Mul kitsad liistud isegi alles,mis olid alla 88 aasta golfidel,aga ilma tundub normaalsemrlend kirjutas:Küljeliistud võiks ikka olemas olla. Igatahes väga kobe masin
VW Golf II 2.8 VR6 - 1984 - OliverJ
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 09 Aug 2012, 21:24
- Telefon: 53815072
- Auto: VW Golf II 1.3
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
On kätte jõudnud aeg, et saaksin ka oma esimese foorumipostituse teha ja seda just Oliveri teema alla. Olen selle auto arenguga olnud kursis umbes aastast 2009. Iga kord kui oleme Oliveriga kokku saanud, siis on jututeemaks ka Golfid. Töö, mis selle auto juures on ära tehtud, on lihtsalt imetlusväärne. Siin mõned punktid, mille poolest see auto mulle meeldib:
1) Seda pole ehitatud mitte näituseautoks, vaid daily-driveriks, mis kestaks ja veaks igas olukorras välja. Lihtsad ja robustsed masinad ka töötavad.
2) Kasutatud on huvitavaid elemente. Näiteks Audi lingid ustes, mis sobivad mu meelest ülihästi. Lisaks kõik aftermarket ja originaal detailid, mis teevad selle auto omapäraseks.
3) Tööd on tehtud põhjalikult. Kõik elutähtsad süsteemid on üle käidud ning vahetatud suurel hulgal detaile. Sellest tuleb ka töökindlus.
4) Säilinud on teatav vanakooli hõng. Karpamootor, lihtne salong ja helepruun värv - mu meelest ülihea kombo, mis on ka ajastutruu.
Mõned mälestused seoses selle autoga:
1) Olin põhimõtteliselt esimene inimene, kes hakkas auto tippkiirust proovima. Sõitsime Oliveriga Piibumäe poodi 160ga ja oleks veel edasi läinud, aga teele jooksid kitsed ja ohutuse mõttes võtsin hoo maha. Aga lahe mälestus ikka.
2) Pärast seda kui auto 2013 märtsis karakatile otsa veeres, siis hakkas mul peas kohe mõte jooksma, et kust saaks kiirelt uued jupid, sest järgmine päev tahtis Oliver ülevaatusele minna. Kiirelt kõned mõnele tuttavale ning jupid olid 2 tunni pärast Oliveri garages. Sõpra tunned hädas!
3) 2013 suvel sai "restaureeritud" mingise Rootsi mõisa aknaid ja minu poole tööle käisime Golfiga. Nii mõnigi päev oli nii, et karpaprobleemide tõttu ei tahtnud auto käima minna ja tuli mõned kurjemad sõnad lausuda ning Kuusakoskiga hirmutada. Pärast seda käivitus alati probleemideta.
Mõned minupoolsed mõtted, mida teha/mida mitte:
1) Stanged üle värvida: tänapäeval juba olemas head plastikuvärvid, mis ei hakka kooruma ega kobrutama. Stanged mustaks ning need peenikesed liistud hõbedaseks/kroomiks.
2) Velgede keskavadele võiks mingised katted tekitada VW logoga.
3) Tagaluugilt numbrialus ära kaotada.
4) Ja viimaseks: ära lase autot madalaks. MK2`he puhul on kerge tekkima selline "nje rõba, nje mjaso" tulemus ehk et selline poolkõva asi. Kui jätta sellisele kõrgusele nagu praegu on, siis läheb see mu meelest auto üldise stiili ja olekuga paremini kokku.
Jätka head tööd!
Proovin suveks enda Golfi ka liikuma panna ja siis saame olla ühed viimastest tänapäeva inimestest, kes saavad öelda, et "k*rat, jälle karpa jebib".
1) Seda pole ehitatud mitte näituseautoks, vaid daily-driveriks, mis kestaks ja veaks igas olukorras välja. Lihtsad ja robustsed masinad ka töötavad.
2) Kasutatud on huvitavaid elemente. Näiteks Audi lingid ustes, mis sobivad mu meelest ülihästi. Lisaks kõik aftermarket ja originaal detailid, mis teevad selle auto omapäraseks.
3) Tööd on tehtud põhjalikult. Kõik elutähtsad süsteemid on üle käidud ning vahetatud suurel hulgal detaile. Sellest tuleb ka töökindlus.
4) Säilinud on teatav vanakooli hõng. Karpamootor, lihtne salong ja helepruun värv - mu meelest ülihea kombo, mis on ka ajastutruu.
Mõned mälestused seoses selle autoga:
1) Olin põhimõtteliselt esimene inimene, kes hakkas auto tippkiirust proovima. Sõitsime Oliveriga Piibumäe poodi 160ga ja oleks veel edasi läinud, aga teele jooksid kitsed ja ohutuse mõttes võtsin hoo maha. Aga lahe mälestus ikka.
