päevi näinud golf mk4 kere

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas marko38 » 12 Juun 2019, 20:08

Tere

Sai ostetud omale rimakas golf mk4 4motion.
täna eemaldasin küljekarpidest makroflexi ja siis avanes selline vaatepilt Pilt
küsiks siis targematelt nõu, et kas asjandust on mõtet taastada ja kui taastada, kas hiljem jääb kestma ka ala, et järgmisel aastal kohe jälle ei roostetaks?

Parimat
Viimati muutis marko38, 12 Juun 2019, 20:09, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas Corra » 12 Juun 2019, 22:31

Kui ise teha oskad või viitsid õppida, siis miks mitte. Muul juhul ei ole sellel asjal väga mõtet, nii rahaliselt, kui ajaliselt.

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1025
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas links » 13 Juun 2019, 08:38

Harjutamiseks tundub hea tükk :D
Üldiselt, kui korralikult teha ja soola käes ei sõida, siis kestab järgmiste põlvkondadeni.

Kasutaja avatar
Sunbunny
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
Telefon: 56477274
Auto: VR6 x3 & GTI jubi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 4 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas Sunbunny » 13 Juun 2019, 09:00

Palju hullematki nähtud.Ise teha siis tasub ära.Kellelgi lasta teha siis läheb veidi kulukas.
Ma ei põeks soola pärast kui õigesti karp töödelda ja talvel korralikult autot pesta.

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas marko38 » 14 Juun 2019, 08:32

links1 kirjutas:
13 Juun 2019, 08:38
Harjutamiseks tundub hea tükk :D
Üldiselt, kui korralikult teha ja soola käes ei sõida, siis kestab järgmiste põlvkondadeni.
midagi sellist peaks seal siis olema Pilt
kõige mõistlikum vist punktkeevituse freesiga lahti lasta see vana jama ?
millist metalli asenduseks kasutatakse kas külmvaltsitud terast ?
Viimati muutis marko38, 14 Juun 2019, 08:33, muudetud 1 kord kokku.

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas marko38 » 15 Juun 2019, 08:18

eile sai veidi lammutatud
Pilt
kõige hullem ei tundugi.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas GTI » 15 Juun 2019, 10:42

marko38 kirjutas:
14 Juun 2019, 08:32
millist metalli asenduseks kasutatakse kas külmvaltsitud terast ?
vaevalt et rem. plekkide müüjatel valmistustehnoloogia kuskil ära märgitud oleks - või plaanid ise küljekarpe väänama hakata? :)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas marko38 » 16 Juun 2019, 17:49

GTI kirjutas:
15 Juun 2019, 10:42
marko38 kirjutas:
14 Juun 2019, 08:32
millist metalli asenduseks kasutatakse kas külmvaltsitud terast ?
vaevalt et rem. plekkide müüjatel valmistustehnoloogia kuskil ära märgitud oleks - või plaanid ise küljekarpe väänama hakata? :)
no karbid tellin ikka aga seal vaja veidi lisa ka keevitada, kuhu karbi külge saaks keevitada.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 16 Juun 2019, 18:38

Keegi võiks teha nagu 4x4 foorumis! Lihtsalt karp raud ja otsad kinni peale õli sisse laskmist! :)
Ma ei mõtle raami asemele vaid ikka täitsa vanade mädanenud karpide ja plekkide asemele niisama nelikant toru ja ongi olemas.
Kaugelt keegi niikuinii aru ei saa! :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas ryan » 16 Juun 2019, 21:52

ei noh , p*rnot pole ka vaja kokku lasta .
Seest on põrandat küll veel , tasub teha küll kui keevitus käes püsib :wink:
Karbid ja uus plekk lase epokrundiga üle , enne kui kinni keevitad , pärast korkidest karbiõli järgi .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas marko38 » 18 Okt 2019, 15:23

