Kliima aurusti
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Kliima aurusti
Tere!!!
Sooviks teada, kuidas aru saada kas kliima aurusti radikas on õhtal? Hästi natuke on nagu tunda et külma tuleb kuid seda vähe. Süsteemis rõhk korras
Sooviks teada, kuidas aru saada kas kliima aurusti radikas on õhtal? Hästi natuke on nagu tunda et külma tuleb kuid seda vähe. Süsteemis rõhk korras
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Kliima aurusti
Kliima aurusti radikas? Kui mõtled kondi radikat, siis kui sellel lekked, siis poleks ka rõhku. Mis nägu salongifilter on?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Kliima aurusti
Kuidas kontrollitud, et rõhk on olemas süsteemis? Kui süsteemis on rõhk, kuid külmaainet vähe siis annab ka vähe külma.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Kliima aurusti
Normaalsed rõhud madalate temperatuuride korral.
• Vähene külmaaine kogus ahelas.
• Ummistus kuivati ja aurusti vahel.
• Reduktor kinni või ummistunud.
Normaalsed rõhud kõrgete temperatuuride korral.
• Liialt külmaainet ahelas.
• Ülekuumenenud kompressor.
• Külmaaine ahelasse on sattunud õhk.
• Vigane kompressori klapp.
• Kondensatsiooniradiaatori pind mustunud – õhk ei liigu läbi jahutusribide.
• Vigane kondensatsiooniradiaatori ventilaator.
Vaevalt sul kodus on olemas aparaat mis näitab et rõhud on korras
• Vähene külmaaine kogus ahelas.
• Ummistus kuivati ja aurusti vahel.
• Reduktor kinni või ummistunud.
Normaalsed rõhud kõrgete temperatuuride korral.
• Liialt külmaainet ahelas.
• Ülekuumenenud kompressor.
• Külmaaine ahelasse on sattunud õhk.
• Vigane kompressori klapp.
• Kondensatsiooniradiaatori pind mustunud – õhk ei liigu läbi jahutusribide.
• Vigane kondensatsiooniradiaatori ventilaator.
Vaevalt sul kodus on olemas aparaat mis näitab et rõhud on korras
-
- Huviline
- Postitusi: 2570
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 31 korda
Re: Kliima aurusti
Täitsa haige teema. Iga aasta kepi konditsioneeriga. Töötab ainult aasta. Aga külmkapp tõõtab juba ca.25 aastat. Kas on probleemi,kui konditsioneer ei toimi? Minul on võrdlus-konditsioneer- ja ilmna konditsioneerita.Kui kondi(lühendame ) jama tuleb,on soojust salongi rohkem kui õue õhku.Lugesin ka Stollu juttu. Kus on reduktor kliima süsteemis,Stollu? Kolmas täpp. Kus on reduktor?
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
Re: Kliima aurusti
Soovitaks esimese asjana minna pädevasse töökotta, lasta imeda süsteem tühjaks, teha lekketest ja täita süsteem täpse koguse külmainega ning värvainega. Sellejärel kontrollida lekkeid(juhul kui on teadmata ajal täidetud ja välja tuli märgatavalt vähem ainet).
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Kliima aurusti
Töökojas kontrolliti. Pandi tiba külmainet juurde ja siis korraks tuli nagu külmemat kuid see pole ikka see õige mis tulema peaks. Järgimine päev kõik endine, puhub hästi õrnalt külmarako kirjutas:Kuidas kontrollitud, et rõhk on olemas süsteemis? Kui süsteemis on rõhk, kuid külmaainet vähe siis annab ka vähe külma.
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Kliima aurusti
Täna kohapeal seistes panin tähele et korras jäi nagu kliima pump seisma ja siis 1-2 sek jooksul hakkas uuesti tööle. Oskate seda kommenteerida?
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Kliima aurusti
ju siis seal temperatuuride kõikumised ole sellised hetkelised tühikäigul , peaks normaalne nähe olemaraido90 kirjutas:Täna kohapeal seistes panin tähele et korras jäi nagu kliima pump seisma ja siis 1-2 sek jooksul hakkas uuesti tööle. Oskate seda kommenteerida?
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Kliima aurusti
kui kliimal lasta nõrgemalt puhuda, on tunda et tuleb külmemat õhku kui nt täispööretel. Tekib tunne nagu külma ei jätkuks või teeb miski asi on tööd poolikult
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
Re: Kliima aurusti
Olen kohanud kohti kus süsteemi tühjaks ei tõmmata, lihtsalt lisatakse mingi hulk ainet ja arvatakse et on kõik OK. Tegelt tuleks ikkagi tühjaks imeda, testida vaakumiga ning siis aine koos värvainega sisestada. Kui värv on sees, siis näeb ka ära lekked UV lambi ja prillidega.
