VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Siim105
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
Asukoht: Räpina
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105

Lugemata postitus Postitas Siim105 » 12 Okt 2018, 20:19

IMG_20180620_224014.jpg
IMG_20180620_224014.jpg (360.93 KiB) Vaadatud 1126 korda
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.

Siim105
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
Asukoht: Räpina
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105

Lugemata postitus Postitas Siim105 » 12 Aug 2019, 13:22

Plaanis teha Digi 16v , praegune mootor tossab korralikult.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.

Siim105
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
Asukoht: Räpina
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105

Lugemata postitus Postitas Siim105 » 23 Aug 2019, 17:19

Mootor peal, üht teist ühendatud, pihustid paigas aga tekib küsimus kas see on ok, et pihusti on vähe kolde sees mitte kolde äärega tasa, ivohi 2E 16v teemas oli pihusti samamoodi üpriski sügaval.

Lati teen ghetto style, ehk ostsin kaks latti, ühe retsisin ära, ehk lõikasin pihusti otsa "toosid" küljest ning muretsen täpses mõõdus roostevaba toru ning liidan keevitusega kokku. Ilmselt super performas asi ei tule aga ma usun, et sellele stock kärakale sobib ideaalselt.

Pilt

Ja siin pilti ivohi teemast,
Pilt
Manused
Screenshot_20190823-181724.png
Screenshot_20190823-181724.png (770.43 KiB) Vaadatud 607 korda
IMG_20190823_155519.jpg
IMG_20190823_155519.jpg (217.36 KiB) Vaadatud 607 korda
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.

CD-R
Huviline
Postitusi: 414
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105

Lugemata postitus Postitas CD-R » 24 Aug 2019, 18:04

Mis pihusti tihendid kasutusel on?
Ma proovisin ka ise teha seda latti, pidama seda ei saanud, hästi pisikesed augud jäävad keevise ümber. Osav tigi mees võtta/või oled siis ehk saaks pidama. Niiöelda koduste vahenditega soovitaks jupid pigem kokku joota, tehasest on nad ka joodetud.

Siim105
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
Asukoht: Räpina
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105

Lugemata postitus Postitas Siim105 » 26 Aug 2019, 16:08

Pihusti tihendeid proovisin erinevaid, kõige paremini istusid ühed "vanad" lati poolse otsa omad.
Latt tehtud ja poolest pöördest käis. Ühtkoma teist vaja kohendada ja ühendada.
Pilt
Manused
IMG_20190826_133038.jpg
IMG_20190826_133038.jpg (319.73 KiB) Vaadatud 521 korda
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.

Siim105
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
Asukoht: Räpina
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105

Lugemata postitus Postitas Siim105 » 28 Aug 2019, 20:39

Käib täitsa viisakalt, homme saan 3bar lati rõhuka ka kätte, siis peaks segu paremaks minema.
Ühe rumala vea tegin, ehk ei pannud tähele ja ei uurinud mis kast 16v otsas on, nimelt 90 sõites on pöörded 3000!!!! T***.
1.9 disla kast nuut sama?
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.

CD-R
Huviline
Postitusi: 414
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105

Lugemata postitus Postitas CD-R » 28 Aug 2019, 21:00

Disla 02a tüüpi kast sobib külge jah, aga imo ülekanded jäävad vabalthingavale bensukale suht kohutavad. Kunagi meeltesegaduses panin ühe sellise 9a mootoriga kokku, 2 käiguga läks vist 120kmh vms välja ja 3-ndaga 175kmh. Maanteel sõitsin neljandaga, kuna siis olid pöörded parajas alas kus ei pidanud iga vähe suurema künka peale käiku alla vahetama.
Kas siis vanat 1.8 kasti pole alles?

Siim105
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
Asukoht: Räpina
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105

Lugemata postitus Postitas Siim105 » 28 Aug 2019, 21:44

1.8 kastil sidur 210mm ja 16v oma 228mm. Niiplaju uurisin, et 1.8 16v sidur peaks 210mm olema, et ührsõnaga selline kombo, et 1.8 kast, kerge hooratas, sidur ja 16v korv.
Põdesin, et 8v korv ja 210mm sidur ei kannata seda meeletut 100kw :D
Sellesuhtes, et see pill ei vääri väga, lisa uusi juppe.
Viimati muutis Siim105, 28 Aug 2019, 21:45, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.

CD-R
Huviline
Postitusi: 414
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105

Lugemata postitus Postitas CD-R » 28 Aug 2019, 22:05

Nuudid kõigil 02a kastidel nkn sama, see 1.8 16v 210 sidur on vast 020 kasti kohta. Ise pole veel sellise 02a siduri otsa komistanud mis oleks väiksem kui 228mm.

Petzo
Huviline
Postitusi: 659
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105

Lugemata postitus Postitas Petzo » 29 Aug 2019, 12:07

CD-R kirjutas:
28 Aug 2019, 21:00
Disla 02a tüüpi kast sobib külge jah, aga imo ülekanded jäävad vabalthingavale bensukale suht kohutavad. Kunagi meeltesegaduses panin ühe sellise 9a mootoriga kokku, 2 käiguga läks vist 120kmh vms välja ja 3-ndaga 175kmh. Maanteel sõitsin neljandaga, kuna siis olid pöörded parajas alas kus ei pidanud iga vähe suurema künka peale käiku alla vahetama.
Kas siis vanat 1.8 kasti pole alles?
Kas on mõnda 02a kasti mille pöörded 90km/h alla 2000rpm on? Või tõesti 16v mootor 2000 pöörde juures nii jõuetu?
Rait.

Siim105
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
Asukoht: Räpina
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105

Lugemata postitus Postitas Siim105 » 29 Aug 2019, 15:22

1.8 79kw PF on 02A kastiga, ning sidur on 210mm ja väikse nuudiga. Poolteljed 100mm.
Vaatasin järgi, et sellel 1.8 16v on tõesti 210mm sidur aga see vanatüübi jama ehk siis 020 kast.
Vana kastiga ja õiges mõõdus rehviga oli 90kmH pöörded kuskil 2400rpm.
Viimati muutis Siim105, 29 Aug 2019, 15:24, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.

CD-R
Huviline
Postitusi: 414
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105

Lugemata postitus Postitas CD-R » 29 Aug 2019, 23:04

Petzo kirjutas:
29 Aug 2019, 12:07

Kas on mõnda 02a kasti mille pöörded 90km/h alla 2000rpm on? Või tõesti 16v mootor 2000 pöörde juures nii jõuetu?
ASD koodiga kast oli ja minuarust oli 5-ndaga ehk 1800-1900 rpm. Mul muidugi olid KR nukad ka seal sees, vb see pärast oli nii hull, aga hea temaga sõita polnud ja mingit kütuse säästu sealt kohe kindlasti mitte ei tulnud.

Siim105
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
Asukoht: Räpina
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105

Lugemata postitus Postitas Siim105 » 30 Aug 2019, 18:48

Selline ta hetkel välja näeb, vajab kohendamist ja ÜV sain korduvad sest pööretel oli CO 0.46 ja lubatud oli 0.3. Öeldi, et univeraal katt surnud, aga pm tutikas on all.
IMG_20190830_194406.jpg
IMG_20190830_194406.jpg (343.73 KiB) Vaadatud 249 korda
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.

Vasta

Mine “Huviliste autod”