VW Golf II 2.8 VR6 - 1984 - OliverJ
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Kuna aasta hakkab lõppema, on viimane aeg teha kokkuvõte
Masin sai ülevaatuse aprilli alguses, peale seda on kokku sõitnud peeaegu 10000km , mille käigus on vahetatud ja tehtud nii mõndagi
Maadeldud on nii karpaga, mis töötab nüüd ilusti ja kütusekulu on keskmiselt 7l/100km mis on päris hea selle mootori kohta.
Süütesüsteem on nüüd korras ja kõik sinna kuuluv on vahetatud.
Enne sillastendi sai ka uus tutikas roolilatt, sest see oli ära kulunud.
Uus Radikas koos jahutusvedelikuga
Masinat on täiustatud igasuguste vidinatega samuti, gabariidid suundades, pagasnikus uued küljepolstrid , kamei käigukangi nupp, originaal porimatid jms
Siduritross ütles sügisel ülesse, see ka korras
Uus paisupaak koos tasemeanduriga
Uus pingeregulaator
Tagarattalaagrid pluss esimene kõrvalistujapoolne
Süütelukupõhi uus
Asju on omajagu vahetatud , aga üleüldiselt on need kulujupid, mille aeg otsa sai Kuna esimene aasta autoroolis, siis kokkuvõtteks oli oli hea aasta, sain kogemusi auto suhtes ning tegelikkuses golf teenis truult, teele ei jäänud kordagi
Varsti tuleb õlivahetus, aga see juba uuel aastal.
Nüüd natukene hetkeseisust, eilsega sai tiib krunditud, tagant nurgast on ka värv maas tänu oma lollusele, siis teen ka selle ära :)Sealt lasin survekaga maha kogematta, tänu sellele, et jätsin survekal surve joa ainult otseks, mitte ei lasknud lehvikusse, kuna on võimas survekas, siis võtaks ka uuel autol sellega värvi maha( mõeldud rekade jms pesuks ):D
Masin sai ülevaatuse aprilli alguses, peale seda on kokku sõitnud peeaegu 10000km , mille käigus on vahetatud ja tehtud nii mõndagi
Maadeldud on nii karpaga, mis töötab nüüd ilusti ja kütusekulu on keskmiselt 7l/100km mis on päris hea selle mootori kohta.
Süütesüsteem on nüüd korras ja kõik sinna kuuluv on vahetatud.
Enne sillastendi sai ka uus tutikas roolilatt, sest see oli ära kulunud.
Uus Radikas koos jahutusvedelikuga
Masinat on täiustatud igasuguste vidinatega samuti, gabariidid suundades, pagasnikus uued küljepolstrid , kamei käigukangi nupp, originaal porimatid jms
Siduritross ütles sügisel ülesse, see ka korras
Uus paisupaak koos tasemeanduriga
Uus pingeregulaator
Tagarattalaagrid pluss esimene kõrvalistujapoolne
Süütelukupõhi uus
Asju on omajagu vahetatud , aga üleüldiselt on need kulujupid, mille aeg otsa sai Kuna esimene aasta autoroolis, siis kokkuvõtteks oli oli hea aasta, sain kogemusi auto suhtes ning tegelikkuses golf teenis truult, teele ei jäänud kordagi
Varsti tuleb õlivahetus, aga see juba uuel aastal.
Nüüd natukene hetkeseisust, eilsega sai tiib krunditud, tagant nurgast on ka värv maas tänu oma lollusele, siis teen ka selle ära :)Sealt lasin survekaga maha kogematta, tänu sellele, et jätsin survekal surve joa ainult otseks, mitte ei lasknud lehvikusse, kuna on võimas survekas, siis võtaks ka uuel autol sellega värvi maha( mõeldud rekade jms pesuks ):D
Viimati muutis OliverJ, 24 Dets 2013, 15:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Masin juba eelmise aasta sees korda ja teedele saadud, tiib jäi enamvähem, väike värvierinevus on, aga see ei sega hullusti
Pilt on telefoniga tehtud, ei ole just parim, aga aru on saada .
Pilt on telefoniga tehtud, ei ole just parim, aga aru on saada .
Viimati muutis OliverJ, 12 Jaan 2014, 20:12, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Täna siis oli esimene kord kui jäin golfiga teepeale, suri lihtsalt välja ja jokk
Süüdlaseks oli süütepool:)
MAsinal hakkanud ka kuskilt õli lekkima, karteri ümbrus on märg ja rihmapoolne väntvõlli ots ka, peab viga otsima hakkama
Süüdlaseks oli süütepool:)
MAsinal hakkanud ka kuskilt õli lekkima, karteri ümbrus on märg ja rihmapoolne väntvõlli ots ka, peab viga otsima hakkama
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Õlivahetus tehtud 291350 km pealt, sisse läks Comma x-flow poolsünt õli.