Kas autol on täisautomaatne kliima või keeratavate nuppudega kont? Kui esimene, siis soovitaks ka diagnosti iseseisvalt ära teha, hoides ECON ja siseringluse nuppu all. Selle kohta ka siin palju juttu olnud, levivad ka õpetused ning vigade kirjeldused PDF failina.
See et kliima pump vahepeal rakendub ja siis jälle mitte on normaalne nagu enne öeldi. Kas ka ventilaator hakkab vahepeal tööle ja jäääb seisma?
Kas autol on täisautomaatne kliima või keeratavate nuppudega kont? Kui esimene, siis soovitaks ka diagnosti iseseisvalt ära teha, hoides ECON ja siseringluse nuppu all. Selle kohta ka siin palju juttu olnud, levivad ka õpetused ning vigade kirjeldused PDF failina.
See et kliima pump vahepeal rakendub ja siis jälle mitte on normaalne nagu enne öeldi. Kas ka ventilaator hakkab vahepeal tööle ja jäääb seisma?
Viimati muutis Jurmola, 20 Aug 2013, 22:20, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Kliima aurusti
Nõus Jurmolaga , otsi mingi muu koht , vaata mis mees teeb ja siis saad talle siin foorumis saadud teadmistega küsimusi esitada , et miks prille pole , kus UVlamp on , mis ained sisse läksid , miks 10 minutit ainult diagnostika kestis jne siis kuula mis ta sulle vastab ja siis proovime seda probleemi edasi lahendada kui asjad ei muutu su süsteemis , raha proovi ka võimalikult vähe maksta või sebi garantii tehtud teenusele kui kindlasti lähed sellisesse kohta kus antakse , muidu sa jäädki siin kliimasüsteemis olevate detailide kohta eraldi teemasid tegema
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Kliima aurusti
Pole vist päris teemasse, aga sama auto ja kliima mure.
Et autol peale avariid siis kliima radikas ka puru ja külmaaine koos õliga väljas.
Sai nüüd mootorile kap. remont tehtud ja kõik kokku korjatud. Esmakäivitusel oli mootori klõbin ja keti krabin kõige valjem.
Nüüd sellega vaikus ja mootor suriseb ilusti. Aga kompressori pool nurgas jube kiuksumine. Arvasin, et rullik, mis enne kompressorit. Vahetasin ära, ei midagi targemat.
Jääb nüüd veel variant, et kompressor ise.
Ma ei ole kompressori siduri juhet kokku ühendanud, kuna süsteem tühi ja õlitust ei ole ka seega.
Kas vaatamata sellele, et sidur pole sisse lülitatud, saab midagi sellist kiuksuvat heli teha?
Seismisega ( 6 kuud ) siduri laagrid ära kuivanud vms.
Et autol peale avariid siis kliima radikas ka puru ja külmaaine koos õliga väljas.
Sai nüüd mootorile kap. remont tehtud ja kõik kokku korjatud. Esmakäivitusel oli mootori klõbin ja keti krabin kõige valjem.
Nüüd sellega vaikus ja mootor suriseb ilusti. Aga kompressori pool nurgas jube kiuksumine. Arvasin, et rullik, mis enne kompressorit. Vahetasin ära, ei midagi targemat.
Jääb nüüd veel variant, et kompressor ise.
Ma ei ole kompressori siduri juhet kokku ühendanud, kuna süsteem tühi ja õlitust ei ole ka seega.
Kas vaatamata sellele, et sidur pole sisse lülitatud, saab midagi sellist kiuksuvat heli teha?
Seismisega ( 6 kuud ) siduri laagrid ära kuivanud vms.
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Kliima aurusti
Kompressor ise jah hakkab saba andma , võta mingi seest tühi toru ja kui käib siis pane vastu kompressorit ja kuula kas lagiseb kui lagiseb siis puksid seest läbi ja pikka pidu pole , sõida parem Econ sees , mul sai kliimaradikas litri siis pump jooksis kuivalt kuna ei avastanud koheselt et aine väljas , tegemist oli talvel ka siis kus oli ahi sooja peal aga kompressor järelikult ikka töötas , hakkas samamoodi rullik seiskumisel vilega märku andma , tänaseks on jube lagin taga.