2) Pärast seda kui auto 2013 märtsis karakatile otsa veeres, siis hakkas mul peas kohe mõte jooksma, et kust saaks kiirelt uued jupid, sest järgmine päev tahtis Oliver ülevaatusele minna. Kiirelt kõned mõnele tuttavale ning jupid olid 2 tunni pärast Oliveri garages. Sõpra tunned hädas!
3) 2013 suvel sai "restaureeritud" mingise Rootsi mõisa aknaid ja minu poole tööle käisime Golfiga. Nii mõnigi päev oli nii, et karpaprobleemide tõttu ei tahtnud auto käima minna ja tuli mõned kurjemad sõnad lausuda ning Kuusakoskiga hirmutada. Pärast seda käivitus alati probleemideta.
Mõned minupoolsed mõtted, mida teha/mida mitte:
1) Stanged üle värvida: tänapäeval juba olemas head plastikuvärvid, mis ei hakka kooruma ega kobrutama. Stanged mustaks ning need peenikesed liistud hõbedaseks/kroomiks.
2) Velgede keskavadele võiks mingised katted tekitada VW logoga.
3) Tagaluugilt numbrialus ära kaotada.
4) Ja viimaseks: ära lase autot madalaks. MK2`he puhul on kerge tekkima selline "nje rõba, nje mjaso" tulemus ehk et selline poolkõva asi. Kui jätta sellisele kõrgusele nagu praegu on, siis läheb see mu meelest auto üldise stiili ja olekuga paremini kokku.
Jätka head tööd!
Proovin suveks enda Golfi ka liikuma panna ja siis saame olla ühed viimastest tänapäeva inimestest, kes saavad öelda, et "k*rat, jälle karpa jebib".
Viimati muutis SKUKK, 20 Apr 2015, 14:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Tänud Sander,eks jah,jauratud on sellega piisavalt;)Karpa ja süüde nüüdseks korras,käivitub ilusti;)Stangedega on lihtne värk,iga kevad kuumapüss pluss silikoonõli,toidab ideaalselt,see kevad pole aega olnud lihtsalt;(
Velgedele nuputan juba midagi,sinna tulevad katted peale kui mingi lahenduse leian;)
Numbrialusega on see ,et mul kaks ilusat auku seal numbris ja ilma jäi nende aukude pärast imelik;(
Madalaks laskmist olen ise ka siin seedinud,tahaks tagant tsipa madalamaks,aga siis oleks jäikust ka vaja,et rahva peale tulekul tagaots vasta maad ei lohiseks ja nina püsti poleks.
Koos on saadud tehtud nii mõndagi ja küll Sinu golfi ka liikuma ajame;)Know-howd mul juba nende aparaatidega üpris palju
Velgedele nuputan juba midagi,sinna tulevad katted peale kui mingi lahenduse leian;)
Numbrialusega on see ,et mul kaks ilusat auku seal numbris ja ilma jäi nende aukude pärast imelik;(
Madalaks laskmist olen ise ka siin seedinud,tahaks tagant tsipa madalamaks,aga siis oleks jäikust ka vaja,et rahva peale tulekul tagaots vasta maad ei lohiseks ja nina püsti poleks.
Koos on saadud tehtud nii mõndagi ja küll Sinu golfi ka liikuma ajame;)Know-howd mul juba nende aparaatidega üpris palju
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Golfil tiksus ette täna 300000, enne seda paarsada kilomeetrit sai vahetatud õli+filter, õhufilter, bensiinifilter ja õlifiltri flantsi ja mootori vaheline tihend, kuna sealt kippus lekkima. Vahetatud sai ka pidurivõimendi, nüüd küljes golf 3 oma, mis on tiba suurem ja vahetuse põhjus oli see, et vanal oli membraan puru ja võimendi ei töödanud, nüüd on jälle inimlik pidurdada
Sai ka Tallinnas käidud, maakohast edasi-tagasi 400 km ots ja kütet kulus 25 liitrit Ehk siis kuskil 6.3 liitrit sajale
Sai ka Tallinnas käidud, maakohast edasi-tagasi 400 km ots ja kütet kulus 25 liitrit Ehk siis kuskil 6.3 liitrit sajale
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Autol nüüdsest uus esiklaas, vanal oli paar täket, häiris natukene
Uued suverehvid ka valmis vaadatud, tulemas kas barum bravuris 2 või 3.
Mõõduks 195/45/15 ehk loodan ka masina maad ligi saada lähiajal
Uued suverehvid ka valmis vaadatud, tulemas kas barum bravuris 2 või 3.
