VW Polo Classic 98a parem külg ära tõstetud/suur kütusekulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 17 Dets 2014, 09:24
- Auto: VW Polo Classic 1998
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Polo Classic 98a parem külg ära tõstetud/suur kütusekulu
Hei,
Olen algaja autojuht ja alles hiljuti käisin esimesel ülevaatusel. Öeldi, et veermik ja mootor super korras, pidurid-värgid töötavad, kõik korras, isegi CO oli norm. Ja siis ütleb, et parem külg on ära tõstetud, kuidagi valesti tungrauaga. Lisas veel, et sõidab max aasta, ei saanud aru, kas tegi nalja või mitte. Kui tõsine see äratõstetud külg on? Rattakoopad roostetavad, need peaks ära vahetama, aga see ju kuidagi seda külge ei mõjuta? Vabandan, kui rumal(ad) küsimus(ed), aga keegi teine ei oska vastata. Lisaks, võtab meeletult kütust, tavalisel linnasõidul 10L/100km, kuidagi vähemaga hakkama ei saa. Seda ka ei mõista, sest väike auto ja 1,6 mootor. Nagu mainitud, CO oli väga norm - mida võiks veel kontrollida/vahetada, et kütusekulu vähendada? Või on see paratamatu ja pean sellega leppima? Augustis sai käigukast korda, enne ei olnud tagurpidi käiku hammasrattad olid ribadeks, metallipuru oli kõik kohad täis. Novembris lasin uued piduriklotsid panna, mis olid enne valesti peal (kutsekas töökojas tehtud) ja seal olevat kasutatud lada ja fordi juppe. Ka käsipidur sai korda. Filtrid ja asjad vahetatud, mingisugune flants? sai ka vahetatud, jahutusvedelik püsib ka nüüd oma paagis.
Ma väga loodan, et siin on keegi, kes oskaks mu küsimustele vastata, sest 3a õppinud koolinolgid ei tea midagi, vanemad mehed arvavad, et peaksin kohe prügimäele sellega sõitma jne.
Täitsa kurvaks teeb, sest mulle nii meeldib see auto ja väga mugav minusuguse lühikese tüdruku jaoks.
Jäädes vastuseid ja asjalikke nõuandeid ootama,
Geiru
Olen algaja autojuht ja alles hiljuti käisin esimesel ülevaatusel. Öeldi, et veermik ja mootor super korras, pidurid-värgid töötavad, kõik korras, isegi CO oli norm. Ja siis ütleb, et parem külg on ära tõstetud, kuidagi valesti tungrauaga. Lisas veel, et sõidab max aasta, ei saanud aru, kas tegi nalja või mitte. Kui tõsine see äratõstetud külg on? Rattakoopad roostetavad, need peaks ära vahetama, aga see ju kuidagi seda külge ei mõjuta? Vabandan, kui rumal(ad) küsimus(ed), aga keegi teine ei oska vastata. Lisaks, võtab meeletult kütust, tavalisel linnasõidul 10L/100km, kuidagi vähemaga hakkama ei saa. Seda ka ei mõista, sest väike auto ja 1,6 mootor. Nagu mainitud, CO oli väga norm - mida võiks veel kontrollida/vahetada, et kütusekulu vähendada? Või on see paratamatu ja pean sellega leppima? Augustis sai käigukast korda, enne ei olnud tagurpidi käiku hammasrattad olid ribadeks, metallipuru oli kõik kohad täis. Novembris lasin uued piduriklotsid panna, mis olid enne valesti peal (kutsekas töökojas tehtud) ja seal olevat kasutatud lada ja fordi juppe. Ka käsipidur sai korda. Filtrid ja asjad vahetatud, mingisugune flants? sai ka vahetatud, jahutusvedelik püsib ka nüüd oma paagis.
Ma väga loodan, et siin on keegi, kes oskaks mu küsimustele vastata, sest 3a õppinud koolinolgid ei tea midagi, vanemad mehed arvavad, et peaksin kohe prügimäele sellega sõitma jne.
Täitsa kurvaks teeb, sest mulle nii meeldib see auto ja väga mugav minusuguse lühikese tüdruku jaoks.
