Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
- Asukoht: Tartu
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Tere,
Elustan sammhaval asendusautoks üht 1.0L 1999 a 4/5-ukselist Polo´t (august - 6N1) - juba kannatab sõita ja täitsa vahva väike "klots" on - linnaautona hea ja tänaseks juba "noor klassika"
Nüüd olen jõudnud raadioni ja tahaks tema Blaupunkt San Remo normaalselt toimima saada. Tal on kaks antennikaablit (üks antenn/kaabel väljub katuselt tagaosas). Keskkonsoolitaguses rägastikus hästi aru ei saa, kuhu kumb läheb ja testriga ei saa ka adekvaatset tulemust, katuseantenni juhtme otsast "küsides" (vbl on kaabel ka ära mädanenud)...
Küsimus - kas neil oligi 2 antennikaablit ja kuhu läheb teine ?
Tänud,
R
Elustan sammhaval asendusautoks üht 1.0L 1999 a 4/5-ukselist Polo´t (august - 6N1) - juba kannatab sõita ja täitsa vahva väike "klots" on - linnaautona hea ja tänaseks juba "noor klassika"
Nüüd olen jõudnud raadioni ja tahaks tema Blaupunkt San Remo normaalselt toimima saada. Tal on kaks antennikaablit (üks antenn/kaabel väljub katuselt tagaosas). Keskkonsoolitaguses rägastikus hästi aru ei saa, kuhu kumb läheb ja testriga ei saa ka adekvaatset tulemust, katuseantenni juhtme otsast "küsides" (vbl on kaabel ka ära mädanenud)...
Küsimus - kas neil oligi 2 antennikaablit ja kuhu läheb teine ?
Tänud,
R
Viimati muutis rainerkaane, 16 Mai 2023, 22:02, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 423
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 58 korda
K: Polo 6N1 antennikaablid
Kahtlen, et seal tehasest kaks kaablit on. Vähemalt minu 6N1 ei olnud.
Tõenäolisem variant on et see katuseantenn on juba ammu katki ja mõni eelmine omanik on selle asenduseks nt aknale kleebitava antenni paigaldanud ning mõni järgmine omanik kõik peale kaabli eemaldanud.
Osta/telli suavalisest autokaupade poest omale uus antenn koos kaabliga. Müüakse sisuliselt samasuguseid nagu originaal ja maksavad midagi 10€ kanti.
Tõenäolisem variant on et see katuseantenn on juba ammu katki ja mõni eelmine omanik on selle asenduseks nt aknale kleebitava antenni paigaldanud ning mõni järgmine omanik kõik peale kaabli eemaldanud.
Osta/telli suavalisest autokaupade poest omale uus antenn koos kaabliga. Müüakse sisuliselt samasuguseid nagu originaal ja maksavad midagi 10€ kanti.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
- Asukoht: Tartu
K: Polo 6N1 antennikaablid
Ahsoo... tänud selgitamast (Y)
Viimati muutis rainerkaane, 03 Mai 2023, 19:18, muudetud 1 kord kokku.
K: Polo 6N1 antennikaablid
Ning kõike pommikindlam on võtta ilma võimendita varrega antenn-vbolla on natuke kehvema vastuvõtuga kui hästi toimiv võimendiga variant. Kuid pole see eest mingit muret toite või muu jamaga. Polol vist on sama antenn nagu Golf4jal ning Automaailmas on selle stock antennile väga sarnane versioon olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
- Asukoht: Tartu
K: Polo 6N1 antennikaablid
OK
Leidsin isegi ka polstripaneelide näppimise vihjeid -
Kas keegi on üritanud ( ning kas ka edukalt?) niimoodi antenni kaablit vahetada , et vana väljasikutamisega tõmmata kohe uus kaabel sisse ( ma mõtlen - kohe raadiost antennini kaabel välja vahetada) - risk on korralik - katsetada saab seda vaid üks kord
Leidsin isegi ka polstripaneelide näppimise vihjeid -
Kas keegi on üritanud ( ning kas ka edukalt?) niimoodi antenni kaablit vahetada , et vana väljasikutamisega tõmmata kohe uus kaabel sisse ( ma mõtlen - kohe raadiost antennini kaabel välja vahetada) - risk on korralik - katsetada saab seda vaid üks kord
Viimati muutis rainerkaane, 04 Mai 2023, 16:24, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5304
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
K: Polo 6N1 antennikaablid
Jookseb tal antennikaabel ikka üle lae? Näiteks Passatil tuleb mööda C piilarit alla ja jookseb põhjamati alt. Ilmselt vana juhtmega läbi tõmbamine ei õnnestu, kuna on vahepealt klambritega kinni pandud (Golfil ja Passatil vähemalt on).