Nüüd on asi nii kaugel, et karbid keevitatud ja nüüd oleks vaja, et keegi jagaks nippe kuidas edasi toimida
Millega sellised keerulisemad kohad lihvida?
Haljale metallile happekrunt peale + siis epokrunt veel ?
ja siis pahteldamine ?
kas happekrunti võib vana org värvi peale panna ?
või eelnevalt vaja matistada see org värv ja hiljem kogu täiega happekrunt peale ? Millise liivapaberiga matistada?
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas ryan » 18 Okt 2019, 17:15

See karbi ja põhja teema on vana golfi pärusmaa, olnud juba aegadest.
Mul oli nagu sõelapõhi :lol:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas GTI » 18 Okt 2019, 17:33

Roostes uurded lastakse liivapritsis puhtaks aga seda tehakse ikka enne uute asjade külgekeevitamist - sul tööde järjekord on veits segamini läinud. Uusi keredetaile ei keevitata roostes vanade kereosade külge, eelnevalt vabanetakse kõigest mis on läbi roostetanud.
Kas sa selle uue karbi sisekülje ikka kruntisid enne ära?
Viimati muutis GTI, 18 Okt 2019, 17:35, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas marko38 » 18 Okt 2019, 18:43

GTI kirjutas:
18 Okt 2019, 17:33
Roostes uurded lastakse liivapritsis puhtaks aga seda tehakse ikka enne uute asjade külgekeevitamist - sul tööde järjekord on veits segamini läinud. Uusi keredetaile ei keevitata roostes vanade kereosade külge, eelnevalt vabanetakse kõigest mis on läbi roostetanud.
Kas sa selle uue karbi sisekülje ikka kruntisid enne ära?
rooste sai välja lõigatud+ põhjale mõni plekikene lisaks keevitatud
uut sisekülge ei kruntinud :)
kas see õõnsuste vaha ei aja asja ära ?
nüüd vist hilja seal liivaga mässata ?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas GTI » 18 Okt 2019, 18:55

marko38 kirjutas:
18 Okt 2019, 18:43
rooste sai välja lõigatud+ põhjale mõni plekikene lisaks keevitatud
esimesel pildil on näha et uus karp on roostes augulise koopa pleki peale keevitatud (kuidas see keevitus seal kinni jäi on ebaselge). Kõik mis seal koopas kobrutab ja on roostes tuleks välja lõigata ja uue plekiga asendada, muidu lööb kiiresti seal uuesti rooste välja. Liivaprits aitaks aga tulemus võib jääda küll puhas metall kuid auguline ehk uue pleki asendamisest ei pääse.
Viimati muutis GTI, 18 Okt 2019, 18:58, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas marko38 » 20 Okt 2019, 16:41

kuidas selle happekruntimisega on, haljale metallile tahaks happekrundi peale lasta aga kuidas need üleminekut tehakse?
kas mõistlik selle musta triibuni haljaks lasta plekk või karestab seda vanat punast värvi ja laseb selle ka happega üle ?
Pilt

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas ryan » 20 Okt 2019, 19:41

Vahet pole, kui kõrgele ja et läheb värvitud pinna peale ka.
Ära ainult teipi sinna joonele pane, muidu jääb rant.
Mina laseks ainult epokrundiga üle.
Uuele pinnale ei ole ju roostest puhastatud kohta, mida võiks veel hapekas närida.
Üldiselt on 5+
Viimati muutis ryan, 20 Okt 2019, 19:43, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas tito » 21 Okt 2019, 08:49

Peale värvitöid võta tagant karbi korgid maha ja uha nii kuis mahub ka sisepinnale kaitse peale.
Kas karpe kruntisid ka seest poolt?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas marko38 » 21 Okt 2019, 15:13

tito kirjutas:
21 Okt 2019, 08:49
Peale värvitöid võta tagant karbi korgid maha ja uha nii kuis mahub ka sisepinnale kaitse peale.
Kas karpe kruntisid ka seest poolt?
Ei kruntinud kahjuks.
Karbi ääred alt on veel keeramata kas tuleks ennem see hermeetik sinna panna ja siis keerata ja pärast krunt peale
Või ennem kruntida ja siis see hermeetik sinna vahele?