Mootor ka toimib jälle, jagaja kontaktid ja kondekas olid õhtal ikkagi, vana süütepool sai ka tagasi, kuna sellel polnud midagi viga lõppudelõpuks
Mootor ka toimib jälle, jagaja kontaktid ja kondekas olid õhtal ikkagi, vana süütepool sai ka tagasi, kuna sellel polnud midagi viga lõppudelõpuks
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Ostsin ka autole porilapatsid, sellised lühikesed ja väikesed, mis sobivad hästi küljelaienditega kokkuOliverJ kirjutas:Õlivahetus tehtud 291350 km pealt, sisse läks Comma x-flow poolsünt õli.
Mootor ka toimib jälle, jagaja kontaktid ja kondekas olid õhtal ikkagi, vana süütepool sai ka tagasi, kuna sellel polnud midagi viga lõppudelõpuks
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Mingid universaalsed või spets VW G2 omad ?OliverJ kirjutas:Ostsin ka autole porilapatsid, sellised lühikesed ja väikesed, mis sobivad hästi küljelaienditega kokkuOliverJ kirjutas:Õlivahetus tehtud 291350 km pealt, sisse läks Comma x-flow poolsünt õli.
Mootor ka toimib jälle, jagaja kontaktid ja kondekas olid õhtal ikkagi, vana süütepool sai ka tagasi, kuna sellel polnud midagi viga lõppudelõpuks
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Universaalsed, aga jumala ilusad on ning isegi tekstuur või pinnakate sarnaneb sellele küljelaiendile, värvus ka sarnane--keit-- kirjutas:Mingid universaalsed või spets VW G2 omad ?OliverJ kirjutas:Ostsin ka autole porilapatsid, sellised lühikesed ja väikesed, mis sobivad hästi küljelaienditega kokkuOliverJ kirjutas:Õlivahetus tehtud 291350 km pealt, sisse läks Comma x-flow poolsünt õli.
Mootor ka toimib jälle, jagaja kontaktid ja kondekas olid õhtal ikkagi, vana süütepool sai ka tagasi, kuna sellel polnud midagi viga lõppudelõpuks
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Kui lund on palju ja Peipsile vaja minna, siis kasutame sellist isendit :
Golfiga muidu täitsa tibens-tobens. Kuigi kipub kontaktivahet ära "tahmama" , kaks nädalat tagasi sai uus kondekas ja kontaktid. Kas sellist asja võib põhjustada ka vananenud rootor ja jagajakaas ?
Golfiga muidu täitsa tibens-tobens. Kuigi kipub kontaktivahet ära "tahmama" , kaks nädalat tagasi sai uus kondekas ja kontaktid. Kas sellist asja võib põhjustada ka vananenud rootor ja jagajakaas ?
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Pakkuge hea hinnaga subwooferile võimendit, mark pole oluline, peaasi, et 200w elementi võimendaks ! Tuhnige välja oma garaazist mõni võimendi, mis tolmu kogub !:)
-
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 22 Sept 2008, 23:08
- Telefon: 57819932
- Auto: VW Golf 2 ´91
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Ilmselt on sul endal lihtsam vaadata läbi Streetrace.org foorumi vastav alateema ja ka osta.ee, okidoki.ee, soov.ee ja kuldnebors.eeOliverJ kirjutas:Pakkuge hea hinnaga subwooferile võimendit, mark pole oluline, peaasi, et 200w elementi võimendaks ! Tuhnige välja oma garaazist mõni võimendi, mis tolmu kogub !:)
Tuulasin seal just mõni päev tagasi ja sulle sobivaid võime liigub üsna odava raha eest
Kaku
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Tuulanud olengi, aga lihtsalt mõtlesin, et äkki kellegil on, kes pole viitsinud müüki panna aga huvi korral annab ärakazzukaz kirjutas:Ilmselt on sul endal lihtsam vaadata läbi Streetrace.org foorumi vastav alateema ja ka osta.ee, okidoki.ee, soov.ee ja kuldnebors.eeOliverJ kirjutas:Pakkuge hea hinnaga subwooferile võimendit, mark pole oluline, peaasi, et 200w elementi võimendaks ! Tuhnige välja oma garaazist mõni võimendi, mis tolmu kogub !:)
Tuulasin seal just mõni päev tagasi ja sulle sobivaid võime liigub üsna odava raha eest
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Ei tea miks aga varajane G2 on kuidagi huvitavam. Kahju, et lühikese klaasiga uksi säilinud pole.
Sõbral oli kunagi varajane GL. '85. Sel oli kah karpa 66kW, veluursisu, nahatatud rool, 4x el. aken, n-ö peenikeste kangidega MFA, roolivõim, need "kroomliistud" esiklaasi ja küljeklaaside ümber ning mäletamist mööda vist ka el. peeglid. Vot sellest masinast minu G2 hullus peale hakkaski.
Aga see selleks, '84 G2 on ikka ägedam kui minu '88 kui aus olla.
Sõbral oli kunagi varajane GL. '85. Sel oli kah karpa 66kW, veluursisu, nahatatud rool, 4x el. aken, n-ö peenikeste kangidega MFA, roolivõim, need "kroomliistud" esiklaasi ja küljeklaaside ümber ning mäletamist mööda vist ka el. peeglid. Vot sellest masinast minu G2 hullus peale hakkaski.