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
- Asukoht: Tartu
K: Polo 6N1 antennikaablid
Jah, seda arvan mina ka (klambrid)
Jookseb vist küll ( lae ja polstri vahelt )
Jookseb vist küll ( lae ja polstri vahelt )
Viimati muutis rainerkaane, 04 Mai 2023, 20:37, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
- Asukoht: Tartu
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Tere,
auto tasapisi muudkui elustub edasi ja miski tema "noore klassiku" spartaminimalismis mulle täitsa meeldib, ütlen ausalt. Mulle meeldib, et ta on kerge, et ta 1.0 , et on särtsakas ja lihtne ja lühike jne. Nunnu linnaklots. Antennindusega on pilt ees ja siht silmel, aga nüüd tekkis huvitav tähelepanek. Süübisin armatuuri ja kellade valgustusse. Nüüd kõik töötab ja on ka reguleeritav ( Dim<=>Bright ), aga on üks veidrus . Nimelt - kui Blaupunkt on "Off" (paneel lahti ühendatud) , toimib kõik loogiliselt, kuid kui stereo on järel, siis on kellad (näidikute blokk) alati maksimumvalgustuses ja Dim-Bright ratasreostaat regullib kõike muud, v.a. kelladeblokk ( mis on "bright" ehk max ). Kas see on normaalne või on külasepad kuidagi stereo külge mingi "otse-plussi" vedanud?
auto tasapisi muudkui elustub edasi ja miski tema "noore klassiku" spartaminimalismis mulle täitsa meeldib, ütlen ausalt. Mulle meeldib, et ta on kerge, et ta 1.0 , et on särtsakas ja lihtne ja lühike jne. Nunnu linnaklots. Antennindusega on pilt ees ja siht silmel, aga nüüd tekkis huvitav tähelepanek. Süübisin armatuuri ja kellade valgustusse. Nüüd kõik töötab ja on ka reguleeritav ( Dim<=>Bright ), aga on üks veidrus . Nimelt - kui Blaupunkt on "Off" (paneel lahti ühendatud) , toimib kõik loogiliselt, kuid kui stereo on järel, siis on kellad (näidikute blokk) alati maksimumvalgustuses ja Dim-Bright ratasreostaat regullib kõike muud, v.a. kelladeblokk ( mis on "bright" ehk max ). Kas see on normaalne või on külasepad kuidagi stereo külge mingi "otse-plussi" vedanud?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5460
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 535 korda
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Küla sepad on ilmselt lihtsalt kärtsti maki ja auto juhtmestiku omavahel ära ühendanud, veendumata, mis juhe mida teeb.
Arvatavasti on maki taga olevas pistikus antenni toide ja armatuuri valgustus omavahel vahetuses. Tavaliselt peenike hall sinise triibuga auto poolt valgutus ja maki poolt sinine või sinine valge triibuga.
Arvatavasti on maki taga olevas pistikus antenni toide ja armatuuri valgustus omavahel vahetuses. Tavaliselt peenike hall sinise triibuga auto poolt valgutus ja maki poolt sinine või sinine valge triibuga.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
- Asukoht: Tartu
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Tere,
küsimus -vihmaga märgab põrandat veidi . Kahtlustada vist tuleks katuseluuki - tundub, et mingid drenaazhid on umbes . Kuidas / kust neid kontrollida, mitu neid on , kuhu nad drenaazhima peaksid ?
Tänud ette kui kellelgi on tarkust-kogemust jagada !
R
küsimus -vihmaga märgab põrandat veidi . Kahtlustada vist tuleks katuseluuki - tundub, et mingid drenaazhid on umbes . Kuidas / kust neid kontrollida, mitu neid on , kuhu nad drenaazhima peaksid ?
Tänud ette kui kellelgi on tarkust-kogemust jagada !
R
-
- Moderaator
- Postitusi: 7877
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 159 korda
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Antud mudelit ei tea aga tavaliselt on tehase luukidel drenaazid nurkades - tahasõidetud luugiga on näha. Need võid üritada traadiga lahti lükata ettevaatlikult, liigne jõud võib kuskil voolikuliited lahti lükata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5460
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 535 korda
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Tegelikult on selleks tööks täitsa spets riist olemas - tross, mille otsas on vänt. Kanalisatsiooni drenaaži puhastus trossi väiksem vend.
Midagi sellist, aga väiksem:
https://www.google.com/search?q=drenaaz ... d9lTcyX1SM
Midagi sellist, aga väiksem:
https://www.google.com/search?q=drenaaz ... d9lTcyX1SM
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
- Asukoht: Tartu
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Tänud!