Mõõduks 195/45/15 ehk loodan ka masina maad ligi saada lähiajal
-
- Huviline
- Postitusi: 403
- Liitunud: 17 Apr 2012, 20:52
- Telefon: 56861517
- Auto: Golf GTI, Golf GL only mk2-s
- Asukoht: Tartu-Valga-
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Ma näen igal hommikul seda, kui riiamäe bussikasse lähen, vahest ilm reedab ainult selle parempoolse esitiiva otsa välja mis on värvitud, aga muidu super kena.
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Jaaa, õpin selles riiamäel olevas asutuses, seega masin ka seal seisabMikogolf kirjutas:Ma näen igal hommikul seda, kui riiamäe bussikasse lähen, vahest ilm reedab ainult selle parempoolse esitiiva otsa välja mis on värvitud, aga muidu super kena.
See tiib läheb tegemisse puhkuse ajal, ennast häirib ikka ka, kuna esimene asi mis silma jääb
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Enne Talve sai siis kõik vajalik üle käidud- kuna endised suverehvid olid juba oma aja ammu ära elanud, läksid alla uued suverehvid septembri kuus. All siis Barum Bravuris 2 mõõduga 195/45/R15, Vahetatud ka šarniirid, roolivardaotsad ja õõtsapuksid.
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Kuna käsipidur hakkas nõrgaks jääma ning tagasilda oli tekkinud ka kerge ulumine, vahetasin ära tagasilla piduriklotsid, trummlid, klotside vedrukomplekti, käsipiduritrossid, rattalaagrid.
Nüüd salongis vaikus ning tagapidurid paremad kui varem
Nüüd salongis vaikus ning tagapidurid paremad kui varem
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Talv hakkab läbi saama ja vahepeal on niipalju juhtunud, et all on uus summuti ning ostetud sai ka ta technix coiloverid, mis selle nädala lõpus autole alla lähevad, samuti siis ka suverehvid koos velgedega.
Coilid tulid väga hea hinnaga, on küll 20 km sõitnud ja aasta aega seisnud, aga välja näevad nagu uued.
Coilid tulid väga hea hinnaga, on küll 20 km sõitnud ja aasta aega seisnud, aga välja näevad nagu uued.
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Nonii, väike update .
Coilid all, madalaks sai keeratud parasjagu, oleks minna veel võimalik allapoole, aga ei hakka viimset piiri katsetama Sõita on isegi enamvähem, arvasin hullemat
Kuna küsiti tolmukatete kohta, siis tehtud on need golf 1 omadest, milles on kasutatud puhvritena coili omasid, tolmukate istub puhvri peal ja alumine ots amordi peal.
Coilid all, madalaks sai keeratud parasjagu, oleks minna veel võimalik allapoole, aga ei hakka viimset piiri katsetama Sõita on isegi enamvähem, arvasin hullemat
Kuna küsiti tolmukatete kohta, siis tehtud on need golf 1 omadest, milles on kasutatud puhvritena coili omasid, tolmukate istub puhvri peal ja alumine ots amordi peal.
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Ülevaatust pikendatud aastajagu, kõik normis ja jäädi rahule. Järgmiseks on plaanis ette võtta veljed kui aeg võimaldab, värv maha ja randid ära poleerida.
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 31 Dets 2013, 14:12
- Telefon: 5 üks 3 üks üks 75
- Auto: OPEL ja 2xGOLF 2 ja T3
- Asukoht: Pärnu-Karksi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Pressisin parkimismajas küljealla, ehk ei pahanda. Aga golf 2 peal to värv mulle väga meeldib, täitsa ilus
► Näita Spoilerit
Germo
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Tundsin ka Sinu auto ära, aga mul auto porine selle pildi peal, peab kiiremas korras puhtaks pesemafo1l kirjutas:Pressisin parkimismajas küljealla, ehk ei pahanda. Aga golf 2 peal to värv mulle väga meeldib, täitsa ilus
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Masin siis tänasest vähe teise ilmega, sai pandud 2 tulega võre ja CL lisa tagasi, see GTI lisa oli nagu võõrkehana seal ja ei sobinud.
Vahepeal sai ka karbussi puhastatud, kippus hinge matma pöördega, ühel düüsil oli mingi tükk ees ka, sellega jamad piirdusid.
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Masin hetkel siis sellisena vurab ringi, suvel on plaan veljed ette võtta ning ringi vurada samuti.
Vahepeal sai vahetatud õli, ees juba 310000. Summutitripid said ka uued.
-
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 22 Sept 2008, 23:08
- Telefon: 57819932
- Auto: VW Golf 2 ´91
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf II 1.8 - 1984 - OliverJ
Raiskum, kui ilus ikka.. Mis tiivakaared need sellised on? Ja kus küljeliistud panid?
Kaku
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.
My VW must be broken - the "chechk engine" light is off.