Uks kolksub

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
LabeL
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
Skype: lauri.labe
Auto: Passat 2,0tdi 2011
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda

Uks kolksub

Lugemata postitus Postitas LabeL »

Mure selline, et juhiuks kolksub või mütsub kuidagi pidurdades ja kiirendades, ka aukudes jne. Aga seda kõikke teeb ta aind siis, kui uks täiesti kinni on, nö tuulelukus või lahti sõites ei kolksu mitte midagi. Hullupööra käib närvidele, äkki keegi oskab aidata, või on kunagi sarnase probleemiga silmitsi olnud?

Ette tänades,
Lauri

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5375
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 510 korda

Re: Uks kolksub

Lugemata postitus Postitas jussike »

LabeL kirjutas:Mure selline, et juhiuks kolksub või mütsub kuidagi pidurdades ja kiirendades, ka aukudes jne. Aga seda kõikke teeb ta aind siis, kui uks täiesti kinni on, nö tuulelukus või lahti sõites ei kolksu mitte midagi. Hullupööra käib närvidele, äkki keegi oskab aidata, või on kunagi sarnase probleemiga silmitsi olnud?

Ette tänades,
Lauri
Vaata hingede ja luku poldid üle, ehk vajavad pingutamist. Vaata kas hingedel pole loksu sees. Ka lukuvastus piidal võib vahest naksuda, võta kulli tangidega vastuse aasast kinni ja kui üles alla natukenegi liigub, võib kolksutaja käes olla.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Uks kolksub

Lugemata postitus Postitas masuurik »

Mul oli b5 puhul täpselt sama jama. Uks lahti mingit häält polnud. Alumine hing tegi tugevat kolksu. Aitab suhteliselt jõuliselt alt servast ukse painutamine ülespoole. Metall paindub hinge juurest kergelt ning tekib piisavalt suur ukse tõus, et kulunud tiftist tekkiv kolks kaoks. Sellist metoodikat kasutati juba vanasti, kui hind pole päris tallesaba. Ei tasu loomulikult ust lambodoorsiks painutada! Veidi, veidi tõsta alt servast ja hoia pingeaall.
Viimati muutis masuurik, 30 Apr 2014, 20:42, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5375
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 510 korda

Re: Uks kolksub

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kui jõudu üleliia, võiks väänamisega ettevaatlikum olla. Ma kunagi väänasin kunagi nii Snakey hõbenõelal alumise hinge tifti pooleks :D
Peale esimest paari naksatust tuleb järele jätta. Kuigi jah see on ajutine lahendus.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

LabeL
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
Skype: lauri.labe
Auto: Passat 2,0tdi 2011
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda

Re: Uks kolksub

Lugemata postitus Postitas LabeL »

Väänamine tõi lõpuks vaikuse majja :D

Ma olin juba hullumise äärel, aga Jussike, tead äkki kohe öelda, kas tifti saab eraldi ka vahetada ja kas sellel effekti on, või tuleks uus hing panna ikkagi?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7868
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 170 korda
Kontakt:

Re: Uks kolksub

Lugemata postitus Postitas R36 »

Mina hetkel igatahes ei leidnud. Kuid ülemine hing u. 21 eurot ja alumine 51.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5375
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 510 korda

Re: Uks kolksub

Lugemata postitus Postitas jussike »

LabeL kirjutas:Väänamine tõi lõpuks vaikuse majja :D

Ma olin juba hullumise äärel, aga Jussike, tead äkki kohe öelda, kas tifti saab eraldi ka vahetada ja kas sellel effekti on, või tuleks uus hing panna ikkagi?
Tifte eraldi ei pakuta.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

mauh
Huviline
Postitusi: 1151
Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
Telefon: +358401715165
Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Uks kolksub

Lugemata postitus Postitas mauh »

mul ka naksub , täpselt samamoodi, naksumiset sain lahti kui poldi looma jõuga kinni keerasin, aga nyyd kui ust lahti teha siis selline vana lauda ukse kääks sees, nii, et peab uue hinge vist ligi võtma.
Viimati muutis mauh, 02 Mai 2014, 23:56, muudetud 1 kord kokku.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1282
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: Uks kolksub

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

mauh kirjutas:mul ka naksub , täpselt samamoodi, naksumiset sain lahti kui poldi looma jõuga kinni keerasin, aga nyyd kui ust lahti teha siis selline vana lauda ukse kääks sees, nii, et peab uue hinge vist ligi võtma.
Kui mu autol uks kinni on, siis häält ei tee, kuid vahest lahti tehes teeb seda "vana lauda ukse" häält... st teeb koledat häält ühesõnaga. Aga ma polegi aru saanud, kas see tuleb hingedest või sellest vedrust mis seal on (see mis laseb teda nõksu kaupa lahti)...
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5375
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 510 korda

Re: Uks kolksub

Lugemata postitus Postitas jussike »

Laudaukse hääle põhjustaja on see "S" kujuline vedru. Krägisema hakkab just vedru keskkoht, mis läbistab poolikus hülsis hinge kinnitustalda, natuke vedelamat õli sinna ja hääl peaks kaduma.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Kere & Sisu”