Drenaazid puhtad - esimesed kohe kindlasti. aitas traat ja suruõhk . tagumistega ( kui need olemas on ) tegelen tag. stange kohendamise ajal .
Drenaazid puhtad - esimesed kohe kindlasti. aitas traat ja suruõhk . tagumistega ( kui need olemas on ) tegelen tag. stange kohendamise ajal .
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
- Asukoht: Tartu
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Panen jälle mõned mõtteavaldused kirja - äkki oskab keegi taas tarkust jagada:
1) arvestatav/kõva klapitiks. külmast peast ei tee - kuumana ja tühikäigul aga mõnikord ikka täitsa "tikkadi takkadi". Panin hetkel mingi "Kleenflo" klapitõukuri soga ka sisse õlisse, aga esialgu pole mootor veel "uueks saanud " ( läbisõit 230 000, rihm vahetatud u. 100 000 km tagasi ja uus ootamas, õlid-filtrid mootorites-kastides kontrolli all ja vahetatud) . Klapitõukurid hõredad ? mõni tõukuri topsidest mõrane (kusagil youtube-s sai kohatud sellist asja)? õlipump hõre ?
2) sujuval kiirendamisel, paaril konkreetsel pööretevahemikul kusagil 2600 ja 2800 rpm juures , eriti just töösoojana, teeb mootor mingi õrnalt tuntava nõksaka. nagu jääb millisekundiks mõtlema midagi, või poob kinni, või katkeb säde ära vms. Jagaja , nukkvõlli andur ? ( jagaja kaas ja piibujuhtmed ja küünlad vahetatud u. 3000 km tagasi ). õlipump hõre, sõel umbes?
3) Külmast peast on üllatavalt krapsakas nii et "hoia tagasi" lausa aga soojana-kuumana läheb minek veidi pussuks ja uimaseks. kui tühikäigul gaasi vajutada siis mõnikord isegi peaaegu midagi pisikese laisa aevastuse laadset kostub, enne kui pöördesse läheb - peab nagu sujuvalt veidikene gaasiga pöördeid tõstma ja kui siis vajutad peale, läheb normaalselt pöördesse, aga algus, tühikäigu pealt, on vaevaline. õhufilter värske. panin mingit "K2" pihustipuhastussoga ka kütte sisse ja monitoorin - ei ole veel esialgu "mootorit uueks teinud". segu lahja? kütusefilter umbes? mingi vaakumtoruke-vollake kusagil õhuvõtus katki, lahti ? õlipump hõre/sõel umbes?
1) arvestatav/kõva klapitiks. külmast peast ei tee - kuumana ja tühikäigul aga mõnikord ikka täitsa "tikkadi takkadi". Panin hetkel mingi "Kleenflo" klapitõukuri soga ka sisse õlisse, aga esialgu pole mootor veel "uueks saanud " ( läbisõit 230 000, rihm vahetatud u. 100 000 km tagasi ja uus ootamas, õlid-filtrid mootorites-kastides kontrolli all ja vahetatud) . Klapitõukurid hõredad ? mõni tõukuri topsidest mõrane (kusagil youtube-s sai kohatud sellist asja)? õlipump hõre ?
2) sujuval kiirendamisel, paaril konkreetsel pööretevahemikul kusagil 2600 ja 2800 rpm juures , eriti just töösoojana, teeb mootor mingi õrnalt tuntava nõksaka. nagu jääb millisekundiks mõtlema midagi, või poob kinni, või katkeb säde ära vms. Jagaja , nukkvõlli andur ? ( jagaja kaas ja piibujuhtmed ja küünlad vahetatud u. 3000 km tagasi ). õlipump hõre, sõel umbes?
3) Külmast peast on üllatavalt krapsakas nii et "hoia tagasi" lausa aga soojana-kuumana läheb minek veidi pussuks ja uimaseks. kui tühikäigul gaasi vajutada siis mõnikord isegi peaaegu midagi pisikese laisa aevastuse laadset kostub, enne kui pöördesse läheb - peab nagu sujuvalt veidikene gaasiga pöördeid tõstma ja kui siis vajutad peale, läheb normaalselt pöördesse, aga algus, tühikäigu pealt, on vaevaline. õhufilter värske. panin mingit "K2" pihustipuhastussoga ka kütte sisse ja monitoorin - ei ole veel esialgu "mootorit uueks teinud". segu lahja? kütusefilter umbes? mingi vaakumtoruke-vollake kusagil õhuvõtus katki, lahti ? õlipump hõre/sõel umbes?
