Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
spacesnow
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 29 Jaan 2006, 15:48
Auto: VW Passat B7 2.0TDI 103kW DSG '2013
Asukoht: tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas spacesnow » 24 Veebr 2019, 23:38

Tere,

Miinuskraadidega A) ei jää esiuksed peale avamist kinni või B)jäävad kinni kuid avada saab ainult seestpoolt, välimine link käib siis "tühjalt". Vahest õnnestub seest uks lukku lasta, siis ei vaju sõites täiesti lahti. Korra panin auto soojenema ja klõpsisin kesklukuga, uks kinni ei jäänud, küll aga läksid kõik teised uksed ilsti lukku. Astusin välja ja lükkasin juhiukseukse kogemata kinni, tulemuseks töötav auto, kõik uksed lukus, telefon ja toavõtmed loomulikult sees. Edaspidi olen igal hommikul enne sõitma hakkamist lukud soojapuhuriga lahti sulatanud, kulub u. 3 minutit ja parklas peab elekter käepärast olema.
WD40 olen igast võimalikust praost ja august sisse lasknud, paremaks pole teinud. Kas kellelgi on äkki ideid või kogemusi, mida tasuks teha? Kas on mõni aine tõhusam kui WD40 ja kuhu täpselt tasuks seda pihustada? Väljastpoolt ukselingi vahele, lukusüdamikku, seest lukumehhanismile, mõnest poldiaugust sisse?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 24 Veebr 2019, 23:58

Enda omal sellist probleemi polnud ka -25c juures, samas naise Passatil ühe uksega sama nali. Kuid siin oli teema ka selle jaoks, et ei pääse õlitamisega väljast, vaja uks lahti võtta ja tross vms. lihtsalt välja vahetada.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas jussike » 25 Veebr 2019, 00:23

Ei viitsi otsima hakata, aga neid neid külmaga mittetöötavate lukkude teemasi on siin kindlasti 20+ tükki ja iga külma ilmaga tuleb neid juurde. Kui raske on otsigut kasutada? Kõikides neis teemadedes on üks ja sama lõpplahendus - uus tross.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1561
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 25 Veebr 2019, 00:40

jussike kirjutas:
25 Veebr 2019, 00:23
Ei viitsi otsima hakata, aga neid neid külmaga mittetöötavate lukkude teemasi on siin kindlasti 20+ tükki ja iga külma ilmaga tuleb neid juurde. Kui raske on otsigut kasutada? Kõikides neis teemadedes on üks ja sama lõpplahendus - uus tross.
Jep.

Tühja käiv link = uus tross.
Mitte lukustuv või mitte avanev uks = lukustussüsteem - ilmselt näed veakoodi ka vcdsiga viimase kohta mis räägib midagi midagi mikrolüliti midagi midagi on katki.
Viimati muutis SanderSPS, 25 Veebr 2019, 00:40, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Lilleke92
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
Asukoht: Kadrina
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas Lilleke92 » 25 Veebr 2019, 08:05

Mul kunagine töökaaslane rääkis, et tema b7'el on sama jama kundepoolse eesmise uksega. Ükskord sain seda tunda ka. Ca 17km sõitu ja siis 5 minutit nöökimist, ning uks läks kinni. Siis ta saatis møllerisse hinnapäringu, ning ma võin eksida, aga ca 100 euri tahtsid saada selle eest ainult.
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1561
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 25 Veebr 2019, 08:38

Trossi saab alla 15 euri kätte ja lukusti oli tõesti sinna 100 euri juurde.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Vvariant
Huviline
Postitusi: 250
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 38 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 25 Veebr 2019, 09:12

Kui lukku vaja vahetada, siis ilmselt mõistlik ka tross kohe uus panna- üks lammutamine.

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas margus » 25 Veebr 2019, 09:53

Kui viga just külmaga tekib, siis on 100% põhjuseks ukse sees olev niiskus!
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 9 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas woody » 25 Veebr 2019, 14:12

Pigem ikkagi välise lingi trossi sees olev niiskus.
Endal hakkab külmaga ka jamama, kaardilugeja väljast sisse ei saa. Soojaga toimib nii nagu peab. Trossi ja paigalduse pakkumine tuli Møllerist mulle 94 eurikut, miinus võlukaardi soodukas.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 25 Veebr 2019, 14:57

Huvitav, kas B6-l saab kodustes tingimustes selle trossi vahetusega ka ise hakkama või on korralik jebla ja nõuab mingeid eririistu/teadmisi?