Aga see selleks, '84 G2 on ikka ägedam kui minu '88 kui aus olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Olid lühikesed klaasid, aga need kaotasin ära kuna olen suht pikk ning peeglitest näen halvasti, pikkadest palju paremini, uksed on isegi alles, vajavad natu töödoovi kirjutas:Ei tea miks aga varajane G2 on kuidagi huvitavam. Kahju, et lühikese klaasiga uksi säilinud pole.
Sõbral oli kunagi varajane GL. '85. Sel oli kah karpa 66kW, veluursisu, nahatatud rool, 4x el. aken, n-ö peenikeste kangidega MFA, roolivõim, need "kroomliistud" esiklaasi ja küljeklaaside ümber ning mäletamist mööda vist ka el. peeglid. Vot sellest masinast minu G2 hullus peale hakkaski.
Aga see selleks, '84 G2 on ikka ägedam kui minu '88 kui aus olla.
Imelik on jah see, et minu masinal ei ole seda pruuni sisu, kuigi sellele värvile pandi:(
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Kevadel on plaanis masin madalamaks lasta, äkki kellegil on pakkuda madaldusvedrusid G2-le, oleks 40mm rahul küll
Kui vedrusid ei saa, siis tuleb relakaga kallale minna:D Finants coile ei luba
Kui vedrusid ei saa, siis tuleb relakaga kallale minna:D Finants coile ei luba
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Veebr 2014, 20:58
- Auto: corrado g60, 2106vfts, 2101 1.8i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Võin sulle pakkuda esimesi vedrusid, ei tea kui palju madalamad nad on, aga on päris kõvasti, hetkel mu corril all, aga panen originaalid kuna niigi stange lip alt läinud ja kui uue otsib ei viitsi seda alt rohkem sõita , huvi on anna teada, nv vahetan vedrud ära siis saadaval, punast värvi ka veel
Viimati muutis kertpoiss, 20 Veebr 2014, 21:28, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Tegelikkuses oleks vaja just taha vedrusid, esimene ots on suhteliselt normaalne isegi, sinna oleks vaid natukene madaldust vajakertpoiss kirjutas:Võin sulle pakkuda esimesi vedrusid, ei tea kui palju madalamad nad on, aga on päris kõvasti, hetkel mu corril all, aga panen originaalid kuna niigi stange lip alt läinud ja kui uue otsib ei viitsi seda alt rohkem sõita , huvi on anna teada, nv vahetan vedrud ära siis saadaval, punast värvi ka veel
Kuna ilm oli eile nii ilus, tegin golfile ka natukene head, talvejura kõik puhtaks pestud nii seest ja väljast, lukud õlitasin ära jms nipet-näpet veel
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Nonii, nüüdseks auto jälle aastaks ajaks teedel, ülevaatus läbitud Kuna käisin kohalikus ÜV punktis, siis tuli CO mõõtmise käigus välja, et natukene kõrge ja ta on kunagi just nende karpade remondiga tegelenud, siis haaras kruvika ja pani CO paika Mulle väga meeldis, sellist suhtumist ei leia naljalt kuskilt mujalt Muude asjade pealt polnud viriseda, puksid, pidurid ja muu nodi korras.
Enne minekut vahetasin ka esimesed pidurivoolikud ära, sest need olid mõranenud.
Vahepeal sai toodud ka Vento GT istmed (tänud volkswaaagen), tagumine on sees juba, esimesed saab homme sisse, siis saab pilti ka
Enne minekut vahetasin ka esimesed pidurivoolikud ära, sest need olid mõranenud.
Vahepeal sai toodud ka Vento GT istmed (tänud volkswaaagen), tagumine on sees juba, esimesed saab homme sisse, siis saab pilti ka
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Mure järgmine, vahetasin kontaktidega jagaja kommutaatoriga jagaja vastu, vana jagajaga läks külmast peast poolest pöördest käima, aga kommutaatoriga jagajaga ei lähe, vahest ketrad ikka suht pikalt. Kui käima läheb, siis probleeme pole, ei jäta vahele ega midagi, käib nagu ennemgi.
Millest selline asi tingitud saab olla ? Ära vahetasin seetõttu, et põletas ikkagi kontaktivahe ära ning viga oli selles, et võllil on suur loks sees. Nüüdseks kiskusin kontaktidega jagaja juppideks ning otsin uued puksid sinna kuskilt.
Millest selline asi tingitud saab olla ? Ära vahetasin seetõttu, et põletas ikkagi kontaktivahe ära ning viga oli selles, et võllil on suur loks sees. Nüüdseks kiskusin kontaktidega jagaja juppideks ning otsin uued puksid sinna kuskilt.
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Pole kunagi seda strobo kasutanud ja süüde olnud timmis, kontaktidega jagajaga oli süüde täpselt samamoodi kui praegu. Isegi mõned kogenud mehaanikud on öelnud, et sellel autol pannakse ikka kõrva järgi paikakertpoiss kirjutas:Süüte panid stroboga ilusti paika ikka?
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Külmast peast saab hetkel normaalselt käima nii, et pumpad mingi 4-5 korda gaasiga ette, siis kargab suht kohe käima. aga kävitusmoment pole nagu ühtlane, mootor nagu läheb ebaühtlaselt käima.