Viimati muutis rainerkaane, 12 Juul 2023, 13:12, muudetud 4 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7877
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 159 korda
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Kui rihmavahetus ees siis sama soojaga vaheta tõukurid ära. Kontrolliks saad seisval mootoril tõukureid ükshaaval kokku suruda mingi mittemetalse (nt. puidust) pulgaga - kui mõni on tuntavalt pehme siis see ei hoia enam õli sees kinni. Osad uued tõukurid on juba eelnevalt õliga täidetud - soovitan osta sellised selmet hakata tühjade tõukuritega mootorit käivitama. Saab ka kodustes tingimustes uued tõukurid õliga täita aga kui varem sellega kogemused puuduvad siis ära hakka jändama.
Keera need uued küünlad korra maha ja vaata mis pilt avaneb - see kõneleb palju mootori sisemisest hingeelust.
Keera need uued küünlad korra maha ja vaata mis pilt avaneb - see kõneleb palju mootori sisemisest hingeelust.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
- Asukoht: Tartu
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Küünlad sellised: https://1drv.ms/i/s!AhL3ebG32_uzqw_kzFO ... 8?e=24fvaB . Veidi nagu heledavõitu ? segu lahjake ?
K.kambrikaane võtsin ka uuesti maha ja kontrollisin - eristuvalt lödis olekus tõukureid ei tuvastanud, kõiki topse kordhaaval nuki survest vabastades surudes. KleenFlo (valve train cleaner ) ja soojamatt kapoti alla ( oli puudu ) on teinud klapitiksu vaiksemaks - äkki vaigistub veelgi, järgmise õlivahetuse järel...
... ja uus küsimus ka otsa - mida see klapike (õhupuhasti korpuse põhja sees , kaks peenikest vaakumtorukest-vollakest tulevad sisse) otsustab - kas külmkäivituse õhu valik äkki? Ja mis teda juhib - kas sisselaskekollektori vaakum pluss siis veel mingi "termo-bimetallklapi" vaakum vms?
Pildid : https://1drv.ms/f/s!AhL3ebG32_uzqi7zvNZ ... b?e=3vFNL9
K.kambrikaane võtsin ka uuesti maha ja kontrollisin - eristuvalt lödis olekus tõukureid ei tuvastanud, kõiki topse kordhaaval nuki survest vabastades surudes. KleenFlo (valve train cleaner ) ja soojamatt kapoti alla ( oli puudu ) on teinud klapitiksu vaiksemaks - äkki vaigistub veelgi, järgmise õlivahetuse järel...
... ja uus küsimus ka otsa - mida see klapike (õhupuhasti korpuse põhja sees , kaks peenikest vaakumtorukest-vollakest tulevad sisse) otsustab - kas külmkäivituse õhu valik äkki? Ja mis teda juhib - kas sisselaskekollektori vaakum pluss siis veel mingi "termo-bimetallklapi" vaakum vms?
Pildid : https://1drv.ms/f/s!AhL3ebG32_uzqi7zvNZ ... b?e=3vFNL9
Viimati muutis rainerkaane, 09 Aug 2023, 16:33, muudetud 5 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
- Asukoht: Tartu
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Vahepeal saadud nii vastuseid kui tekkinud uusi küsimusi . juppe vahetatud ja juurde tellitud jne. Asi " edeneb" tigusammul.
Aga praegu üks selline debiilsus oleks vaja saada kontrolli alla: auto kipub ise kesklukku minema. siis kui teed puldist lahti ja tosserdad , pult käes, auto lähedal ringi, läheb raibe minutikese jooksul lukku kui mitte varem. jube tüütu. Igakord ei lähe ka - siis kui teed lukust lahti ja lippad suuremasse kaugusesse autost, siis ei lähe vist alati. Siis vist ka ei tee kui võtmed koos puldiga süütelukku jätta ( aga kramp on sees ja ühe ukse akna olen ikka igaks juhuks klahti teinud) - kas on mingit mõtet/kogemust, kuidas see liigne ogar agarus tal maha saada ?
Aga praegu üks selline debiilsus oleks vaja saada kontrolli alla: auto kipub ise kesklukku minema. siis kui teed puldist lahti ja tosserdad , pult käes, auto lähedal ringi, läheb raibe minutikese jooksul lukku kui mitte varem. jube tüütu. Igakord ei lähe ka - siis kui teed lukust lahti ja lippad suuremasse kaugusesse autost, siis ei lähe vist alati. Siis vist ka ei tee kui võtmed koos puldiga süütelukku jätta ( aga kramp on sees ja ühe ukse akna olen ikka igaks juhuks klahti teinud) - kas on mingit mõtet/kogemust, kuidas see liigne ogar agarus tal maha saada ?