Mul on värvimiseks 1.3 düüsiga püss aga kruntimisel alates 1.6 düüsid, kas pean selleks uue püssi ligi võtma või saab 1.3 düüsiga ka krunditud?

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas ryan » 21 Okt 2019, 20:32

Tee ikka plekitöö lõpuni, siis krundi ja siis hermets vm.
Krunt lase ära kivistuda ja siis vajadusel pisut matista, siis hermets jne.
Kasutad Fine lappi, sellega paar korda liited kergelt üle, nii et metall välja ei tule.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas ryan » 21 Okt 2019, 20:33

Äkki mul oli 1,4 düüs värvimiseks aga ilmselt saad sussutatud ka 1,3-ga.
Sul ainult karbid ka.

Aga sul tuleb kivikaitse alla tõmmata ju !?
Lase krunt karbi peale ära, peale kuivamist, kergelt matista ja kivikaitse peale.
Kivikaitse lase ära kuivada, see tuleks jällegi matistada ja siis värv peale (ilma matistamata lasi mul värvi lahti).

Ja enne kruntimist oleks hea seal koopas olev roostes karbi ots roostesurmaga üle käia ja siis vastavalt toimimisele oodata 12-24h, ja uuesti trelliga haljaks ja kohe krunt selga. Sinna võid hapekat tõmmata alla küll, pärast lase kõik epoga üle.
Viimati muutis ryan, 21 Okt 2019, 20:45, muudetud 5 korda kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
Sunbunny
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
Telefon: 56477274
Auto: VR6 x3 & GTI jubi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 4 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas Sunbunny » 22 Okt 2019, 09:34

1,3 düüs on väga okei värvimiseks.Suuremad düüsid kruntimiseks.
1,3 sega kruntida siis peab krundi suht vedela tegema aga hädapärast ajab asja ära.Materjalikruvi tuleb täiesti lahti keerata lihtsalt.
Mina fännan isiklikult epokrunti rohkem kui happekrunti.Vähesed happekrundid mis hoidma jäävad.Epokrunt on ainus krunt mis hoiab ka niiskuse eest.Üldiselt ei kehti see ütlus ,et mida rohkem seda uhkem ehk siis mina ei leia pointi kasutada happekrunti ja veel lisaks epokrunti ning roostesurm ka.Oluline on et kui on peale kantud krunt siis see jääb ka katma ning ei lihvi kuskilt läbi.Rooste vastu aitab eelkõige õiged tingimused.Haljas metall peaks saama kaetud 4h jooksul peale viimast töötlust.
Üldiselt on neid erinevaid arvamusi palju ning ka selle töö puhul on lause ,et tähtis on töö tulemus mitte see kuidas see saavutatud on.

marko38
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 31 Aug 2014, 16:40
Telefon: 5219983
Auto: vw golf 1.9tdi 85kw 2001 universaal
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas marko38 » 22 Okt 2019, 17:39

vaikselt võtan hoogu selle tegemisega.
pinnad puhastada, siis epokrunt ja siis lasen karbid seda karbivaha täis.
siis põhja alla, kust karbi äär on ylesse keeratud panen tihendushermeetikut ja pärast vööpan põhjamastiksiga üle?
kas see kivikaitse läheb siis epo peale ja hiljem sellele veel värv peale ?
selle kivikaitsmega tuleks siis kust maalt see karp teha ?
Viimati muutis marko38, 22 Okt 2019, 17:53, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 22 Okt 2019, 19:00

Kuna tegu ju G4-ga, siis lihtsam ja valutum teha kivikaitsmega sinna ülemise randini (nr. 1), kuid kui tahad natuke originaalsemat, siis sinna kolmveerandi peale kuhugi (nr. 2). Või noh, mina teeks :)

Pilt

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

päevi näinud golf mk4 kere

Lugemata postitus Postitas ryan » 22 Okt 2019, 21:45

Kõigepealt krundi ära ja siis ülejäänud möga peale.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Vasta

Mine “Kere & Sisu”