G60 Syncro '90
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Mazz
- Huviline
- Postitusi: 1396
- Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
- Auto: Skoda Octavia 1Z
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Jõu Siim! Vaata üle kas Sul kapoti all see õhufiltri ja kollektori vahel toru on olemas? (Sooja õhu tarbeks) Sealt ka see kütusekulu ilmselt...
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Lambda mõõtmine nägi välja niimodi, et kapotiall pistiku vahele toppisin testri. Netist otsisin mis juhtme värv mis näita ja mis näitu.
Aitäh info eest Maario. Toru on olemas ja täiesti terve. Eks elan üle selle rüüpamise, küll kunagi soojaks läheb
Aitäh info eest Maario. Toru on olemas ja täiesti terve. Eks elan üle selle rüüpamise, küll kunagi soojaks läheb
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.