Jäädes vastuseid ja asjalikke nõuandeid ootama,
Geiru
-
- Moderaator
- Postitusi: 7842
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: VW Polo Classic 98a parem külg ära tõstetud/suur kütusekulu
Küljekarbid tõstetakse tavaliselt ära teenindustes 4-käpa tõstukiga, mis toetatakse karbi serva alla, seal olev punktkeevitatav liide paindub kõveraks ja roostetamine algab. Orig. tungil on vastav sälk, kuhu karbi alaserv toetab ja probleeme ei teki. Käppadega tõstuk oleks soovitav toetada veidi kaugemale põhja tugevduste alla, mis jätab karbid deformeerimata. Enda autot toetan tagasillas üldse sillatala kronsa alla ja pole kunagi mingeid probleeme tekkinud, esisillas saab kasutada ka poolraamide tugipunkte. Tavakasutaja siin suurt midagi kaasa aidata ei saa ja tuleb jääda lootma vaid teenindusmeeste ja remontijate teadlikkusele, mis paraku pole alati piisavalt kõrge ja motiveeritud.
Suur kütusekulu võib olla põhjustatud näit. auto kasutamisest kui auto on muidu tehniliselt korras - lühikesed otsad külma mootoriga linnareziimis ja selline kulu on igapäevane. Ka liiga vara avanev termostaat ajab mootori soojusreziimi sassi ja suurendab kütusekulu.
Suur kütusekulu võib olla põhjustatud näit. auto kasutamisest kui auto on muidu tehniliselt korras - lühikesed otsad külma mootoriga linnareziimis ja selline kulu on igapäevane. Ka liiga vara avanev termostaat ajab mootori soojusreziimi sassi ja suurendab kütusekulu.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 101
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Polo Classic 98a parem külg ära tõstetud/suur kütusekulu
Kas oled oma küsimustele vastused saanud?
Kui ei, siis võta all oleval telefonil ühendust. Vaatame auto üle (eeldan muidugi, et asud Tartus)ja olen veendunud, et leiame probleemidele taskukohased lahendused.
Kui ei, siis võta all oleval telefonil ühendust. Vaatame auto üle (eeldan muidugi, et asud Tartus)ja olen veendunud, et leiame probleemidele taskukohased lahendused.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 17 Dets 2014, 09:24
- Auto: VW Polo Classic 1998
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Polo Classic 98a parem külg ära tõstetud/suur kütusekulu
Hei, tänud vastajale. Lasen termostaadi ära vahetada. Üks spetsialist mainis, et oleks vaja vahetada lähiajal. Muidu asun Pärnus.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: VW Polo Classic 98a parem külg ära tõstetud/suur kütusekulu
Termostaat ja suur kütusekulu? Või sain praegu valesti aru sellest kooslusest? Pigem tasuks juhe taha panna ja vaadata, kas auto ise räägib enda kohta mingit infot? Temperatuuri andur samas võib küll kütusekulu mõjutada, kuna annab ajule valet infot mootori temp.i kohta.Geiru kirjutas:Hei, tänud vastajale. Lasen termostaadi ära vahetada. Üks spetsialist mainis, et oleks vaja vahetada lähiajal. Muidu asun Pärnus.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 17 Dets 2014, 09:24
- Auto: VW Polo Classic 1998
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Polo Classic 98a parem külg ära tõstetud/suur kütusekulu
Ei, Tiit, ei saanud valesti aru. Aga need, kes auto all käinud on, ütlesid, et termostaat tuleks vahetada. Iseenesest on see julla ju kinnises süsteemis? Loogiliselt, ei saaks ju otseselt katki olla. Kus seda nn juhtme tahapanekut teostada saaks ja mis maksma läheks?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Polo Classic 98a parem külg ära tõstetud/suur kütusekulu
Eks võib kütusekulu suurem olla küll kui termostaat kohe jahutusvedeliku suurele ringile laseb või liiga vara avaneb ja mootor ei saavuta töötemperatuuri.
Kaabliga saab ehk mõni klubiline aidata sealtkandist kellel kaabel olemas.
Kaabliga saab ehk mõni klubiline aidata sealtkandist kellel kaabel olemas.