Viimati muutis rainerkaane, 09 Aug 2023, 16:31, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5304
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Pole ise Pologa kokku puutunud aga kui tehase keskklukk ja sama süsteem, mis Passati/ Golfi puhul siis need panevadki ise uksed lukku tagasi kui vahepeal pole ühtegi ust avatud või süüdet sisse keeratud. Väga levinud viga on surnud ukselülitid, mistõttu igal korral ei registreerita ukse avamist ja nii panebki uksed automaatselt lukku tagasi. Kui peal mingi järelpaigaldatud kesklukk, siis see võib ka ise trikke teha (kuigi võib samamoodi uste lülitite viga olla).
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
- Asukoht: Tartu
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Tänud ! ukse lahti-kinni-korraks-tegemine toimibki, ma ei teadnud sellist asja
Pakun , et k.lukk on sel masinal järelpaigaldatud, sest: 1) see on elektriline süsteem (mitte vaakum), 2) tagaluugile ei olegi "aktuaatorit" paigadatud, kuigi juhe on veetud (tag.luugi mittekeskluku versiooni lukul on üks luku mehaaniline probleem, keskluku asjus, disainiliselt)
Auto on selle koha pealt vist säästuversioon, et nt tagumiste uste sulgumuse lüllitite kohad on keres küll stantsituna olemas, kuid lüliteid pole - kuid aukegi pole sisse pole tehtud - salongilamp käivitub ainult esimeste uste pealt või käsitsi lülitades (nii et tagumiste uste lahti-kinni´tamine ei toimi, tagasilukkuminemise vastu, ega saagi)
Pakun , et k.lukk on sel masinal järelpaigaldatud, sest: 1) see on elektriline süsteem (mitte vaakum), 2) tagaluugile ei olegi "aktuaatorit" paigadatud, kuigi juhe on veetud (tag.luugi mittekeskluku versiooni lukul on üks luku mehaaniline probleem, keskluku asjus, disainiliselt)
Auto on selle koha pealt vist säästuversioon, et nt tagumiste uste sulgumuse lüllitite kohad on keres küll stantsituna olemas, kuid lüliteid pole - kuid aukegi pole sisse pole tehtud - salongilamp käivitub ainult esimeste uste pealt või käsitsi lülitades (nii et tagumiste uste lahti-kinni´tamine ei toimi, tagasilukkuminemise vastu, ega saagi)
Viimati muutis rainerkaane, 27 Sept 2023, 14:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
- Asukoht: Tartu
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Nüüd küsiks ABS-alast arvamust. Autol on selline kamm, et aegajalt ABS tuli põleb. Vahel kustub ka ära ja siis jälle hakkab põlema jne. Suurema osa ajast kipub praegu siiski põlevil olema. Pidurid korras ( vbl õige pisut vahel esimesed jäävad peale - võtan varsti sadulad-kolvid lahti puhastan ära - praegu lihtsalt puhastatud ja määritud, kust ligi pääsenud) - klotsid-kettad-trumlid täiesti ok. Kusjuures - ABS tule saab alati niimoodi ära kustutada kui sõitval autol korraks süüde välja ja sisse tagasi keerata (kohapoeal ei toimi see nipp). Vedelikutase korras , kõik kaitsmed kontrollitud, puhastatud... Trumlites ja ketastes need liikumisrõngad-rattad suruõhuga tahmadest puhtaks tuisatud ... Kust võiks põhjust otsida ?
Viimati muutis rainerkaane, 27 Sept 2023, 14:59, muudetud 2 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7877
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 159 korda
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Kaabel külge ja rataste signaale/veakoode kontrollida. Ilmselt mõni andur ei anna korralikku signaali. Võid ka neil pistikud lahti võtta/üle käia.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 25 Apr 2023, 00:19
- Asukoht: Tartu
Polo Mk3 6N1 999cc küsimusi
Tänud , piduritega/anduritega tegelen lähipäevil.
Aga vahepeal veel üks küsimus targematele - kuskohas asub selle AER mootori ( 37kw 999cc ) nukkvõlli asendi andur ? Olen kas loll või pime, või mõlemat, aga ei leia! Ega ta äkitse olegi see jagaja juurika peal olev ( Hall´i ) andur ? Peab olema kusagil mujal nurga taga vist?
Aga vahepeal veel üks küsimus targematele - kuskohas asub selle AER mootori ( 37kw 999cc ) nukkvõlli asendi andur ? Olen kas loll või pime, või mõlemat, aga ei leia! Ega ta äkitse olegi see jagaja juurika peal olev ( Hall´i ) andur ? Peab olema kusagil mujal nurga taga vist?