Lilleke92
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
Asukoht: Kadrina
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas Lilleke92 » 25 Veebr 2019, 15:12

TiitRE kirjutas:
25 Veebr 2019, 14:57
Huvitav, kas B6-l saab kodustes tingimustes selle trossi vahetusega ka ise hakkama või on korralik jebla ja nõuab mingeid eririistu/teadmisi?
Pole vahetuseni jõudnud, sest pole b6el veel sellist asja kohanud endal, aga ma usun, et kui pole just eriline soss-sepp, siis vast peaks ikka ise ka hakkama saama? Parandage keegi kes on reaalselt ka ise teinud :D. B5.5el vähemalt ei ole süsteem niiväga keeruline. Eeldan, et seal on suhteliselt analoogne süsteem kasutusel.
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 25 Veebr 2019, 15:18

Lilleke92 kirjutas:
25 Veebr 2019, 15:12
TiitRE kirjutas:
25 Veebr 2019, 14:57
Huvitav, kas B6-l saab kodustes tingimustes selle trossi vahetusega ka ise hakkama või on korralik jebla ja nõuab mingeid eririistu/teadmisi?
Pole vahetuseni jõudnud, sest pole b6el veel sellist asja kohanud endal, aga ma usun, et kui pole just eriline soss-sepp, siis vast peaks ikka ise ka hakkama saama? Parandage keegi kes on reaalselt ka ise teinud :D. B5.5el vähemalt ei ole süsteem niiväga keeruline. Eeldan, et seal on suhteliselt analoogne süsteem kasutusel.
Ma reaalsetelt tegijatelt seda infot ootangi ja eks see soss-seplus avaldub alles siis, kui hakkama ei saa :wink:
Kes tänasid kasutajat TiitRE selle postituse eest:
Lilleke92

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1561
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 25 Veebr 2019, 17:55

Mis ta nüüd oli. Polster maha. Link küljest. Klaas välja. Lukusti poldid välja ja siis peaks plekk pärast kruvide eemaldamist juba koos sisuga välja tulema. Edasi tuleb silmi kasutada.
Kes tänasid kasutajat SanderSPS selle postituse eest:
TiitRE
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

LabeL
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
Skype: lauri.labe
Auto: Passat 2,0tdi 2011
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas LabeL » 25 Veebr 2019, 19:58

Umbes nii ta oligi nagu Sander kirjeldas, esimesel korral läks kauem ja pisut nahka nukkidelt ja sõrmedelt :D

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas jussike » 25 Veebr 2019, 20:32

Kuna klaasi kinnitus poldid on nö valelt poolt ziini külge keeratud, siis tuleb neid lahti saamiseks vastupidi keerata ja võtmeks on E5.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
TiitRE
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas jussike » 25 Veebr 2019, 22:05

Enne lukusüdamiku/pimeda torxi lahti keeramist tuleb link lahti asendisse tõmmata. Kruvi lõpuni lahti keeramisel ( kruvi jääb lingi mehanismi külge, ega kuku kuskile, juhi pool on üks ebard lisakruvi, mis tuleb eemaldada) jääb link lahtisesse asendisse. Tõmba lukk/pime mulgust välja ja link natuke järsema liigutusega tahapoole.
Viimati muutis jussike, 25 Veebr 2019, 22:05, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1561
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 25 Veebr 2019, 22:16

Lingi juures on pärast eemaldamist veel üks väike värdjas ristpeaga kruvi mis jääb tihti kahe silma vahele. Väänad pleki kõveraks kui seda ära ei võta ja plekk kätte ei anna ennas.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas jussike » 26 Veebr 2019, 00:24

Ristpeaga? Alla torxi pole vähemalt 14 aastat ühtegi kruvi VW juures näinud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1561
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

Passat B7 2013 lukumehhanismid külmuvad

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 26 Veebr 2019, 00:40

jussike kirjutas:
26 Veebr 2019, 00:24
Ristpeaga? Alla torxi pole vähemalt 14 aastat ühtegi kruvi VW juures näinud.
Või oli väike torx. Enam ei mäleta. Igatahes väike väärakas on seal pärast lingi eemaldamist vaja veel ära keerata.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Vasta

Mine “Kere & Sisu”